Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Trouble is coming - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Trouble is coming - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Trouble is coming - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Trouble is coming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2016 1:40 pm

Finn deed zijn best om zijn gegrinnik in te houden, toen de jongen zich neerhurkte bij het stapeltje kleren dat hij had achtergelaten. Zijn vieze gezicht was hilarisch, en zijn opmerking maakte het bijna onmogelijk om niet in lachen uit te barsten. Enkel hield hij zich in. Hij mocht dan wel zo goed als onzichtbaar zijn, hij kon nog altijd een geluidje laten horen. Melvin begon rond te lopen, en grijzend volgde Finn hem, nog altijd bij de muur. Hij merkte dat de oudere jongen steeds gefrustreerder werd, en Finn bleef hem nieuwsgierig met een geniepig lachje volgen. Ook toen hij naar boven ging, bleef de haast onzichtbare jongen hem volgen. "Waar is ie!" klonk er, en Finn keek een beetje verward naar de jongen. Wat .. gloeiden zijn ogen nou op? Misschien was het iets met zijn perculiarity. Anyway, Finn vod deze hele situatie hilarisch. Laat die sukkel nog maar even zoeken. Morgen zou hij lekker een slaafje zijn. Verdiende loon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2016 2:36 pm

Het irriteerde hem voor dood dat het jochie nergens te vinden was. Hij was ervan overtuigd dat hij in de gang was... maar. Hij slikte even en balde zijn handen tot vuisten. Hij had overal al gekeken waar hij kon zitten, maar niks. Daarbij zou zijn judgement helemaal niet werken als hij hem niet zag. Mocht hij onzichtbaar zijn ofzo en er oogcontact zou gemaakt worden, zou hij het merken. Het irriteerde hem, deze stand en hij legde al snel een paar handen op zijn oren. Hm... hij zuchtte even trillerig en sloot zijn bijna witgloeiende ogen even. Hij wilde niemand horen nu. De waarheid deed altijd pijn, zelfs als je de persoon niet kende. Men verborg zoveel van de wereld, het was zo....agh. hij slikte even en wandelde naar de bank waar hij even op ging zitten, om een beetje tot rust te komen. Goed dan...
Na enkele minuten van het wrijven langs zijn slapen en wat rustiger worden verdonkerden zijn ogen wat. Het tintelende gevoel op zijn rug verdween echter niet, het gloeien van die tekens was vast toegenomen. Van subtiel naar iets anders. Oh well... hij stond op en begon verder te zoeken. Zijn kaken fel op elkaar geklemd... en het duurde niet lang of frustratie greep hem weer bij de keel. En witte ogen kwamen weer op. Hij zuchtte trillerig en stak een hand op. "Ik wil niet meer..." die ogen raakten te snel triggered, rotdingen... rot judgement..
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2016 4:42 pm

De jongen leek het totaal niet te trekken, en hoe meer gefrustreerd hij werd, hoe leuker Finn het vond. Onhoorbaar zacht grinnikend keek hij hoe hij zijn handen over zijn oren legde. Man, deze dude had totaal geen uithoudingsvermogen. Hij gaf het wel heel snel op. Zijn ogen waren nog steeds aan het trippen, maar Finn voelde geen greintje van medelijden. Hij vond het gewoon best wel grappig. "Ik wil niet meer..." zei hij uiteindelijk terwijl hij zijn hand opstak. Finn kon het nu echt niet meer houden, en barstte in lachen uit, nog altijd gecamoufleerd. Hij wilde zich wel laten zien, maar misschien was het maar beter van niet. Hij was nog altijd poedelnaakt .. "Blijf," commandeerde hij, terwijl hij nog steeds verborgen naar beneden rende, razendsnel weer naar boven kwam en vervolgens weer tevoorschijn kwam, nog altijd lachend. "Ik win," sprak hij triomfantelijk. "Mag ik nu mijn boek terug?" vervolgde hij, terwijl hij zijn hand uitstak. "Ik wil morgen graag met koffie op bed gewekt worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2016 4:50 pm

Toen hij gelach hoorde keek ie op en toen zijn witte ogen iets vaags zagen knipperde hij even... Wacht wat? Omg... HIj zuchtte even zachtjes en legde een hand in zijn gezicht, juist ja. "Blijf," Klonk er waarna er plots voetstappen klonken en zijn ogen de vaag bewegende schim volgde naar boven. Hm... Sigh... Fijn hoor. Het was maar even geen oogcontact maken tot die hele stand was, want eerlijk was eerlijk, hij wilde zelfs niet weten wat er allemaal zo achter schuilde. Al snel kwam de ander naar beneden, gelukkig met kleren aan en zichtbaar. "Ik win," Zei hij even. "Mag ik nu mijn boek terug?" Hij wou zijn boek terug.... Hm...? "Ik wil morgen graag met koffie op bed gewekt worden." Oh yeah... Sigh. "Yeah.... Okay.... Maar..." hij keek even en staarde naar buiten. "Is het niet mijn beurt om me te verstoppen?" zei hij kalmpjes. "Als je me kan vinden krijg je het boek terug, laat ik je voor de rest van de dag met rust en heb je me als butler morgen," Hm.... "Geef je ook op doen we een laatste spelletje die ik dan kies," zei hij kalm. "Want het is nogal oneerlijk dat jij de enige bent die mag verstoppen, niet?" jup, dat was waar. Hij keek echter de ander niet aan en staarde kalm naar de muur. NOPE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:09 am

Terwijl Finn nog altijd triomfantelijk stond te grijnzen, zijn ene hand uitgestoken, leek Melvin hele andere ideeën te hebben. "Yeah.... Okay.... Maar..." Finn keek hem afwachtend aan. Hij had eerlijk gewonnen, dus wat had die jongen og te klagen? "Is het niet mijn beurt om me te verstoppen?" Finn rolde even met zijn ogen. Oh nee, het was er zo eentje. Hij kon niet zomaar toegeven dat hij had verloren. "Als je me kan vinden krijg je het boek terug, laat ik je voor de rest van de dag met rust en heb je me als butler morgen," klonk er. Ja, dat klonk zeker goed. "Geef je ook op doen we een laatste spelletje die ik dan kies," Finn trok even één wenkbrauw op. Snapte hij het niet? Hij was niet in de positie om eisen te maken. "Want het is nogal oneerlijk dat jij de enige bent die mag verstoppen, niet?" Ugh, zeikerd. Waarom deed hij zo moeilijk? Hij wilde gewoon een slaafje dat braaf luisterde. "Op één voorwaarde," begon Finn. "Of je vertelt me wat je peculiarity is, of je gebruikt hem niet." Nee, hij zou niet in zijn eigen val trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:14 am

Hij staarde kalm naar de muur en zuchtte even. Ah.. Tja, het ging vast wel uit gaan, hopelijk snel... Maar goed, hij kon nu niet zien wat dit joch van expressie op zijn gezicht had hm... "Op één voorwaarde," Ay. Hij keek zonder er echt bij na te denken naar de ander, hij was blij dat ie zijn zin kreeg. Maar dat was even een foutje, want bij het oogcontact sloeg zijn lach om in een neutrale streep en een strak gezicht. Juist ja, zo zat het dus. Ja... uhu. Dat had ie kunnen verwachten, maar hij maakte zichzelf natuurlijk van alles wijs. "Of je vertelt me wat je peculiarity is, of je gebruikt hem niet." Hij knikte. "Ik ben een fallen angel," zei hij enkel met een glimlachje, meer geforceerd dan eerst, daarna gaf ie hem een schouderklopje. "Dus begin maar alvast te tellen,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:26 am

"Ik ben een fallen angel," antwoordde Melvin simpel. Onbegrijpend keek Finn hem aan. Een fallen wat? Wat stelde dat nou weer voor? Hoe hielp dit nou? Even sloot hij zijn ogen, en bedacht hij even snel of hij ooit iets oer fallen angels had gelezen, maar er was niets. Dat zou hij wel onthouden hebben, indien dat wel het geval was geweest. Hij vergat bijna nooit iets wat hij had gelezen. "Dus begin maar alvast te tellen," zei de ander terwijl hij zijn hand om Finns schouder legde. Snel schudde hij deze weg, en sloeg hij zijn armen over elkaar. "Dat is niet eerlijk," zei hij, bijna met een pruillipje. Waarom deed hij zo m-o-e-i-l-i-j-k. Ugh. "Leg uit wat het is," vervolgde hij eisend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:30 am

De hand werd weg geschud. Nou ja zeg! Heel erg aardig, niet dus. De ander sloeg zijn armen over elkaar. Wat was er nu weer mis? Ugh Hij had gezegd wat ie wilde weten. "Dat is niet eerlijk," Klonk er met een pruillip. Wat was er nou niet eerlijk? Als hij had geweten dat meneer onzichtbaar kon worden had hij de muren geslaan tot ie hem had gevonden, maar dat privilege was niet voor hem weg gelegd en daarom keek hij strak naar de ander. Hij kon er niks aan doen waarom zijn houding zo snel was veranderd, maar tja... "Leg uit wat het is," Uitleggen? "Er valt niks uit te leggen," zei hij plots simpel en kort. "Wings, evil, boe," zei hij even terwijl ie met zijn ogen rolde. "Idk man, ik noem het maar een fallen angel, want ik snap alleen het wings gedeelte," zei hij. Dus tja, ze zaten beide even ver, alsof hij de echte benaming van zijn ding wist. Bestond er vast niet ook. Ah tja, hij was wie hij was, moest men leren mee leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:34 am

De jongen was duidelijk niet van plan om het uit te leggen, en gaf een vage omschrijving. Finn zuchtte. Het was weinig, maar daar moest hij het maar niet doen. Hij draaide zich naar de muur, sloeg zijn handen over zijn ogen en begon te tellen. "1, 2, 3, 4 ..." Tijdens het tellen dacht hij na. Wings, evil, boeh. Hij had dus vleugels, of kon deze oproepen. Die andere twee woordjes waren prul, maar met die vleugels kon hij wel iets. Het was te verwachten dat hij ergens hoog zou gaan zitten, in ieder geval buiten. Als hij een beetje slim was tenminste. Met deze gozer wist je het nooit. "50!" Met een ruk draaide Finn zich om, en enthousiast begon hij met zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2016 12:39 am

de ander begon te tellen en wel meteen schoot hij weg. Hij besloot meteen naar boven te rennen en het eerste het beste raam open te doen. Okay... Okay... Nu de vleugels en h-... Wait wait... Hij kon hier niet afzetten... Maar het was al te laat. meneer had al zijn vleugels. De prachtige, spierwitte dingen waren in een flits tevoorschijn gekomen. Het deed geen pijn, ze werden gevormd op de tekens en kwamen niet uit hem, maar ze waren ook niet stabiel. Ok dan, dan maar zo doen. Hij zou of een verdieping naar beneden moeten vallen of iets anders vinden... Uhm... Uhm... Hij keek snel rond, dammit. verstoppertje met twee te lange dingen op je rug waren lastig. Ksst, ga weg, ksst. Hij zuchtte even en opende een random deur en keek rond. Gelukkig stond er een kast in de kamer en daar was hij even blij mee. Met snelle stappen wandelde hij er heen, opende hij deze en boem. het was leeg. Perfect dus. Hij kroop er dan ook in, door zijn wings er goed in te proppen, en sloot de kastdeur even. de deur van de kamer had ie achter zich gesloten, maar het raam niet. Oh well. Hij had nog altijd plan B.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 11:21 am

Tijdens het tellen lette Finn goed op alle geluidjes. Eerst hoorde hij wat verwarrende geluiden, die hij niet helemaal kon plaatsen. Vervolgens klonken er voetstappen, zware en onhandige voetstappen. Zeker weten van Melvin dus. Een deur ging open. Finn grijnsde even. Dit was een eitje, hij kon net zo goed toekijken waar hij zich verstopte. Er klonk nog wat gestommel, maar toen was het voorbij. "50!" Met een ruk draaide Finn zich om, en enthousiast begon hij met zoeken. Grijzend begon hij op zijn tenen rond te lopen. Hij liep direct naar de dichtstbijzijnde deur, maar die leidde enkel naar een bezemkast. Stilletjes sloot hij deze weer. Stil zijn was niet alleen slim als je je moest verstoppen, maar ook al je moest zoeken. Zo hoorde de ander je niet aankomen, en kon hij niet snel een andere plaats zoeken. Hij opende nog een deur, die leidde naar de bibliotheek. Het leek hem totaal niets voor Melvin om hier binnen te gaan - hij vroeg zich af of hij daar überhaupt toe in staat was - dus hij sloot de deur weer. Vervolgens liep hij door, en een volgende deur leidde hem naar een kamertje met een open raam. "Oh Melvin, waar zit je dan?" sprak hij melodieus, met een plagende ondertoon en een grijns op zijn gezicht. Hij ging niet ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 2:49 pm

"50!" Hier kwam hij dus... Hij beet even op zijn onderlip. Hij probeerde zich wat meer te rechten en keek naar de witte vleugels. Hij zuchtte even zachtjes en liet de veren niet te hard worden, want als ze zachter worden konden ze buigen en was er geen krap geval in de kast. Dus tja, nu zat hij hier te wachten. Af en toe hoorde hij een deur heel stil open en toe gaan. Spanning zorgde ervoor dat zijn ogen niet blauw konden worden, wat hem echt heel erg irriteerde. Toen zijn deur open ging, verstijfde hij wat in zijn kast. Shit! Hij slikte even en keek kalm rond... Wait... Hij had een veer door de hendels legen, als die opstijfde zo die het nooit open krijgen. Hij draaide zich wat, trok een veertje uit zijn vleugel en stak het tussen de gleuven van de deur. Hij slikte even. "Oh Melvin, waar zit je dan?" Wah. Hij keek even naar die dingen en liet ze opstijven, zodat ze zo hard als wat waren, scherp zelfs. Maar goed, de ander zou het wel heel erg lastig hebben de kast nu open te doen, tenzij hij opeens ook supersterk was? Nja, dat zag hij niet zo gebeuren... en mocht hij toch een manier vinden.... Plan B...
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 9:41 pm

Het werd maar weer eens bevestigd dat Melvin niet de slimste was. Finn speurde even door de kamer, maar al snel hoorde hij hele zachte geluidjes uit een grote kast komen. Finn zuchtte even. Die gozer kon net zo goed een groot bord bij de deur hebben gezet waarop stond 'hier zit ik in verstopt!'. Idioot. Grijnzend sloop Finn richting de kast. Hij was van plan om er iets theatraals van te maken, iets waardoor Melvin hem wel met rust ging laten. Voorzichtig legde hij zijn handje op één van de deurknoppen, en plotseling gaf hij er een enorme ruk aan. Niets. De deur zat geblokkeerd. Finn zuchtte geërgerd. Dat was vals. Vervolgens legde hij zijn hand op de volgende deurknop. Waarschijnlijk had hij deze ook geblokkeerd, maar ja, hij was duidelijk niet de slimste. Weer gaf hij een enorme ruk aan de deur, en deze schoot tot zijn verbazing wel open. Hij grijnsde vals, bijna kwaadaardig. "Here's Finnie!" riep hij lachend, met een sadistische blik in zijn ogen. Hij zag Melvins gezicht echter niet, enkel een paar spierwitte, lichtgevende vleugels. Watte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 10:14 pm

Het duurde niet lang of de ander benaderde de kast... Nu pas viel zijn kwartje echt... Hij had de andere niet eens geblokkeerd! Wat voor zin had dat dan eigenlijk? Niks toch! HIj haalde diep adem en bad even tot een god dat hij niet dacht aan kastnummerodeur twee. Want melvin wilde niet uit de kast komen :c Hij hield zijn adem in en ruk... De kast bewoog wat in de poging dat de jongen deze wilde open doen en hij voelde meteen hij zijn vlegels, als in een automatisme licht begonnen te geven. Goed, maar dit was plan B he... En toen ging de andere deur open, in een snelle beweging en de oudere jongen had dit in nog geen eeuwen verwacht. "Here's Finnie!" Een fel, wit licht kwam meteen van zijn veren af, die de ander zowat zouden verblinden. Hij slikte even.... Hey, zolang hij hem niet kon zien... Had ie gewonnen right? En met vleugels die je zowat konden verblinden... Was er niks om naar te kijken. Hij stapte naar achter en probeerde de kast uit te komen, wat lukte want Finn was niet de grootste... en hij rende naar het raam, sprong erdoor en besefte te laat dat hij niet zo kon vliegen. Dus drie seconden later kwam de jongen met een harde plof neer op de grond... Kreunend, zijn ogen sluitende, terwijl de vleugels verdwenen. Nja, het licht ebde weg en met de wind mee werden de veren weg geblazen, wat bijna magisch was... Want deze losten ook nog es op... Maar al dat magische werd weg genomen door de knul die neer gecrasht was. Plan B was geen leuk plan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Prowler

Finn Prowler

Aantal berichten : 143
IC-berichten : 28
Leeftijd : 22
Accounts : » finn prowler
» sam ashton
» josie mills
» yara perdio

Character sheet
Bijzonderheid: Chameleon
Uiterlijke leeftijd: 14
Quote: "What might seem to be a series of unfortunate events may, in fact, be the first steps of a journey"
Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2016 11:40 pm

Finn werd begroet door een fel, wit licht en sloeg ter bescherming handen voor zijn ogen. Wat was dat voor een licht? Nog te verbaasd om te reageren hoorde hij gestommel, en toen zijn ogen weer wat konden zien was de jongen verdwenen. Dat was niet eerlijk! Valsspeler die hij er was! Verwoed keek hij de kamer rond, en zijn blik viel op het open raam. Vleugels.. Finn rende naar het raam, en boog zich voorover. "Kom terug! Ik heb je al gevonden! Je speelt vals!" riep hij terwijl hij met een gebalde vuist zwaaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Trouble is coming - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trouble is coming   Trouble is coming - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trouble is coming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» There's not a trouble that I can't fix.
» Trouble in Hell
» No cure is coming
» Winter Is Coming
» Storm is coming .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r
-
Ga naar: