Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Pick me up  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Pick me up  Firefo11
15 oktober 2016


Pick me up  Birdpl11

Deel
 

 Pick me up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Pick me up  Empty
BerichtOnderwerp: Pick me up    Pick me up  Emptydo nov 17, 2016 10:01 pm

Met snelle passen was hij zich een weg aan het banen door de straten van dit stadje. Het was er niet zo bevolkt, maar wat wilde je ook? Het was 2u 's nachts en hij kon niet slapen, dus was hij voor een nachtwandeling gegaan. Het was niet makkelijk om te leven met de waarheid, ondanks wat iedereen zei. Hij was met een zucht op een bankje gaan zitten. Hij keek even rond... Zijn shirt was uit, hij had zelfs niet eens de tijd genomen om eentje aan te doen. Hij had dan ook een losse trainingsbroek aan en voor de rest? Tja, zijn haren stonden wilder dan normaal. Hij zuchtte dan ook even zacht en draaide zich wat waarna hij ging liggen op het bankje. Hij had nu pas door hoe bijtende koude was hier. HIj slikte even en kwam kalm overeind waarna hij even met zijn hand door zijn haren ging en overeind kwam. Tijd om te kijken of er ergens iets open was. Een bar of iets anders zou perfect zijn. Hij was niet van plan te drinken, maar gewoon zijn gedachten te verzetten. Niemand zou vragen stellen als er een shirtloze gast binnen kwam right? Hij hoopte maar van niet, want hij had geen zin om een hele lading rare blikken op hem te krijgen. Rare? Nou ja zeg, hij had een lijf die iedereen zou willen, ze mochten eigenlijk staren wat ze wilden, hij was perfect. Met die gedachte kon hij het niet laten even te grijnzen en kalm te kijken in een raam die hij net voorbij liep, waar een zwakke reflectie van zijn gezicht en bovenlichaam tevoorschijn kwam. Hij grijnsde even, haalde nogmaals een hand door zijn bruine lokken en moest even zachtjes lachen. Man, man, begon hij een ego te ontwikkelen ja? Hm... Dat mocht eigenlijk wel he... Yeah...

-Ruby
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubi Red

Rubi Red

Aantal berichten : 243
IC-berichten : 11
Leeftijd : 21
Accounts : Ruby Red | Saragon | Stiles Stilinski | Peter Hale

Character sheet
Bijzonderheid: Banshee
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: It’s not the scream that gives you power, all the scream does is help drown out the noise, allowing you to hear what you really need to
Pick me up  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick me up    Pick me up  Emptyzo nov 20, 2016 12:40 am


Haar haar zat in een slordige knot op haar hoofd, maar make-up zat zoals gewoonlijk perfect op haar gezicht. Met een iets te groot shirt en een zwarte legging zwierf ze door het dorp. Het was laat, dat wist ze, maar tegen nachtmerries en stemmen was weinig te doen. Dus door het dorp zwerven was haar enige optie. Haar schoenen voelde zwaar en vertraagde haar pas. Meeuwen gilde in de verte en ze hoorde de zee tegen het eiland slaan alsof het in een bokswedstrijd zat tegen het land. Alsof het het geheim van de bijzondere wou omhullen en zegen Kijk eens, stelletje sukkels. Zachtjes grinnikte ze om haar ideeën terwijl ze verder liep. De wind trok plukjes haar los uit haar knot en leek door het gehuil te lachen. Het was vreemd wat je allemaal kon horen wanneer je in je eentje liep.

Na een stuk gelopen te hebben kwam ze al snel in de buurt van de bar. Ze wou niet drinken, niet dronken worden, maar gewoon mensen kijken. Het was iets wat ze vaak ging doen als ze mevrouw Bluebonnet niet ergens mee moest helpen en negen van de tien keer lachte ze mensen in gedachte uit om hun kledingkeuze. Haar groene ogen scande de omgeving en al snel zag ze een jongen met ontbloot bovenlijf naar een zwakke weerspiegeling van zichzelf kijken. Met brede passen liep ze zo onopmerkelijk mogelijk naar de jongen toe en legde een hand op zijn warme schouder."Hun, I've seen people with better abs." Fluisterde ze in zijn oor. Ze beet op haar lip voordat ze haar hand weer van zijn schouder liet glijden en haar nagels even zachtjes zijn rug raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Pick me up  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick me up    Pick me up  Emptyzo nov 20, 2016 5:14 pm


Hij knipperde even en grijnsde even kalm. Het was normaal dat je iets deed als je het had, niet? In zijn ogen wel en wie zou hem tegenspreken? Wie zou hem zeggen dat hij fout zat? Hij niet, want hij vond het geweldig. Toen er echter plots een hand op zijn schouder kwam, wou hij bijna opspringen. Niet dat hij snel verschoot maar het was niet bepaald een goede tijd van de dag om dat te doen. Daardoor keek hij even snel om en ontspande zich wat toen hij zag dat het gewoon een vrouw moest zijn van rond zijn leeftijd... Ofzo. "Hun, I've seen people with better abs." Hm?~ Hij grinnikte even en voelde haar hand van zijn schouder gaan, de nagels langs zijn rug. Hij trok even een wenkbrauw op, nou ja zeg. Dat was een manier om hem af te breken. "Je bent niet de enige, sweetheart," zei hij haast spottend met een scheve grijns. "Gelukkig heb ik nog dit erbij," zei hij terwijl ie een hand door zijn haren haalde. Ego? Sure, als je het zo wilde noemen was het goed voor hem. Maar klagen deed hij niet. Het was niet dat hij iemand onder de indruk wilde stellen. Nja, eigenlijk alleen zichzelf. heh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Pick me up  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pick me up    Pick me up  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pick me up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: