Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p

C o u n t
#

C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:

[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Firefo11
15 oktober 2016

[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Birdpl11

Deel

[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptywo jul 26, 2017 11:13 am

HOI ;----;

Dus ik ontdekte gisteren dit liedje (klikkerdeklik) en ik kreeg inspiratie voor een plot, een ship want I need cuteness en drama. ;----; Ik wil like heel graag een relatie plotten, maar dan dat het geheim is, omdat ze om de een of andere reden niet echt bij elkaar kunnen zijn. Ik had de volgende ideetjes:
- De een schaamt zich een beetje voor de ander.
- De een ziet de ander als zijn/haar weakness.
- De een kan niet met de ander zijn omdat ze niet in elkaars 'league' zijn (rijkdom, krachten, Idk).

Ik had nog niet heel veel bedacht over de ship zelf wie het is maakt me niet uit. ;----; Ik vind het leuk om een plot samen te bedenken dus ik wilde ook weer niet teveel voorkauwen. De chars die ik hiervoor wil gebruiken zijn Olivia en/of Ariana want m'n andere chars zijn niet echt geschikt voor commitment and loyalty xd.

Anygays, if you are interested, let me know by posting here or PM'ing me and we can work somethint out <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Athena Reagan

Athena Reagan

Aantal berichten : 102
IC-berichten : 20

Character sheet
Bijzonderheid:
Uiterlijke leeftijd:
Quote:
[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptydo jul 27, 2017 11:06 am

wel stiekem wil ik wel becaus new fc (hanks to rose XD) maaar maar ik ben niet zo goed in guys DX
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptyzo jul 30, 2017 2:11 pm

Voor Ariana heb ik nu wat, maar voor Olivia zou ik best het volgende willen ngl

Rubi Red

Rubi Red

Aantal berichten : 243
IC-berichten : 11
Leeftijd : 21
Accounts : Ruby Red | Saragon | Stiles Stilinski | Peter Hale

Character sheet
Bijzonderheid: Banshee
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: It’s not the scream that gives you power, all the scream does is help drown out the noise, allowing you to hear what you really need to
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptyzo jul 30, 2017 5:26 pm

Nvm <33

Laatst aangepast door Rubi Red op zo jul 30, 2017 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Lyana Valentine

Lyana Valentine

Aantal berichten : 266
IC-berichten : 24
Accounts : Azure
Lyana
Ace

Character sheet
Bijzonderheid: sense manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: And she would bow to no one
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptyzo jul 30, 2017 6:27 pm

Zal et straks als ik thuis ben bekijken Wink
Athena Reagan

Athena Reagan

Aantal berichten : 102
IC-berichten : 20

Character sheet
Bijzonderheid:
Uiterlijke leeftijd:
Quote:
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Emptyzo jul 30, 2017 9:18 pm

Had anders wel een idee qua hetgeen dat je wilt?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?   [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor? Empty

[Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gezocht] Alles
» [Gezocht] You're my only drug ~
» [Gezocht] ♡ One more time I promise after that, I'll let you go
» ♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time
» [Gezocht] I don't know what to call this.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: d i s c u s s i o n :: p l o t s / a d o p t i o n s
-
Ga naar: