Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

There's a first time for everything Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


There's a first time for everything Firefo11
15 oktober 2016


There's a first time for everything Birdpl11

Deel
 

 There's a first time for everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptydi aug 01, 2017 9:58 pm

TAG: Olivia

Samen met Olivia liep Gunner het trappenhuis door naar de bovenste verdieping waar de slaapkamers zich bevonden en liep met der door de lange gang naar zijn kamer. Hij floot ondertussen een random deuntje  Toen ze eenmaal voor zijn deur stonden viste hij zijn sleutel uit zijn broekzak en maakte de deur van zijn kamer open. Zijn kamer was zonder twijfel niet perfect georganiseerd en ook niet smetteloos opgeruimd, maar hopelijk deerde dat Olivia niet enorm. I mean, wat verwacht je anders van een man die nog niet in z’n dertige jaren zat? “Excuses voor de rommel,” grinnikte hij. Hier had hij immers geen Rosé die hem op zijn vingers tikte door de rotzooi of iets dergelijks. Hij liep vrijwel meteen naar de plek waar hij zijn stash zorgvuldig had verstopt, voor het geval dat er misschien ooit eens een room check zou zijn. Hij had eigenlijk geen idee of dat dat ooit gedaan werd, maar better safe than sorry. Hij pakte alle benodigdheden, inclusief wat wiet en liet het aan haar zien. “Hier genoeg aan hoop ik?” grapte hij aangezien het veel te veel was voor maar een jointje. Maar aangezien hij het in een zakje had gedaan was het handiger om het gewoon bij elkaar te houden dan met losse buds te gaan ronddansen. “Wil je gewoon op mijn kamer blowen, of liever of de gang of zo?” vroeg hij aan haar. Het kon natuurlijk ook ergens anders, maar het was het handigst om het niet op echt openbare plekken te doen. Op plekken zoals in de bibliotheek zou de sterke geur niet enorm snel wegvagen waardoor het de volgende ochtend nog prima te ruiken was, al helemaal niet als er geen ramen open werden gedaan. En nu met de hollow risk erbij deed men de ramen op het moment ook niet bepaald vrijwillig open om het risico zo minimaal mogelijk te maken.
circe



Laatst aangepast door Gunner Jäger op ma okt 16, 2017 1:29 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptydo aug 10, 2017 1:56 pm

There's a first time for everything Tumblr_inline_o9svv6BiHQ1ripgeb_500
Don't need permission, made my decision to test my limits
'Cause it's my business, God as my witness, start what I finished
Don't need no hold up, taking control of this kind of moment
I'm locked and loaded, completely focused, my mind is open


Na dat het dreamteam de troep in de keuken had opgeruimd, hadden ze hun weg vervolgd naar de kamer van Gunner. Terwijl Gunner haar pols voorzichtig had beetgepakt, en Olivia achter hem aan liep, floot hij een vrolijk deuntje. Misschien was het gek, maar Olivia werd er enthousiast van. Haar twijfel had het gewonnen van haar nieuwsgierigheid en eigenlijk was ze nu best wel excited om het uit te proberen. Gunner bleef uiteindelijk bij een kamer stilstaan, die niet heel erg ver van haar kamer was verwijderd. Ze liepen samen de kamer binnen. “Excuses voor de rommel” excuseerde Gunner zich voor de rommel in zijn kamer. Olivia glimlachte. “Geen probleem, het zou schijnheilig zijn als ik er nu een heel groot probleem van ging maken, want ik ben zelf ook nogal een sloddervos” lachte ze zachtjes en schudde met haar hoofd. Terwijl Gunner meteen doorliep naar een plekje in zijn kamer, keek Olivia nieuwsgierig zijn kamer rond. Het was interessant om te zien waar mensen tegenwoordig sliepen, een slaapkamer zei veel over hoe iemand als een persoon was. Terwijl ze met haar armen over elkaar door de kamer keek en af en toe een stapje zette, liet Gunner wat aan haar zien.

“Hier genoeg aan hoop ik?” liet hij zien en Olivia glimlachte nog een keer. “Al zou je me een hele doos vol laten zien, zou ik er nog vanuit gaan, ik heb echt nul procent ervaring.” Olivia wist alleen dat het in een vloeitje hoorde te zitten, maar veel verder dan dat ging haar ervaring dan ook niet. “Wil je gewoon op mijn kamer blowen, of liever op de gang ofzo?” Olivia haalde haar schouders op. “Voor mij is hier betreft prima. Ik weet niet of je een kamergenoot heb, anders moet je denk ik wel iets van een luchtverfrisser kopen” zei ze met een grijns. Vervolgens stapte ze op Gunner af en bracht ze haar hoofdje dicht bij het zakje met weed. “Het ziet er eigenlijk best wel gek uit hè?” stelde Olivia vast “Je zou helemaal niet denken dat mensen hier nou zo van houden. Als het in een blokje zit, lijkt het eigenlijk best wel op een snoepje.” Vervolgens gleden haar ogen naar het gezicht van Gunner en grinnikte ze. “Al denk ik niet dat het heel lekker is om zo’n blokje in je mond te stoppen en er op te kauwen.” Olivia ging goed staan en knikte toen naar Gunner. “Goed, ik ben er klaar voor…als jij dat ook bent” zei ze met een mysterieuze ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyza aug 12, 2017 6:57 pm

TAG: Olivia

Gelukkig maakte het Olivia niet zoveel uit dat zijn kamer, simpel gezegd, een enorm teringzooi was. Echt de motivatie om op te ruimen had hij niet, en daarnaast kon hij alles prima te vinden in de chaos. Een georganiseerde chaos, zo noemde Gunner het graag.

“Al zou je me een hele doos vol laten zien, zou ik er nog vanuit gaan, ik heb echt nul procent ervaring.” Antwoorde Olivia nadat hij gevraagd had of ze hieraan genoeg zou hebben. Ze had wel een punt, als je ergens totaal niks van af wist zou je diens instructies blindelings volgen. Je wist gewoon niet beter. Hij knikte toen ze vervolgens vertelde dat het haar niet echt veel uitmaakte of ze het op de gang of in zijn kamer zouden doen, het lag meer aan wat hem beter lag. “Well, ik heb geen kamergenoot—nog niet althans, dus die kan in ieder geval niet zeiken,” grinnikte hij. Zelf ergerde hij zich niet echt aan de sterke geur, hij koos er immers zelf voor. Gunner haalde een stukje uit het doorzichtige zakje, precies genoeg voor twee jointjes, en stopte het in de grinder om het te malen. Ondertussen kwam het meisje dichterbij om de wiet van dichterbij te bekijken. “Het ziet er eigenlijk best wel gek uit hè?” stelde ze vast “Je zou helemaal niet denken dat mensen hier nou zo van houden. Als het in een blokje zit, lijkt het eigenlijk best wel op een snoepje.” Vervolgde ze. “Al denk ik niet dat het heel lekker is om zo’n blokje in je mond te stoppen en er op te kauwen.” Kwam ze uiteindelijk tot de conclusie waardoor de Duitser kort grinnikte. Nee, hij zou nou ook niet even een bud in zijn mond douwen om er lekker op te kauwen. “Denk het ook niet nee,” zei hij geamuseerd en wended z’n blik even af van de grinder in zijn handen naar haar ogen. “Vindt het sowieso gek dat ooit iemand bedacht van: van die plant wil ik rook inademen, grinnikte hij hoofdschuddend. “Zelfde geldt voor tabak enzo trouwens,” vervolgde hij. Ja, ergens was het wel een raar idee—maar erg vond hij het niet dat iemand ooit zo gedacht had. Ondertussen was Gunner al begonnen met het rollen van de joints nadat hij het wiet gemalen genoeg vond, wat hij overigens in no time klaar had.

“Goed, ik ben er klaar voor…als jij dat ook bent” sprak ze waarna hij haar een van de twee versgedraaide jointjes gaf. “Sure ‘bout that?” zei hij tegen der op een plagende toon, er niets mee bedoelend. Zelf nam hij ook een jointje tussen zijn lippen. In plaats van een aansteker te pakken knipte hij eenmaal met zijn vingers waardoor er een klein vlammetje uit zijn vingertop verscheen waarmee hij de joint aanstak. Gunner had in ieder geval nooit het problem dat hij zijn aansteker kwijt was, hij was er simpelweg zelf een. “Zeg maar als je er klaar voor bent, dan steek ik hem aan voor je,” zei hij gedempt doordat hij de joint tussen zn lippen probeerde te houden, maar had ondanks wel een zwakke glimlach op zijn gezicht geplakt.. Hij ging er vanuit dat ze zelf geen aansteker bij zich had, en zelf had hij er nergens een liggen omdat hij ze simpelweg niet nodig had. Dus dan was ze van hem afhankelijk.
circe
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyzo aug 13, 2017 8:44 pm

There's a first time for everything Tumblr_inline_o9svv6BiHQ1ripgeb_500
Don't need permission, made my decision to test my limits
'Cause it's my business, God as my witness, start what I finished
Don't need no hold up, taking control of this kind of moment
I'm locked and loaded, completely focused, my mind is open

Gunner en Olivia besloten in de kamer te blowen en eigenlijk was Olivia daar wel blij mee. Als ze het op de gang zouden doen, zou de kans bestaan dat ze betrapt werden. Gunner had aangegeven dat hij geen kamergenoot had, dus zouden ze gewoon in alle rust hier kunnen zitten. Dat vond Olivia wel fijn, want ondanks dat ze nu een mess was, had ze nog geen zin om in de problemen te komen. Toen Gunner de weed liet zien, vond Olivia het helemaal niet op iets bijzonders lijken. Als je het bij elkaar hield, leek het net op een snoepje. “Vind het sowieso gek dat ooit iemand bedacht van: van die plant wil ik rook inademen. Zelfde geldt voor tabak enzo trouwens.” Olivia’s vrolijke giechel vulde eventjes de kamer en nu had ze nog niet eens een trekje genomen van de joint. “Misschien waren de prioriteiten gewoon anders vroeger” zei ze met een vrolijke grijns “Of misschien waren ze vroeger wel gewoon knettergek. We kunnen het aan een aantal oudere bijzonderen vragen, ik denk dat ze het wel willen beantwoorden als wij onder invloed hiervan zijn.” Olivia lachte nog een keer, maar vervolgens keek ze weer serieus, want het ging gebeuren. De tijd was daar. Ze gaf aan dat ze er klaar voor was, als hij dat ook was.

En dat was Gunner. “Heel erg sure” zei ze toen, nogmaals met een kleine grijns. Ze nam de joint aan en staarde er gebiologeerd naar, alsof zij een holbewoner was en hij een mens uit de toekomst en haar een fiets had gegeven. Met een schuin oog keek ze naar Gunner, die de joint in zijn mond stak en hem door middel van zijn vinger aanstak. Cool! Hij was een menselijke aansteker. “Zeg maar als je er klaar voor bent, dan steek ik hem aan voor je.” Olivia knikte en stak de joint tussen haar lippen. O mijn God, ging ze dit echt doen? Ja, ze ging dit echt doen. Ze knikte naar Gunner. Vervolgens keek ze toe hoe hij haar joint aanstak, door uit zijn vingertopje een vlammetje te laten komen. Er kwam rook van de joint af, maar er gebeurde niet zoveel. Voorzichtig trok ze aan de joint, maar ze deed het zwaar over haar longen, zodat ze meteen begon te hoesten en er een hele stroom van rook uit haar mond kwam. Hoestend sloeg ze eventjes haar hand voor haar mond en voelde de rook in haar ogen prikken. “Damn” schold ze zachtjes en schudde met haar hoofd.

Goed, nog een poging. Verontschuldigend keek ze Gunner aan en bracht ze de joint opnieuw naar haar lippen. Dit keer nam ze een iets minder gulzige hijs, maar voor de tweede keer barste ze uit in een hoestaanval. Nadat ze uitgehoest was, keek ze Gunner aan. “Doe ik het niet goed ofzo?” piepte het meisje onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptywo aug 16, 2017 10:57 pm

TAG: Olivia

“Misschien waren de prioriteiten gewoon anders vroeger” zei ze met een vrolijke grijns “Of misschien waren ze vroeger wel gewoon knettergek. We kunnen het aan een aantal oudere bijzonderen vragen, ik denk dat ze het wel willen beantwoorden als wij onder invloed hiervan zijn.” Antwoordde ze op zijn opmerking over hoe merkwaardig hoe het vond dat mensen überhaupt waren begonnen met het roken van wiet en tabak. “Who knows, misschien zit de uitvinder wel in de lus opgesloten,” grinnikte hij geamuseerd. “Kan ik diegene gelijk bedanken voor diens genial idee,” vervolgde hij geamuseerd. Niets was minder waar. Zelfs ook al vond hij het een gek idee dat iemand ooit daarop was gekomen; hij was diegene dankbaar voor het uitvoeren van dat gekke idee.

Hij had Olivia nog even gevraagd of ze er écht klaar voor was, en dat ze maar een seintje moest geven als ze zich mentaal had voorbereid. Toen ze hem dat seintje gaf boog hij voorover, knipte met zijn vingers waardoor er een vlammetje tevoorschijn kwam en stak vervolgens het uiteinde van de joint aan—net zoals hij eerder bij zijn eigen had gedaan. Een sliertje van rook steeg niet veel later de lucht in waarna Olivia hijste aan der joint en het diep inademde zodat het in haar longen terecht kwam. Het verbaasde hem dan ook niet dat ze in hoesten uitbarste. “Damn,” bracht ze uit toen ze bijgekomen was. Kort grinnikte hij. Hij had het zelf ook allemaal meegemaakt toen hij net was begonnen, het was dus niet iets vreemds. Desondanks waagde het Olijfje toch nog een poging. Tevergeefs barstte ze in een hoestbui uit waarna ze vroeg of ze het verkeerd deed of iets dergelijks. Gunner schudde glimlachend zijn hoofd. “Nee hoor, misschien dat je iets teveel rook of je longen haalde waardoor je zo erg moest hoesten. Maar het is helemaal niet raar hoor dat je de eerste paar keren moet hoesten hoor.” verklaarde hij om der gerust te stellen. “Er komt immers iets vreemds in je longen, en dat is je lichaam niet gewend—dus dan ga je hoesten,” ging hij verder. Het was gewoon een simpel reflex waar je niets aan kon doen. “Maar als je het niet over je longen haalt merk je er niet echt veel van, dus wees niet bang, je lichaam went er heus wel aan,” glimlachte hij naar der en nam zelf ook een trekje van zijn joint die hij diep inademde.

Zijn gedachtes vaarden toch wel even af naar Rosé. Hij had der verteld dat hij even iets te snacken ging halen en daarna weer terug zou zijn. Het probleem was dat hij al veel langer weg was dan dat. Hij had immers een gesprek gehad met Olivia in de keuken, haar geholpen met het opruimen van de whiskyfles, en nu zaten ze hier op zijn kamer een joint te roken wat waarschijnlijk ook nog wel een poosje zou duren. En laat hij dan net zijn telefoon op Rosés kamer hebben laten liggen omdat dacht toch binnen no-time terug te zijn. Agh, als hij de situatie zou uitleggen zou ze het wel begrijpen toch?
circe
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain

Rosé Balmain

Aantal berichten : 38
IC-berichten : 17
Leeftijd : 29
Accounts : My religion is you ::: The Countess, Olivia, Raven & Adore

Character sheet
Bijzonderheid: Audible Inundation x Incineration
Uiterlijke leeftijd: 25
Quote: ♡ When I'm with you I'm getting wild thoughts
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptydo aug 17, 2017 11:05 pm

'CAUSE WE'RE COLLECTING MOMENTS
Zodra Gunner de deur achter zich dicht had gedaan, stond Rosé met een grijns op. Goed, haar kamer was best wel ver van de keuken vandaan, dus dat betekende dat ze nog wel eventjes de tijd had. Rosé stond op van haar stoel en liep naar haar bed, trok er een groot roze pakket onder vandaan en trok het open. Met een glimlach haalde ze een zwarte kanten bh en een string tevoorschijn. Besteld op internet, laten afleveren buiten de lus. Het was van Victoria’s Secret, dus het was best wel duur en waardevol. Het kant was mooi afgewerkt en Rosé was er best wel trots op. Het kostte een rib uit haar lijf, maar deze bh was een investering. Ze wilde immers niet dat haar borsten gingen hangen, right? Haar idee was simpel: Gunner zou zo terug komen met food en dan zou ze heel toevallig het ondergoed net staan passen. Dan zou ze hem verleiden en konden ze een speciaal soort work out houden. En na een work out was je meestal hongerig, en dan kon ze het eten opeten. Dat was in, Rosé haar ogen, een perfect plan. Maar nu moest ze gaan nadenken: waar zou ze zichzelf opstellen? Op het bed, voor de spiegel?

Eerst maar eens eventjes het ondergoed aantrekken. Haar eigen kleding was snel genoeg uit, het ondergoed trok ze aan en het paste precies. Met een grijns keek ze in de spiegel en bekeek ze haar lichaam. Damn. Met haar eigen zelfvertrouwen ging ze er vanuit dat Gunner dit ook wel leuk zou vinden. Goed, nu was het tijd om zich op te stellen. Als hij binnen zou komen, zou ze heel nonchalant zeggen dat ze nog een pakketje had binnengekregen en dat ze het wilde proberen. Vervolgens zou ze vragen of hij het leuk vond en van het een zou het ander komen. Rosé keek eventjes op haar telefoon, om te kijken of Gunner een berichtje had gestuurd. Maar ze ontdekte zijn telefoon op haar bureau. Damn. Nou ja, dan moest ze gewoon maar wachten. Rosé besloot plaats te nemen op de stoel aan haar bureau, want als ze meteen op het bed zou gaan zitten, zou ze het wel heel erg obvious maken. Terwijl ze op hem wachtte, opende ze haar Instagramaccount en besloot wat foto’s op haar feed te liken als tijdverdrijf.

Maar het duurde en duurde. Rosé zat inmiddels al een klein half uurtje te wachten. En de keuken was wel ver lopen, maar niet zo ver. Rosé stond op van de stoel, pakte haar badjas van de kapstok, trok hem aan en liep naar de deur. Ze opende hem en keek de gang op. Nog geen spoor van Gunner. Rosé beet zachtjes op haar onderlip en begon door haar kamer te ijsberen. Oké, Rosé, geen paniek. Er is vast niets aan de hand. Misschien kan hij gewoon geen eten vinden? Ze sloeg haar armen over zich heen en keek ondertussen af en toe op haar telefoon om te kijken hoe lang het al duurde. Toen het echter al drie kwartier duurde, begon Rosé toch wel een beetje ongerust te raken. Oké, de keuken was wel een stukje weg van haar kamer, maar toch niet zo ver? Verschillende scenario’s kwamen haar hoofd binnen struinen. Wacht eens even…was er niet een paar dagen geleden iets gezegd over hollows? Rosé haar mond viel een stukje open. Wat nou als die hollow zich naar binnen had gedrongen, en Gunner misschien had ontdekt? Misschien nog wel meer mensen, maar Gunner boeide voor haar meer. Sterker nog, hij boeide haar als enige. “Merde” schold Rosé zachtjes in het Frans en begon sneller heen en weer te ijsberen. Oh God. Dadelijk was hij gewond en was zij hier. Wat deed ze hier dan nog? Ze moest hem gaan zoeken.

Zo snel als ze kon trok ze haar badjas uit, en trok, over haar nieuwe lingerie, een simpel grijs vest en een trainingsbroek aan. Ze stormde de kamer uit en snelwandelde over de gangen. Waar zou ze het eerst moeten gaan zoeken? De keuken leek haar logisch, maar misschien was hij wel naar zijn kamer gevlucht? Rosé stopte even met lopen, bovenaan de trap. Naar beneden, of doorlopen naar zijn kamer? Veel tijd om te beslissen was er niet, dus misschien kon ze eerst een kijkje gaan nemen in zijn kamer en dan altijd nog naar de keuken gaan. Ze voerde het tempo van het snelwandelen op naar rennen. De deuren vlogen aan haar voorbij. Haar gezicht switchten van het beeld van de gang en de kamernummers. Toen ze uiteindelijk zijn kamer nummer ontdekte, kwam ze hijgend tot stilstand en liep naar zijn deur.

Meteen greep ze naar de deurklink, verwachtend dat hij dicht zou zitten, maar de deur viel open, waardoor zij bijna door de deur heen viel. “Gunner, ben je-“, maar al gauw stopte ze met praten. Gunner was inderdaad in zijn kamer. Maar hij was niet alleen. Er was een persoon bij hem. En niet zomaar een persoon, het was een meisje. Met stomheid geslagen keek Rosé het tweetal eventjes aan. En ze bleef even zo staan, totdat een bepaalde geur haar neus binnen kwam dringen. Weed. Haar ogen gleden naar de joints die zowel zij als hij in hun handen hadden. Rosé keek even goed wie het meisje was. Het was Olivia, een Italiaans meisje. Bah, Italianen. Ze waren lui, ondankbaar en deden niets anders dan hele dagen zuipen. Minachtend keek ze het meisje aan, gunde haar nog geen blik waardig meer. “What the fuck gebeurt hier?” zei Rosé met een kalmte die niet iets goeds kon betekenen. Een flashback naar een paar maanden geleden, waarin ze Gunner had ontmoet en hij ook met haar een jointje gerookt, kwam in haar hoofd. Deed hij…deed hij dit met meer meiden? Rosé slikte eventjes en keek Gunner recht aan. “Ik zit al meer dan een uur op de kamer te wachten, wachtend totdat je eventjes iets uit de keuken zou halen en ik was hartstikke ongerust, ik dacht die hollow naar binnen was gedrongen en je misschien iets had aangedaan, maar in plaats daarvan zit je te blowen met…” en met een minachtend gebaar wees ze naar Olivia “…met dit hier.” Vervolgens keek ze weer naar Gunner. Ze bleef akelig kalm, maar als hij haar een beetje kende, wist hij dat dit niet zozeer een goed iets was. “Doe je dit met meer meiden? Want dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en waar ik sta…en niet hier in deze kamer, want dat zie ik ook wel” zei Rosé kil, doelend op hun eerdere blowdate.
TATTOOS ON MY  MIND
love, libby
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptydo aug 17, 2017 11:15 pm

There's a first time for everything Tumblr_inline_o9svv6BiHQ1ripgeb_500
Don't need permission, made my decision to test my limits
'Cause it's my business, God as my witness, start what I finished
Don't need no hold up, taking control of this kind of moment
I'm locked and loaded, completely focused, my mind is open

Olivia voelde zich behoorlijk dom toen ze een paar keer in hoesten was uitgebarsten. Ergens voelde het een beetje raar en vroeg ze zich af of ze wat verkeerd deed, dit vroeg ze dan ook aan Gunner, want misschien kon hij haar wel helpen? Helaas was dat niet zo. “Nee hoor, misschien dat je iets teveel rook over je longen haalde waardoor je zo erg moest hoesten. Maar het is helemaal niet raar hoor dat je de eerste paar keren moest hoesten hoor.” Olivia glimlachte. Fijn, dus ze was in ieder geval niet dom. “Er komt immers iets vreemds in je longen, en dat is je lichaam niet gewend – dus dan ga je hoesten.” Onder de indruk keek Olivia hem eventjes aan. “That makes total perfect sense” zei ze met een glimlach “Wauw, ik ben onder de indruk, je weet er echt super veel over! Wel logisch ook, want je wilt toch een beetje weten wat je in je lichaam opneemt, right?” Olivia nam nog een trekje van de joint, probeerde het advies van Gunner op te volgen, en inderdaad, als ze een iets kleiner trekje nam, ging het wat beter. Nog steeds kuchte het meisje zachtjes toen ze een trekje had genomen, maar het werd al ietsjes minder. Olivia wist niet of het al door de drugs kwam, of door het feit dat ze gewoon moe en verdrietig was, maar ze werd een beetje suffig en rozig in haar hoofd. Alsof haar hele hoofd vol met watten zat. Ah, dit was fijn…

Maar het gevoel werd al heel snel verstoord toen de kamerdeur opeens open knalden. Olivia schoot bijna een halve meter omhoog en moest bijna bijkomen van een halve hartverzakking, terwijl er een lang meisje met blonde haren kwam binnengestormd. Licht hijgend keek Olivia het meisje aan en ze herkende haar als Rosé. En Olivia vond haar super knap, ze had zulke mooie blonde haren en een hele gave huid. Bovendien had ze het lichaam van een model, iets waar Olivia best wel jaloers op was. Zij kon zoveel eten als ze wilde en ze kwam niet aan. Soms zou ze best wat zwaarder willen zijn. Het meisje begon te spreken, vroeg zich af wat er gebeurde en Olivia fronste haar wenkbrauwen. Was dit zijn vriendin? Ze begreep niet echt waarom ze zo’n issue maakte. “Je mag er best bij komen zitten als je dat wilt hoor” probeerde Olivia met een lief glimlachje voor te stellen, maar ze voelde zich best wel beledigd toen het meisje zei dat ze maar een “dit” was. Olivia sloeg haar ogen neer. Ze was in de war – wat had ze precies fout gedaan? Ze had alleen maar op Gunner gereageerd en hoe moest zij weten dat hij eigenlijk met zijn vriendin had afgesproken?

Olivia fronste haar wenkbrauwen en legde de joint op de grond neer, naast de voet van Gunner. “Ik denk dat ik er maar van door ga, sorry…” mompelde ze een beetje ongemakkelijk en keek eventjes om zich heen of ze niets vergat. Toen stond ze op, keek Gunner aan en glimlachte met een sombere blik in haar ogen. Geluidloos spelde ze de woorden “Het spijt me” met haar mond en keek toen het meisje aan. “Leuk om kennis te maken, je bent heel mooi” zei Olivia toen met een klein glimlachje en zo snel als haar beentjes haar konden dragen, beende ze de kamer uit. Awkward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyvr aug 18, 2017 5:48 pm

TAG: Olivia & Rosé

Onder de indruk keek het meisje hem aan toen hij haar uitlegde waardoor ze moest hoesten. “Wauw, ik ben onder de indruk, je weet er echt super veel over! Wel logisch ook, want je wilt toch een beetje weten wat je in je lichaam opneemt, right?” verklaarde ze waarna hij knikte, daar was hij het mee eens. “Alles wat ik wel eens gebruik zoek ik sowieso op wat het eigenlijk met je doet, ik wil ook niet mijn lichaam verkloten omdat per ongeluk iets genomen heb wat enorm slecht voor je is,” verklaarde hij. Nee, echt een junkie zou hij zichzelf niet noemen. Hij gebruikte wel, maar altijd met mate waardoor het niet een al te grote impact had op zijn lichaam. Hij glimlachte zwakjes toen hij zag dat het meisje al wat minder erg hoestte als ze een hijsje nam. Ze begon er al een beetje aan te wennen.

De rust werd echter abrupt verstoord toen ineens zijn kamerdeur openknalde. Geschrokken door de plotste verschijning keek hij naar de deuropening. Hij ontspande toen hij zag dat Rosé het was, wat begrijpelijk was aangezienhij zijn telefoon had achtergelaten en der niet had kunnen vertellen dat hij Olivia ging helpen te kalmeren. Ze kwam natuurlijk kijken waar hij uithing. “Gunner, ben je-“, sprak ze waarna ze stil viel, haar ogen rustend op het meisje naast hem. “Hey Rosé,” glimlachte hij naar der en klopte op de plek naast hem op het bed. Als ze nu toch hier was konden ze net zo goed hier verder chillen in plaats van terug naar kamer te gaan right?  “What the fuck gebeurt hier?” haalde Rosé echter uit waardoor Gunner tot de realisatie kwam dat ze niet zo heel vrolijk was. Hij keek der eventjes moeilijk aan voordat hij overeind kwam en in der richting liep. “Nou Olivia had een breakdown en-,” begon hij maar werd al snel door Rosé onderbroken dat ze ongerust was en al die tijd op hem had zitten wachten omdat hij ‘eventjes’ naar de keuken zou gaan, en dat hij nu zat te blowen met dit. Dit? Serieus? Was ze zo boos dat ze het onschuldige meisje zo in de grond ging trappen. Gunner keek het blonde meisje even ongelovig aan, perplex door wat hem op het moment overkwam.  “Doe je dit met meer meiden? Want dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben en waar ik sta…en niet hier in deze kamer, want dat zie ik ook wel”  vervolgde ze waardoor zijn mond onderhand ging openhangen omdat hij niet geloofde dat ze zo enorm erg naar hem uithaalde. Op de achtergrond had hij Olivia wat horen zeggen maar had de woorden niet echt goed kunnen samenhangen omdat zijn focus was op Rosé die hem en Olivia nu voor alles liep uit te maken, conclusie trekkende nog voordat hij de situatie had kunnen uitleggen.

Nog voordat hij fatsoenlijk kon reageren op Rosé zag hij hoe Olivia opstond en de joint die ze pas net had weglegde.  “Ik denk dat ik er maar van door ga, sorry…”  zei ze zachtjes. Gunner schudde zijn hoofd. “Dat hoeft niet, Rosé begrijpt het wel als ik het uitleg,” zei hij snel, maar ze was al snel de kamer uit gevlucht nadat ze nog iets liefs tegen Rosé had gezegd. Met een zucht wendde hij zijn blik weer naar Rosé en keek der geïrriteerd aan. “Way to go Icequeen, even een meisje overstuur maken dat zonet nog een depressieve breakdown had. Really helps the situation!!” zei hij met fake enthousiasme om vervolgens weer zijn geïrriteerde blik op te zetten en schudde afkeurend zijn hoofd. Ongelovig keek hij der aan met zijn blauwe ogen, “Heb je een trampoline gekocht of zo, want je kan enorm goed naar conclusies springen blijkt,” snoof hij gefrustreerd. “Wat een vertrouwen weer zeg,” ratelde hij verder, geen antwoord gevend op alle vragen die ze hem zonet gesteld was. Hij kon niet ontkennen dat hij boos op der was omdat ze zo opgefokt reageerde om niks en kon zich niet eens meer fatsoenlijk de vragen herinneren die ze zonet gesteld had. Naar zijn gevoel waren het er duizenden geweest en wist hij niet waar hij moest beginnen.
circe
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain

Rosé Balmain

Aantal berichten : 38
IC-berichten : 17
Leeftijd : 29
Accounts : My religion is you ::: The Countess, Olivia, Raven & Adore

Character sheet
Bijzonderheid: Audible Inundation x Incineration
Uiterlijke leeftijd: 25
Quote: ♡ When I'm with you I'm getting wild thoughts
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyzo aug 20, 2017 11:52 pm

'CAUSE WE'RE COLLECTING MOMENTS
Olivia besloot dat het maar beter was om weg te gaan en Rosé besloot dat dit het eerste verstandige was wat het meisje waarschijnlijk had gedaan vandaag. “Leuk om kennis te maken, je bent heel mooi” zei het meisje nog snel tegen haar en Rosé snoof zachtjes. “Dat weet ik” wilde het meisje er eigenlijk nog aan toevoegen, maar dat leek haar een beetje te bitchy om te zeggen als ze voor Gunner stond. Hij had alleen nog maar haar lieve kant gezien, en eigenlijk nog nooit haar bitchy kant, ook al had hij haar in het verleden verteld dat hij wel wist dat ze dat kon zijn. Daarom keek ze het meisje eventjes na met een valse blik en keek toen weer naar Gunner. Geïrriteerd sloeg ze haar armen over elkaar. “Way to go Icequeen, even een meisje overstuur maken dat zonet nog een depressieve breakdown had. Really helps the situation!” Rosé trok haar wenkbrauwen omhoog. Icequeen? Oké, was hij haar nu aan het uittesten in hoeveel seconden ze haar geduld zou verliezen? Nou, dan had ze een verrassing voor hem, want dat zou in twee seconden gebeurd zijn. “Heb je een trampoline gekocht of zo, want je kan enorm goed naar conclusies springen blijkt. Wat een vertrouwen weer!” Oké that’s it.

“Hahaha, ben je klaar met je opmerkingen, of gaan er nog meer komen? Those are really helping the situation!” praatte Rosé hem na en keek hem boos aan. “Het lijkt je meer te boeien dat die chick een depressieve breakdown had, dan dat ik zo wat een paniekaanval had omdat ik dacht dat die kut Hollow je misschien aangevallen had. Ik moet ook maar raden waar de fuck je uithangt, voor hetzelfde geld was er iets ergs gebeurd” ging Rosé verder met haar rant “Je bent langer dan een uur weg geweest, Gunner, een fucking uur!” Het laatste zei ze wat langzamer om door te laten komen, zodat ze kon laten overkomen wat de ernst van de situatie was. De waarheid was dat Rosé gewoon verschrikkelijk onzeker was, ze vond Olivia een mooi meisje en het feit dat Gunner met een mooi meisje alleen in zijn kamer was, zonder dat zij er iets van wist, maakte haar verschrikkelijk onzeker. En Rosé was het type meisje dat als ze zich onzeker of in een hoekje gedreven voelde, meteen van zich afbeet, als een soort tijger of leeuwin. En dan kreeg je dit soort situaties.

Ze draaide zich om en haalde diep adem. “Wat had je dan gedacht, dat ik het leuk zou vinden dat je hier met die oempa loempa zit te blowen? Ik weet niet of je het door hebt, maar zo begon onze relatie ook toch, dus weet ik veel, misschien doe je dit wel met nog meer meiden…” Rosé voelde nog meer kwaadheid naar boven drukken en ze drukte het expres verder naar beneden. Ze mocht niet ontploffen, dan zou ze dingen zeggen waar ze later spijt van kreeg. Rosé draaide zich om naar Gunner en keek hem aan, ze beet op haar onderlip. Ze wilde niet de gestoorde vriendin uithangen, het had minder erg geweest als hij het gewoon had laten weten waar hij was, dan was ze er nog steeds niet blij mee, maar dan had ze in ieder geval iets geweten. Hij moest haar nu gewoon knuffelen en zeggen dat zij de enige voor hem was. Verdomme, waarom zei hij dat niet gewoon?
TATTOOS ON MY  MIND
love, libby
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyza aug 26, 2017 6:33 pm

TAG: Rosé

Met een diepe frons keek hij toe hoe Rosé het Italiaanse meisje nog een valse blik toewierp, die ze hopelijk zelf niet had gezien. Alsof een tiranniserende Rosé die plots binnenkwam banjeren nog niet genoeg was. “Hahaha, ben je klaar met je opmerkingen, of gaan er nog meer komen? Those are really helping the situation!” sprak Rosé hem na op een mokkende toon. Kort snoof Gunner omdat ze hem napraatte en wendde vervolgens zijn blik van de hare af. “Het lijkt je meer te boeien dat die chick een depressieve breakdown had, dan dat ik zo wat een paniekaanval had omdat ik dacht dat die kut Hollow je misschien aangevallen had. Ik moet ook maar raden waar de fuck je uithangt, voor hetzelfde geld was er iets ergs gebeurd” ging Rosé verder met haar rant “Je bent langer dan een uur weg geweest, Gunner, een fucking uur!” vervolgde ze waardoor hij zwak zijn hoofd schudde. Ze bevonden zich in het verblijf, wat naar Bluebonnets zeggen goed beveiligd was. Er was geen risico. “Nee, die Hollows kunnen hier niet binnenkomen. Ja oke ik had mijn telefoon mee moeten nemen, maar een paniekaanval? Serieus?” sprak hij met een scherpe ondertoon. Waarschijnlijk had hij in haar voetstappen ook ongerust gereageerd, maar het feit dat ze Olivia zo had afgekat terwijl het meisje er niets aan kon doen maakte hem boos waardoor hij automatisch wat killer reageerde dan normaliter.

“Wat had je dan gedacht, dat ik het leuk zou vinden dat je hier met die oempa loempa zit te blowen? Ik weet niet of je het door hebt, maar zo begon onze relatie ook toch, dus weet ik veel, misschien doe je dit wel met nog meer meiden…” vervolgde het blondharige meisje. Ongelovig keek hij haar aan toen ze Olivia weer een rot naam gaf. Oempa loempa? Wat was zij dan wel niet? Een giraffe? Het feit dat ze hem zo enorm leek te wantrouwen deed hem oprecht wel zeer. “Serieus Rosé?” begon hij hoofdschuddend. “Ik dacht oprecht dat je vertrouwen in mij wel iets groter was dan dat,” sprak hij lichtelijk beledigd. “Maar nee, dit doe ik niet met ‘meer meiden’ als je dat geruststelt,” sprak hij en klemde zijn kaken op elkaar. “Daarnaast hebben we nooit onze ‘relatie’ officieel gemaakt, dus overdrijf je nu niet een beetje?” Bracht hij na kort te twijfelen toch maar uit. Misschien was hij wel een beetje hard geweest, maar op het moment was hij enorm pissig op haar waardoor hij vond dat ze het verdiende. Met een frons keek hij ondertussen naar de joint die Olivia naast zijn voeten had gelegd, amper gebruikt. Kort staarde hij ernaar voordat hij met zijn schoen het smeulende wiet doofde. Of er een brandgat in de vloer zou komen interesseerde hem niet veel, dat zag hij dan wel.
circe
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain

Rosé Balmain

Aantal berichten : 38
IC-berichten : 17
Leeftijd : 29
Accounts : My religion is you ::: The Countess, Olivia, Raven & Adore

Character sheet
Bijzonderheid: Audible Inundation x Incineration
Uiterlijke leeftijd: 25
Quote: ♡ When I'm with you I'm getting wild thoughts
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptyma aug 28, 2017 9:04 pm

'CAUSE WE'RE COLLECTING MOMENTS
Het irriteerde haar dat Gunner op dit moment meer om Olivia leek te geven dan om haar. Kon het hem dan niet schelen dat ze zo ongerust om hem was geweest? Duidelijk niet, want hij ontkrachtte haar bezorgdheid meteen. “Nee, die Hollows kunnen hier niet binnenkomen. Ja oke ik had mijn telefoon mee moeten nemen, maar een paniek aanval? Serieus?” Rosé rolde met haar ogen. “Nee, natuurlijk had ik geen paniekaanval, maar je snapt toch wel wat ik bedoel? Weet ik veel dat die Hollows hier niet binnen kunnen komen, het lijkt me dat ze sterker worden aangezien ze eerst nog maar alleen waren en nu met meerderen. Ik was gewoon bezorgd om je.” Het laatste bekende ze met een klein stemmetje. Het was niets voor Rosé om zich zo kwetsbaar op te stellen, maar voor Gunner wilde ze dat wel doen. Daarom was ze zo geïrriteerd op hem en vooral op die kleine Italiaanse. Het irriteerde haar gewoon dat het leek alsof hij meer om haar gaf op dit moment. Waarom interesseerde het hem niet dat ze zo bezorgd om hem was? Zou hij het leuk vinden als ze een uur lang, zonder enige vorm van uitleg, ergens met een jongen zou zitten blowen?

Daarom begon ze hem verwijten te maken. Rosé voelde zich als een leeuwin die in het hoekje werd en een leeuwin die in een hoekje werd gedreven, viel aan. Daarom schold ze Olivia uit, maakte hem verwijten. Gooide het op het feit dat hun relatie ook zo was begonnen. “Ik dacht oprecht dat je vertrouwen in mij wel iets groter was dan dat, maar nee, ik doe dit niet met “meer meiden” als je dat geruststelt.” Rosé wilde haar mond optrekken, zeggen dat ze hem heus wel vertrouwde, maar anderen niet en dat ze het gewoon niet fijn vond dat ze niet had geweten waar hij was. Ze wilde niet zijn gestoorde vriendin zijn die elke beweging van hem controleerde, maar ze was gewoon jaloers. Jaloers op het feit dat Olivia hem nu meer boeide dan haar. Op het punt dat ze haar mond wilde opentrekken om haar excuses aan te bieden, en haar gedrag wilde uitleggen, trok hij zijn mond op. “Daarnaast hebben we nooit onze “relatie” officieel gemaakt, dus overdrijf je nu niet een beetje?”

En die opmerking knalde recht door haar hart heen. Nee, ze hadden hun relatie nooit officieel gemaakt, maar…maar Gunner was de enige jongen met wie ze was omgegaan sinds dat hij haar had gezoend na hun weeddate? De houding van Rosé veranderde. Haar blik veranderde vol emotie in haar ijskoude, en beruchte ijskoninginnenblik. En als iemand op dit moment geloofde dat ze een hart had, zou het waarschijnlijk gebroken zijn. Rosé slikte en sloeg haar ogen neer. Ze wilde zoveel zeggen tegen hem op dit moment, maar het kwam er niet uit. Het was alsof iemand haar keel dicht kneep. Beschermend sloeg ze haar armen om zich heen, alsof ze de muur die ze voor Gunner had laten zakken, weer wilde opbouwen. Na een paar seconden, maar wat voor haar aanvoelde als een paar minuten, keek ze weer op naar hem. “Fijn dat je mij dat nu eventjes duidelijk maakt, want dan weet ik in ieder geval waar ik sta” zei ze kil en zonder enige emotie in haar stem.

En zonder hem nog een blik waardig te keuren, draaide Rosé zich om, liep naar de deur en trok deze open. Met een luide knal gooide ze deze achter zich dicht en liep met haar handen voor haar gezicht naar haar kamer. Het was dat Rosé de gave om te huilen jaren geleden al bij zichzelf had uitgeschakeld, anders was ze nu in tranen uitgebarsten. Maar dat betekende niet dat het meisje zich niet enorm klote voelde. Wat een hele leuke avond had moeten worden, was verandert in een regelrechte kutavond.
TATTOOS ON MY  MIND
love, libby
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger

Gunner Jäger

Aantal berichten : 47
IC-berichten : 28
Leeftijd : 24
Accounts :
-Gunner Jäger
-Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Delta Newton

Character sheet
Bijzonderheid: Elemental control
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: I go crazy cause here isn't where I wanna be; And satisfaction feels like a distant memory
There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Emptydi sep 05, 2017 8:51 pm

TAG: Rosé

Meteen toen zijn laatste opmerking uit zijn mond was gegleden had hij enigszins spijt, een schuldgevoel, want diep van binnen meende hij het niet. Zijn woede en frustratie overwon het van zijn rationeel denken zonder de consequenties in acht te nemen. Aan de andere kant had hij ook wel weer gelijk: ze hadden hun relatie nooit officieel gemaakt. Het feit dat hij nu haar hart erop drukte hoefde niet te betekenen dat hij niets in hen beiden zag, in tegendeel zelfs—hij was maar al te graag met haar. Hij wist tevergeefs dat ze het hoogstwaarschijnlijk niet neutraal zou opvatten, wat begrijpelijk was. Een licht schuldige blik ontstond dan ook op zijn gelaat toen hij haar gezicht zag vertrekken, verslagen, verdrietig, maar al snel een kille ijskoude blik die ze maar zelden naar hem had opgezet. Ze bouwde de ijzige muur die hij had weten te smelten weer op waardoor hij wist dat hij het verpest had.

“Fijn dat je mij dat nu eventjes duidelijk maakt, want dan weet ik in ieder geval waar ik sta” sprak ze waardoor hij haar sprakeloos aankeek. Ze draaide zich met een ruk om en maakte haar weg naar de deur, hem gen blik meer waardig gunnend. “Wacht Ros-“ sprak hij nog maar werd onderbroken door de harde knal van zijn kamerdeur die door het blonde meisje werd dichtgeslagen, zijn meisje, al betwijfelde hij of dat nog wel waar was. Met een diepe zucht keek hij met laaghangende schouders naar de deur, zijn woede wegebbend. Hij liep naar zijn bed toe en ging met een plof zitten en leunde verslagen voorover. Hij had Olivia goedbedoeld proberen te helpen met haar problemen, maar het was dom geweest om niet even snel Rosé te melden waar hij uithing. Hij had nooit verwacht dat zijn actie met goede bedoelingen zo zou aflopen, misschien wilde Rosé nu wel niks meer met hem te maken hebben. Dan had hij haar weggegooid om een meisje te helpen die hij niet eens kende, en waarvan hij niets eens wist of zijn hulp überhaupt zou helpen. Was it worth it?

-Topic uit
circe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




There's a first time for everything Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a first time for everything   There's a first time for everything Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's a first time for everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to kill some time.
» Time to think.
» Time to get a tan.
» Quality time
» Time is running out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r
-
Ga naar: