Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Room 351 - Who the hell is in my room?! Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Room 351 - Who the hell is in my room?! Firefo11
15 oktober 2016


Room 351 - Who the hell is in my room?! Birdpl11

Deel
 

 Room 351 - Who the hell is in my room?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptydo aug 24, 2017 10:48 am

Room 351 - Who the hell is in my room?! Birdfl10
. room 351 .


A d r i a n o . B l a c k . & . V i c t o r . F r a n k e n s t e i n

Adriano nam zijn kamersleutels aan, eindelijk kreeg hij zijn eigen plekje. Deze lus, opgestart in 2011, was één van de zoveelste lus waarin hij ging wonen. Hij herinnerde zich nog de zoektocht naar de eerste lus, uiteindelijk vond Adriano de lus in Dublin, Ierland rond 1320. In de lus van Treecreeper had hij niet echt vrienden, hij hield zich vooral afstandelijk en was vaak misnoegd doordat zijn ouders hem, toen hij jong was, in de steek hadden gelaten. Adriano vond dat ze beiden hun welverdiende loon kregen. Rond 1317 had hij zijn ouders levend verbrand. Zijn gave was het controleren en manipuleren van vuur, wat voor hem erg handig was om wraak op zijn ouders te nemen. Maar jammer genoeg was zijn wraak niet genoeg om zijn leeg gat in zijn hart te vullen, het gat bleef nog voor honderden jaren leeg totdat hij de mooie, intelligente Lucy leerde kennen. Voor de tijd met Lucy was Adriano een gepikeerde en egoïstische man, maar doordat hij zijn vrouw leerde kennen werd hij een zorgdragende en liefdevolle echtgenoot. Hij was aangekomen op de laatste verdieping, met zijn ogen zocht hij zijn kamernummer. Eindelijk aangekomen, ontdekte hij dat de deur al was opengedaan. Adriano luisterde even aan de deur en hoorde geluiden in zijn kamer. Gepikeerd deed hij de deur open, maakte met zijn hand een vuurbal en zei op een geïrriteerde toon: ‘Wie zit er fucking hell in mijn kamer?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptyvr sep 01, 2017 4:02 pm

Met veel moeite sleurde Victor zichzelf en zijn tas de trap op. Hij had in dagen niet geslapen en had overleefd op het beetje energie dat hem aangereikt was tijdens zijn reis naar hier, iets dat hij niet kon aanraden. Eenmaal boven, stak hij de kamersleutel in het sleutelgat - of dat probeerde hij toch, want de eerste zes pogingen waren allemaal mis. Raak! De sleutel werd omgedraaid en eindelijk kon Victor de kamer binnen. Zijn tas liet hij naast de deur op de grond liggen en zelf liet Victor zich op een bed vallen.

Het was per toeval dat Victor de lus ontdekt had en hij had geluk gehad dat er iemand in de buurt van de vuurtoren was die hem kon vertellen dat hij zich in een lus bevond, anders had hij waarschijnlijk heel de dag niets wetend rondgelopen.

Nu liet hij zijn ogen toevallen. Hoe moe Victor echter ook was, slaap wou hem niet overmeesteren en een half uur lang lag hij met zijn ogen toe op bed, proberend zijn gedachten leeg te maken. Met een zucht kwam Victor overeind. Als slapen niet lukte, kon hij beter iets nuttigs doen. Dus begon hij met uitpakken. Het gewicht van zijn tas kwam voornamelijk van de grote hoeveelheid boeken die hij erin had gestopt en die hij nu in de kast aan zijn kant van de kamer plaatste. Niet dat hij binnenkort niet driekwart - in plaats van half - van de kamer in zou palmen, maar voorlopig had hij hier genoeg plek.

Gedachten opgezogen in zijn taak, hoorde Victor de voetstappen in de gang niet. Pas toen iemand sprak, keerde Victor terug naar de wereld rondom hem en draaide hij zich om. ‘Wie zit er fucking hell in mijn kamer?’ De woorden verbaasden Victor - was deze persoon niet geïnformeerd dat hij zijn kamer moest delen -, maar de vuurbal in diens hand trok al snel Victors aandacht.

Met zijn lichtblauwe ogen op de vlammen gericht kwam Victor dichterbij. Langzaam strekte hij zijn vingers uit, de warmte bevestigde dat dit echt vuur was - of een heel erg sterke illusie. Plots keek hij op naar zijn nieuwe kamergenoot, snel merkte Victor op dat de man zwarte - heel donkerbruine als hij precies wou zijn - ogen had. ”Victor, en jij bent?”, hij sprak snel - zoals gewoonlijk-, maar hield even halt om de man te laten antwoorden. ”Heeft niemand je verteld dat je je kamer moet delen? Die kant is voor jou trouwens,” hij wees kort naar het bed aan de rechterkant, ”Dat is echt vuur, toch?” wisselde hij nonchalant van onderwerp. “Ik mag hopen dat je niet het temperament hebt dat bij je element past, maarja, ik heb al vaker ongeluk gehad. Net aangekomen in de lus?” Even hield Victor halt en liet hij zich op zijn bed neerzakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptyza sep 02, 2017 8:17 pm

Er stond een jongeman voor de neus van Adriano. De jongeman had bruin kort haar, wallen onder zijn ogen en een vreemde kledingstijl. Sommige kledingstukken leken van de Victoriaanse tijd, andere kledingstukken leken dan van deze tijd te zijn. De man negeerde de irritatie van Adriano en begon zich voor te stellen: ‘Victor en jij?’ Nog steeds met zijn vuurbal in zijn handen antwoordde hij een beetje gepikeerd: ‘Adriano,’ De jongeman had nog maar net gesproken of Victor vroeg: ‘Heeft niemand je verteld dat je je kamer moet delen? Die kant is voor jou trouwens,’ Natuurlijk had niemand hem iets vertelt, Adriano had een korte conversatie gehouden met een dame genaamd Louise, maar zij had hem niets verteld over het delen van een kamer. Adriano heeft wel al vaker een kamer gedeeld met mensen, maar aangezien hij nu een getrouwd man is -correctie: weduwnaar door die stomme Wights- stond hij niet te trappelen om een kamer te gaan delen met een man. Even keek hij naar de andere kant van de kamer, waar hij in de toekomst dus ging slapen. ‘Blijkbaar heb je hier geen recht om te kiezen of je kamer wilt delen of niet?!’ mompelde Adriano gefrustreerd. ‘Dat is echt vuur, toch?’ vroeg zijn kamergenoot. Opeens besefte hij dat de vuurbal nog in zijn hand zet, in een simpele beweging liet hij het vuur verdwijnen en zei: ‘Ja, dit is echt vuur. Welke gave heb jij?’ Maar terwijl hij antwoordde, stelde Victor al een andere vraag: ‘Ik mag hopen dat je niet het temperament hebt dat bij je element past, maarja, ik heb al vaker ongeluk gehad. Net aangekomen in de lus?’ Meteen vroeg Adriano zichzelf af of die man praatziek was ofzo, hij veranderde zo plots van het onderwerp en gaf hem niet eens de tijd om te antwoorden. ‘Ik ben inderdaad net aangekomen. En jij?’ vroeg hij de man nu hij eindelijk de kans had om iets deftigs te zeggen. Victor deels spiegelend ging hij zich zetten op zijn eigen bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptyzo sep 03, 2017 12:05 pm

Adriano, de naam bleef in Victors hoofd plakken terwijl hij door woorden en zinnen raasde. Het was een naam die Victor vaak gehoord had in zijn eerste levensjaren. Van Italiaanse origine, al hoorde je tegenwoordig overal vreemde namen, dus de naam zij niet noodzakelijk iets over de afkomst van de man. Misschien kon Victor hem er later naar vragen.

‘Ja, dit is echt vuur. Welke gave heb jij?’ De woorden drongen wel door tot Victor, maar momenteel had hij er geen behoefte aan om zijn bijzonderheid uit te leggen, dus sprak hij gewoon verder - plots van onderwerp veranderend.

Adriano had niet langer een vuurbal in zijn hand en zette zich net als Victor op zijn bed. ‘Ik ben inderdaad net aangekomen. En jij?’ Voordat Victor antwoordde, legde hij zich neer. Even sloot hij zijn ogen, genietend van de rust. Na een tijdje deed Victor ze weer open en hield hij Adriano uit de hoeken van zijn ogen in de gaten. Misschien zou hij dicht genoeg kunnen komen om zijn hand op Adriano’s schouder te kunnen leggen, hij kon wel wat extra energie gebruiken. Victor liet zijn oogleden echter terug dichtvallen; op dit moment was zelfs recht staan hem te veel moeite. “Vandaag aangekomen” vertelde hij Adriano eindelijk.

Met zijn handen gebald, wreef Victor in zijn ogen, hopend zo de vermoeidheid weg te krijgen. “Adriano. Dat is Italiaans toch?” vroeg hij ondertussen. Eigenlijk had Victor geen zin om te praten, maar zijn nieuwsgierigheid zou het altijd van zijn vermoeidheid winnen en dus stelde hij de vraag: “Kom je van daar?” Victor dacht een zeer vaag accent bij de man gedetecteerd te hebben, maar met de weinige woorden die Adriano had gezegd had hij niet genoeg bewijs om zijn conclusie te staven. Adriano’s antwoord moest meer duidelijkheid bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptyma sep 04, 2017 8:04 pm

Toen Adriano eindelijk zijn vraag had gesteld, legde Victor zich neer en sloot voor een poosje zijn ogen. ‘Vandaag aangekomen,’ antwoordde Victor. Deze jongeman was dus net zoals Adriano vandaag aangekomen in deze lus. Adriano vroeg zich af of hij al in meerdere lussen heeft gezeten. Met gebalde handen wreef Victor in zijn ogen. ‘Hij had vast een heel zware en lange dag achter de rug,’ dacht Adriano. ‘Adriano. Dat is Italiaans toch?’ vroeg Victor de vermoeide jongeman. ‘Natuurlijk is ‘Adriano’ Italiaans, dat weet het kleinste kind toch?!’ mompelde hij geïrriteerd. ‘Kom je van daar?’ vroeg Victor, weer zijn (retorische) vraag negerend. Deze man was duidelijk praatziek en het kon hem  geen reet schelen wat de ander antwoordde, hij zou zelf niet de moeite nemen om te kijken of Adriano luisterde of niet. Als Adriano zou zeggen dat hij de zoon is van een olifant en een leeuwin, zou deze meneer dat gewoon aannemen als waar. Niet dat deze man naïf leek, maar hij leek wel geïnteresseerd en gedesinteresseerd tegelijkertijd. Wat je volgens Adriano wel moet kunnen. ‘Ja, ik kom uit Adria. En van waar kom jij?’ vroeg hij, om het gesprek draaiende te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptywo sep 06, 2017 2:22 pm

Het geïrriteerde gemompel van zijn kamergenoot deed niets anders dan Victor met zijn ogen laten rollen. Natuurlijk wist hij dat de naam Italiaans was, anders had hij het niet genoemd. En kinderen interesseren zich niet in dingen als etymologie, dus zelfs Italiaanse kleine kinderen zouden niet weten waar de naam zijn origine had. Hij haatte het als mensen dachten alles te weten, maar zelfs in zijn twee en een halve eeuw had Victor niet genoeg tijd, resources of geheugencapaciteit gehad om alles te leren.

‘Ja, ik kom uit Adria.’ Dat piekte Victors interesse wel. Adria was een plaatsje in het oosten van Italië dat Victor een aantal keer bezocht had, zowel met als zonder zijn ouders. ‘En van waar kom jij?’ Nu Victor toch begonnen was met praten kon hij even goed verder gaan: “Geboren in Napels, maar ik ben zelf Zwitsers”, dat was hij toch een groot deel van zijn leven geweest. Of hij nog steeds een nationaliteit had wist Victor niet zo zeker, maar Zwitserland zou altijd een speciale plek in zijn hart hebben. “mijn thuisstad was Genève”.

”Lang geleden dat ik Italiaans gesproken heb. Hoop dat m’n accent niet te erg is”, lachte Victor met zijn ogen op Adriano. Zijn Italiaans had hij zowel van zijn ouders als van Italiaanse professoren geleerd waardoor het een mix van de twee accenten was geworden. Verstaanbaar was hij zeker, maar Italianen hadden hem nooit als een van hen aanvaard.

-x-x-x-x-
Groen = in Italiaans
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptywo sep 06, 2017 5:45 pm

Victor was blijkbaar ook geboren in Italië. Adriano was nog nooit geweest in Napels, doordat hij maar 21 jaar van zijn leven buiten de lus had geleefd. In deze jaren had hij vooral in Adria geleefd, ook was ook even in Engeland geweest om zijn vader te zoeken. Nadat Adriano zijn biologische vader vermoorde sloot hij zich aan in een lus met andere bijzondere kinderen. In de lus van Treecreeper leerde hij zowat alles kennen over bijzonderheden. Victor was blijkbaar Zwitser van origine. Waarschijnlijk trokken zijn ouders vaak rond, niet dat het de jongeman iets kon schelen. ‘Mijn thuisstad was Genève,’ voegde Victor nog toe aan zijn voormalig antwoord.

‘Lang geleden dat ik Italiaans gesproken heb. Hoop dat mijn accent niet te erg is,’ lachte Victor met een ietswat speciaal accent. ‘Bij mij ook,’ bekende Adriano, ‘Het is voor mij al eeuwen geleden dat ik nog Italiaans sprak met iemand,’ De jongeman had enkele eeuwen in Florence gewoond, in de lus van Hummingbird. Deze lus was opgestart in de helft van de 15de eeuw. Adriano vond het toen fijn dat hij nog even in de Italiaanse cultuur kon leven. Het was toen ook al zo lang geleden dat hij nog in Italië was geweest. Toen hij hoorde dat deze lus bestond in Italië, had hij meteen de valiezen gepakt en vertrokken naar deze lus. ‘Ik ben nog nooit in Napels of Genève geweest! Welke plaatsen heb jij nog zo bezocht?' vroeg hij nu ietswat geïnteresseerder. Adriano had in vele lussen gewoond, zodat hij eens een ander uitzicht zag.

-x-x-x-x-

Groen = in Italiaans


Laatst aangepast door Adriano Black op wo sep 06, 2017 7:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptywo sep 06, 2017 6:58 pm

Ook Adriano schakelde op Italiaans over en al klonk hij net als Victor wat roestig, hij bleek de taal niet verleerd te zijn. ‘Bij mij ook. Het is voor mij al eeuwen geleden dat ik nog Italiaans sprak met iemand,’ Eeuwen, de man voor hem moest dus veel ouder zijn dan hij leek - wat eigenlijk voor bijna iedereen op deze plaats van toepassing was. Waarschijnlijk had Adriano zijn hele leven in een lus - of verschillende lussen - doorgebracht, want in tegenstelling tot Victor beschikte de jongen niet over een gave die hem in staat stelde buiten een lus te leven.

Een beetje energie teruggevonden, zette Victor zich rechtop tegen het hoofd van het bed. Hoewel hij niet verder van Zwitserland weg kon zijn dan nu en voornamelijk in het Frans opgevoed was, deed de taal hem aan thuis denken. Een gevoel dat Victor een jaar geleden opnieuw was kwijtgeraakt door de hulsels en waarvan hij gedacht had het nooit terug te vinden. Een sprankje hoop dat hij zich hier thuis zou kunnen voelde bloeide in hem op.

De wisseling van taal bleek niet alleen Victor op te fleuren, want ook Adriano - die voordien nogal geïrriteerd en irritant was - leek vrolijker en zelfs enthousiast. ‘Ik ben nog nooit in Napels of Genève geweest! Welke plaatsen heb jij nog zo bezocht?' Victor legde zijn hoofd in zijn nek en staarde naar het plafond - alsof hij onzichtbare sterren aan het tellen was.

“Ingolstadt, Congo, Londen, België, Schotland, Parijs, Denemarken,...“ noemde hij afwezig op in de plaatselijke taal. Het was een lange lijst en van vele plaatsen wist Victor zelfs de naam niet. Als Adriano altijd in een lus geleefd had, dan had hij geluk gehad. Geen pijn, geen dood, geen opsluiting, geen oorlog, geen verlies. Maar zelfs lussen hadden niet immuun gebleken voor dood en angst. Een ietwat triestige lach trok over Victors gelaat. “Partout où je viens, tout le monde meurt”. Een diepe, beverige zucht verliet zijn lippen; zijn emoties probeerde hij uit te ademen. “Maarja, genoeg over mij”, Victor richtte zich eindelijk naar Adriano in plaats van het plafond, “waar heb jij je leven gespendeerd?” forceerde Victor wat vrolijkheid en interesse in zijn stem.

-x-x-x-x-
Partout où je viens, tout le monde meurt. = Overal waar ik kom, sterf iedereen. (hopelijk heb ik het juist vertaald XD)
Groen = Italiaans
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptywo sep 06, 2017 7:30 pm

Afwezig noemde Victor enkele plaatsen op waar hij ooit was geweest. Adriano was nog nooit geweest in Ingolstadt, Congo of België. Als hij het goed had was Congo ooit eens een kolonie van België geweest. De man zette opeens een ietwat triestige glimlach op en vertelde in het Frans dat overal waar hij komt iedereen sterft. Deze man zal waarschijnlijk lang buiten de lus geleefd hebben, dus hij zal ook zijn familie en vrienden zien sterven, maar aangezien hij zo jong uitziet leek hem dat nogal vreemd. Adriano fronste even zijn wenkbrauwen niet wetend wat de bijzonderheid is van deze man. Aangezien hij deze vraag al had gesteld, besloot Adriano om het even opzij te leggen. ‘Maarja, genoeg over mij,’ zei de jongeman alsof hij net heel zijn leven had verteld. ‘Waar heb jij je leven gespendeerd?’ vroeg Victor met een geforceerde glimlach. ‘In Florence, Dublin, Londen, Garlogie, Toulouse en Lissabon,’ antwoordde Adriano in zijn gewone taal. ‘Welke talen kan jij nog spreken?’ vroeg hij, aangezien Victor al Frans en Italiaans had gesproken.

-x-x-x-x-

Groen = in Italiaans
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptydo sep 07, 2017 7:22 pm

‘In Florence, Dublin, Londen, Garlogie, Toulouse en Lissabon,’ Victor luisterde niet echt naar wat Adriano zei; de woorden leken over en door hem heen te vliegen. Eigenlijk had hij totaal geen zin meer om te praten; op dit moment wou Victor zich net als een kat in een bol oprollen en slapen. Weg van de wereld zou hij eindelijk wat rust kunnen bereiken.

‘Welke talen kan jij nog spreken?’ De woorden drongen door zijn mentaal schild en haalden Victor terug naar de slaapkamer. Het duurde een tijd eer Victor de zin verwerkt had en de betekenis tot hem doorgesijpeld was. Talen... Welke talen sprak hij… Victor zuchtte. Adriano leek niet door te hebben - of trok zich niet aan - dat Victor nu minder geïnteresseerd was in praten dan ooit.

Na zijn opties te overwegen besloot Victor dat hij misschien maar moest antwoorden. Al was hij altijd al asociaal geweest, hij had zich ooit in de hoogste sociale cirkels bewogen. Beleefdheid was iets waar hij niet vaak aan dacht, maar als hij met deze jongen zou moeten samenleven kon hij maar beter proberen om op z'n minst een beetje vriendelijk te zijn. “English. Français. Deutsch. Italiano”, zei hij met grote pauzes tussen de woorden, in de respectievelijke taal. Zelfs al was hij nooit een fan geweest van talen, als kind was Victor gedwongen geweest deze talen te leren. Zijn ouders hadden er op toegezien dat elk van hun kinderen klaar was om de wereld tegemoet te treden en talenkennis behoorde volgens hen tot het benodigde pakket. “En hier en daar heb ik een klein beetje van andere talen opgepakt”, Victor was eigenlijk verschrikkelijk in talen en had daarom niet veel van deze andere talen kunnen leren, iets dat misschien wel jammer was, maar waar Victor niet veel aandacht aan schonk.

Opnieuw legde Victor zich plat op het bed en sloot hij zijn ogen. Het was misschien wanhopig, maar hij hoopte zo de andere man af te schrikken. Misschien kon hij doen alsof hij sliep - zou nepsnurken helpen? - en zou Adriano zelf ook gaan slapen of beter nog: weg gaan. Al was er natuurlijk ook de kans dat de zwartharige gewoon verder zou praten over talen en lussen en wist hij veel wat nog allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Emptydo sep 07, 2017 7:49 pm

Tot zijn grote frustraties leek de andere jongeman weer niet te luisteren naar zijn vragen, maar toch besloot Adriano het niet te laten tonen. Victor was immers zijn kamergenoot, ze konden maar beter een beetje goed opschieten met elkaar. Na minuten stilzwijgen beantwoordde Victor slaperig zijn vraag, ‘English. Français. Deutsch. Italiano, En hier en daar heb ik een klein beetje van andere talen opgepakt,’’ Adriano kon zich al voorstellen dat Victor niet de moeite zou nemen te vragen welke talen hij sprak, aangezien hij er zo verdomd moe uitzag. De man ging liggen op zijn bed en sloot zijn ogen, het was duidelijk dat hij wou slapen. Zonder iets te zeggen verliet hij met een diepe zucht de kamer om iets te gaan drinken bij de TV, een soort futuristische bak dat beelden uitzond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 351 - Who the hell is in my room?!   Room 351 - Who the hell is in my room?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 351 - Who the hell is in my room?!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 366 - Do I wanna know?
» Room 360 | Nightmare
» room 313 | learning how to fly
» Room 362| No Vacancy
» Room 304 - Slave for a day .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: