Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Never Grow Up Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Never Grow Up Firefo11
15 oktober 2016


Never Grow Up Birdpl11

Deel
 

 Never Grow Up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
Never Grow Up Empty
BerichtOnderwerp: Never Grow Up   Never Grow Up Emptyma sep 11, 2017 8:49 pm

Alex Smith



De wind streek met volle snelheid langs het grote, krakerige huis heen, richting de kliffen. Een jongeman scheerde met gestrekte armen, net zoals een echte Peter Pan, doorheen de lucht. Onderweg naar de kliffen maakte hij tientallen loopings. Wat hield Alex ervan om te vliegen, om de wind langs zijn lichaam te voelen. Er was volgens hem niets beter dan vliegen met een lekker briesje. Het was de wereld voor hem, en het gaf Alex een vertrouwd gevoel van rust en gelukzaligheid. Ideaal weer was het om te vliegen! Niet te warm waardoor hij bijna een appelflauwte kreeg, maar ook niet te koud waardoor hij ver bevroor. Vroeger kon hij nooit zomaar ergens gaan vliegen want het zou de aandacht trekken van mensen. Alex ging daardoor altijd op reis naar een afgelegen plek, waar niet veel mensen kwamen. Daar kon hij dan ook wat oefenen met zijn gave en vliegen zoveel hij maar wou. Op een moment had hij zelf Jilly meegenomen op een ritje door de lucht. Het was toen een koude nacht en ze waren beiden nog wakker. Jilly had op zijn kamerdeur geklopt en gevraagd of ze eens mee mocht vliegen. Ze hadden die nacht lekker gevlogen en gekeken naar de glinsterende sterren. Het was een moment dat hij nooit meer zou vergeten. Een koude, nijdige bries streeks langs zijn nek maakte Alex los van zijn gedachten. Hij was eindelijk aangekomen aan de kliffen. Met een laatste geweldige looping landde hij gracieus op kliffen en zag verderop een meisje met lange bruine haren. Was het Lorelei? Neen! Het was een ander meisje, een niet al te groot meisje met bleke huid. ‘Hallo!’ riep hij vriendelijk naar het meisje, ‘Hoe heet je?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedwig Loring

Hedwig Loring

Aantal berichten : 80
IC-berichten : 60
Leeftijd : 24
Accounts : Victor Frankenstein
Girolamo Riario
Astri Jørgensen

Character sheet
Bijzonderheid: Visioenen
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote:
Never Grow Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Grow Up   Never Grow Up Emptyma jun 15, 2020 8:35 pm

I’m only a girl with a candle to guide me
Haar doel om de omgeving vandaag wat meer te verkennen had ervoor gezorgd dat Hedwig zich nu op de klippen bevond. Ze liet haar blik over de omgeving gaan toen iets haar aandacht trok. Een jongen hing hoog in de lucht, maakte een looping en landde op een manier die vertelde dat hij dit al veel vaker had gedaan op de grond. Nieuwsgierig bestudeerde ze de jongen. Het was duidelijk dat hij goed met zijn bijzonderheid overweg kon. Misschien dat ze hem wel voor iets kon gebruiken. Wat wist ze nog niet, maar hij zo vast en zeker wel van pas komen. Ze hield zichzelf dan ook tegen om bot te antwoorden toen hij haar naam vroeg en antwoordde in plaats daarvan met een lieve glimlach. “Hedwig, en jij?” Ze liet haar blik nog een keer over hem heen gaan. “Je kan goed met je bijzonderheid overweg. Heb je daar lang op moeten oefenen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t157-hedwig-loring#2318
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
Never Grow Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Grow Up   Never Grow Up Emptyza aug 29, 2020 11:07 am

Alex Smith



Nadat Alex gracieus landde en het meisje haar naam vroeg, bekeek hij haar even. Ze had bruin golvend haar met donkergroene ogen. ‘Hedwig, en jij?’ antwoordde het meisje. Alex keer haar aan voor enkele seconden en vertelde haar zijn naam. ‘Ik ben Alex’ zei hij met een stomverbaasde blik. Nu hij zo dicht bij stond was hij verbaast hoe mooi iemand eigenlijk kon zijn. Alex herstelde zich vanaf Hedwig zei dat hij goed met zijn bijzonderheid overweg kon en vroeg of hij daarop heeft op moeten oefenen. ‘Euhm… ja, dankjewel,’ glimlachte Alex. Hij voelde zich warm worden van het lieve compliment. ‘Ik heb regelmatig getraind met mijn nicht en peculiars zoals Louise. Oefening baart kunst eh!’ zei hij opgewekt. ‘En welke bijzonderheid heb jij?’ vroeg hij, terwijl hij het riskeerde om nog eens eventjes naar haar ogen te kijken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hedwig Loring

Hedwig Loring

Aantal berichten : 80
IC-berichten : 60
Leeftijd : 24
Accounts : Victor Frankenstein
Girolamo Riario
Astri Jørgensen

Character sheet
Bijzonderheid: Visioenen
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote:
Never Grow Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Grow Up   Never Grow Up Emptyza sep 05, 2020 2:36 pm


I’m only a girl with a candle to guide me
De jongen stond wat stom naar haar te gapen, maar wist uiteindelijk zijn naam te zeggen voor hij weer verder ging met staren. Hedwig onderdrukte een zucht en vroeg in plaats daarvan naar zijn bijzonderheid. ‘Euhm… ja, dankjewel. Ik heb regelmatig getraind met mijn nicht en peculiars zoals Louise. Oefening baart kunst eh!’ Hedwig knikte. Ze moest geïnteresseerd overkomen. ‘En welke bijzonderheid heb jij?’ vroeg Alex terwijl hij haar eindelijk weer aan durfde te kijken. “Ik heb visioenen,” vertelde Hedwig. Het was een makkelijke dekmantel, want er was geen enkele manier om te bewijzen dat ze die bijzonderheid niet had. “Ik kan het niet erg goed controleren, dus ik krijg ze maar heel soms.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t157-hedwig-loring#2318
Gesponsorde inhoud




Never Grow Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Grow Up   Never Grow Up Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Grow Up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c l i f f s
-
Ga naar: