Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Halloween: Weerwolven! Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Halloween: Weerwolven! Firefo11
15 oktober 2016


Halloween: Weerwolven! Birdpl11

Deel
 

 Halloween: Weerwolven!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptywo okt 18, 2017 11:11 pm

.

.


.

. W e e r w o l v e n .

Misschien heb je wel eens gehoord van het gezelschapsspel 'Weerwolven van Wakkerdam'. Hierin wordt het dorpje Wakkerdam geteisterd door een groep weerwolven, die iedere nacht een onschuldige burger verslinden. Iedere ochtend stemmen de bewoners wie van de burgers waarschijnlijk een weerwolf is en de doodstraf zal krijgen. Voor de burgers is het doel van het spel om iedere weerwolf te ontmaskeren. Voor de weerwolven is het doel van het spel om iedereen in het dorp te doden.

Dit spel is ook compatibel met RPG, en dit is dan ook wat we voor het Halloween event zullen doen! Als je nog niet weet hoe dit in zijn werk gaat, staat hieronder alle informatie die je nodig zult hebben. Oh ja, en als je meedoet mag je deze award claimen Halloween: Weerwolven! Werewolf-icon




AANMELDEN
Je meldt je met één account aan. Wanneer je dat hebt gedaan, wacht je tot iedereen zich heeft aangemeld. Dan worden de rollen verdeeld. Via PM krijg je je rol toegestuurd, deze houdt je geheim!
De postjes gebeuren vanuit je eigen karakter, die dus heeft besloten mee te doen aan het weerwolven. En waren rollenspel inception dus... Je houdt ze kort (UITERLIJK 500 woorden). Zo houden we het tempo erin.

Code:
Ja, ik doe mee!
[b]Naam:[/b]
[b]Account:[/b]

VERLOOP
Zoals ik dus al zei, is het doel van het spel overleven met je groep. Dat betekent dat het spel afgelopen is als:
- Er enkel weerwolven over zijn;
- De burgers alle weerwolven gedood hebben;
- Enkel de geliefden over zijn.

Het spel is opgedeeld in twee delen, de dag en de nacht. De dag is het moment waarop de spelers actief zijn. Ze posten in het speltopic en zetten hun stemmen neer. De nacht is het moment waarop de spelleider, de weerwolven, de heks en cupido actief zijn. Hun acties PM'en ze naar de spelleider. Zie het kopje 'rollen' voor meer uitleg.

Nacht 1
- Cupido zal twee geliefden kiezen, de geliefden krijgen van mij een PM dat zij geliefden zijn;
- De weerwolven kiezen via PM hun slachtoffer. (Zij weten van elkaar dat ze weerwolven zijn en beslissen onderling wie er sterft en sturen de uitkomst naar mij toe.);
- en de heks mag beslissen of ze haar drankjes gebruikt of niet. (Ook dit gebeurt via PM).

Eigenlijk gebeurt dus alles via PM. Als dit gebeurd is, zal ik een topic aanmaken met als eerste post alles wat er die nacht gebeurd is. Iedereen die nog meedoet aan het spel post hierop een reactie.

Dag 1
- Iedereen geeft de naam op van degene die de burgemeester moet worden;
- Iedereen geeft de naam op van degen die hij denkt dat een van de weerwolven moet zijn;
- De spelleider geeft aan wie de burgemeester is en wie de dood vindt;
- Degene die is veroordeeld voor weerwolverij geeft zijn rang vrij.

Nacht 2  
- De weerwolven worden actief;
- De heks maakt een beslissing.

Dag 2:
- De spelleider geeft een samenvatting van wat er gebeurd is;
- De burgers uiten hun verdenkingen en stemmen;
- De spelleider geeft aan wie vermoord zal worden;
- De veroordeelde persoon geeft zijn rang prijs.

Zo gaat het spel door totdat één van de drie bovengenoemde punten bereikt is en het spel eindigt.

ROLLEN
Wanneer je iedereen zich heeft aangemeld voor Weerwolven, krijg je via een PM je rol toegestuurd. Deze dien je ten alle tijden geheim te houden, tenzij je gedood bent! Vanaf nu spreken we over een nacht en dag in het spel.

Spelleider: Dat zal ik zijn. Ik zal het spel proberen gesmeerd te laten lopen en ik ben niet verkiesbaar als burgemeester en kan ook niet doodgestemd worden. Ik heb IC niets met het spel te maken, maar ben er alleen om het verhaal aan elkaar te rijgen
Burger: Een gewone bewoner van Wakkerdam. Zij hebben geen speciale krachten en kunnen enkel overdag stemmen wie de doodstraf moet krijgen.
Burgemeester: Overdag wordt er door verkiezingen een burgemeester aangewezen. De burgemeester krijgt een extra stem, en als de stemmen dus 50-50 verdeeld zijn, is deze doorslaggevend. Als de burgemeester vermoord wordt, benoemt hij in zijn laatste adem nog een opvolger.
Weerwolf: Overdag zijn de weerwolven gewone burgers, en doen ze mee met het stemmen. 'S nachts echter, zullen ze overleg plegen via PM (of ergens anders, als de rest van de spelers het maar niet zien!) en besluiten wie ze willen vermoorden.
De heks: De heks krijgt twee drankjes: één om iemand te vermoorden en één om iemand weer tot leven te wekken. Iedere nacht, na het beraad van de weerwolven zal ze mogen kiezen of ze de gedode persoon redt. Ook mag ze één iemand 's nachts vermoorden.
Cupido: De eerste nacht kiest cupido twee mensen die  geliefden zijn. Dit doet hij door een PM te sturen met daarin de twee namen. Hij mag ook zichzelf als één van de geliefden aanwijzen.
Geliefden: De geliefden krijgen de eerste nacht beiden een PM dat zij deel uit maken van het koppel en met wie ze gekoppeld zijn. Je draagt de rang 'geliefde' naast je eerder toegewezen rang. Je kunt dus bijvoorbeeld én geliefde én weerwolf zijn. De Geliefden proberen samen door te leven. Sterft één van hen, dan sterft de ander ook.




Vragen? Laat het gerust weten!

Groeten,
Het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptywo okt 18, 2017 11:20 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Marlon
Account: Olivia Romano
Terug naar boven Ga naar beneden
Typhon Reinswald

Typhon Reinswald

Aantal berichten : 86
IC-berichten : 55
Leeftijd : 24
Accounts : -Typhon Reinswald
-Rafe Adler
-Gunner Jäger

Character sheet
Bijzonderheid:
Uiterlijke leeftijd:
Quote:
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptywo okt 18, 2017 11:25 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Lisanne
Account: Delta Newton
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo okt 19, 2017 5:37 am

Ja, ik doe mee!
Naam: Safiena
Account: Rinzler
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo okt 19, 2017 8:46 am

Ja, ik doe mee!
Naam: Rose
Account: Gerome Evans


Laatst aangepast door Zeal Dreyar op ma okt 30, 2017 5:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Juniper Aldaine

Juniper Aldaine

Aantal berichten : 75
IC-berichten : 31
Leeftijd : 26
Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; Asher

Character sheet
Bijzonderheid: Color Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo okt 19, 2017 9:05 am

Ja, ik doe mee!
Naam: Sammy
Account: Diana Maylinn
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnus Bane

Magnus Bane

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 13

Character sheet
Bijzonderheid: Warlock
Uiterlijke leeftijd: 35
Quote: It's happy hour somewhere, my dear.
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo okt 19, 2017 7:58 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Bianca
Account: Magnus Bane
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse Shepherd

Jesse Shepherd

Aantal berichten : 94
IC-berichten : 60
Leeftijd : 25
Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda


Character sheet
Bijzonderheid: bovenmenselijke snelheid
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: Super Speed. Google it.
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo okt 19, 2017 8:39 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Lukas
Account: Adriano Black
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptyzo okt 29, 2017 10:45 pm




De inschrijvingen voor het Halloweenevent sluiten maandag 30 oktober.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Sam Ashton

Sam Ashton

Aantal berichten : 266
IC-berichten : 35
Leeftijd : 22
Accounts : » Josie Mills
» Sam Ashton
» Finn Prowler
» Yara Perdio

Character sheet
Bijzonderheid: » moodswinger
Uiterlijke leeftijd: » 19
Quote: "Don't get lost"
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptyzo okt 29, 2017 10:47 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Dieuw
Account: Sam Ashton
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath Benton

Heath Benton

Aantal berichten : 322
IC-berichten : 101
Accounts :
*Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Empath / Remote Viewing
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Don't give up, you can do it day by day
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptyzo okt 29, 2017 11:15 pm

Ja, ik doe mee!
Naam: Bo
Account: Heath Benton
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptydo nov 02, 2017 5:19 pm

Beste spelers,

Jullie hebben allemaal een verassing op jullie wachten in de inbox van het account waarmee je je hebt ingeschreven. De inhoud houd je voor anderen geheim. Tenzij je een weerwolf bent en moet overleggen met je medemoordenaars natuurlijk. Hierbij het verzoek zo snel mogelijk de in het privébericht omschreven taken te vervullen zodat het spel soepel en vlotjes kan verlopen.

Enjoy!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 25
Accounts :
. Clarke
. Louise


Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Emptyvr nov 10, 2017 3:07 pm

Bedankt voor alle interactie over de PM. Het topic is er!

https://peculiarchildren.actieforum.com/t791-werewolves-of-inndyr-halloween-event#17226
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Gesponsorde inhoud




Halloween: Weerwolven! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween: Weerwolven!   Halloween: Weerwolven! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Halloween: Weerwolven!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Halloween!
» Werewolves of Inndyr | Halloween Event

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: i n f o r m a t i o n :: e v e n t s
-
Ga naar: