Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Reminds me of you  - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Reminds me of you  - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Reminds me of you  - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Reminds me of you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptydo mei 21, 2020 2:44 pm

Jax springs @Chloé Hill
Jax had de afkeuring kort in haar blik gezien, al probeerde ze dat nog zo te verbergen. Hij snapte het wel, al was hij er niet bepaald rouwig om dat hij het had gedaan. Misschien had hij daar anders over gedacht als de jongen daadwerkelijk dood was gegaan, maar de waarheid was dat hij nog leefde en dus was er niks om rouwig over te zijn. Hij snapte dat anderen er minder begrip voor hadden, maar dit was hoe de zaken ervoor stonden en als ze hem op basis daarvan af zouden keuren, dan was het maar zo. De blondine leek zich er echter bij neer te leggen en ergens luchtte Jax dat wel op; hij vond haar echt wel een behoorlijk aardig persoon en hoopte haar in de toekomst nog beter te leren kennen. Hij gaf een knikje toen ze begon over het social media gebeuren. “We kunnen het zeker eens kans geven,” verzekerde hij haar met een glimlach. Ze stelde zich vervolgens voor als Chloé en Jax voelde een grijns om zijn lippen komen toen de blondine aangaf dat hij één van de weinigen was die haar had zien huilen en haar ook weer op had weten te vrolijken. “Missie geslaagd, dus,” zei hij grijnzend tegen haar. “Ik zal je in de toekomst nog wel vaker komen opvrolijken, geen zorgen. Al denk ik dat een groot deel van je verdriet al opgelost is als je haar gewoon belt. Ik durf te wedden dat het in je hoofd allemaal veel erger is dan in de werkelijkheid.” Dat was immers wel vaker het geval. Hij ging naast haar op de tafel zitten en knikte toen in de richting van haar telefoon. “Je gaat me wel het één en ander over die sociale media uit moeten leggen, want ik ben er zelf niet zo’n held in.” Hij had zich nooit echt beziggehouden met dat soort dingen. Hij had ergens wel een account liggen, maar had zich altijd meer beperkt tot appen en sms’en.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyma mei 25, 2020 10:30 pm

Reminds me of you  - Pagina 2 Source
Cut off all my friends 'cause they remind me of you
I can't drink again 'cause I'm reminded of you
I don't wanna do shit that reminds me of you
Everything and everywhere reminds me of you

Alhoewel ze geweld niet goedkeurde, kon ze de reactie van Jax toch wel begrijpen. Zoals Chloé al eerder had gevoeld, waarschijnlijk had zij precies hetzelfde gedaan. Daarom was ze niet bang voor Jax, niet angtig dat hij haar iets aan zou doen. In plaats daarvan voelde Chloé zich erg op haar gemak bij hem, hij was aardig voor haar en hij was makkelijk om mee te praten. Bovendien had hij haar geholpen om weer een beetje op te vrolijken. Jax vertelde haar dat hij haar in de toekomst nog wel een keer zou komen opvrolijken. Chloé lachte hardop. “Of” begon ze “misschien kan je me helpen vrolijk te blijven, in plaats van me op te vrolijken. Want om opgevrolijkt te worden moet ik eerst verdrietig worden en verdrietig worden is niet leuk.” Dat kwam er flirteriger uit dan ze in eerste instantie bedoeld had, maar het was wel waar. Als je opgevrolijkt moest worden, moest je eerst verdrietig zijn. En daar had Chloé nu geen zin meer in. Chloé knikte toen Jax aan gaf dat hij echt wel hulp nodig met het aanmaken van sociale media. “Dat is prima, natuurlijk help ik je” zei ze met een stralende glimlach “Zullen we beginnen met het opslaan van mijn nummer in jouw telefoon, of gaat dat je nog wel lukken?” Plagerig stak ze haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2020 4:51 pm

Jax springs @Chloé Hill
Jax’ mondhoeken bewogen omhoog toen hoe Chloe’s woorden hoorde. “Natuurlijk wil ik dat voor je doen,” zei hij met een jongensachtige grijns tegen haar. “Ik denk dat ik dat wel voor elkaar kan krijgen, mevrouw.” Hij maakte vervolgens een overdreven buiging naar haar, waarna hij zich weer oprichtte en naar haar glimlachte. Ze leek hem een interessante meid om mee om te gaan en dat werd alleen maar meer en meer bevestigd naarmate ze langer bij elkaar waren. Ze kreeg het voor elkaar om zowaar een glimlach op haar gezicht te toveren, waardoor je op de rode ogen en de vlekken op haar wangen na nauwelijks kon zien dat ze eerder een emotionele bui had gehad. Jax had wel respect voor dat soort mensen. Hij was zelf gevoelig aangelegd en hij wist hoe moeilijk het kon zijn om te ontsnappen aan een emotionele bui eer dat je daar in verzeild was geraakt. Het was dan ook belangrijk om steun te hebben van de omgeving, iets wat hij niet dikwijls had omdat hij zijn gevoelige kant niet vaak liet zien aan anderen. Hij huilde liever alleen op zijn kamer dan dat hij anderen er mee lastig viel. “Dat zal nog wel net gaan. Maar echt nog maar net,” lachte hij toen ze aangaf dat ze nummers konden wisselen. Hij pakte zijn telefoon tevoorschijn en opende zijn contacten. Hij had niet veel contacten in zijn telefoon staan omdat hij niet veel vrienden had gehad voordat hij naar de lus kwam. Geen enkele zogenaamde vriend had hem iets gestuurd, maar daar was Jax niet rouwig om. Als ze bang wilden zijn voor hem omdat hij zijn zusje had geholpen, dan was dat hun probleem. Hij schoof zijn gedachten opzij en citeerde vervolgens zijn nummer aan Chloé. “Ik geloof dat ik trouwens ergens nog wel een account heb liggen, maar dat ik dat wachtwoord gewoon kwijt ben. Zit jij veel op sociale media?” vroeg hij aan haar.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2020 5:53 pm

Reminds me of you  - Pagina 2 Source
Cut off all my friends 'cause they remind me of you
I can't drink again 'cause I'm reminded of you
I don't wanna do shit that reminds me of you
Everything and everywhere reminds me of you

Chloé lachte hardop en haar ogen straalde weer van vrolijkheid. Ze wilde graag bij mensen als Jax omringd zijn, die haar vrolijk maakte en die zij ook kon opvrolijken. Chloé zou het niet erg vinden om wat meer tijd met hem te spenderen – hij leek aardig en vrolijk, op zich ook wel redelijk care free zoals zij, maar ook wel weer met diepgang. Ja, ze zag zichzelf wel meer met hem optrekken en zeker als ze nummers zouden uitwisselen, zou het een stuk makkelijker worden. Chloé trok haar telefoon weer tevoorschijn en sloeg Jax’ nummer op. Chloé stuurde hem een berichtje, een simpele “Hoi!” en stopte haar telefoon weer weg. “Zo, de eerste stappen naar de wondere wereld van sociale media zijn gezet” zei ze met een grijns. Om zijn vraag te beantwoorden, knikte Chloé. “Jazeker!” zei ze enthousiast “In Los Angeles zit iedereen op sociale media en ondanks dat er ook een hoop mensen zijn die er niks mee te maken willen hebben, heeft iedereen wel tenminste één vorm van sociale media.” Chloé haalde haar schouders op. Sommigen vonden sociale media echt vreselijk, maar zij vond het wel leuk om gewoon een beetje voor de tv te hangen en op Instagram te scrollen. Vaak haalde ze ook inspiratie voor make up en kleding daar vandaan, die ze dan vervolgens weer in haar dagelijkse leven toe kon passen. “Met een paar lessen van juf Chloé heb je het vast zo onder de knie” zei ze met een grijns “Ik beloof je niet teveel huiswerk mee te geven.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2020 2:25 pm

Jax springs @Chloé Hill
Toen Chloé haar bericht naar hem stuurde, antwoordde Jax met de emoticon die een knipoogje moest voorstellen. De verschillende soorten emoticons kende hij ook maar van een paar mensen op school, maar dat waren er ook niet veel. Hij wist dat als hij een dubbelpunt zou gebruiken in plaats van een punt komma dat het een vrolijke smiley werd en dat een kleiner dan teken met een drietje een hartje voor moest stellen. En dat was dan ook het enige wat hij echt kende. Wat eigenlijk vrij triest was voor iemand van zijn leeftijd, maar ach. Hij zou weer andere dingen goed kunnen waar anderen de ballen van snapten. En zo had iedereen wel iets. “Bij mij op school hadden ze dat ook allemaal. Instagram of hoe die app ook noemde.” Hij vermoedde dat zij het wel kende. Ze leek hem wel zo’n type die dat zou installeren en zou gebruiken. Jax had dat allemaal nooit echt zo geïnteresseerd en hij had dan ook dikwijls met zijn ogen gerold als er bij hem op school van die meiden waren die helemaal opgewonden leken te raken als ze meer dan vijftig likes op een foto hadden. Alsjeblieft zeg. Maar goed, als hij zijn familie ermee kon opspeuren, dan had hij het er wel voor over. En hij was ook lichtelijk benieuwd naar welke foto’s Chloé zou uploaden, dus een Instagram-account klonk hem nog niet zo verkeerd als dat betekende dat hij zo wat meer over haar leven van voor de lus te weten kwam. “God, zeg dat niet op die manier,” zei hij lachend toen ze zichzelf juf Chloé noemde. “Nu zie ik je al echt met zo’n strakke kokerrok en een nauwsluitende blouse met diepe inkijk voor de klas staan.” Alhoewel… Hij likte overdreven langs zijn lippen. “Klinkt best spannend,” lachte hij, maar zijn houding toonde aan dat hij het niet meende. Zo’n kerel was hij niet. “Hadden ze dat eigenlijk in Los Angeles? Van die themafeesten?” vroeg hij vervolgens geïnteresseerd.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptydo jun 18, 2020 11:32 am

Chloe moest hardop lachen toen hij begon over de kleding van een sexy lerares. “Oh, please, dat is echt zo niet mij” lachte ze hardop. Natuurlijk kleedde Chloe zich wel eens aantrekkelijk, of “sexy”, maar wel op een manier dat zij het sexy vond en niet iemand anders. In eerste instantie moest je natuurlijk blij zijn met jezelf en dat was het belangrijkste. Jax had gevraagd naar themafeesten in Los Angeles en enthousiast knikte Chloe. “Ja, dat zijn echt mijn favoriete feesten! Er was een bar in downtown Los Angeles en die deed een paar keer in de maand echt een themafeestje. Mijn favoriete thema was “1001 Arabian Nights”. Dat was zo bijzonder. Ik heb een vriendin in Los Angeles, zij komt uit Iran en zij had allemaal prachtige Arabische jurken. Wacht…misschien heb ik nog wel een foto.” Chloe sprong op van de tafel en pakte een van de stoelen die Jax eerder ook had gepakt. Ze nam er op plaats en boog wat dichter naar hem toe, terwijl ze op haar telefoon haar Instagram opende. Terwijl ze over haar feed scrollde, stak er toch wel even een pijn in haar hart. Ondanks dat Chloe echt een feestbeest was en ze erg veel mensen kende, stonden alleen haar allerbeste vrienden en vriendinnen op haar Instagram. Uiteindelijk vond ze een foto, die 3 maanden voor dat ze naar de lus was gegaan was genomen en liet deze aan Jax zien. Op de foto was Chloe te zien, die weg keek in de verte, met een prachtige Arabische jurk aan. Met een stralende lach keek ze Jax aan. “Die avond was zo bijzonder, ik voelde me net een prinses.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyzo jun 21, 2020 8:19 pm

Jax springs @Chloé Hill
“Hé, ieder zijn ding toch?” vroeg Jax met een scheve grijns om zijn lippen aan haar. Hij zou haar niet veroordelen als ze zich wel zo zou kleden, al was zijn voorbeeld natuurlijk wel een beetje extreem en het typische voorbeeld voor één of ander pervers filmpje op internet. Het soort filmpje dat je keek met je oortjes in ergens midden in de nacht en met het geluid op hard, maar ook weer niet zo hard dat je ouders het zouden horen mochten ze nog wakker zijn. Niet dat Jax daar ervaring mee had of zo. Hij concentreerde zich maar snel op de woorden die de blondine sprak en lachte toen ze het had over de Arabian Nights. “Ja, dat klinkt wel als iets wat jij zou doen,” zei hij met een lachje tegen haar, nieuwsgierig zijnde naar de foto die ze hem wilde laten zien. Hij merkte op dat ze, toen ze dichter naar hem boog, een aangename geur had en onbewust opende hij zijn mond een beetje zodat hij de geur beter in zich op kon nemen. Hij zag dat ze tamelijk wat foto’s had gemaakt voordat ze naar de lus kwam en nam aan dat uitgaan echt wel haar ding was en dat ze erg populair was geweest bij anderen. Hopelijk omdat ze de echte Chloé kenden en geen fake versie van haar; naar zijn mening hoefde ze haar ware ik echt niet te verstoppen voor een ander. Hij trok kort zijn wenkbrauwen op toen hij haar op de foto zag staan. “Damn,” bracht hij uit. “Je hebt er wel het figuur voor.” Ze had een mooi figuur en de Arabische jurk stond haar wel heel goed, alsof het haar eigen was. “Dan zit ik er toch niet ver vanaf met mijn theorie dat zo’n blouse en rok je ook goed zouden staan,” zei hij op een plagerige toon. “Maar ik geloof dat ik ergens in het centrum een winkel heb gezien waar ze feestartikelen verkopen. Misschien kunnen we daar eens een kijkje gaan nemen en wat outfits proberen. Gewoon voor de loL”  
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2020 2:36 pm

De vibe die ze van Jax kreeg was dat hij haar niet zou veroordelen om wie ze was. Ook kreeg ze het idee dat dit iets authentieks van hem was, dus niet dat hij dit alleen voor haar deed, maar voor mensen in het algemeen. Dat was een karaktereigenschap dat Chloé heel erg kon waarderen. Enthousiast had ze de foto’s op haar instagram laten zien en terwijl ze meekeek met Jax, voelde ze een steek van heimwee. Het was lastig om de foto’s te zien, terwijl ze nu zo verschrikkelijk ver weg was van alle mensen waar ze zo van hield. Maar goed, ze was heel goed bezig met maatjes maken hier in het huis, dat bleek maar weer. Een beetje verlegen glimlachte Chloé, toen hij zei dat ze daar wel het figuur voor haar. “Dankjewel” zei ze met een grijns “Ik vond het wel spannend om het aan te trekken hoor. Ik ben een meisje en natuurlijk vind ik het leuk om mezelf ook wel eens uitdagend aan te kleden, maar dat is altijd iets wat ik zelf sexy of leuk vind. Dit was best wel uit mijn comfortzone, maar ik vond het zo leuk.” Ze deed haar telefoon weer weg en luisterde geïnteresseerd naar wat Jax te vertellen had. Haar ogen werden groot van enthousiasme en vrolijk klapte ze in haar handen. “Jaaaaaa! Dat klinkt echt geweldig. Daar wil ik echt heen, daar kunnen we helemaal lo gaan!” zei Chloé enthousiast en in haar ogen was een schittering te zien. Met een grijns keek ze Jax aan. “Oké, oké, maar nu weet je als wat ik verkleed ben geweest, maar stel jij zou naar een verkleedfeest gaan, hoe zou jij dan gaan?” Ze keek hem afwachtend aan, benieuwd met wat hij op de proppen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jax Springs

Jax Springs

Aantal berichten : 95
IC-berichten : 89
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Sand control
Uiterlijke leeftijd: 19 jaar
Quote:
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyma jul 13, 2020 8:38 am

Jax springs @Chloé Hill
Jax luisterde met een grijns naar wat Chloé vertelde over het zichzelf uitdagend aankleden. “Hé, mij hoor je niet klagen,” zei hij met zijn handen opgestoken. Als jongen zijnde was het natuurlijk heel normaal dat hij het best leuk vond om te zien dat een meisje zich uitdagend kleedde, al was er natuurlijk wel een grens aan verbonden. Soms had je van die kledij die iets te veel van het goede lieten zien en hoewel Jax dat ook wel kon waarderen, begreep hij het ook als er mensen waren die het niet oké vonden. Chloé mocht naar zijn mening alles dragen wat ze wilde; hij was er vrij zeker van dat ze er toch wel goed uit zou zien in alles. Zelfs een vuilniszak zou haar waarschijnlijk nog goed staan, al moest hij dat misschien eerst wel eens in het echte leven zien voordat hij die theorie kon bevestigen. Jax keek haar geamuseerd aan toen ze enthousiast in haar handen klapte omwille van zijn idee en met een knikje gaf hij aan dat hij dat ook wel wilde. “Sowieso als piraat,” zei hij met een grijns. “Iemand moet de schone Arabische dame veilig houden, toch?” Hij knipoogde plagerig naar haar. “Ik heb echter niet veel verkleedpartijtjes gedaan, dus ik weet niet wat de mogelijkheden allemaal zijn, maar zo één of ander dom kostuum waarbij je verkleed gaat als een dier zou ik ook nog wel grappig vinden.” De mogelijkheden zouden waarschijnlijk eindeloos zijn, wat voor Jax het juist leuk maakte om naar die verkleedwinkel te gaan. Hij stond op en keek haar met een grijns aan. “Waarom gaan we morgenmiddag niet gewoon? Dan stuur ik je wel een berichtje als ik op het punt sta om te vertrekken en dan spreken we in het centrum af?” stelde hij voor.  
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Emptyvr jul 24, 2020 1:13 pm

Chloé begon stralend te lachen toen Jax zei dat hij zich wel als een piraat zou willen verkleden. “Dat is echt geweldig, dan zijn we een soort Aladin en dan kan ik Jasmin zijn! Zij is zo knap en mooi, ugh…” Toen Jax zei dat hij niet zoveel ervaring had met verkleedpartijtjes, moest Chloé lachen en maakte een afwerend gebaar. “Ah joh, dat maakt niet uit. Ik leer je alles wat je moet weten.” Als de winkel inderdaad zo mooi was als Jax zei, dan moest het wel heel erg bijzonder zijn. Daarom keek ze hem extra enthousiast aan toen hij opstond en voorstelde om morgenmiddag gewoon te gaan. Chloé knikte. “Dat lijkt me een geweldig idee en meteen een goede huiswerkopdracht om te oefenen met sociale media” zei Chloé met een grijns “Vergeet je geen emoji’s toe te voegen?” Chloé stond op en woelde eventjes door haar lange, blonde haren. “Weet je, dan ga ik me maar alvast voorbereiden op morgen…en misschien even liggen, van huilen word je moe.” Het was gek om te bedenken dat ze een paar minuten geleden nog helemaal in tranen was geweest, maar zich nu zo vrolijk en fijn voelde. Eventjes ging ze op haar tenen staan en sloeg een arm om Jax zijn nek. “Dankjewel Jax, ik voel me echt veel beter. En ik heb echt heel erg veel zin in ons verkleedpartijtje van morgen.” Ze pakte haar telefoon, deed hem in haar zak en liep toen de kamer uit, waarna ze zich nog één kom omdraaide en hem een van haar stralende glimlachen gaf. Vervolgens liep ze de kamer uit, om naar haar kamer te gaan en daar een beetje te chillen. Chloé kon niet wachten tot ze een berichtje van Jax zou ontvangen.

TOPIC UIT
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Reminds me of you  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reminds me of you    Reminds me of you  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reminds me of you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: d i n i n g r o o m
-
Ga naar: