Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Party all night.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Party all night.  Firefo11
15 oktober 2016


Party all night.  Birdpl11

Deel
 

 Party all night.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Party all night.    Party all night.  Emptydo mei 28, 2020 4:32 pm

Het voelde goed om dat verdoemde gips eindelijk eens af te hebben. Cheryl had haar arm enkele weken in het gips gehad nadat ze op de grond was gevallen toen ze geschrokken was van iemand, maar nu was dat weer genezen en liep ze niet meer met dat jeukende gips rond. Het was nog wel gevoelig, maar daar kon ze weinig aan doen. Ze mocht in elk geval langzaam weer beginnen met oefenen wat haar gave betrof en voor de rest moest ze het nog steeds rustig aan doen, maar het was al heel wat dat ze haar arm weer vrij kon bewegen. Cheryl besloot dat dan ook uitgebreid te vieren door naar de club te gaan, een plek waar ze eerder nog niet was geweest. De brunette had niet per se een maatje nodig om daar mee naar toe te gaan, al schoten haar gedachten wel kort naar Asher. Niet dat ze graag met hem naar de club wilde gaan of iets dergelijks, maar ze had haar focus toch wel graag ergens op willen leggen en de jongen uitkafferen was een ideaal moment geweest om de vrijheid van het gips te vieren. Het mocht echter niet zo zijn en dus was Cheryl op zichzelf gewezen. Ze had een jurk aangetrokken die reikte tot haar bovenbenen en had voor de verandering eens hakken aangetrokken. Ze wist dat het een gevaarlijke combinatie was omdat ze misschien weer kon vallen, maar dat risico zou ze dan maar nemen. De uitbater liet haar zonder al te veel problemen de club binnen – ze zag er dan ook ouder uit dan dat ze was, zeker met haar make-up op – en ze liep verder. Ze zag dat het er al aardig druk begon te worden en liep naar de bar, maar voordat ze de bar kon bereiken en haar drankje kon bestellen, knalde iemand vol tegen haar op en moest ze een paar wankelende stappen naar achteren zetten om haar evenwicht te bewaren. “Hé, ik ben net uit het gips, trut!” snauwde ze de schuldige toe. “En dat zou ik graag zo willen houden.”


+ Eerste post voor @Shay Oakley
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydo mei 28, 2020 5:18 pm

Meisjes die urenlang voor de spiegel staan om zichzelf mooi te maken? Can’t relate. Dat had Shay niet nodig om mooi te zijn. Een beetje mascara, hele licht dekkende foundation en ze good to go. Ook haar outfit was heel casual, een simpel, maar stijlvol, zwart jurkje en bijpassende zwarte hoge hakken. Ze was nog maar net aangekomen in de lus en wilde best even een drankje drinken in de club. Shay was niet een meisje dat elk weekend dronken in de club stond, maar af en toe een drankje doen kon geen kwaad. En een drankje doen in goed gezelschap was zeker geen straf. Ze was met een leuke jongen aan het praten, die haar eerder een drankje had aangeboden. Het witte wijntje smaakte heerlijk, de DJ draaide Lady Gaga en de jongen tegenover was leuk. Het was een perfecte introductie in de lus. Shay dronk haar glas wijn leeg en glimlachte naar de jongen. “Ik moet even naar het toilet – wacht je hier op me?” De jongen grijnsde naar haar. “Natuurlijk, kan ik nog wat voor je bestellen?” Nu was het haar beurt om te lachen. “Je verwent me veel te veel…maar als je er op staat, wil ik nog wel een keer hetzelfde.” Met die woorden draaide Shay zich om en besloot ze richting de wc’s te lopen. Totdat er opeens een meisje tegen haar aanbotste. Shay wankelde achterover en moest de arm van een ander meisje vastpakken om niet om te vallen. “Sorry” mompelde ze tegen het meisje en keek naar het meisje waartegen ze was opgelopen. Shay wilde haar mond open trekken om haar excuses te maken, toen ze al werd uitgemaakt tot “trut”. Normaal gesproken zou ze altijd in haar lieve rolletje blijven hangen, maar doordat ze toch al één glas wijn op had, en ze het niet echt heel erg leuk vond om beledigd te worden, keek ze met een minachtende blik naar het meisje. Haar ogen gleden arrogant over het meisje en vonden uiteindelijk haar ogen. “En welke hersencel laat je denken dat mij dat wat interesseert?” vroeg ze gemaakt nieuwsgierig “Het is ook wel heel erg dom om, als je net uit het gips bent, A) naar een club te gaan en B) op zulke hoge hakken te gaan lopen. Zeker als je niet weet hoe je jezelf er op moet gedragen.” Triomfantelijk glimlachte Shay en keek het meisje uitdagend aan. “En nu moven, want ik moet naar de wc.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptyza mei 30, 2020 10:48 pm

“Geen, want volgens mij zijn er geen hersenen aanwezig in dat hoofd van jou,” kaatste Cheryl gelijk terug. Als het meisje voor haar dacht dat ze slimme opmerkingen kon maken zonder een weerwoord te verwachten, dan was ze bij Cheryl aan het verkeerde adres. De brunette had altijd wel iets terug te zeggen en mensen mochten haar of ze mochten haar niet. Ze ging haar mening niet minimaliseren om anderen een plezier te doen en als dit wijf ruzie zocht, dan zou ze ruzie krijgen. Ze zette een hand in haar zij en luisterde vervolgens naar de woorden die het meisje sprak. Hoewel er wel een kern van waarheid in zat, weigerde Cheryl om het meisje ook maar enige vorm van communicatie te laten zien waarin bleek dat ze gelijk had. “Ik weet prima hoe ik me erop moet gedragen,” sprak ze met een kille ondertoon. “Het is niet mijn schuld dat jij niet uit je doppen kunt kijken.” Cheryl was naar haar gevoel niet diegene die ervoor had gezorgd dat de botsing was veroorzaakt. Nee, daar was Mademoiselle Met De Missende Hersencel aansprakelijk voor, niet zij. “Dan houd je het nog maar even op,” zei Cheryl op een bitchy toon. “Wij zijn hier nog niet klaar.” Ze bedacht zich. “Of nee, ga maar. Ik zou niet willen dat je je verloren verstand moet gebruiken om jezelf nog te verklaren.” Vervolgens liep Cheryl langs het meisje af, maar niet nadat ze haar schouder opzettelijk hard tegen die van het meisje stootte. Omdat ze voorbereid was op de klap, wist ze recht te blijven staan. En ze was ook zo slim geweest om het met de schouder van de arm te doen die niet gebroken was geweest. “Trut,” siste ze onder haar adem door, waarna ze weer aanstalten maakte om terug naar de bar te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptyza jun 06, 2020 8:02 pm

Oké, dit meisje had duidelijk niet helemaal door hoe dat het werkte in deze wereld. Shay grinnikte spottend toen het meisje een opmerking terug maakte, over haar missende hersencel. “Alsjeblieft zeg, dat is de zwakste “comeback” die ik ooit in mijn leven heb gehoord. Kan je niks beters verzinnen?” Hoofdschuddend luisterde Shay verder naar wat het meisje te zeggen had en glimlachte minachtend. Dit meisje had het duidelijk niet helemaal op een rijtje. Misschien had ze beter naar een instelling kunnen gaan, in plaats van het huis van miss Bluebonnet. Toen liep het meisje op haar af, en duwde Shay hard aan de kant met haar schouder. Een pijnscheut schoot door haar lichaam en ze wreef over de zere plek over haar arm. Shay hoorde het meisje nog “Trut” sissen, toen ze weg wilde lopen. Met een open mond staarde Shay het meisje na en schudde haar hoofd. Oké, deze chick ging hier echt niet zomaar mee weg komen. Shay liep op het meisje af en trok haar aan haar haren terug. “Wie denk je wel niet dat je voor je hebt, trut?” gromde ze en gaf haar vervolgens een harde duw naar voren. De lieve act die Shay normaal gesproken altijd om zich heen had hangen, was helemaal verdwenen. In haar ogen was pure haat te zien. “Zeg het maar, zal ik je andere arm ook even voor je breken?” Verschillende mensen keken om, naar de twee meiden, maar Shay had alleen nog maar oog voor het meisje voor haar. Als ze dacht dat ze hier zomaar mee weg kon komen, dan had het meisje het goed mis. Hopelijk was ze geen Peculiar, want dan zou het nog wel eens flink slecht kunnen aflopen voor Shay, aangezien zij niet echt een actieve bijzonderheid had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydi jun 09, 2020 3:21 pm

Als Cheryl dacht dat ze gemakkelijk kon wegkomen, dan toonde de pijn die ze aan haar hoofdhuid voelde toen de brunette die ze achter haar had willen laten aan haar haren trok. Een fikse woede schoot door haar heen. De handeling bracht herinneringen terug van toen ze gepest werd op haar oude school in Londen, waar aan haar haren trekken vaak een middel was om haar te vernederen, meestal gevolgd door het duwen van haar hoofd in de wc-pot. Cheryl had die vernedering al zo vaak meegemaakt dat ze de binnenkant van een toiletpot inmiddels wel kon dromen. Maar nu was ze anders dan toen. Nu had ze een gave waarmee ze zich kon verdedigen en was haar tong ook een stuk scherper. Ze kon echter niet snel genoeg reageren en werd naar voren geduwd, iets wat haar woede enkel en alleen meer aanwakkerde toen ze haar voet nog net niet omzwikte. De enige reden dat ze niet op de grond viel, was omdat iemand achter haar zijn handen uitstak om te voorkomen dat ze viel. Ze hoorde iemand schreeuwen dat ze op moest passen, maar de rest van de club trok zich niks van hun aan en liep gewoon verder. Dat was nu eenmaal hoe dat het nachtleven ging en was voor Cheryl ook de uitgerekende kans om wraak te nemen met haar gave zonder dat het al te veel man op zou vallen. Natuurlijk zou de dag zich over een paar uur toch weer herhalen en was dat geen probleem, maar dat was nu even niet het punt. “Niet voordat ik jou helemaal gebroken heb,” siste Cheryl haar giftig toe. Ze concentreerde de energie vol in haar hand en haalde toen vervolgens uit. Niet met haar hand zoals veel meisjes deden, maar recht met haar vuist. Ze liet deze op het gezicht van het meisje afkomen, wat nogal met een rotvaart ging omdat ze haar gave gebruikte. Als de klap raak was, dan zou het meisje behoorlijk veel pijn hebben. Dat was één ding dat zeker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydi jun 09, 2020 10:58 pm

Normaal gesproken was Shay echt geen agressief meisje. Liever liet ze mensen voor haar vechten. Maar in een plek waar ze eigenlijk niemand kende, moest ze wel voor zichzelf opkomen. Daarom was Shay meteen als een hyena op het meisje afgedoken. Ze had geen idee of het meisje een peculiar was of niet, maar als ze nu niet meteen haar plaatsje zou opeisen, dan zou iedereen dadelijk over haar heen lopen en dat was iets wat Shay absoluut niet kon gebruiken. Echter, het meisje scheen daar hetzelfde over te denken als haar, want zodra het Shay goed en wel besefte, had ze een enorme vuistslag te pakken. De pijn die door haar hoofd schoot was bijna niet te beschrijven. Het zou haar niet verbazen als er misschien een kneuzing was opgetreden. Door de kracht van de knal was Shay op de grond gevallen. Tranen schoten in haar ogen en het meisje lag hulpeloos op de grond. Voorzichtig draaide Shay zich op haar handen en knieën en voelde bloed en tranen over haar gezicht stromen. Achter zich hoorde ze een zware stem: “Wat is hier aan de hand?” Voorzichtig keek Shay omhoog en zag dat het de beveilig was waarvan de zware stem afkomstig was. Dit was Shays moment. “M-m-meneer…” piepte het meisje en kwam wankelend over eind “Ik-ik-ik weet niet wat er aan de hand is.” Shay begon hardop te huilen. Tranen hoefde ze niet eens te faken, want die liepen over haar wangen door de kracht van de klap. Het bloed zorgde ook nog eens voor een dramatisch effect. “Ik stootte per ongeluk tegen haar aan” snikte Shay en schudde haar hoofd “En opeens draaide ze helemaal door. Ik zweer het, ik heb echt niets gedaan…” Met grote, onschuldige ogen keek ze de beveiliger aan. Het hielp dat Shay er best wel onschuldig uit zag, door haar grote ogen, haar tengere figuur en haar subtiele uitstraling. De mand draaide zich naar het andere meisje, om haar te onder vragen. Nu de man haar niet zag liet ze een fractie van een seconde een valse glimlach over haar gelaat lopen. Net lang genoeg zodat het meisje het zou kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydo jun 11, 2020 5:45 pm

Cheryl kon niet goed omschrijven wat ze voelde toen haar vuist als een soort explosie contact leek te maken met het gezicht van het andere meisje. Bloed vermengd met tranen gleden over het gezicht van het meisje, iets waar Cheryl verbaasd over was omdat ze er zelf de oorzaak over was. De tranen waren overduidelijk niet fake en het bloed had ze net zelf veroorzaakt. Pijn schoot door haar hand heen, maar dat werd redelijk verdoezeld door de adrenaline die krachtig door haar lijf gierde. Het was echter niet zo dat ze het gevoel nog eens wilde meemaken, dat ze het meisje nog eens hard wilde slaan. Haar woede gleed weg nadat ze de klap had gegeven en de tranen waren voor haar het teken dat het meisje het niet verwacht had, dat ze haar verdiende loon had gekregen. Nu ze iets rustiger werd, voelde ze de pijn in haar hand echter wel opkomen en ook de pijn aan haar hoofdhuid. Voorzichtig voelde ze met haar vingers aan haar hoofd, maar het leek er niet op dat ze een kale plek had, iets waar ze wel blij om was. Het duurde vast lang eer dat dat weer aangegroeid was. Cheryl keek ongelovig op toen het meisje als één of andere zielige trut begon te miepen over het feit dat Cheryl tegen haar was gebotst. Dat ze Cheryl aan haar haren terug had gesleept, liet ze natuurlijk weer achterwege en Cheryl rolde, duidelijk in het zicht van het meisje en van de man, met haar ogen. “Touché, dat kan ik je nalaten,” zei ze tegen het meisje en er verscheen zowaar een glimlach om haar lippen. “Luister, asshole,” waarschuwde ze de man. “Dit kreng heeft mij aan mijn haren teruggesleept en dat is de reden dat haar gezicht er nu zo uitziet. Ik geef je één waarschuwing. Als je me aanraakt, dan eindig je net zoals haar. Misschien nog wel erger. Ik zou mij niet testen als ik jou was.” Nee, zij ging zich niet verlagen door net te doen alsof het allemaal de schuld was van het meisje. Ze erkende haar deel van het probleem, maar verwachtte dat de bewaker er eerlijk mee om zou gaan. Ze zag hem fronsen en daarna hoorde ze hem hard zuchten. “Mannen!” Ze rolde met haar ogen. “Ik zeg het je, je hebt niets aan ze,” bromde ze tegen het meisje, alsof ze daarnet niet met elkaar aan het bekvechten waren. “Het is zelfs vrij zielig dat je denkt dat hij iets voor je kan doen. Mannen zijn waardeloos, schat. Onthoud dat goed.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptywo jun 17, 2020 9:30 am

De pijn in haar gezicht was de uitdrukking op het gezicht van het meisje meer dan waard. Lekker voor je, trut. Ondanks dat de mensen in deze club het morgen waarschijnlijk toch weer vergeten waren, en het meisje morgen sowieso weer zouden binnenlaten, was het genoegen dat de bewaker toch haar kant aan het kiezen was heel erg bevredigend. Hopelijk zouden ze haar met veel geweld de club uitzetten, dan zou Shay een paar foto’s maken en deze door het huis verspreiden. Misschien zou het wel zo erg zijn dat ms. Bluebonnet er lucht van zou krijgen, zou beseffen dat dit meisje een gevaar was voor de lus en haar er uit gooien. Met een glimlach keek Shay het meisje aan, terwijl deze haar relaas over mannen aan het uitspreken was. De bewaker was niet op haar aan het letten, dus kon ze haar “ware ik” laten zien. “Als je weet hoe je mannen moet bespelen, zijn ze het meest waardevolle slaaf je wat je kunt hebben, maar ik denk niet dat jij daar verstand van hebt.” Een spottend lachje ontsnapte uit de mond van Shay en haar ogen versmalde zich tot streepjes. “Maar goed, dit is slechts amusement voor deze avond. Want vanaf deze avond zal ik niet rusten tot jouw leven in de lus compleet destroyed is. Ik zal niet rusten tot je alleen in je kamer zit, in een donkere hoekje, huilend, jezelf afvragend: why the FUCK did I ever fuck with Shay Oakley.” Shay stapte van het meisje weg en liep naar de andere bewakers, uitleggend wat er was gebeurd, met natuurlijk veel tranen en wijzen naar het meisje. Gelukkig zou ze goedgelovig over komen, want het bloed en de tranen op haar gezicht speelde boekdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptyzo jun 21, 2020 7:41 pm

Cheryl begon hardop te lachen toen het meisje tegenover haar vertelde hoe dat je een man het beste kon bespelen. “En jij bent vast en zeker zo’n type die op haar rug gaat liggen om dat voor elkaar te krijgen?” vroeg ze op een spottende toon. Het zou haar immers niks verbazen als het meisje inderdaad dat soort type was. Het type dat met haar benen gespreid wachtte totdat ze met haar vrouwelijke vormen een man helemaal kon inpalmen, om hem vervolgens te laten doen wat ze maar wilde. Cheryl had echter een andere aanpak. En blijkbaar was dat haar niet goed vergaan, anders was het haar heus wel gelukt om niet te vallen voor de streken van de beste vriend van Asher. Ze duwde dat feit echter ver weg uit haar hoofd en richtte haar grijze ogen strak op het meisje, dat vervolgens met een zielig dreigement leek te komen. “Shay? Leuke naam. Ik zou het eerder aan mijn hond geven dan aan een meisje, maar ach. Smaken verschillen.” Ze lachte nog eens vals na omdat ze het eigenlijk echt wel een goede grap vond dat het meisje haar met een zinloos dreigement aan het bestoken was. Ze zouden wel eens zien wie hier huilend in een hoekje op haar kamer zou zitten. Cheryl was het in elk geval al niet. Als deze chick daadwerkelijk een gave had die Cheryl’s leven flink op de proef zou stellen, dan zou ze die nu al wel gebruikt hebben. “Wacht maar, meisje,” zei ze op valse toon. “Ik denk dat het je nog vies gaat tegenvallen om dat voor elkaar te krijgen. Ik lust je rauw.” En ze klikte met haar tanden op elkaar, waarna ze met haar ogen rolde toen de chick het weer nodig vond om te gaan zeiken bij de bewaker. En moest vervolgens hard lachen toen de bewaker Shay met een nors gezicht aankeek en haar zei dat ze beiden maar op moesten rotten uit de club als ze zich niet konden gedragen. En dat ze het buiten maar uit moesten vechten. “Kom dan, Shay,” zei ze, waarna ze op haar knie klopte alsof ze inderdaad een hond naar zich riep. “Dan gaan we het buiten toch uitvechten?” En lachend keerde ze het meisje de rug toe, waarna ze naar de uitgang begon te wandelen. Ze wilde wel eens zien wat die Shay in haar mars had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydi jun 30, 2020 9:26 am

Afkeurend grinnikte Shay. Als je dacht dat seks het enige was waarmee je een man kon bespelen, dan had je nog een hoop te leren. Shay was niet het type meisje dat zich op die manier aan iedereen bloot gaf, letterlijk en figuurlijk. Het meisje tegenover haar had geen idee wie ze voor zich had. Haar neusvleugel trilde gevaarlijk toen het meisje over haar naam begon. Meiden op haar middelbare school hadden deze naam met angst uitgesproken, en deze troela tegenover haar maakte die naam ten schande? Eigenlijk had ze allang tegen het meisje willen uitvaren, maar het was belangrijk dat ze nu in haar rol bleef tegenover de bewaker. De bewaker zei echter dat ze beiden maar moesten wegwezen als ze zich niet konden gedragen. Bruusk draaide Shay zich om. “Ik zet hier nooit meer een stap binnen, wat een rotservice!” blafte ze. Ze pakte haar spullen en draaide zich om. Het meisje maakte nog wat dreigementen, alsof Shay daar van gediend was. Ze liep achter het meisje aan naar buiten. Het meisje liep met haar rug naar haar toe, wat Shay de perfecte kans gaf om haar van achteren aan te vallen. Misschien niet stijlvol, maar wel effectief. Binnen een paar grote stoppen was ze achter het meisje en gaf haar met al haar kracht een enorme zet in haar rug, en nog een trap met haar hoge hak na. “Wat denk je wel niet, he?” begon Shay woedend “Met je bijzonderheid iemand anders aanvallen. Ik weet zeker dat je zonder je bijzonderheid geen seconde staand blijft tegenover iemand.” Een paar spetters begonnen uit de lucht te vallen. Shay was nog niet zo gecontroleerd in haar bijzonderheid, dus dat betekende dat het soms de overhand nam. Naarmate de tijd vorderde, begon het steeds harder te regenen. Shay begon ook zwaarder adem te halen. “Weet je hoe wij dat in Londen noemen? Een lafaard. En dat is wat je bent.” Shay spuugde op de straat, op het stukje voor het meisje. “Een lafaard, omdat je je waarschijnlijk te bedreigd voelt en dus je bijzonderheid gebruikt. En een bitch, omdat je niet eens in staat bent “sorry” te zeggen voor iets dat je zelf doet.” Inmiddels regende het zo hard dat Shay om zich heen mensen naar binnen hoorde rennen, verbaasd over de plotselinge ommezwaai van het weer. Ze deed nog een paar stappen in de richting van het meisje, maar de enorme gieter die over hen heen waaide, deed haar weer wat kalmeren. Bloed vermengde zich met het regenwater. “Weet je, je bent het niet waard, je bent uitschot” voegde Shay er nog aan toe en draaide zich om, om vervolgens weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptywo jul 01, 2020 7:55 pm

Cheryl moest weer lachen toen ze hoorde dat het meisje snauwde naar de bewaker, maar het lachen verging haar lichtelijk toen ze plotseling een harde duw in haar rug voelde. Ze zette vlug een stap naar voren om ervoor te zorgen dat ze staande bleef, al had het niet veel gescheeld of ze had op de grond gelegen. En wie weet wat ze dan weer had gebroken. De herinnering aan het gips, de pijn en de jeuk die erbij kwamen kijken, was nog vers en met een ruk draaide ze zich om naar het meisje. “Jij noemt mij een lafaard, maar valt me vervolgens wel in mijn rug aan? Dat noem ik pit hebben,” snauwde ze het meisje toe. Vervolgens begon het te regenen en omdat Cheryl wist wanneer de dagelijkse regenbui zich plaatsvond, was ze er vrij zeker van dat ze met de gave van het meisje te maken had. Een beetje regen deed echter geen zeer en met het draaien van haar ogen zorgde Cheryl voor een windkoepel boven haar hoofd zodat ze beschermd bleef tegen de harde regen die nu met bakken uit de hemel leek te vallen, maar eigenlijk enkel gesitueerd was in de directe omgeving waar zij stonden. Cheryl keek echter niet over haar schouder om dat te controleren en trok haar wenkbrauw op naar de brunette voor haar. “Ach, dat heb ik nu nog nooit eerder gehoord, dat iemand mij een bitch noemt. Geef me de zakdoekjes en de servetten aan, want hier word ik toch wel heel emotioneel van,” zei Cheryl op een sarcastische toon. “En rot op met je commentaar over Londen. Ik ben zelf van Londen en wij noemen types zoals jou uitschot,” blafte ze terug naar het meisje. Of nee, Shay. Shay besloot dat Cheryl ook uitschot was en daar zou het zeker bij gebleven zijn als Cheryl niet eerder de trap van haar hak had mogen ontvangen. Cheryl verzamelde een hoop lucht dat door de harde regen een stuk makkelijker voor haar werd gemaakt en blies de lucht vervolgens met haar handen hard in de richting van Shay, zodat ze hopelijk een flinke meter naar voren zou vliegen en iets zou breken. “Regel nummer één, Londense snol,” sneerde ze, “keer nooit je rug toe naar iemand die je net hebt staan uitschelden en een trap met je hak hebt gegeven. En regel nummer twee, blijf godverdomme voor de rest van de avond uit mijn buurt als je weet wat goed voor je is.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow A

Hollow A

Aantal berichten : 12
IC-berichten : 8

Character sheet
Bijzonderheid: Long lost
Uiterlijke leeftijd: -
Quote: graahhhwh
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydi jul 07, 2020 5:19 pm


Party all night.  Hollow11
Eindelijk kon hij weer eten. Het was zo lang geleden dat hij nog een bijzondere was tegengekomen. Nadat de ymbryne een lockdown had ingesteld, kwam niemand nog buiten. Gelukkig was dat nu over en kregen die lekkere, sappige zieltjes weer de moed om in kleine groepjes naar buiten te komen. Niet gelukkig voor hen, wel voor hem. Het dorp was altijd een prachtige plaats om op zoek te gaan naar bijzonderen. Een plotse regenbui deed hem opkijken; dit kon alleen maar veroorzaakt worden door een bijzonderheid. Zijn lippen trokken open in iets dat een grijns moest voorstellen toen zijn blik op twee meisjes viel. Degene die het dichts bij hem was, stuurde een vlaag wind op de andere af. Die tweede was dan waarschijnlijk de oorzaak van de plotse regenval. Twee hapjes op één avond. Hij kon zich nu al voorstellen hoe hun zielen zouden smaken. Stilletjes sloop hij op het windmeisje af. Zijn mond opende wijd en tentakels schoten uit om het meisje vast te nemen. Eerst de ogen, dan de ziel. Maar eerst: haar te pakken krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptywo jul 08, 2020 9:01 pm

Op het moment dat Shay zich omdraaide, realiseerde ze zich dat ze een enorme fout maakte. Doordat ze nu was omgedraaid, had ze het meisje de kans gegeven om haar in de rug aan te vallen, net zoals ze zelf bij het meisje had gedaan. Shay hoorde het meisje op tijd wat roepen en draaide zich vliegensvlug om, zodat ze de windvlaag kon opvangen met haar handen en van haar af kon sturen. Het was maar een geluk dat wind het onderdeel was van het weer, waardoor ze het kon besturen. Hijgend keek ze naar het meisje. “Wacht maar, meisje, ik krijg jou nog wel!” gilde Shay terug naar het meisje. Shay realiseerde zich hoe ze er nu ook voor mensen op straat op moest zien. Nat, bloed vermengd met water op haar gezicht. Op het moment dat ze zich weer om wilde draaien om weg te lopen, voelde ze iets bij haar armen. Een soort tentakels. Verbaasd keek Shay om zich heen. Ze zag niets, maar voelde toch wat. Ook voelde ze hoe de tentakels over haar lichaam om hoog gleden. Gillend sloeg Shay de dingen van zich af en deed ze een paar stappen achteruit. “Ga weg! Wie is daar?” gilde Shay hardop en deed nog een paar stappen achteruit. Shay draaide zich om naar het meisje. “Ik heb geen idee wat voor gestoords je met mij aan het uithalen bent, maar houd er mee, dit is gestoord…” Shay deinsde achteruit. Maar voor wat? En voor wie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Stone

Cheryl Stone

Aantal berichten : 58
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Lucht sturen
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptydo jul 09, 2020 1:18 pm

Het ene moment was er duidelijke woede aanwezig in de blik van het meisje en werd ze kwaad op Cheryl waarna er een dreigement volgde, het volgende moment werd Shay helemaal angstig en riep ze iets over dat iemand weg moest gaan. Cheryl keek haar verward aan, alsof het meisje uit één of andere gesticht kwam. Shay leek duidelijk iets van zich af te duwen en deed een stapje naar achteren. Cheryl tuurde over haar schouder, maar zag niet echt iets. Ze kneep haar ogen kort samen, maar ook dan zag ze niks. Waarschijnlijk was het weer een poging van Shay om de aandacht op zich te vestigen of Cheryl zodanig aan kon vallen dat ze weer iets brak. Ha, daar ging ze mooi niet intrappen! En dus negeerde ze de angst van Shay en keek haar sceptisch aan. "Ja, ja, heel erg leuk," zei ze op een sarcastische toon. "Hoe kan ik nu iets met je doen terwijl ik hier gewoon tegenover je sta? Je bent je druk aan het maken om niks. Ik doe helemaal niks met je en ik weet niet waar je naar aan het kijken bent, maar daar is ook helemaal niks." Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek het meisje met een opgetrokken wenkbrauw aan. Het inlevingsvermogen van het meisje was echt ongelooflijk, maar Cheryl ging er niet in trappen. Dadelijk zou ze weer een enorme klap krijgen en dan zou ze wel iets breken, voor de tweede keer sinds ze in de lus gearriveerd was. Dus nee, hier ging ze niet in mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollow A

Hollow A

Aantal berichten : 12
IC-berichten : 8

Character sheet
Bijzonderheid: Long lost
Uiterlijke leeftijd: -
Quote: graahhhwh
Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Emptyza jul 11, 2020 2:37 pm


Party all night.  Hollow11
Handen sloegen zijn tongen weg van haar lichaam. Het meisje zette een paar stappen achteruit, maar hij deed geen nieuwe poging om haar te pakken te krijgen. Er was geen enkele manier waarop ze hem konden ontsnappen en hij hield er wel van als er een smaak van angst aan zijn eten zat. Er was hem altijd gezegd dat je niet met je eten mag spelen, maar hij vond dat het de maaltijd alleen maar verbeterde. Het andere meisje geloofde echter niet dat er iets was om bang voor te zijn. Een grote fout. Met haar armen over elkaar geslagen praatte ze tegen de andere. Hij opende zijn mond en liet zijn tongen over het lichaam van zijn tweede slachtoffer gaan. Eens zien of ze op deze manier wel zou geloven dat er iets was om bang voor te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Party all night.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Party all night.    Party all night.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Party all night.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party!
» Party till I die
» PARTY TILL I DIE
» [event] [open for everyone] Party!
» Pride Party 2021 (or 2011)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: c l u b
-
Ga naar: