Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Will you play with me? Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Will you play with me? Firefo11
15 oktober 2016


Will you play with me? Birdpl11

Deel
 

 Will you play with me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Astri Jørgensen

Astri Jørgensen

Aantal berichten : 61
IC-berichten : 54
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Victor Frankenstein
Hedwig Loring

Character sheet
Bijzonderheid: Locksmith
Uiterlijke leeftijd: 6 jaar
Quote:
Will you play with me? Empty
BerichtOnderwerp: Will you play with me?   Will you play with me? Emptydi jul 07, 2020 6:41 pm



‘Deze kamer is fantastisch!’, dacht Astri zodra ze de deur van de spelletjeskamer open had gedaan. Er was een bord om pijltjes op te gooien en een tafel voor dat spel met die ballen waarop je moest slaan. Een kast vol met gezelschapsspelletjes trok haar aandacht. Ze ging ervoor gaan zitten en bekeek de verschillende dozen aandachtig. Er waren spelletjes voor één, twee, drie en nog veel meer personen. Er waren er bij die ze al kende, zoals ganzenbord en monopoly, en ook een heleboel waar ze nog nooit van gehoord had. Ze trok een doos uit de kast en wist dat te doen zonder andere dozen naar beneden te laten storten. Er was maar één probleem: ze had niemand om mee te spelen. De glimlach verdween even van haar gezicht, maar kwam al gauw terug toen ze voetstappen hoorde en een meisje zag. “Wil je met me spelen,” vroeg ze het meisje met een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t1141-astri-jrgensen
Hazel Smith

Hazel Smith

Aantal berichten : 69
IC-berichten : 63
Accounts :
[ACTIVE]
Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith

Character sheet
Bijzonderheid: Airwave Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 8 jaar
Quote: Relationships are about trust. If you have to play detective, then it is time to move on.
Will you play with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you play with me?   Will you play with me? Emptydo okt 15, 2020 4:08 pm

Astri
---
Soms was het prettig dat het huis best groot was. Er waren altijd hoeken en gaten waar ze nog niet was geweest, er was elke dag voor haar tenminste nog wat nieuws te zien of wat nieuws te doen. Dit kon natuurlijk ook komen doordat ze nog niet zo lang geleden in de lus terecht was gekomen naar aandringen van haar oom, hier had ze haar biologische broer ontmoet zonder dat ze van zijn bestaan had afgeweten. Hij was het geheim in de familie geweest, en dat deed zeer. Ze had een broer, en haar ouders hadden nooit de keuze gemaakt om haar dit ooit te vertellen terwijl ze wel op eerlijkheid hadden gehamerd. 'Wil je met me spelen?' Vroeg een onbekende stem opeens waardoor Hazel kort de tranen uit haar ogen weg knipperde, zichzelf herstelde en meteen enthousiast knikte. 'Welk spel?' Vroeg ze een tikkeltje nieuwsgierig.
© KB
Terug naar boven Ga naar beneden
Astri Jørgensen

Astri Jørgensen

Aantal berichten : 61
IC-berichten : 54
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Victor Frankenstein
Hedwig Loring

Character sheet
Bijzonderheid: Locksmith
Uiterlijke leeftijd: 6 jaar
Quote:
Will you play with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you play with me?   Will you play with me? Emptyza okt 17, 2020 11:40 am


Ze merkte pas op dat het meisje er niet al te vrolijk uitzag nadat ze gevraagd had of ze met haar wou spelen. De ander leek echter op te vrolijken met het vooruitzicht om een spelletje te spelen en knikte enthousiast van ja. ‘Welk spel?’ Astri hield de doos omhoog naar het meisje. “Wie is het?” antwoordde ze met een glimlach. “Maar we kunnen ook iets anders doen als je liever iets anders speelt.” Ze kende het meisje niet en wist dan ook niet wat ze graag deed. Voor Astri maakte het niet veel uit wat ze zouden doen, zolang ze maar iemand had om mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t1141-astri-jrgensen
Gesponsorde inhoud




Will you play with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will you play with me?   Will you play with me? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Will you play with me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Play your cards right.
» Play A Game Or Two [Josie Mills]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: p l a y r o o m
-
Ga naar: