Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Talk Russian to me - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Talk Russian to me - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Talk Russian to me - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Talk Russian to me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyza aug 01, 2020 1:17 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Na het geven van de definitie herhaalde hij opnieuw de vrij ingewikkelde zin. Zeal herhaalde hem en het was misschien niet perfect, maar het was het beste wat Connor ooit gehoord had. Trots glimlachte hij naar de jongen. Het moeilijkste was nog dat er van het whiteboard niet afgelezen kon worden hoe het uitgesproken werd. Waardoor hij het board snel genoeg liet voor wat het was om het in te ruilen voor een plaats op het bed. Nog wat woorden en zinnen probeerde hij aan te leren. Het bleef moeilijk en de vermoeidheid die langzaam ontstond leek niet mee te helpen. Uiteindelijk gaf een gaap aan dat het tijd werd om de les te staken. Een andere keer konden ze het altijd vervolgen. Eindelijk kon hij iets met Russisch doen waar hij geen hekel aan had. Het hielp dat Zeal automatisch nog tien keer zo aantrekkelijk klonk wanneer hij in het Russisch sprak. Met een glimlach besloot Connor dat ze het belangrijkste wel gehad hadden. Al het andere was een bonus wat ooit nog wel zou komen. ”I will try my best to remember it,” zei Zeal terug en Connor knikte. Armen werden om hem heen gelegd en hij liet zich gewillig dichterbij trekken, voorzichtig dat hij Rawr niet in de weg zat. Natuurlijk hield hij nog steeds niet van knuffelen, dit was alleen omdat Zeal hem toevallig dichterbij trok. Zijn vermoeidheid werd duidelijk gedeeld en hij glimlachte wat slaperig naar de andere. ”Shall we sleep?” sprak hij de gedachte uit die Connor ook al had gehad. Geen redenen om nu wakker te blijven. Wat slaap zou uiteindelijk wel goed zijn met zijn rampzalige slaapschema. ”Yeah, спокойной ночи,” sprak hij een van de Russische woorden die hij had geprobeerd om Zeal te leren. Of het zou blijven hangen zouden ze ook nog wel zien. Met weinig anders meer om te doen sloot hij zijn ogen om de slaap het te laten overnemen. Alle verantwoordelijkheden zouden nog wel komen. Voor nu was slapen de beste optie.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2020 2:38 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Zeal had Connor willen verrassen met een handgeschreven Russisch briefje. Het leek goed uit te pakken, ook al kon zijn Russisch nog wel wat hulp gebruiken. Nadat het hele gedoe met de bril voorbij was, begon dan ook een masterclass Russisch van meneer Lacross. Als een leergierige student lette Zeal goed op, op wat Connor zei en probeerde hij de woorden zo goed mogelijk te herhalen. Hier en daar stotterde hij wat of viel hij over de rare medeklinkers, maar uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar om wel het een en ander te leren. De slaap zorgde ervoor dat de les werd beëindigd met een kleine glimlach stelde Zeal voor om te gaan slaan. Hij trok de jongen dan ook al voorzichtig dichterbij terwijl ook hem de vermoeidheid hem overviel. ”Yeah, спокойной ночи,” wenste Connor hem. Zeal glimlachte even naar hem. ” Спокойной ночи,” zei hij terug, waarna hij nog een kusje op Connor’s voorhoofd plantte en zijn ogen sloot. Het duurde niet lang voor hij in slaap viel, maar met de slaap kwamen ook de dromen. De gebeurtenissen van de week ervoor werden herleefd. Ditmaal stond echter niet Connor voor hem maar Loras. Gemixte gevoelens kwamen naar boven. Hij wou de jongen zijn verontschuldigingen aanbieden, maar tegelijkertijd hem ook vermoorden voor het verwoesten van zijn leven. Door hem was hij nu opnieuw op de vlucht van Jeremy. Loras werd vervangen door Jeremy die de tegenaanval inzette en Zeal wist meteen dat hij niks tegen de grim reaper kon beginnen. Hij probeerde de aanvallen te ontwijken en weg te rennen, maar uiteindelijk wist de man hem te raken met zijn scythe, waarmee Zeal terug eindigde in de cel waar hij zoveel jaren had gespendeerd. Het bekende beeld, het gevoel van ketens rond zijn polsen en enkels, het gebrek aan besef van tijd – het was genoeg om hem opnieuw gek te maken. Hij voelde hoe de druk op zijn longen toe nam, hoe hij bij zijn breekpunt aankwam en wist dat hij niks anders kon dan weer werken voor Jeremy. Hoe alles hopeloos was geweest. In zijn slaap begon de jongen zachtjes te happen naar adem terwijl het zweet hem uitbrak. Hij wou er niet aan toegeven. Hij moest er niet aan toegeven. Hij probeerde een ruk te geven aan de kettingen, maar zijn lichaam was te zwak om zich nog te kunnen bewegen. Er zat niks anders op. Hij moest zijn lot accepteren. Moeizaam opende Zeal zijn ogen. Zijn blik ging al snel de ruimte rond en opluchting overviel hem zodra hij opmerkte dat hij niet terug was in het lab en dat hij zich nog altijd bevond in de lus. Even keek hij opzij naar Connor die nog leek te slapen. Met een wrang gevoel in zijn maag ging hij voorzichtig het bed uit, waarna hij de kamer uit liep richting de badkamer. Hij had altijd al geweten dat er een grote kans was dat hij elk moment weer weg moest vluchten van Jeremy, en ergens was hij al heel risicovol bezig door in een plaats te blijven waarvan Jeremy wist dat hij er was, maar toch was het besef nooit echt ingedaald. De hele tijd was hij bezig met de gedachte weg te duwen en zich op andere dingen te focussen. Zijn mentorzaken en Connor zorgde daar wel voor. Maar nu, nu pas besefte hij zich hoe erg hij in de problemen zat. En niet alleen hij. Hij bracht iedereen hier in de lus in de problemen. Met een zachte zucht voelde hij een glas met water en nam hij er een paar slokken van. Misschien moest hij maar een plan maken om van de zorgen af te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2020 10:24 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Laatste Russische woorden werden gesproken en Connor voelde zichzelf slaperiger worden met de seconde. Het was te comfortabel om met Zeal en hun nieuwe kat op het bed te liggen. De slaap koste wat initieel woelen maar kwam tenminste wel uiteindelijk. Slaap die Connor ongeveer volhield tot Zeal in zijn slaap begon te bewegen en naar adem hapte. Ergens was hij vaag bezig geweest met een droom over Rusland - wat niet heel verbazingwekkend was - waar hij langzaam uit ontwaakte. Verward knipperde hij naar de inmiddels donkere kamer. De eerste slaperige gedachte was dat Zeal hem expres wakker had gemaakt maar een blik op zijn vriendje bevestigde dat het niet zo was. De jongen leek ergens van te zweten alsof zijn droom hem pijnigde. Niet zeker wat hij moest doen en of het ging helpen om hem wakker te maken sloot Connor zijn ogen weer. Zijn mogelijkheid om te slapen was toch al weg terwijl hij naar het donker van zijn oogleden staarde. Het was niet alsof nachtmerries een nieuw fenomeen waren, zijn hersenen dachten vaak genoeg dat ze er leuk mee waren. Het enige was dat hij er meestal op reageerde met drank. Zijn slaperigheid begon nog verder af te nemen en de hint van irritatie die hij had gevoeld over wakker worden begon ook af te zwakken. Voor hij meer kon bedenken voelde hij het bed veren door Zeal die overeind kwam. Opnieuw opende hij zijn ogen om te kijken hoe de jongen de kamer uit liep. Waarna Connor ook maar overeind kwam want verder slapen ging hem toch niet worden op deze manier. Nog steeds moe haalde hij een hand door zijn warrige haar voor hij stil naar de badkamer volgde. In het licht daar keek hij toe hoe Zeal wat slokken water nam voor hij zijn keel schraapte. ”Nightmare?” trok hij de meest logische conclusie terwijl hij in de badkamer tegen de deuropening aanleunde. Zijn stem was nog te schor van de slaap om de bezorgdheid echt over te laten komen, maar de blik in zijn ogen zei genoeg.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2020 2:11 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Zwetend was Zeal wakker geworden. Al snel besefte hij dat het een nachtmerrie was geweest, maar daarbij was de angst niet verdwenen. Nee. Het was alsof iemand een wekker had ingesteld en deze hem nu wakker maakte in de realiteit. Nu pas besefte hij zich in wat voor problemen hij nog steeds zat. Al deze jaren had hij gedaan alsof het goed was, alsof hij veilig was, maar dat was hij niet. God, Jeremy was zelfs in de lus geweest en zelfs toen was Zeal nog niet vertrokken uit de lus. Peculiars werden aangevallen, meegenomen en gemanipuleerd, en hij keek enkel toe vanuit zijn schuilplaats, terwijl hij wist dat hij de reden was dat Jeremy hierheen was gekomen. Toen had hij nog niet veel te verliezen, toen kon het hem niet schelen of mensen werden meegenomen, maar nu, nu was het anders. Hij kende te veel mensen in de lus en waardeerde er te veel van om dat risico nog te lopen. God, hoe had hij in hemelsnaam deze hele tijd daar niet over na kunnen denken? Zeal keek op toen een silhouet in de deuropening verscheen. In de duisternis herkende Zeal het gezicht van zijn vriendje. Hij leek nog niet echt wakker. Zeal zette zijn glas weg en wou hem zeggen om terug te gaan naar bed, maar toen sprak Connor. ”Nightmare?” vroeg hij. Kennelijk was het toch overduidelijk geweest. Zeal slaakte een zucht en knikte. ”I’m sorry for waking you,” verontschuldigde hij zich. Hij zette een paar stappen naar achteren en naam plaats op de badrand. Zijn blik ging even naar het bed. Hij dacht terug naar hoe Skyler zijn leven had veranderd. Dat was ook gebeurd in deze badkamer. Dat was het moment geweest dat hij wist dat hij gelukkig wou worden. Dat hij niet zich anders voor wou doen. Ironisch genoeg ging hij dat juist doen daarna, maar nu was hij daar uiteindelijk doorheen gebroken. Eindelijk had hij een versie van zichzelf gevonden waar hij blij mee was en daardoor was hij gelukkig, maar nu besefte hij zich ook dat dit niet de plek was waar hij voor eeuwig gelukkig kon zijn. Zijn blik ging terug naar Connor. ”I think I need to leave the loop,” sprak hij uiteindelijk zijn conclusie uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2020 11:44 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Connor’s eerste slaperige reactie was puur om zich geïrriteerd te voelen dat hij wakker was geworden. Ergens besefte hij zich dat Zeal een nachtmerrie had en verder kwamen zijn slaapdronken hersenen niet. Waardoor hij zijn ogen weer sloot om naar het zwarte beeld te staren, dat vanzelf onderbroken werd met wat kleuren terwijl hij Zeal verder voelde bewegen. Langzaam begon de irritatie af te zwakken des te wakkerder hij werd. Het maakte vanzelf plaats voor zorgen om de jongen naast hem en het idee dat hij hem misschien moest wekken. Het beste wat Connor kon doen was hem steun bieden door zijn nachtmerrie heen. Voor het zover kwam bewoog het bed al verder en voelde hij hoe Zeal op stond. Daarmee was hij ook overtuigd om uit bed te komen en de ander zacht te volgen naar de badkamer. Dat betekende niet dat hij gelijk wakker was of dat alles doordrong terwijl hij in de deuropening van de badkamer bleef staan. Zijn blik ging naar Zeal die eerder een schim was in het kleine beetje licht dat er was. Met een knik bevestigde hij dat het een nachtmerrie was geweest, niet heel verbazingwekkend nieuws. Connor knikte en zette alvast een stap naar voren. ”I’m sorry for waking you,” verontschuldigde Zeal zich, waarop hij zijn schouders ophaalde. ”I’ll survive,” reageerde hij nonchalant. Nu de irritatie weg was kon hij het wakker gemaakt zijn wel aan en zich meer zorgen maken om dat de ander een nachtmerrie had gehad. Een die blijkbaar reden genoeg was om naar de badkamer te gaan en daar op het bad plaats te nemen. Langzaam zette Connor nog een stap naar voren. Comfort leveren was niet zijn ding, nooit geweest en het ging ook nooit zo zijn. Te laat om nu weer weg te gaan though. Gesproken over weggaan, Zeal ging door met praten. ”I think I need to leave the loop,” sprak hij. Stil bleef Connor staan waar hij stond. ”W-what?” stotterde hij uit. De zin was duidelijk, de betekenis ook. Zijn vriendje wilde de lus verlaten en niet om op vakantie te gaan. Voor eeuwig. Langzaam voelde hij hoe zijn lucht leek te verdwijnen, waardoor hij gehaast verder ademde zonder het gevoel te krijgen dat hij enige lucht binnen kreeg. Vaag drong het door dat het daar nu niet het moment voor was. Het was oké, het kon nog goed komen. Met grote ogen keek hij naar Zeal. ”Okay, I’ll come with you,” besloot hij terwijl hij zijn best deed om kalm te blijven.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptywo aug 12, 2020 11:15 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Het was niet zijn bedoeling geweest om Connor wakker te maken, maar toch was hij blij om diens gezicht in de duisternis van de nacht te zien. Het liet hem beseffen dat hij niet alleen was, hoe tegenstrijdig dat ook aanvoelde, want hij moest wel alleen zijn. Hij verontschuldigde zich voor het wakker maken van de jongen terwijl hij ging zitten op de badrand. ”I’ll survive,” reageerde Connor. Zeal knikte eens. Even hield hij zich stil. Hij liet zich meevoeren door zijn gedachtegang, eigenlijk al wetend wat hij moest doen. Hij wachtte af of Connor terug naar bed zou gaan, maar de jongen leek nu toch wakker genoeg te zijn. Goed, dan zouden ze het er nu over hebben. Hij richtte zijn blik terug op de jongen en zei hem dat hij de lus moest verlaten. ”W-what?” stotterde Connor. Zwijgend keek Zeal hem aan. Hij liet de stilte voor zich spreken. Hij meende zijn antwoord. Hij was bereid om zijn beredenering uit te leggen, maar hij ging er niet vanuit dat Connor hem nog van gedachte kon veranderen. Hij kwam langzaam recht zodra hij merkte hoe de jongen sneller begon te ademen. De bezorgdheid begon al toe te nemen. ”Keep breathing,” zei hij de jongen zachtjes terwijl hij dichterbij stapte. ”Okay, I’ll come with you,” zei Connor vervolgens, maar Zeal schudde al snel zijn hoofd op dat antwoord. ”It’s too dangerous to go with the two of us,” concludeerde hij. Zachtjes pakte hij de handen van Connor vast in de hoop dat hij hem zo rustig kon houden en ook zijn verhaal kon doen. ”This loop has always been a temporary stay and I realized that I’ve been staying here for too long. There’s too high of a chance of getting caught and I don’t want everyone here to be in danger,” legde hij verder uit. Voorzichtig keek hij de jongen aan, hopend dat hij het begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptydo aug 13, 2020 1:27 am

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Slapen ging hem niet meer worden. In de rol van bezorgd vriendje volgde Connor Zeal naar de badkamer om daar in de deuropening te staan. Nu hij eenmaal wakker was kon hij daar ook geen probleem meer van maken. Er waren ergere dingen in het leven en zijn zorgen om Zeal en zijn nachtmerrie kwamen eerst. Even bleef het stil en hij bleef wat afwachtend staan. Het zware gevoel leek al in de lucht te hangen, nog voor er iets gesproken werd. Zodra de jongen verder sprak door de stilte heen werd duidelijk waarom. Hij, Zeal Dreyar, Connor’s vriendje, wilde weggaan uit de lus. De stilte sprak de rest uit. Er waren geen woorden voor nodig. Wakker gemaakt worden uit zijn slaap kon hij overleven, dit niet. Zijn longen leken te vergeten hoe ze lucht binnen moesten krijgen en erop concentreren hielp ook niet, hij kon zich er niet op concentreren. Niet wanneer Zeal zei dat hij de lus moest verlaten. Een beklemmend gevoel leek zich verder in zijn maag te vormen met iedere falende ademhaling die hij innam. Langzaam kwam de jongen overeind en stapte op hem af. ”Keep breathing,” sprak hij zachtjes. Connor knikte vaag. Dat kon hij doen, het was maar ademhalen. De opwellende paniek hoefde hij niet toe te laten. Tenslotte kon hij mee gaan met Zeal wanneer hij vertrok. In antwoord schudde de jongen zijn hoofd en het laatste beetje adem leek zijn longen ook te verlaten. Fuck. ”it’s too dangerous to go with the two of us us,” legde hij uit. Alleen. Zeal wilde hem alleen achterlaten. Het gebaar van handen pakken ging bijna aan hem voorbij terwijl hij naar de wazige vorm van zijn vriendje staarde. Opnieuw hapte hij naar adem en kreeg er niks voor in ruil terug. ”This loop has always been a temporary stay and I realized that I’ve been staying here for too long. There’s too high of a chance of getting caught and I don’t want everyone here to be in danger.” De woorden gleden langs hem heen. Het klonk logisch. De lus was maar tijdelijk, de ander ging weg. Hij ging Connor achterlaten. ”You can’t-“ begon hij, zijn stem leek het nauwelijks te doen. Alles leek te verzwakken terwijl zijn eigen hijgende ademhaling doorklonk in zijn oren. ”Y-you can’t leave me,” sprak hij uit. Zijn keel leek niet verder te werken om meer woorden te vormen. Om de uitleg te geven waarom hij wel mee kon. Geen enkele lucht kwam meer binnen terwijl hij in een compleet paniekerige waas naar Zeal keek, pure angst om verlaten te worden in zijn ogen.  
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyza aug 15, 2020 4:53 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

De conclusie was genomen. Geheel helder dacht Zeal er niet over, maar op het moment leek alles zo duidelijk. Het was logisch. Hij had het geweten, maar de nachtmerrie had hem er nogmaals aan herinnerd. Hij moest hier weg. Zodra het bleek dat Connor last kreeg van zijn ademhaling zei Zeal hem tot rust te komen. Het was niet erg, het zou wel goed komen. Het besef van wat hij de jongen eigenlijk aandeed drong nog niet tot hem door. De slaap was kennelijk nog niet helemaal uit zijn hoofd en hij zat nog te vast in de nachtmerrie die hij had gehad. Zodra Connor zei dat hij mee zou gaan ging Zeal er meteen tegenin. Connor kon niet mee. Zeal zou het niet over zijn hart kunnen verkrijgen als Connor iets zou overkomen terwijl hij bij Zeal bleef. Dat was de reden waarom hij weg moest en de reden waarom Connor niet mee kon gaan. ”You can’t-“ begon de jongen, maar verder dan dat kwam hij niet. Opnieuw begon de ademhaling van Connor te stijgen. ”Calm down Connor, keep breathing,” zei Zeal hem opnieuw, alsof het helemaal niks was om over in paniek te raken. ”Y-you can’t leave me,” zei Connor uiteindelijk. Zeal keek hem aan en merkte de pure paniek op in diens ogen. Hij slikte. Connor’s reactie deed hem realiseren dat zijn keuze een stuk drastischer was dan hij zelf had gedacht, maar nog steeds zag hij geen andere uitweg. Het was nou eenmaal het beste. Het gebrek aan adem dat Connor leek te hebben zorgde er echter voor dat Zeal die problemen kort naast zich neerlegde en dat hij zich compleet richtte op Connor. ”It’s alright Connor. It’s going to be alright,” suste hij de jongen. ”Just inhale and exhale, slowly,” instrueerde hij de jongen met de hoop dat het ook maar iets zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyza aug 15, 2020 7:21 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead

Wat begon met Zeal’s nachtmerrie veranderde vanzelf in Connor’s persoonlijke nachtmerrie, behalve dat er geen slaap was waar hij wakker uit kon worden om de nachtmerrie mee te eindigen. Dit was echt. Dit was Zeal die de lus uit wilde gaan en niet wilde dat Connor mee kwam. Dit was Zeal die hem achter wilde laten na alles. Het houden van afstand was hij vanzelf in gefaald, maar het was oké geweest, Zeal had beloofd dat hij nooit weg zou gaan. Hij had gezegd dat Connor te belangrijk was om ooit achter te laten en als een idioot had hij de woorden geloofd. Natuurlijk was hij niet belangrijk genoeg. Natuurlijk wilde Zeal hem verlaten en waarschijnlijk beter vinden dan hij ooit kon bieden. Het kon niet, hij wist niet wat hij moest doen zonder de jongen. Woorden leken niet meer te willen vormen terwijl hij zo graag wilde protesteren, smeken, dat Zeal moest blijven. ”Calm down, Connor, keep breathing,” klonk zijn stem alsof hij uit de verte kwam. De ander klonk zo kalm, waarschijnlijk blij met de kans om weg te gaan. Het deed niks om Connor’s paniek te verminderen. Zijn mogelijkheid om adem te halen leek compleet te verdwenen, alsof zijn hersenen ieder basis functie vergeten waren. Het zou hem weinig meer verbazen als hij met een hartaanval naar de grond stortte. Zeal was alleen nog een vaag beeld, een vaag beeld dat hem wilde verlaten. Net zoals iedereen. Net zoals hij had kunnen weten. ”It’s alright Connor. It’s going to be alright,” sprak de jongen sussend. Tranen sprongen in zijn ogen terwijl hij met zijn hoofd schudden. Het zou het ‘alright’ voor Zeal zijn, maar niet voor hem. ”Just inhale and exhale, slowly,” gaf hij instructies. Het was het enig wat hij kon doen. Langzaam en trillend ademde Connor in, het voelde als de eerste lucht die hij in tijden binnen kreeg en even snel weer kwijt was. Het werkte niet, niet wanneer hij achtergelaten ging worden. ”Zeal,” snikte hij uit. Het besef dat hij aan het huilen was drong nauwelijks door, of hij zou zich daar ook nog slecht over hebben gevoeld. Tussen snelle ademhalingen door en de tranen die zijn zicht compleet vervaagde zakte hij vanzelf naar zijn knieën. ”Please,” bracht hij uit met lucht die eindelijk leek terug te keren. ”I’ll do anything,” snikte hij verder uit. Wat Zeal ook van hem wilde om wel te blijven of hem mee te laten komen.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptyzo sep 20, 2020 11:20 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Ondanks de overduidelijke paniek bij zijn vriendje, veranderde Zeal niet van gedachte. Hij wist dat het ontzettend lastig zou zijn om Connor te verlaten en hij zou de jongen de rest van zijn leven missen, maar dat was beter dan dat hij Connor hier in gevaar bracht en de jongen misschien zijn leven verloor aan Jeremy. Hij wou dat lot Connor niet aan doen. Dat, of Connor zou vermoord worden doordat hij niet mee wou werken. Nee. Het maakte niet uit hoe je ernaar keek: het was beter als hij weg zou gaan. Hij had echter gehoopt dat, op een of andere magische manier, Connor dat ook in zou zien. Dat leek hem echter niet gegund te zijn. De paniek had toegeslagen en nam nu niet af. Opnieuw probeerde Zeal Connor gerust te stellen en zei hij hem dat het goed zou komen en dat hij adem moest halen. Als hij tot rust kwam konden ze dit rustig uitpraten. Dan zou ook Connor in zien dat dit de betere optie was. Tranen sprongen in Connor’s ogen, waardoor Zeal spontaan moest slikken en ook hij het verdriet en schuldgevoel voelde opborrelen. Nee dit zicht deed te veel met hem. De jongen schudde met zijn hoofd en ongezien beet Zeal op de binnenkant van zijn tong. Hoe kon hij Connor ooit van zijn verhaal overtuigen? ”Zeal,” klonk het snikkend waarmee Connor hem uit zijn peinzende gedachtes haalde. Met een eveneens verdrietige blik keek Zeal de jongen aan terwijl hij door zijn knieën zakte. Meteen zakte ook Zeal door zijn knieën om zijn armen geheel om Connor heen te slaan en hem zo enigszins steun te bieden. ”Please,” klonk het. Een woord die al aangaf hoeveel paniek er nog was, waardoor ook Zeal zich besefte dat hij Connor met geen mogelijkheid kon overtuigen van zijn redenen. ”I’ll do anything,” snikte de jongen verder. Instinctief nam hij de jongen meteen strakker vast en drukte hij hem stevig tegen zich aan. ”It’s alright Connor,” sprak Zeal opnieuw, maar ditmaal voegde hij er ook andere woorden aan toe: ”I won’t leave.” Of het de waarheid was wist hij niet, maar hij wist wel dat hij Connor zo nooit zou kunnen achterlaten. Als hij weg zou gaan, dan zou het moeten gaan in goed overleg waarin ze beiden -hopelijk- konden in zien dat het het beste was. Nu zou dat niet lukken. Nee. Nu deed hij Connor enkel onnodig veel pijn. ”I’m sorry,” mompelde Zeal daarom ook zachtjes. Hij liet een hand door Connor’s haan heen gaan in de hoop hem zo nog verder tot rust te krijgen. ”I wasn’t thinking clearly. The nightmare scared me. I didn’t want to lose you and ironically that meant I had to leave you,” legde Zeal zachtjes verder uit. Even keek hij Connor aan, waarna hij zachtjes een kusje drukte op diens voorhoofd. ”I’m sorry. I won’t leave you,” sprak hij opnieuw terwijl hij de jongen zachtjes heen en weer wiegde. Zelf wist hij niet of hij de waarheid sprak. Voor nu was het wel de waarheid. Hij kon nu niet weggaan, maar hij wist wel dat dit een dilemma zou zijn die altijd in zijn achterhoofd plaats zou vinden en er zou een dag komen dat hij er een keuze over moest maken. Voordat het te laat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptydi sep 22, 2020 12:38 pm

Oh yeah I'm a reaper man
Every good thing, I kill it dead
Ademen ging allang niet meer, even als redelijk nadenken. De enige gedachte die overbleef was dat Zeal hem - natuurlijk - wilde verlaten en dat vandaag de dag eindelijk aangebroken was voor dat besef bij de ander. Eindelijk was het hem ook gedaagd dat hij beter af was zonder Connor. Door zijn tranen heen probeerde Connor hem aan te kijken. Misschien de laatste keer dat hij de jongen ooit zou zien voegde zijn hersenen behulpzaam toe. De ‘misschien’ was niet eens nodig, hij wist het wel zeker. Geen van de woorden over adem halen hielpen met de kennis dat hij weer alleen ging zijn. Dat hij na alles Zeal nu zou kwijtraken, voor eeuwig. Zonder het echt door te hebben snikte hij de naam van de jongen uit voor hij naar zijn knieën zakte. Overeind blijven staan werkte zijn lichaam allang niet meer voor op dit moment. Armen werden om hem heen geslagen en hij klemde zich vast. Zijn gezicht begroef hij tegen de ander aan terwijl hij verder snikte. Met de strakkere omhelzing greep hij zich nog steviger vast aan Zeal, alles om hem maar tegen te kunnen houden. ”It’s alright Connor,” herhaalde de jongen opnieuw. Voor hem ja. Protest weigerde om over zijn lippen te komen en de ander sprak al verder. ”I won’t leave,” sprak hij eindelijk de naar verlangde woorden. Het kleinste beetje aan hoop leek terug te keren met die woorden terwijl Connor zwaar inademde. Nog durfde hij het niet aan om Zeal los te laten. ”You can’t,” herhaalde hij nog een keer zwakjes. ”I’m sorry,” mompelde Zeal verder met een hand die door zijn haar gleed. Een kalmerend gebaar tussen het nog steeds te snel kloppen van zijn hart en de ijzige paniek. ”I wasn’t thinking clearly. The nightmare scared me. I didn’t want to lose you and ironically that meant I had to leave you,” legde hij verder uit. Met zijn bruine ogen nog vol met tranen keek Connor hem terug aan. ”Sorry,” murmelde hij ook zachtjes. Naast al het andere voelde hij zich nu schuldig dat Zeal de nachtmerrie had gehad en hij met zijn paniek alle aandacht op had geeist. Nog kon Connor zichzelf niet zo ver krijgen om de jongen los te laten.  ”I’m sorry. I won’t leave you,” herhaalde Zeal weer. ”Promise?” mompelde Connor terug terwijl hij zichzelf heen en weer liet wiegen. De tranen liepen nog steeds over zijn wangen, maar hij was niet meer aan het snikken terwijl hij zijn vriendje aan keek.
zeals property back off
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Emptydi sep 22, 2020 1:05 pm

talk russian to me
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Samen stortte ze zich naar de grond. Door de paniek en verdriet bij de ander werd hem duidelijk wat Zeal had gezegd en wat voor plan hij zichzelf in zijn hoofd had gehaald. De nachtmerrie had ervoor gezorgd dat oude gedachtes en angsten weer terug naar de oppervlakte waren gekomen en ondanks het overduidelijke verdriet van Connor veranderde hij niet van gedachte. Het enige wat hij wel wist, was dat het geen zin had om zijn plan nu door te zetten. Het zou enkel voor onnodig veel leed en verdriet zorgen. Nee, hij zou er later met Connor over moeten praten en hopelijk zou Connor dan ook Zeal’s kant kunnen begrijpen. Voor nu zou Zeal blijven en zou hij zijn vriendje ondersteunen. ”You can’t,” reageerde Connor op Zeal’s woorden dat hij zou blijven. ”I won’t,” beloofde Zeal hem. Terwijl hij met zijn hand door Connor’s haar heen gleed besloot hij uit te leggen waarom zei wat hij had gezegd. Hij gaf de nachtmerrie voornamelijk de schuld en hoopte dat Connor het zodanig begreep om de situatie weer tot rust te krijgen. ”Sorry,” murmelde Connor zachtjes, waarop Zeal zijn hoofd schudde. ”There’s no need for you to apologize,” reageerde Zeal meteen. Hij herhaalde vervolgens zijn woorden dat hij niet weg zou gaan. Nog niet. Maar dat liet hij achterwege. Later zou hij er met Connor overpraten. Voor nu zou hij nog blijven. ”Promise?” vroeg Connor hem, waarop Zeal knikte. ”I promise,” sprak hij zachtjes terwijl hij de tranen voorzichtig wegveegde. ”I won’t leave. Everything will be alright. I promise,” voegde Zeal eraan toe met een kleine waterige glimlach, waarna hij naar Connor toe boog en hem lieflijk kuste. In zijn achterhoofd hield hij het plan vast om er nog met Connor over te praten, maar voor nu zou hij blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Gesponsorde inhoud




Talk Russian to me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talk Russian to me   Talk Russian to me - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talk Russian to me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: