Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 All I wanna do is get high by the beach

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evan Castle

Evan Castle

Aantal berichten : 129
IC-berichten : 107

Character sheet
Bijzonderheid: Wound healing
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: All I wanna do is get high by the beach   All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Emptywo sep 23, 2020 12:18 pm

Evan Castle
Evan keek haar met een droge blik aan toen ze aangaf dat ze nu niet naar haar zusje toe zou gaan. “Ja, want dat was ook echt mijn bedoeling,” begon hij op een sarcastische toon. “Iemand die high is naar haar emotionele zusje sturen om over diepe emoties te praten.” Hij schudde geërgerd zijn hoofd. Sommige mensen moesten eens flink door elkaar geschud worden om ze wakker te maken en hun fouten in te laten zien, naar zijn idee. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en keek de blondine met een frons en een droge blik aan toen ze aangaf dat ze geen verslaving had. “Nog niet,” waarschuwde hij haar. “Maar pas maar op. Je gaat steeds vaker hunkeren naar die roes waar je in verkeert als je die troep blijft gebruiken en op termijn kan het wel een verslaving worden. Je bent natuurlijk vrij om te doen wat je wilt en als je jezelf echt naar de kloten wilt helpen, houd ik je niet tegen, maar ik zie bij jou dat het nog niet te ver is en dat je wel openstaat voor hulp, maar het gewoon moeilijk kunt accepteren.” Dat was bij zijn moeder ook zo geweest en uiteindelijk had hij haar wel overgehaald om te gaan praten met een psycholoog. Wie had ooit gedacht dat hij zelf een soort psycholoog zou worden? Hij in elk geval niet. Evan gaf een knikje toen de blondine het over Liz had. Die kende hij wel. Hij had haar achter de tuinen ontmoet en ze had inderdaad een verstoorde indruk gemaakt. “We hebben al het één en ander besproken,” zei hij tegen de blondine. “Ze weet dat ik een mentor ben en ze weet ook dat ze bij mij terechtkan. Ik zal op basis van ons gesprek nog eens met haar gaan praten en dan zien of we verdere stappen kunnen ondernemen zodat ze haar trauma op een rustige manier kan verwerken.” Hij fronste. Drie mensen uit zelfverdediging doden, hoe fout ze ook gehandeld hadden, was iets wat je kon blijven achtervolgen en ze moesten er nu als team van de lus voor zorgen dat het meisje niet zou verdrinken in haar eigen problemen. “Dus voor haar zal er zeker de nodige hulp zijn,” sloot hij af. “Maar wat is er voor jou?” Hij keek haar met een frons aan. Had ze iemand waar ze bij terecht kon?


Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: All I wanna do is get high by the beach   All I wanna do is get high by the beach - Pagina 2 Emptyma okt 12, 2020 2:56 pm

Chloé rolde met haar ogen toen de jongen zei dat ze vanzelf meer zou gaan grijpen naar de weed. Dat was onzin. Chloé was niet verslaafd en kon er makkelijk mee stoppen. Maar om dat soort dingen tegen deze jongen te vertellen, was als tegen een muur praten. Hij was er van overtuigd dat hij gelijk had, dus wat had het voor zin om er tegen in te gaan? “Wat jij wilt” mompelde Chloé toen en schudde haar hoofd “Ik heb geen hulp nodig voor een verslaving die ik niet heb. Ik kan het prima in mijn eentje af, als ik af en toe dit soort momentjes voor mezelf kan inlassen.” Chloé voelde zich ook weer niet zo depressief dat ze naar een psycholoog moest ofzo, dat was absoluut niet de bedoeling. De jongen vertelde haar dat er de nodige hulp voor Liz aanwezig was in de lus en dat vond ze fijn om te horen. Dankbaar knikte ze naar hem, maar toen hij het gesprek weer naar haar wist te brengen, zuchtte ze. “Ik heb geen hulp nodig, oké? Het gaat prima met mij en het voelt alsof ik tegen een muur zit te praten” verdedigde Chloé zichzelf “Ik snap dat je met jouw positie en met jouw achtergrond mensen wilt helpen, maar er zijn ook mensen die simpelweg geen hulp nodig hebben omdat ze hun eigen manier van met dingen omgaan hebben. Dat ik dit,” en ze stak het peukje van de joint in de lucht “, af en toe gebruik om te dealen met dingen die spelen betekent niet dat ik verslaafd ben. Dat ben ik niet, dat zal ik ook nooit worden, dus alsjeblieft, maak je er geen zorgen om en zorg ervoor dat mijn zusje zich in ieder geval beter gaat voelen.” Met die woorden staarde ze weer naar de zee. Ze was er klaar mee om hele tijd maar als een zielig meisje behandeld te worden, dat persé hulp moest. Chloé kon het allemaal prima alleen fixen.

Tag: @Evan Castle
Terug naar boven Ga naar beneden
 
All I wanna do is get high by the beach
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fun day at the beach \0/
» Ghost beach
» Room 366 - Do I wanna know?
» I just wanna know, is love completely off the table?
» My love's a revolver, do you wanna die happy? [MC]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: s h o r e
-
Ga naar: