Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Get well soon - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Get well soon - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Get well soon - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Get well soon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptydi aug 25, 2020 12:50 pm

Hunter rolde overdreven met zijn ogen toen ze haar woorden sprak over de kattenfilmpjes. Hij trok nogmaals licht geamuseerd zijn wenkbrauwen naar haar op, maar zei er niks over en volgde haar naar beneden. Naar die vervloekte keuken waar hij zichzelf onder had laten spatten met boter. Hij was blij dat Chloé het ontbijt nu zou maken en dat hij het in elk geval niet kon verpesten. Hij draaide een stoel met de rugleuning naar haar toe en leunde met zijn onderarmen op de rugleuning terwijl hij met een frons naar haar keek. Het was duidelijk dat het gevalletje met Grayson haar nog steeds niet losliet en hoewel de drang groot werd om te vertellen wat er was gebeurd, besloot Hunter om het alsnog voor zich te houden. De kloothommel verdiende niet meer credit dan dat Chloé hem wilde geven en Hunter had het onderwerp allang afgekapt als Chloé er niet over begonnen was. Het was hem echter ook wel duidelijk dat ze er gewoon haar ei no pun intended, hihi over kwijt wilde en dus gaf Hunter een knikje op haar woorden. “Zo’n jongens zijn gewoon dom, Chloé,” zei hij en hij rolde met zijn ogen. “Het enige wat ze kunnen is meisjes charmeren met een paar domme woorden en als het te serieus voor ze wordt, rennen ze weg. Zo iemand ben je liever kwijt dan rijk.” Hunter snapte aan de ene kant wel dat het Chloé kwetste, maar aan de andere kant vroeg hij zich af waarom ze het niet gewoon los kon laten. Hij fronste toen ze op een zachte toon tegen haar sprak en fronste nog harder toen hij de drang voelde om overeind te komen en zijn hand troostend op haar rug te leggen. Hij klemde zijn benen stevig om de stoel heen zodat hij niet op zou staan en dwong zichzelf om tot de orde te komen. “Ik vind trouwens dat van alle biljartspelletjes die er bestaan poolen het leukste is om te doen,” was het beste waar hij mee kon komen. “Ik denk dat ik je daar wel helemaal mee in kan maken.”
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2020 9:34 pm

De tocht naar de keuken was niet heel erg lang geweest – inmiddels kende Chloé die weg maar al te goed. Naast haar kamer, inmiddels de kamer van Hunter en haar, was dit de plek waar ze waarschijnlijk de meeste tijd spendeerde. En dat vond Chloé helemaal niet erg. Lekker eten en drinken was iets wat ze graag deed. Uiteraard lette ze er dan wel op dat ze niet te dik werd, maar Chloé had een normaal postuur: ze was niet te dik, maar ook zeker niet te dun. Daarom had ze besloten lekker een eitje en bacon te maken, dat was altijd goed. Omdat ze eventjes moesten wachten totdat het klaar was, vertelde Chloé wat van haar gedachtes over Grayson. Het was moeilijk om het los te laten als iemand je zo diep gekwetst had. En aangezien ze voor de buitenwereld deed alsof het haar niks deed, maar bij Hunter wist dat ze het wel kon delen, moest ze het met hem delen. Maar ze wist ook wel dat ze het los moest laten. Misschien zou dat binnenkort komen, als ze haar gedachten bij andere dingen zou hebben. Zodra het ei een vaste vorm aan begon te nemen, legde ze een paar plakjes bacon op het ei. Ze grijnsde toen Hunter begon over poolen en zei dat hij haar daarmee kon inmaken. “Oh, reken daar maar niet op, Hunter” zei ze toen uitdagend “Ik ben de beste pooler van heel Los Angeles en ik ben er helemaal klaar voor om jou in te maken.” Ze pakte een bord uit een van de kastjes en tilde de pan voorzichtig op. In één keer, als een volleerde chef, liet ze het ei, inclusief de bacon, op het bord belanden en schoof het naar Hunter toe. “Kijk eens aan, dat ga je nodig hebben” zei Chloé toen geamuseerd en deed opnieuw wat olie in de pan. Vervolgens tikte ze voor haarzelf ook een aantal eitjes erin en draaide zich toen naar Hunter. “Als we nu een keer uit willen gaan, kunnen we ook kijken of er in het café in het dorp een pooltafel staat” stelde Chloé voor “Ik denk dat ik voorlopig wel even klaar ben met de club, naar dat fiasco van vorige keer.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyvr sep 04, 2020 5:07 pm

Zijn wenkbrauwen schoten kort in de lucht toen ze hem in ging maken omdat ze de beste pooler in heel Los Angeles was. “Maar we blijven vooral bescheiden,” zei hij op een droge toon tegen haar, al kropen zijn mondhoeken wel kort geamuseerd naar boven. Als hij eerlijk was, begon hij haar steeds interessanter te vinden. Ze had naast haar gevoelige kant ook duidelijk een kantje dat aangaf dat er niet met haar te sollen viel. Het was nog even zien of ze haar woorden kon waarmaken, maar het bleek dat ze verbaal al sterk stond en dat was voor Hunter een goed ding. Hoewel hij over zijn vrienden beschermend kon zijn, was het ook wel belangrijk dat hij niet constant de ridder in nood moest spelen. Ze mocht gerust met haar problemen naar hem toekomen en als iemand haar lastigviel, zou hij echt wel voor haar inspringen, maar het was ook wel de bedoeling dat ze zelf een deel van haar problemen aan kon pakken zonder steeds bij hem te hoeven aankloppen. Dat was immers wat iemand sterk maakte. Hij gaf een dankbaar knikje toen hij zijn ontbijt voorgeschoteld kreeg en merkte dat het water hem in de mond liep toen hij de lekkere geuren van ei met bacon in zich opnam. Hij zette zich dan ook snel aan het ontbijt en keek op toen Chloé het had over uitgaan. “Vind je het leuker om een café te bezoeken voor te gaan poolen dan?” vroeg hij aan haar. “Ik denk dat het dan inderdaad wel slim is om ons gewoon aan cola te houden voor de rest van de middag.” Hij trok nadrukkelijk zijn wenkbrauwen naar haar op en at van zijn ontbijt. Het was aan zijn gezicht te zien dat hij het lekker vond en zijn mondhoeken gingen licht omhoog toen hij haar weer aankeek. “Of we kunnen eens één of andere domme kookcursus voor mij houden,” zei hij op een nonchalante toon, waarna hij met zijn ogen rolde en eigenlijk eerder deed alsof hij dat vervelend vond dan dat dat ook effectief het geval was. De waarheid was dat hij wel kon koken, maar dat het nu ook weer niet zo geweldig was. Als hij dit ontbijt al proefde, nam hij aan dat Chloé hem wel wat bij kon brengen over koken. Zonder dat hij zijn geduld zou verliezen als het allemaal te lang duurde of als iets aan dreigde te branden, want dat was soms bij hem wel een dingetje.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyma sep 14, 2020 8:38 pm

Natuurlijk zat Chloé Hunter maar een beetje te plagen. De beste pooler van Los Angeles was natuurlijk heel erg overdreven, maar toch vond ze poolen wel leuk om te doen. En ondanks dat ze Hunter heel erg graag mocht, ging ze het hem toch echt niet gemakkelijk maken. Net zoals ze verwachtte dat hij het haar ook niet gemakkelijk ging maken. Terwijl haar eigen eieren en bacon aan het bakken waren, vroeg Hunter aan haar of ze niet beter naar het café konden gaan. “Dat was een leuk idee geweest als we niet in lockdown zaten” zuchtte Chloé zachtjes en rolde met haar ogen “Maar goed, die houd je dus van mij te goed. Dan kan de verliezer in ieder geval een overwinningsdrankje voor de ander kopen.” Plagend liet ze haar wenkbrauwen op en neer gaan, aangevend dat dit natuurlijk Hunter zou zijn. Chloé pakte een bord en legde de eieren en bacon op haar eigen bord. De pan zette ze terug op het vuur, die zou ze later wel opruimen. Chloé ging met haar bord bij Hunter zitten en begon ook te eten. Haar maag rammelde, dus het eten was welkom. “Een kookcursus, hè?” vroeg ze zich hardop denkend af en grinnikte toen “Ik geef toe, het zou wel leuk zijn om jou eten te leren maken. Sowieso is samen koken veel leuker dan alleen koken...” Chloé ging ontspannen zitten, terwijl ze haar eten op at. Schattend keek ze hem aan. “Wat is jouw favoriete gerecht eigenlijk?” viste ze toen naar informatie “Dan kan ik dat misschien wel een keer voor je maken. Ik bedoel, we zijn niet verplicht om elke maaltijd in het huis mee te eten toch?”

Tag: @Hunter Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyvr sep 18, 2020 2:34 pm

Oh ja. De lockdown. Waarom vergat hij dat steeds? Hij wilde bijna aangeven dat er regels waren om ze te breken, maar toen gleden zijn gedachten naar wat hij gehoord had over de Hollows en hield hij zijn plan toch maar achterwege. Hij zou het zichzelf nogal verwijten als ze door hem naar buiten zouden gaan en onderweg aangevallen zouden worden en zij gewond zou raken. Hij had dan wel zijn vuur om hun beiden te beschermen, maar hij was er nog geen natuurtalent in en hij wist hoe erg zijn gave uit de hand kon lopen als zijn emoties zich hoog opstapelden. Dat hij één succesvolle training met Zeal had gehad, wilde nog niet zeggen dat hij er meteen heel vaardig in was. En hij had ook geen idee hoever Chloé stond met haar gave. Had ze eigenlijk ooit aan hem verteld wat ze kon? Hij fronste kort en nadenkend zijn wenkbrauwen, maar kon het zichzelf niet meteen herinneren. Zijn blik gleed weer naar haar toen ze doorging over de kookcursus en hij haalde zijn schouders op. Hij had nog nooit met iemand samen moeten koken, dus hij had geen idee wat hij prefereerde. Hij was sowieso niet echt het type dat met een mes en wat groentjes gezellig aan het aanrecht ging staan snijden, maar wie weet werd het met Chloé wel een stuk interessanter. Ze had al bewezen dat ze vrij onhandig was en Hunter kon zich al wel voorstellen in wat voor situaties ze verzeild zouden raken als ze die kookcursussen samen gingen doen. “Ik vind spaghetti niet slecht,” mompelde hij toen ze naar zijn lievelingsgerecht vroeg. Het was makkelijk en snel om klaar te maken en het kon ook behoorlijk lekker zijn als je er de juiste kruiden in vermengde. “En wat is de jouwe?” Hij richtte zijn blik op haar. “Was jij thuis vaak diegene die moest koken?” Eigenlijk wist hij maar bar weinig over haar familieachtergrond en misschien zou het niet slecht zijn als daar verandering in zou komen.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyzo sep 20, 2020 8:51 pm

Het maakte niet uit dat ze in lockdown zaten – er was in het huis vast genoeg te doen. En stiekem vond Chloé het ook gewoon leuk om met Hunter dingen te doen. Ondanks dat hij misschien soms wat nors overkwam, wist ze dat hij het ook leuk vond om met haar om te gaan. Op deze manier zouden ze elkaar steeds beter leren kennen. Dus om nog wat dingen met Hunter te doen vond Chloé absoluut niet erg – alleen zou ze dat niet zo snel aan hem toegeven. Natuurlijk hadden ze zich wel naar elkaar opengesteld, maar dit was toch wel anders. Terwijl Chloé van haar bord at, had ze Hunter gevraagd naar zijn favoriete eten. Hij vond spaghetti wel oké. Chloé grijnsde naar hem. “Dat is geluk voor jou, want dat is een van de gerechten die ik heel goed kan maken” zei ze overtuigend “Dus dat ga ik een keer voor je maken.” Op de vraag waar Chloé heel erg van hield, had ze niet echt een antwoord. “Ik weet niet, ik vind alles eigenlijk wel lekker…maar voor taco’s kan je me ’s avonds wakker maken. Elk Mexicaans eten wel eigenlijk.” In Los Angeles was het niet gek als je heel erg veel van Texmex eten hield. Veel immigranten uit Mexico leefden in Los Angeles, omdat het relatief vlakbij de grens lag. Zij namen veel invloeden uit de Mexicaanse keuken over naar de Verenigde Staten en vooral Californië en Texas waren daar erg door beïnvloed. Chloé pakte met haar vingers een stukje bacon beet en knabbelde er van. “Ik kookte regelmatig thuis” legde ze uit “Nadat ik klaar was met de middelbare school, wist ik eigenlijk al dat ik de muziek in wilde. Mijn zus ging naar het conservatorium, de muziekschool, maar ik wilde dat niet. Ik wilde niet door iemand in een hoekje geduwd worden en mij laten opleggen wat goede muziek is en wat niet.” Ze slikte haar bacon door en ging vervolgens verder met haar eitje. “En mijn ouders zeiden dat ze dat prima vonden, maar ik moest werk vinden en thuis ook in het huishouden meehelpen. Ze wilden niet dat ik op mijn kont ging zitten, waardoor ik nu de meeste huishoudelijke taken kan. Al vind ik koken wel het leukst.” Chloé was inmiddels klaar met haar eten en pakte het bord beet, bracht het naar de wasbak en begon het schoon te maken met water. Vervolgens zette ze het bord in de wasbak. “Wat zeg je ervan” zei ze toen met een grijns “Ben je er klaar voor om ingemaakt te worden met poolen? De speelkamer is in de buurt.”

Tag: @Hunter Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptywo sep 23, 2020 11:25 am

Chloé gaf met veel overtuiging aan dat spaghetti een maaltijd was dat ze heel goed kon maken en Hunter hield zijn sarcastische opmerking over dat iedereen met een pot spaghettisaus wel goede spaghetti kon maken. “Dat zullen we dan wel eens zien,” zei hij op een norse toon tegen haar, naar haar knikkend. Het was voor hem nog steeds nieuw om hier met iemand aan tafel te zitten en over ditjes en datjes te praten. Zijn leven was voor de lus veel te hectisch geweest voor dat soort dingen en na de lus was het altijd maar afwachten hoe een gesprek verliep. Tot nu toe had hij bepaalde dingen gedaan waarvan hij niet wist dat hij ze kon en Chloé bracht weer een heel andere kant van hem naar boven waarvan hij niet wist dat hij het kon. Natuurlijk was het nog steeds op zijn eigen manier, maar Chloé leek dat geaccepteerd te hebben en Hunter voelde zich al iets minder ongemakkelijk om hier zo met haar te zitten, pratend over onderwerpen waar hij vroeger niet eens tijd voor had om rustig bij stil te staan. Hunter keek naar Chloé toen ze begon te vertellen over haar zusje en zichzelf, knikkend dat hij het begreep. Zijn vader had nooit verwachtingen van hem gehad, in de zin van dat hij nooit nuchter genoeg was om ze uit te spreken. Hunter had de taken als vanzelf op zich moeten nemen en zijn vader was te dronken geweest om te zien of hij iets goed deed of niet. En als zijn vader er zin in had, dan pakte hij Hunter bij de kraag en gaf hij de jongen een flink pak slaag. De volgende dag, als hij nuchterder was, dan zag hij zijn vader met een frons naar de blauwe plekken van zijn zoon kijken, alsof hij zich probeerde te herinneren wat er gebeurd was. Dan schudde hij zijn hoofd, zei tegen Hunter dat hij eens minder ruig op straat moest zijn en liep weg. Hunter slikte zijn woede weg en richtte zijn aandacht weer op de blondine voor zich. “Maar we blijven nog altijd zeer bescheiden,” zei hij op een sarcastisch toon tegen haar, maar werkte snel zijn laatste restjes van zijn ontbijt binnen en zette zijn bord aan de kant. Hij pakte een handdoek en droogde de spullen af die Chloé had afgewassen en zette het terug waar ze het vandaan had gehaald. Nadat ze klaar waren, gaf Hunter een knikje en liep naar de speelkamer toe. “Volgens mij hebben ze er ook een karaokemachine,” zei hij op een nonchalante toon over zijn schouder tegen haar. “Aan dat kattengejank wat ik laatst hoorde te merken dan toch,” liet hij er nors op volgen. De boodschap was naar zijn idee echter wel duidelijk: hij probeerde aan te geven dat Chloé haar zangtalenten ook zo wat kon oefenen. Zonder hem, uiteraard. That was out of the question.
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyzo sep 27, 2020 1:58 pm

Als Chloé aan het koken was, opende ze niet zomaar potjes en pannetjes. Nee, dan maakte ze het speciaal. Verschillende groenten bij elkaar, met een beetje tomatenpuree, en dan vervolgens fijn malen zodat er een heerlijke saus ontstond. Zelf pasta maken kon ze niet, maar dat wilde ze wel nog eens leren. Het scheen moeilijk te zijn, maar als je het een keer had gedaan, dan kon je het vaak wel. Chloé grijnsde om zijn opmerking over haar bescheidenheid. “Hé, je mag toch zelfverzekerd zijn over je eigen kunnen?” zei ze zachtjes lachend. Chloé liep achter Hunter aan, richting de speelkamer. Hij vertelde haar dat ze daar ook een karaokemachine hadden en een stralende glimlach kwam op Chloé’s gezicht. Gauw deed ze een paar stappen vooruit, zodat ze naast Hunter liep. “Dan kunnen we eindelijk samen zingen” zei ze met een grinnik, terwijl ze zachtjes met haar schouder tegen hem aan duwde. Chloé en Hunter liepen de speelkamer binnen en meteen liep ze door naar de pooltafel. “Klaar om verslagen te worden?” zei ze met een grijns, terwijl ze de driehoek met ballen tevoorschijn haalde. Ze pakte ook twee stokken en gaf er eentje aan Hunter, met een veel betekende blik. Feit was wel dat ze…toch eigenlijk niet heel erg goed was in poolen. Maar Chloé had zo zitten opscheppen dat het een blamage zou zijn als ze nu aan Hunter zou toegeven dat ze het eigenlijk niet zo goed kan. Daarom ging ze met haar keu klaar staan om de ballen een richting op te schieten, maar keek een beetje nerveus naar Hunter. “Uhm” begon ze en glimlachte toen “Jij hebt de eer, ga jij maar eerst!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyzo sep 27, 2020 5:38 pm

Hunter rolde met zijn ogen op haar woorden, al drukten zijn mondhoeken zich wel kort omhoog nadat ze haar woorden had gesproken. Hoewel hij het in alle talen zou ontkennen als iemand het aan hem zou vragen, moest hij toegeven dat hij het wel aantrekkelijk van een meisje vond als ze zelfverzekerd was. Misschien juist omdat hij die kwaliteit vaak miste. Hij twijfelde te veel over bepaalde dingen van zichzelf, maar hij gaf het gewoon niet toe aan anderen of haalde het niet aan zodat anderen geen idee hadden dat hij eigenlijk toch best onzeker kon zijn. Chloé schepte er juist over op, maar dat maakte Hunter ook ergens wel nieuwsgierig naar het feit of Chloé het waar kon maken. Zijn blik werd echter razendsnel nors toen ze aangaf dat ze samen konden zingen en Hunter keek Chloé met een vuile blik aan. “Waar zie je me voor aan?” bromde hij naar haar. Hij zuchtte diep toen dat ze hem met haar schouder aanstootte en opnieuw drukten zijn mondhoeken zich kort omhoog. “Denk maar niet dat je me daartoe kunt overhalen,” waarschuwde hij haar nog voordat ze effectief de speelkamer in gingen. De speelkamer… wat een suggestieve naam. Connor zou er allang een opmerking over hebben gemaakt als hij hier was. Hij wist niet wat hem op dit punt meer choqueerde: dat hij zoals Connor begon te denken of dat hij aan Connor dacht op dit moment. Hij schudde het echter van zich af en liet zijn blik naar Chloé glijden. Een diepe frons verscheen in zijn voorhoofd toen ze hem de eer gaf en een licht wantrouwige blik verscheen in zijn ogen. Was ze daarnet tegen hem aan het liegen en kon ze eigenlijk helemaal niet poolen? Hij haalde echter zijn schouders naar haar op, boog zich naar voren en concentreerde zich op de witte bal. Hij stootte deze met volle kracht naar voren en zag dat hij aan de even ballen moest beginnen. Hij koos een perspectief om te schieten, liet zijn keu naar voren gaan en zag hoe zijn bal vlak voor het gat bleef stilliggen. “Typisch,” bromde hij, maar keek daarna richting Chloé. Tijd om te zien of ze de waarheid had gesproken toen ze zei dat ze goed kon poolen.  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyma sep 28, 2020 10:50 pm

Nee, Hunter zou niet gaan karaoke. Dat kwam niet echt als een verrassing, maar alsnog trok Chloé eventjes een pruillipje. Ergens kon ze het ook totaal niet voor zich zien en wilde ze Hunter er ook absoluut niet voor forceren, maar in haar hoofd was het toch wel grappig. Eenmaal bij de pooltafel had ze Hunter de eer gegeven om de eerste slag te slaan met zijn keu, meer zodat ze het moment kon uitstellen dat ze zelf de ballen moest schieten omdat ze het gewoon simpelweg niet kon. Alsof het niets was schoot Hunter de ballen weg en Chloé slikte eventjes. Ze ging naar de witte bal en richtte haar keu. De eerste keer dat ze het probeerde schoot ze mis. “Dat deed ik om even op te warmen” verklaarde Chloé aan Hunter. Hele slechte smoes. Heel erg slecht. Een tweede keer lukte het ook niet en gefrustreerd staarde Chloé naar de keu. Waarom deed dat rotding het gewoon niet? “Drie maal is scheepsrecht” mompelde Chloé tegen zichzelf, maar schoot weer mis. Met een schuldbewuste blik keek Chloé Hunter aan. “Ik moet denk ik iets bekennen” zei ze, met een piepklein grijnsje. Hoe ging ze dit brengen? “Ik uhm…” begon Chloé en voelde dat haar wangen helemaal rood begonnen te gloeien. “Ik kan eigenlijk niet zo goed poolen. Maar ik had net in de keuken niet gedacht dat we het nu al zouden doen en in mijn enthousiasme was ik dat uhm…vergeten.” Wat een faal.

Tag: @Hunter Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptywo sep 30, 2020 3:21 pm

Hunter trok zijn wenkbrauw naar Chloé op en een lichte wantrouwige blik verscheen in zijn ogen toen ze er naar zijn idee wel heel lang over deed om aan haar poging te beginnen. Hij had wel meer zelfzekerheid verwacht van iemand die net zo arrogant had staan doen in de keuken. Haar eerste poging was mis en zijn mond trok tot een streep toen ze haar woorden sprak. Hoewel zijn mondhoeken de neiging hadden om naar boven te gaan, dwong hij ze toch om tot een streep te blijven en trok hij zijn wenkbrauw enkel verder op toen haar tweede poging ook mislukte. Hij zag dat frustratie op haar gezicht en voor de één of andere vreemde reden vond hij het er haast… aandoenlijk uitzien. Hunter voelde zich al even gefrustreerd met zijn gedachten als Chloé duidelijk in haar houding liet zien met haar “poolkunsten” en de blondine verbrak zijn gedachten door eerlijk te zijn. “Goh, je zou het niet zeggen. Meen je me deze?” vroeg hij op een sarcastische toon aan haar. Haar wangen werden rood en ze sprak verder. “Dwaas,” zei hij tegen haar, zijn hoofd schuddend. Toen ontsnapte hem een geluid dat op grinniken moest lijken, al trok zijn mond vrijwel direct daarna tot een streep. Hij overwoog kort wat hij kon doen, maar liep toen uiteindelijk op haar af en ging op een gepaste afstand van haar staan. “We houden het jouw beurt totdat je een bal fatsoenlijk hebt weten te raken,” zei hij op een norse toon tegen haar. “Doe mij na.” Hij pakte zijn eigen keu erbij, boog voorover en hield de punt van zijn keu naar de witte bal gericht, waarna hij zijn blik naar opzij richtte en haar met een frons aankeek, wachtend totdat ze zijn houding zou kopiëren.  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptywo sep 30, 2020 11:21 pm

Het was helemaal niet leuk om toe te moeten toegeven dat ze ergens niet goed in was. Zeker toen haar op een sarcastische toon belachelijk begon te maken en haar een dwaas had genoemd. “Nou, weet ik veel dat jij al meteen wilt poolen, ik dacht dat ik nog even oefentijd had” deelde Chloé beledigd mee, even vergetend dat zij het was die had voorgesteld om te gaan poolen. Hunter was volhoudend: ze gingen pas door als zij de grip onder de knie had. Hunter pakte zijn keu en deed voor hoe ze hem vast moest pakken. Chloé knikte en pakte haar eigen keu. Naar haar mening deed ze precies hetzelfde als Hunter, maar maakte ze nog steeds een fout: toen ze richting de witte bal uitstak, was het nog steeds maar een klein stukje dat het vooruit ging. Gefrustreerd legde ze de keu tegen de pooltafel en keek Hunter aan. “Kunnen we geen Mario Kart spelen ofzo?” mompelde ze geïrriteerd “Dit kan ik toch niet.”

Tag: @Hunter Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyma okt 05, 2020 4:46 pm

Hunter keek met een droge blik naar haar. “Als je zo begint op te scheppen over dat je goed kunt poolen, dan smeek je er praktisch gezien om om afgedroogd te worden,” zei hij op een droge toon tegen haar. Haar reacties deden hem ergens ook wel verwonderen. Hij zag een hele andere kant van haar, een kant die hij nog niet eerder gezien had. Ze bleek niet altijd het optimistische, vrolijke meisje te zijn en ergens was dat wel verfrissend. Ze had zo ook haar momenten dat ze geïrriteerd kon reageren, al zouden die momenten waarschijnlijk minder snel bij haar voorkomen als dat ze bij hem deden. Hunter richtte zijn blik naar opzij en zag al meteen iets fout in de houding van Chloé. Voordat hij haar daarop kon wijzen, gooide ze de handdoek echter in de ring en met een frons kwam Hunter overeind uit zijn houding. “Wat is dit?” vroeg hij op een haast ongelovige toon aan haar. “Het lukt je een paar keer niet en je besluit om op te geven? Is dat de houding die je buiten de lus ook had? Weglopen omdat het niet één, twee, drie lukt?” Hij liep naar haar toe, pakte haar keu en duwde deze praktisch gezien in haar handen. “Dit kun je wél. Je moet gewoon niet zo snel opgeven.” Over het volgende idee dacht hij niet zo goed na, al zeker niet wat de consequenties voor hem zouden zijn. “Buig je voorover, plaats je keu op die tafel en ik zorg wel voor de rest.”  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptyma okt 12, 2020 6:56 pm

Het frustreerde Chloé dat het niet in één keer lukte. Normaal was ze niet zo’n hele erge opgever, maar tegenover Hunter vond ze het wel erg. Geen idee waarom, maar ze wilde graag aan hem laten zien wat ze allemaal kon en dat ze niet altijd alleen maar hulp nodig had. Misschien om indruk op hem te maken. Op het moment dat ze wilde opgeven, besloot Hunter dat dit niet de bedoeling was. Gefrustreerd keek Chloé hem aan. “Ja, je hebt ook wel gelijk, maar ik wil het gewoon in één keer kunnen en niet in meer dan drie keer” mopperde ze zachtjes. Hunter kwam op haar afgelopen en drukte haar de keu in haar handen. Hij gaf haar instructies en Chloé knikte. Ze boog voorover, plaatste de keu op de tafel en wachtte rustig af tot Hunter de volgende stap zette. Zodra hij dicht tegen haar aan kwam staan om haar te helpen, voelde Chloé een gevoel door haar buik gaan. Aangenaam, warm en vertrouwd. Terwijl hij haar instrueerde, keek ze voorzichtig opzij, zodat ze zijn gezicht van heel dichtbij zag. Haar gezicht was maar een paar centimeter van het hare verwijderd, ze was zo dichtbij dat ze de scherpte van zijn kaaklijn kon zien. Wat hij precies deed en zei drong niet helemaal tot haar door, want ze was een beetje betoverd. Totdat ze besefte wat ze aan het doen was en ze haar hoofd even schudde. Haar wangen waren rood en ze probeerde samen met Hunter mee te schieten, wat natuurlijk mislukte. Met blosjes op haar wangen begon ze zich te verontschuldigen: “Ik…uhm…sorry…misschien…misschien kunnen we het nog een keer proberen?” Ergens wilde ze helemaal niet dat Hunter nu weer aan de andere kant van de pooltafel ging staan. Hij mocht best nog even zo bij haar blijven staan, als hij dat zelf ook wilde natuurlijk.

Tag: @Hunter Storm
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Emptydi okt 13, 2020 5:17 pm

“En soms is dat niet het geval en dan moet je je erbij neerleggen en blijven proberen totdat het wel lukt,” bromde hij naar haar. Hij ging achter haar staan, instrueerde haar dat ze naar voren moest buigen en boog vervolgens met haar mee. Hij duwde met zijn knieën licht tegen haar benen aan om haar in de juiste positie te krijgen en pas toen zijn frustratie begon weg te ebben, merkte hij op wat hij eigenlijk aan het doen was. En hij had gedacht dat hij in paniek zou schieten, maar dit leek niet het geval te zijn. Zijn blik gleed naar opzij toen zij hem ook zijdelings aankeek en hij merkte op hoe ze hem in zich op aan het nemen was. En misschien zou hij dat bij ieder ander vervelend hebben gevonden, maar bij haar niet. Bij haar voelde het… anders. Hij kon zijn vinger er niet goed op leggen, maar het voelde niet vervelend aan en hij had ook niet het gevoel alsof ze zijn privacy schond. Hij gaf zichzelf kort een moment om haar in zich op te nemen en voor de één of andere reden was dat voor zijn ogen een soort van toestemming om naar beneden te glijden. Pas toen hij in de gaten had dat hij naar haar lippen aan het kijken was, schudde hij zijn hoofd om zichzelf tot de orde te roepen. Waar was hij in godsnaam mee bézig? Chloé begon met zichzelf te verontschuldigen en Hunter wuifde het weg. Ze schoot mis, maar dat nam hij haar niet kwalijk. Hoe zou je ook raak kunnen schieten als je zo’n belachelijke instructeur had zoals hijzelf? Hij riep zichzelf opnieuw tot de orde en pakte haar keu stevig vast. Hij pakte haar armen vast en verplaatste ze zodat haar handen de keu in elk geval goed vast hielden. “En nu stevig in deze positie houden en dan naar voren laten schieten, in één rechte lijn,” zei hij tegen haar, waarna hij zich van haar losmaakte. De zoete geur die om haar heen hing en eigenlijk best wel aangenaam rook, leek precies om hem heen te hangen en Hunter schudde even met zijn hoofd terwijl hij een stapje naar achteren deed. Hij liep van haar weg en nam zijn plaats tegenover haar weer in, maar keek haar bedenkelijk aan. Waarom was ze zo van haar stuk gebracht toen ze dat hij vlakbij haar stond? En waarom was híj zo van zijn stuk gebracht toen hij haar probeerde te helpen?  
YTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Get well soon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get well soon   Get well soon - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Get well soon
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: