P l o t ; Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
|
C r e d s ; Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
15 oktober 2016
|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 9:04 am | |
| Goeiemorgen~ Ik moet echt veel posten @.@ |
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 9:13 am | |
| Nou, het gaat eigenlijk nergens om maar goed x3 Ik stond met een paard te wachten om ergens het weiland in te kunnen voor een les. En ineens komt daar een queen aan lopen met een groepje meiden er omheen. Maar zijn make up en outfit was allemaal gemaakt met low budget stuff, omdat ie arm was maar het wel heel graag wou doen en ondanks dat het low budget was zag het er echt heel goed uit |
| | | Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 9:21 am | |
| Mijn post lijst van vandaag. Wish me luck °^° Topiclist: - Laxus by Ivy - Elesis by Ivar - Jinn by Typhon - JR by Olivia - JR by Lyana - JR by Laurice - Laxus by Levi - Laxus by Melvin - Seji by Pippa - Elesis by Mindo - Haythel by Mindo - Jinn by Mindo - Laxus by Mindo
Laatst aangepast door Haythel Devonshire op wo jul 26, 2017 1:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 10:28 am | |
| Thans Lotte en Rose, wss dat het Tawnee dan word? Het probleem is dat ik vrouwen rpen echt zo ben verleerd haha aan de andere kant voel ik me na vier mannen kinda verplicht eens een vrouw aan te gaan hmn Rose, ah yea had ik nie op gedacht aangezien in mijn ogen toch nog kinda anders was van Thomas, also succes met posten haha ~ also omg, zoveel topic met mindo :'D
Ik moet eig meer topics met riven dus als iemand wil <3 ik kan ze vrijdag dan evt maken |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 10:54 am | |
| -slowly raises hand- Ik wil een topic met Riven |
| | | Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 11:38 am | |
| - Haythel Devonshire schreef:
- -slowly raises hand-
Ik wil een topic met Riven Oeh yes <3 Ik kan vrijdag maken als je wilt, voor wie zou ik dan mogen maken? C: |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 11:56 am | |
| Hmm.. Wat dacht je van m'n nieuwe char die er voor vrijdag vast al wel is xD Hij heet Gerome en word een huurmoordenaar c': En anders JR, Seji (would be fun) of Haythel? ^^ --- Alrighty people Ik heb de foto's geupload dus ik kan mijn grootse verhalen vertellen over gisteren! - The journey of a day:
Alrighty so~ Mijn moeder en ik wouden naar het dierlijk museum Naturalis, maar kwamen er achter dat die was gesloten vanwegen een verbouwing. Echter wouden we toch wat doen, dus besloten we maar gewoon naar Leiden gaan (aangezien daar naturalis is) en besloten maar gewoon plezier te maken. Als Leiden niks bleek te zijn zouden we door gaan naar een andere stad. We hadden de hele dag vrij reizen c: Zodra we aan kwamen op het station in Leiden viel onze blik meteen op de poster van het museum van Volkenkunde. En why you may ask? Omdat er een fuckin Anime Expo was! Dus wij er meteen heen en foto's gemaakt en shit. Ik was echt even in mijn weeaboo land xD Vervolgens gingen we de stad in en hebben we rond gekeken. We waren beiden behoorlijk broke dus echt shoppen werd het niet. Wel hebben we nog een rondvaart tour gehad op een boot. Leiden is echt een super mooie stad! Een Amsterdam maar dan kleiner, rustiger en zonder alle toeristen c: Toen kwamen we per toeval nog langs een stripboeken winkel. En well.. Ik ben dus diehard fan van Assassin's Creed. Ik heb inmiddels alle boeken en spellen, dus alleen de stripboeken van Assassin's creed kon ik nog verzamelen. Ze hadden daar zoveel! En zo goedkoop! >w< Uiteindelijk heb ik 6 assassin's creed stripboeken gekocht voor maar 25 euro~ De man achter de kassa was super lief voor mijn moeder. M'n moeder had een stripboek gezien met enkel plaatjes erin van de mooiste covers van stripboeken. Ze was helemaal amazed, maar legde het toch weer weg. M'n moeder ging naar buiten terwijl ik betaalde en toen deed die man dat stripboek wat m'n moeder leuk vond er gewoon bij! Helemaal gratis! Hij zei zo 'Doen we die er ook bij'. Het was echt super lief! Ik ging vervolgens naar buiten en liet haar het stripboek zien. Mijn moeder ook helemaal blij, maar toen ze weer naar binnen ging om de man te bedanken, was hij verdwenen. Just like that! Na een paar heerlijke pannenkoeken gingen we weer naar huis en net heb ik mijn hele game hol moeten ombouwen omdat mijn assassin's creed spullen echt te veel worden xD Nou dat was mijn avontuur van een dag xD Ik heb ook nog wat foto's van de expo, als iemand nog benieuwd is naar mijn assassin's creed collectie moet je het maar vragen~ - Pictures (erg groot!):
Schetsen van een scene van Naruto Zo zag de muur boven de stukken eruit Samuraiiii!! Schetsen van Final Fatasy Collecters items Ik bij een super grote Attack on Titan poster
That's all! ^^
|
| | | Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 1:39 pm | |
| Bo; we still have to discuss about rive ^^ And also levi and ly xD waar ik nog steeds moet posten xD |
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 5:07 pm | |
| ASSASSIN'S CREED FOR LIFEEEEE~ |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 5:20 pm | |
| Y'know it guuurrlll!! Ik heb 12 boeken, 11 spellen, 8 stripboeken en dankzij een heel lief persoon nu 3 posters. En dan nog een hidden blade, pop poppertje, cap en shirt En allemaal natuurlijk van Assassins creed! We moeten echt eens afspreken om samen te gaan gamen >.> |
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 5:22 pm | |
| OH JA PLZ CUZ IK MOET NOG BEGINNEN MET UNITY. En ik wil zo graag de blueray dvd want i loved the movie <3 |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 5:28 pm | |
| Hoe. The. Fuck heb je nog nooit Unity gespeeld maar we Arno ge-rpg'd?! What is this for witchcraft?! IK ben net begonnen met Unity en het is echt fuckin trippy shit, love it! <3 En same! Ik wil ook super graag de dvd qq --- Weet iemand nog een kracht voor een huurmoordenaar? |
| | | Ivar Tjäder
Aantal berichten : 99 IC-berichten : 18 Leeftijd : 26 Character sheetBijzonderheid: Blue fire bender, demon princeUiterlijke leeftijd: 17Quote: Let those who do not understand me fear me. Let those who understand me fear themselves. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 5:44 pm | |
| Haha sorryyyy xDD maar volgens mij had ik destijds nog geen Unity, die kwam later pas c:
He's gonna be able to turn into a little lamb :3 |
| | | The Countess
Aantal berichten : 60 IC-berichten : 16 Leeftijd : 29 Accounts : My religion is you :: Olivia, Raven, Rosé & Adore Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: 21Quote: I'm faded | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 6:39 pm | |
| AAAAAAAAAAAAAAAAAH ROSE! Dat klinkt echt als een super leuke dag! En wat een mazzel hadden jullie bij die winkel ;o zo maar zo'n boek gratis, dat is echt super lief. <3 <3 <3 De goedheid van mensen bestaat nog. En zo'n leuke dag afsluiten met pannenkoeken? Jullie hebben taste, dat is echt de beste afsluiting ever! ;----; Ik ben blij voor je dat je zo'n leuke dag hebt gehad, je zal wel moe zijn geweest. ;o
Also, hi babies <3 |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo jul 26, 2017 7:00 pm | |
| @Safiena Ah vandaar ; o En neee Gerome word onverschrokken!!
@Marlon Het was echt een leuke dag! Maar was idd moe ernaar c': Maar Leiden is echt heel mooi ^^ |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |