|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gerome Evans
Aantal berichten : 149 IC-berichten : 111 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Gerome, Zeal, Laxus, Cyrek, Eloise, Hennon, Shadow, Cin and Jinn Character sheetBijzonderheid: Weapon summonarity and weapon immunityUiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: Better run, 'cause I'm coming after you when you're sleeping at night. There's nothing that you can do. There's no place you can hide. 'Cause I'm coming after you. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:33 pm | |
| Ja joh dat klinkt als echte liefde c': Maar ja.. Zeal gaat dat potje glas maar even goed gebruiken en vullen |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:33 pm | |
| Babes ): save me ik moet van 2 tot sluit werken en ik ben happy want geld maar ik wil ook posten ): |
|
| |
Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:37 pm | |
| - Melvin Chaill schreef:
- Melvin Syco schreef:
- @Rose; oh boi xD Ja hij is ook heel erg innocent, hij heeft immers nooit iets gedaan buiten met Matthew en over t algemeen behandeld matthew hem alsof ie van glas is XD
behalve als ze ruzie hebben maar oke XD AHAHHAA ook alle momenten dat matthew zijn gun tegen melvins kop heeft gezet, hmn, zo vvoorzichtig in de omgang <3 Ey dat gebeurde niet al te vaak en dat was meestal alleen als ze kinda ruzie hadden :c Als Matthew niet boos was en gewoon normaal deed was ie heel lief voor Mel!!! @Rose; omfg ik sterf XDD dat potje vullen i just cant @Marlon; aw you can do it!!! I know you can |
|
| |
Melvin Chaill
Aantal berichten : 245 IC-berichten : 86 Leeftijd : 25 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Fallen AngelUiterlijke leeftijd: 17Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:43 pm | |
| ah ik wil echt diehard posten maar ik moet nu alweer gaan so latters all ;;
Bo, yoah *staart naar die keer dat ze samen opgesloten zaten in het tuinhuis* good times |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:48 pm | |
| @Bo; aaah dat was zo cute ;^; even uitleg voor de rest: Het was winter en ze gingen kerstspullen uit matthews tuinhuisje halen. Alleen omdat ze zoveel nostalgische dingen waren tegen gekomen duurde het wat langer en toen ze wilde gaan waren ze ingesneeuwd :") Huisje niet goed geïsoleerd ofc. Melvin kon totaal niet goed tegen kou en zat er in zijn t-shirt dus toen had Matthew hem zijn jas gegeven en hield hem vast zodat hij het warm genoeg zou krijgen. In ruil daarvoor had Matthew het zwaar koud gekregen, dacht ook onderkoeld geraakt, en is toen ook zwaar ziek geworden poor bean |
|
| |
Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:51 pm | |
| Omg that's sooo freakin cute!!! >w< Ik heb zojuist echt een super evil idee gekregen voor Zeal wat zeg maar de pijn van Melvin nog heviger gaat maken.. |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:52 pm | |
| Ik hoop t ): ik zal wel moeten want ik heb 2 make up pallettes die binnen komen, een van Jeffree Star een van Kylie Jenner en die zijn NIET goedkoop hahahaha |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 12:57 pm | |
| Geez man mijn slaapritme is echt volledig naar de haaien :v
Good afternoon iedereen! |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 1:18 pm | |
| @Kip; heyy <2 @Marlon; oooh ja dat snap ik wel xD @Rose; Ja eh ;^; otpforlifedammit en bedoel je mijn melvin of andere bo's melvin? #zeerconfused |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 1:28 pm | |
| @Marlon Je kan het sweety! Geloof in je en omg je moet mijn make up eens doen >w<
@Elena Good afternoon! Wel lekker geslapen?
@Bo Kwadraat Omg echt hoor we moeten bijnaampjes hebben voor de Melvin's Melvin Syco is Sugercube En Melvin Chaill is Wingless Fly sorry XD
En een evil plootje voor Wingless Fly.. It's gonna break him |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 1:29 pm | |
| @Rose; omg Wingless Fly XDD En arme Melvin C :c |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 1:30 pm | |
| De hint hiervoor staat in Zeal's post bij het topic met Levi |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 1:32 pm | |
| iedereen: dunno of iemand al bezig is met Melvin te redden? Anders wil ik gerust reageren XD |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 2:21 pm | |
| Eindelijk posten dan woooo
@Rose; yes! Ik heb ook geen wekker meer nodig, als ik te lang door slaap komt mn hond wel naar boven om boven op mn bed en mij te springen :'D @Bo; heya! <3 |
|
| |
Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 2:31 pm | |
| Boii things are getting hot in here -points at topic ZealxMelvin- @Kip; dat heb ik ook als ik bij mn moeder ben, maar in plaats van een hond die op mn bed springt is het een kat die keihard mauwt en tegen mijn deur op springt XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|