|
|
Auteur | Bericht |
---|
Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:40 pm | |
| @Athena; oh shit XDD Misschien later, er gaan eerst nog wat dingen gebeuren (a) @Jamie; JA PLS OMG |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:42 pm | |
| Bo: haha XD sure no worries xD just don't forget this queen xD |
|
| |
Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:46 pm | |
| @Bo Kwadraat Hahaha poor boi c': Ah well.. Hij zal er in ieder geval wel van genieten xD @Jamie Die naam komt me bekend voor? @Noelani Yup.. dus tenzij Athena een death wish heeft moet ze maar even serieus worden xD |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:47 pm | |
| Rose: no worries she will, maar dat nuts gedrag is niet volledig haar schuld Xd ze heeft gewoon weer teveel haar power gebruikt, dat is een van de na effecten xD |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:48 pm | |
| Tja.. Des te harder moet de zweep erover |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:49 pm | |
| o.m.g.... wrm geef je me dat beeld nu 0.0 |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:49 pm | |
| HmmmHMMM misschien moet ik Mindo verliefd laten worden op Laxus/Zeal, gewoon, voor extra drama B) en om haar kleine hartje te breken awhhh |
|
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:50 pm | |
| @Noelani You're most welcome~ @Elena Omg ja.. nog meer Zeal drama!! |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:51 pm | |
| Kip: Ace zal haar wel opvangen ah nee toch niet hij zal dat op zijn manier ook wel breken XD so better not XD |
|
| |
Mindo Jackson
Aantal berichten : 331 IC-berichten : 133 Leeftijd : 23 Accounts : -Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:54 pm | |
| Hahahah arme Mindo, die houdt geen hart meer over x'D @hierboven; Je moet nog reageren op het topic van Ace en Mindo |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:55 pm | |
| yush i remembered XD achter die van Gerry ga ik met Ace bij jou reageren ^^ |
|
| |
Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:55 pm | |
| Haha is goed hoor, neem vooral je tijd <3
Ik hoef nog maar twee topics en dan ben ik bijgepost voor vandaag, woo! |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:57 pm | |
| niet voor lang XD Ben benieuwd hoe ons topic gaat lopen tho XD |
|
| |
Mindo Jackson
-Mist Pryer Character sheetBijzonderheid: » Coyote Shapeshifter//Fire manipulationUiterlijke leeftijd: » 19 yearsQuote: » I will burn your kingdom down if you try to conquer me and mine. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:57 pm | |
| Mindo kennende, gaan ze wss ruzie maken (A) |
|
| |
Athena Reagan
Aantal berichten : 102 IC-berichten : 20 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk za jul 29, 2017 5:59 pm | |
| als het haar lukt ofc XD Ace heeft zijn emotie's nog goed onder controle XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|