Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Firefo11
15 oktober 2016


♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Birdpl11

Deel
 

 ♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aphrodite

Aphrodite

Aantal berichten : 5
IC-berichten : 2
Leeftijd : 29

Character sheet
Bijzonderheid: Get a blunt & you'll find out
Uiterlijke leeftijd: 19/21
Quote: Don't be a little bitch with your chit chat, just show me where your dick's at
♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Empty
BerichtOnderwerp: ♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time   ♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Emptyma jul 31, 2017 11:46 am

♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time Tumblr_ot1u3v9x0V1qc5i9so1_500
Cause I love, love, cause I love, love you better than, you better than
My darkest sin, Russian hookers, and cheap gin

Één, twee, drie, vier plantenvriendjes telden ze om zich heen. In kleermakerszit zat ze voor hen. Met een glimlach woelde ze door haar haren. Met haar vinger bewoog ze boven de plantjes en deze maakten allemaal vrolijke bewegingen. Nice. De plantjes zagen er goed uit, de grond hier was goed vruchtbaar en perfect om haar kleine plantenvriendjes te verbouwen. Met nog een paar ingewikkelde bewegingen van haar handen, kwamen de plantjes nog wat meer omhoog en met een glimlach begon ze de eerste blaadjes eraf te plukken. Uit haar zak haalde ze een vloeitje en wat shag. Ze rolde het lange vloeitje uit, verspreidde de shag over het vloeitje en pakte vervolgens de blaadjes erbij. Haar ogen keken strak naar de blaadjes, die langzaamaan begonnen te drogen en in een soort brokjes begonnen te veranderen. Met een glimlach hield ze de blokjes boven haar joint, begon de blokjes een beetje versprokkelen over haar joint en deed wat over bleef in haar zak. De hele joint rolde ze vervolgens op, likte aan het randje en maakte hem op deze manier aan elkaar vast. Zo, dat zat goed. Goedkeurend keek ze naar haar joint. Ze had verschillende joints van coffeeshops geprobeerd, maar geen enkele was zo goed als de hare.

Ontspannen zette ze toen haar hand achter haar neer, stak de joint in haar mond en stak één vinger op. Uit haar vingertopje kwam een vuurtje, alsof het een soort aansteker was. Ze stak de joint aan en inhaleerde diep. Vervolgens haalde ze de joint weer uit haar mond en liet de rook uit haar longen ontsnappen door uit te ademen. Mmmmm. Heerlijk ontspannen ging ze zitten en kneep haar ogen een beetje dicht door de zon. Ze begon met haar vrije hand door de lucht te wapperen, de rook luisterde naar haar commando. De rook begon zich in verschillende letters te verdelen, waardoor er uiteindelijk het woord “APHRODITE” voor haar bleef zweven. Toen ze een tweede trekje had genomen, en de rook had uitgeademd, begon ze figuurtjes als vlinders, hartjes en bloemetjes te vormen. Wat een gezelligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♡ Judas, kiss me if offenced, or wear an ear condom next time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Judas Brazeal
» Time to kill some time.
» Kiss of death and homicide
» Kiss, Marry, Push off a Cliff
» [Gezocht] Why can't I hold you in the streets, why can't I kiss you on the dancefloor?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g a r d e n s :: m e a d o w
-
Ga naar: