Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Rogue Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Rogue Firefo11
15 oktober 2016


Rogue Birdpl11

Deel
 

 Rogue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Rogue Empty
BerichtOnderwerp: Rogue   Rogue Emptydi aug 01, 2017 11:39 am





Rogue


Met zijn handen in zijn broekzakken liep Zeal door de hallen heen. Een rustige uitdrukking lag op zijn gelaat. Hij had al een week geen vinger meer gelegd op iemand anders. Een week geen martelingen, moorden of manipulaties. De hij stond ook al een week droog. Het was een record. Zeal had het er ook niet bepaald makkelijk mee. Hij voelde zijn handen jeuken. Hij wou het zo graag, maar gelukkig wist Skyler hem tegen te houden. Als de jongen niet bij hem was, wisten Skyler’s woorden hem wel tegen te houden. Gelukkig had Zeal ook een behoorlijke wake up call gehad toen hij even was teruggevallen op zijn oude gedrag en Melvin in bed had gewerkt. Zijn man had hen betrapt en Zeal had de klap opgevangen. Zeal hoopte maar dat dat alle karma was die hij zou ontvangen. Dat Skyler er niet achter zou komen. Misschien moest hij het hem zeggen. Liegen stond immers niet in het rijtje van goed gedrag. Zeal kraakte zijn hersenen erom terwijl hij richting zijn kamer liep.

Hij had de meeste mensen ontweken de afgelopen week. Dat was op zich niet zo moeilijk, aangezien de meeste mensen al vanzelf van hem af weken, maar hij was zijn deal met Ivy niet vergeten. Hij zou haar geen bloed meer kunnen opleveren en Zeal wist niet hoe hij dat nieuws naar haar moest brengen. Hij was nou niet bepaald in de wieg gelegd om eerlijk te zijn. Hij voelde dan ook geen greintje schuldgevoel. Misschien wel angst. De dame was immers een heks en Zeal wist hoe krachtig die wezens waren. Zeal kon zich prima uit de voeten redden, maar hij had Skyler beloofd om niet meer te vechten. Dus hij moest een manier vinden om ervoor te zorgen dat Ivy het nieuws hoorde maar hem niet meteen wou vermoorden. En tot nu toe had Zeal die manier nog niet gevonden. Dus ontliep hij haar.

Eenmaal in zijn kamer aangekomen knielde hij neer bij zijn bed en trok de doos met bebloede kleding tevoorschijn. Zeal keek er kort naar. Ging hij dit echt doen? Ja. Hij moest het laten verdwijnen voordat de geur tot hem zou komen en hem terug liet vallen op zijn oude gedrag. Met een zwaar gevoel in zijn maag begon hij de kledingstukken één voor één aan te steken met dezelfde handigheid als hij had bij zijn eerste ontmoeting met Ivy.

{OOC: flutje sorry ;c

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Ivy Meadow

Ivy Meadow

Aantal berichten : 137
IC-berichten : 26
Leeftijd : 29
Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain

Character sheet
Bijzonderheid: Witch
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ
Rogue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rogue   Rogue Emptydi aug 01, 2017 12:26 pm

Rogue Giphy
I'm a dragon, you're a whore, don't even know what you're good for
Mimicking me is a fucking bore to me, but babe, lay me down tonight in my diamonds and pearls
Tell me something nice about your favorite girl
I fucked my way up to the top, this is my show
I fucked my way up to the top, go baby, go

Als je vanaf een afstandje aan het kijken was, was het net of de twee intens met elkaar aan het zoenen waren. Hoe zij haar hoofd in zijn nek had, hoe hij bezweek onder haar aanraking. Hoe intens hij er van genoot, dat hij begon met trillen. Maar niets was minder waar. De jongen kon geen geluid meer uitbrengen, door een vloek van het meisje naast hem. Het meisje, dat haar hoofd in zijn nek had gelegd, was hem echter niet aan het zoenen daar. Ze maakte een agressief en slurpend geluid en je kon het van ver af niet zien, maar als je dichterbij zou komen, zou je een enorme plas bloed om de twee kunnen zien. Het meisje was zijn bloed aan het drinken, als een vampier. Het meisje was echter geen vampier, maar een heks. De jongen was een jaar of negentien, een van haar jongste slachtoffers van de afgelopen tijd. En dat was goed voor haar, want hoe jonger het slachtoffer, hoe meer kracht en schoonheid het haar zou geven. Met een glimlach haalde Ivy haar gezicht uit zijn nek. Haar hele mond zat onder het bloed, net als een deel van haar nek. “Thank you, darling, that was a nice treat” zei ze met een glimlach. De jongen zakte op de grond neer. Ivy zakte naast hem neer en keek hem in zijn ogen aan. De jongen keek haar zwak aan. Haar pupillen werden groot, wat betekende dat ze haar hypnose in ging zetten. Daardoor werden zijn pupillen ook groot. “You are going to sleep now. When you wake up, you remember nothing of me. You don’t know, you have never seen me before, you don’t even know my existence. When people ask you what that wound is, you tell them you got bitten by a dog, but because you were drunk, you fell asleep in this alley. Understood?” De jongen knikte en Ivy liet hem los. En zonder hem nog een blik waardig te keuren, liep de jong uitziende vrouw het steegje uit, terwijl ze haar bloedresten van haar mond veegde.

Eenmaal weer terug in de lus, was het eigenlijk vrij snel duidelijk waar ze naar toe ging. Er was namelijk een reden dat ze bloed was gaan drinken Als ze net bloed had gedronken, was ze op haar allersterkst. En nu had ze zoveel bloed gedronken, dat ze er beter uit zag dan ooit. In fact, ze had zich nu zo gevoed, dat haar huid een beetje schitterden. En dat was alleen maar goed voor haar. Ze was namelijk op weg naar de kamer van Laxus…of Zeal, of hoe die psychopaat zich op dit moment ook noemde. Dat kon haar vrij weinig schelen eigenlijk, want ze was razend en eigenlijk stond ze op dit moment op het punt op bij hem binnen te stappen, zijn hart eruit te trekken en het te koken voor de lunch. Maar goed, misschien viel deze deal nog te redden. Dit was de eerste en laatste keer dat ze zelf bloed zou gaan halen, tenminste, in deze deal met hem. Want anders zou hij de volgende keer dat hij een blowjob van haar zou ontvangen, door moeten leven zonder ook maar iets van een geslachtsdeel.

Ivy kwam in de juiste hal aan. Er was geen twijfel in haar lichaam nodig, dus daarom liep ze stevig door. Voor de juiste kamer, waar ze al meerdere keren deze week was geweest maar elke keer geen reactie had gehad, bleef ze stil staan. Kamer 3000. Haar hand greep naar de deurknop en ze drukte hem naar beneden, maar er gebeurde niks. Op slot. Ivy stootte met haar knokkels op de deur, als wijze van aankloppen. Maar Ivy was ongeduldig, dus toen ze niet binnen een halve minuut een antwoord had besloot ze het anders te doen. Ze ging op een halve meter van de deur af staan en stak haar hand uit naar de deur. Ivy sloot haar ogen en begon in een voor normale mensen onbegrijpbare taal te spreken, het Verbis Diablo, de taal van de duivel. Terwijl ze aan het spreken was, ontstonden er kraters in de deur. En toen de spreuk uiteindelijk open was, barsten al deze kraters uiteen, waardoor er uiteindelijk een gat in de deur ontstond. Met een glimlach liep Ivy op de deur af, en bukte, zodat ze door het gat kon. Aan de andere kant lagen wat planken van de deur her en der verspreid, maar wat haar als eerste opviel, was dat Zeal in de kamer was, bezig met het verbranden van zijn kleding, zoals hij eerder in haar aanwezigheid had gedaan. “Well, this is some kind of a flashback, isn’t it?” zei Ivy, doelend op de kleding. Vervolgens keek ze naar de planken en houtsnippers om zich heen. “Oh sweetie, I’m sorry, I am SO sorry about your door! But you know, I was here earlier this week and I never got an answer, so I thought maybe you were trapped in this room, so at least you can come out now?” Met een valse glimlach keek ze hem aan.

Ivy liep verder de kamer in en met haar vinger veegde ze ondertussen nog wat bloedrestjes bij haar mond weg. Ze liep naar de stoel toe, die bij het bureau stond waar ze eerder had gezeten. Ivy ging er op zitten en legde haar benen op het bureau, alsof ze een of andere directeur was. “You know, Zeal, I was thinking of something. I just got back from a small town out of the loop, to get myself some nice blood. But after I finished my treat, I remembered something…I remembered that someone should’ve brought me that blood. I had a deal with someone, I would suck their dick and they would give me blood.” Al gauw liet Ivy deze passief agressieve houding varen, bracht ze haar benen weer naar beneden en draaide ze zich naar Zeal toe, tijd voor zaken. “I gave you the biggest part of our deal, you gave me a minimum, you gave me literally nothing. So explain, what happened? Why the fuck have you been avoiding me?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Rogue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rogue   Rogue Emptywo aug 02, 2017 10:45 am





Rogue


Zeal voelde wellicht enige zenuwen, wetend dat hij een paar nieuwe vijanden had gemaakt die in eerste opzicht meer kandidaat leken voor vriendschap. Toch ging Zeal er niet tegen vechten. Hij ging het niet ontkennen. Het was de karma die hij had verdiend. Zeal ging een nieuw leven leiden. Een schoner leven. Met die instelling begon hij de kleren te verbranden. Het was een langzaam proces, maar het was het waard. Hij was nog niet lang bezig toen hij plots hoorde hoe de deurklink omlaag werd gedrukt, gevolgd door geklop. Zeal trok een wenkbrauw op. Hij wist niet wie hem nu kon opzoeken. Skyler zou weten dat Zeal op zijn hoeden was voor vijanden en daarom meteen zeggen dat hij het was. Melvin had zelf de sleutel van de kamer en zou daarom geen moeite doen om te kloppen. Voor de rest had Zeal niet echt, naast Mindo, maar zij wist nog niet eens over zijn problemen met zijn verleden.

Lang kon Zeal er niet over twijfelen of hij de deur open zou doen of niet. Met een klap scheurde de deur open. Planken schoten de kamer door en in een reflex hield Zeal zijn armen voor zich ter bescherming. Met een zwaai doofde hij het shirt waar hij zojuist mee bezig was te verbranden en schoot hij meteen recht. Degene die de kamer binnen kwam was niemand minder dan Ivy. Natuurlijk. Die heks moest hem weer lastig vallen. Het leek er echter niet op dat ze bloed nodig had. Ze zag er beter uit dan ooit, dus waarom viel ze hem lastig? En waarom leek ze met het verkeerde been uit bed te hebben gestapt? “Well, this is some kind of a flashback, isn’t it?” begon Ivy. Zeal wist waarop ze duidde, maar besteedde er geen aandacht aan. Hij had geen zin in chit chat, in tegenstelling tot de heks.

“Oh sweetie, I’m sorry, I am SO sorry about your door! But you know, I was here earlier this week and I never got an answer, so I thought maybe you were trapped in this room, so at least you can come out now?” sprak Ivy en begon zichzelf comfortabel te maken op de stoel waar ze eerder op had gezeten. Zeal grijnsde lichtjes. ”Thank you for your concern, but you’re the only one who seems so desperate to see me right now. Don’t you have a love of your own?” speelde Zeal het spelletje mee. Hij had hier zo geen zin in. Dat wijf moest gewoon deze kamer uit zijn. Misschien zou Matthew nog een tweede keer de kamer binnen stormen en zijn woede ditmaal op de heks uiten. Dat zou een leuk gevecht zijn om naar te kijken.

De dame dacht overduidelijk dat zij nu de touwtjes in handen had en begon als een brugman tegen Zeal te praten. Zeal sloeg verveeld zijn armen over elkaar terwijl hij geen andere keuze had dan nogmaals een saai verhaal te horen van de heks. Het was vast een gewoonte van haar om anderen te vervelen met haar woorden. “You know, Zeal, I was thinking of something. I just got back from a small town out of the loop, to get myself some nice blood. But after I finished my treat, I remembered something…I remembered that someone should’ve brought me that blood. I had a deal with someone, I would suck their dick and they would give me blood.” sprak Ivy. Zeal grinnikte zachtjes. ”Oh really? They must have a pretty nice dick for you to suck if you’re willing to do that for just some blood,” daagde hij haar uit. Was het slim om een heks uit te dagen? Waarschijnlijk niet, maar Zeal was ook zeker niet zwak en zou een gevecht niet verliezen. Hij stond klaar om het gevecht met beiden armen open te ontvangen.

Ivy richtte zich weer op Zeal. “I gave you the biggest part of our deal, you gave me a minimum, you gave me literally nothing. So explain, what happened? Why the fuck have you been avoiding me?” vroeg Ivy nu. Ah, kennelijk was ze van plan om het nog te laten praten. ”You know Ivy, I would love to tell you every trail of my diary, but I doubt it that you would care. Allover is the deal of. I won’t give you any more blood and you won’t be sucking my dick anymore. So move along little girl. You’re done,” antwoordde Zeal enkel en wuifde de heks de kamer uit. Natuurlijk kon hij haar uitgebreid gaan uitleggen over de veranderingen die bij hem plaats vonden, maar van die zwakte zou ze enkel gebruik kunnen maken. Hij ging haar niet op weg helpen ermee.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Ivy Meadow

Ivy Meadow

Aantal berichten : 137
IC-berichten : 26
Leeftijd : 29
Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain

Character sheet
Bijzonderheid: Witch
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ
Rogue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rogue   Rogue Emptywo aug 16, 2017 10:14 pm

Rogue Giphy
I'm a dragon, you're a whore, don't even know what you're good for
Mimicking me is a fucking bore to me, but babe, lay me down tonight in my diamonds and pearls
Tell me something nice about your favorite girl
I fucked my way up to the top, this is my show
I fucked my way up to the top, go baby, go

Na het eventjes quasi vriendelijk gespeeld te hebben, was Ivy al gauw down to business. Ze was geïrriteerd en dat mocht Zeal best weten. De jongen dacht waarschijnlijk de hele tijd al dat hij in control was, maar dat was hij absoluut niet. En Ivy was hier om dat tegendeel te bewijzen. “You know Ivy, I would love to tell you every trail of my diarty, but I doubt it that you would care.” Ivy’s gezicht maakte eventjes een instemmend gebaar. Ja, daar was ze het inderdaad wel mee eens. Het kon haar vrij weinig schelen wat hij deed in zijn dagelijks leven, al las hij elke dag veertig tijdschriften en at hij paardenstront als avondeten, het maakte haar niet uit, als hij zich maar aan zijn deel van de deal hield. En dat deed hij niet op dit moment, dus Ivy was redelijk geïrriteerd. “Allover is the deal of. I won’t give you any more blood and you won’t be sucking my dick anymore. So move along little girl. You’re done.” Ivy glimlachte naar hem en trok haar wenkbrauwen even op. Voor haar doen bleef ze redelijk koel. “Well, then I guess this is out goodbye? I’m looking forward to never see you again.”

Ivy stond op, maar zodra haar billen de onderkant van de stoel voor maar een centimeter schoot ze met de snelheid van haar demonische vorm omlaag, stond meteen voor Zeal, greep hem bij zijn keel en duwde met haar snelheid hem naar achteren, tegen de muur aan. Door haar kracht hing hij wat meer in de lucht. Ivy zette haar nagels in zijn huid, haar ogen waren helemaal zwart gekleurd. “The thought of never touching your pathetic excuse of a male genus fills me with joy” gromde Ivy razend “But you made a pact. And you know what happens when you break a pact…you pay with death.” Met enorme kracht gooide ze hem van zich af. “So if you’re not gonna bring me any blood, I will just drain it from your body.” Ivy liep naar de houten planken die door het kapot maken van de deur her en der over de kamer lagen verspreid. Ze koos een mooie plank uit en keek met een grijns Zeal aan. “I wonder, how many smashes of this beautiful wooden shelf will it take to crack your skull open? Probably not so long, because I guess it’s kinda empty there. Maybe I can use your insides for some potions.” Nieuwsgierig keek ze Zeal aan. Met wat voor zielige tovertruc zou hij komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Rogue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rogue   Rogue Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rogue
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» she's a rogue and a thief and she'll tempt your fate

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: