Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 34 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Peculiar Talk - Pagina 34 Firefo11
15 oktober 2016


Peculiar Talk - Pagina 34 Birdpl11

Deel
 

 Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Volgende
AuteurBericht
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 1:37 pm

We hadden een time skip gedaan, maar kennelijk niet voldoend.

En trigger warning lijkt mij voldoende. Als dat nog duidelijk word gemaakt in een update topic, lijkt het me goed, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 1:44 pm

well timeskip of niet, idk, het impliceert nog altijd genoeg. het gaat nog altijd duidelijk om (sibling) verkrachting en ik vind het gewoon niet op z'n plek hier.. het blijft onorthodox, TW's, MC's of timeskips gaan dat niet verhelpen vind ik.. als jullie zelf al aanvoelden dat het mss te ver ging, waarom dr dan toch mee door gaan? ik ben zeker tho dat jullie wel iets anders kunnen bedenken dat binnen die storyline/plot past? ik weet niet wat de plannen precies waren maar I'm sure dat het op een andere manier ook kan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 1:53 pm

@Rose - oh excuse moi, ik had het niet gelezen dus vandaar ^^

And ik bedoelde meer dat ik geen problemen heb met seksueel getinte teksten. Niet zozeer om dat topic.

Anyways, het lijkt me -persoonlijk- niet zo heel erg slim om een eeuwige discussie te maken om een topic waarvan de posts al verwijderd zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:02 pm

ik heb zelf ook geen probleem met seksueel getinte topics :') ik vind gewoon dat je verkrachting niet moet goedpraten, zelfs al zijn het maar verzonnen characters in een niet-bestaande wereld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:05 pm

Nee dat snap ik wel. Maar er is hier al eens eerder een verkrachting geschreven in meer details dan een time skip. Toen waren er geen commentaren en nu barst het los.
Zoals ik al zei, het heeft geen nut om een discussie te houden om een topic wat al niet meer bestaat. Het is verwijderd. Verbied verkrachtingen en just move on.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:07 pm

Tbh, heb ik het idee nooit echt als te erg gezien, tuurlijk is het niet goed en shit, maar ik zelf zag het probleem er niet van in.
Overduidelijk ben ik één van de weinige die er zo over denkt en heb ik kennelijk veel mensen getriggered met het idee en de post, maar de posts zijn nu verwijdert er worden regels in gesteld, dus kan het worden afgesloten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:08 pm

echt? dan heb ik dat sowieso gemist. want anders had ik daar ook iets van gezegd. fijn dat er over gesproken kon worden. fijn dat het verwijderd is. fijn dat het wss verboden word. maar move on? excuseer? mag ik nog mn eigen emoties bepalen? mijn mening uiten? dat kun je me niet verbieden en dat zul je me ook niet verbieden, dank u zeer n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:21 pm

Natuurlijk mag er worden over gesproken.
Natuurlijk mag je over je emoties praten en je mening geven, go on, niemand gaat je tegen houden. Zoals je zegt, niemand kan je dat verbieden.

Ik snap dit niet fijn voor je is, kennelijk doet het veel met je en overduidelijk ben je het er niet mee eens, maar ik voel me ontzettend aangevallen en in een hoekje gedreven erdoor. Ik snap het als je het niet vanuit mijn standpunt bekijkt, aangezien ik de boeman ben, maar ik hoop dat je het in je hart kan vinden om het los proberen te laten zodat ik me weer enigszins goed kan voelen. Ook zodat dit topic weer gebruikt kan woorden voor leuke praat en niemand zich meer niet fijn hoeft te voelen bij het onderwerp en de discussie.

Het spijt me van wat ik heb gezegd en van ik heb gedaan. Ik bedoel het niet aanvallend op jouw of op wie dan ook. Ik dacht ik een goed idee had, aangezien dat al was geïmpliceerd in de geschiedenis van de twee characters. Kennelijk heeft dat idee de regels overschreden. Het spijt me daarvoor en dat was ook zeker niet mijn intentie en ik hoop dat het kon worden vergeten zodra de regels ervoor duidelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:26 pm

Ehhm.. oke? xd was ook nooit de bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat je je mening niet mag geven ofzo. Vond alleen dat het onderwerp, zoals Rose zei, op een gegeven moment ool gwn gesloten moet zijn. Ze hebbem hun lesje er wel van geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:28 pm

tuurlijk kan het vergeten worden en hoeft er geen discussie meer over te zijn. was ook niet de bedoeling dat je je er slecht over ging voelen. wou gewoon even aanhalen dat zo'n onderwerp gewoon echt niet kan, of het nu past in een verhaallijn of niet. als je dat beseft, dan is het voor mij al lang weer goed joh. ik vind je geen slecht persoon nu, of een boeman, want je deed het niet met slechte intenties uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:30 pm

Alright, ik snap het.
Ben blij dat je dat zegt en natuurlijk besef ik me nu dat het niet kan en niet hoort. Won't happen again.
Zand erover? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:31 pm

Rinzler schreef:
Nee dat snap ik wel. Maar er is hier al eens eerder een verkrachting geschreven in meer details dan een time skip. Toen waren er geen commentaren en nu barst het los.
Zoals ik al zei, het heeft geen nut om een discussie te houden om een topic wat al niet meer bestaat. Het is verwijderd. Verbied verkrachtingen en just move on.

Dat weet ik niet, ik denk niet dat ik hier toen al was? Dus ik heb het nooit gelezen, maar anders had ik er toen ook inderdaad wat van gezegd!

Ik zal voor mezelf praten, maar het was voor mij in ieder geval niet de bedoeling om iemand rot te laten voelen <3 Rose en Lotte, ik vind jullie allebei super lief en super RPG'ers en sowieso wilden jullie er niemand mee offenden.

Ik denk dat we, door hier nog super lang bij stil te staan, het doel van de opmerkingen voor bij gaan. We hebben er een admin naar laten kijken - er is een oplossing, laat het rusten. Er voelen zich nu mensen aangevallen en dat is rot, want dat was de intentie niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:35 pm

ik ben blij met de bereikte overeenkomsten yes c: hopelijk voelt iedereen zich snel weer beter want het is idd niet de bedoeling dat iemand zich aangevallen of buitengesloten voelt!

there, om het maar over iets anders te hebben, KITTONS Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:37 pm

Yush daar gaat het om, dat iedereen zich prettig op het forum voelt en als dat niet zo is, dan moet er aan worden gewerkt, zoals nu c:

En omg die kittens ;A;
Vooral die zwart witte bij die kraan! Aaah ik gil! HYPE HYPE melting

Also, ik zal ook even alle topics bij posten bij jullie c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Emptyza aug 26, 2017 2:39 pm

JA TOCH met zijn pootje ook naar dat water 'I want touchies' hahahahafjsklmgf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peculiar Talk - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 66Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 66  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-
Ga naar: