Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

The Crash - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


The Crash - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


The Crash - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 The Crash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
The Crash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Crash   The Crash - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2017 1:41 pm

Alex had net iets tegen Ethan vertelt wat hij niet vaak vertelde tegen mensen. Zijn ouders hadden hem ,toen Alex een erg klein baby’tje was, achtergelaten. In het begin deed hij bij kennismakingen nog de moeite om te zeggen hoe het zat maar dit was Alex beu geworden. Tegenwoordig vertelde hij gewoon dat zijn pleegouders zijn echte ouders waren. Want ze mochten dan niet zijn biologische ouders zijn, hij hield ontzettend veel van hen. ‘Pff,’ zuchtte Ethan en vervolgde zijn zin meteen terwijl hij grijnsde: ‘als ze hadden geweten wat voor coole gave je hebt hadden ze je sowieso gehouden.' Alex moest lachen. ‘Ik denk dat ze me dan hadden verkocht voor erg veel geld. Volgens mijn nonkel en tante waren mijn echte ouders geldwolven. Ze hielden zoveel van hun baan, wat hun veel geld opleverde, dat ze niet voor hun bloedeigen zoon wilden houden. Als ik eerlijk mag zijn, ik vind het niet meer erg want ik ben heel gelukkig geweest met mijn pleegouders en nicht.’ gaf Alex toe. Het was ook waar, het kon hem niet veel meer schelen. Vroeger had hij wel ermee geworsteld maar zijn pleegouders hielpen hem daaruit. 'Je moet een goede band hebben met Jilly,' trok Ethan de conclusie. ‘Ja inderdaad, we waren heel erg goede vrienden. Ik hield van haar alsof ze mijn zus was.’ zei Alex. Hij miste Jilly wel, ze waren twee handen op één buik. Alex was zo druk bezig geweest met praten dat hij vergat de warme wind bij hen te houden. Vanaf hij “de teugels” van de wind zachter in zijn handen hield kon de wind gemakkelijker ontsnappen. Alex opende zijn hand en ontbood een nieuwe warme bries. ‘Heb je het warm genoeg?’ vroeg Alex met een glimlach aan zijn nieuwe vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
The Crash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Crash   The Crash - Pagina 2 Emptyza jan 14, 2017 2:34 pm

De sfeer sloeg om en het werd weer wat luchtiger tussen de twee. Alex had gelachen na zijn opmerking, wat alles een beetje lichter maakten nadat de twee de wat duistere perioden in hun leven hadden gedeeld. Ethan liet even zijn adem ontsnappen. 'Ik denk dat ze me dan hadden verkocht voor erg veel geld. Volgens mijn nonkel en tante waren mijn echte ouders geldwolven. Ze hielden zoveel van hun baan, wat hun veel geld opleverde, dat ze niet voor hun bloedeigen zoon wilden houden. Als ik eerlijk mag zijn, ik vind het niet meer erg want ik ben heel gelukkig geweest met mijn pleegouders en nicht,' bekende Alex toen. Als hij het zo zei klonk het haast alsof hij beter af was geweest niet bij zijn biologische ouders op te groeien. 'Ja inderdaad, we waren heel erg goede vrienden. Ik hield van haar alsof ze mijn zus was,' beantwoordde hij daarna zijn vraag. Ethan glimlachte. Zijn toon, het was haast of Ethan zichzelf over Josie hoorde praten. Plotseling voelde hij weer die onverklaarbare warmte, en hij vermoedde dat Alex de schuldige was. Zijn 'Heb je het warm genoeg?' bevestigde zijn eerdere conclusie. Ethan grijnsde. 'Ja, bedankt.' Hoe fijn de warmte die Alex' wind ontbood dan ook was, hij was toch wel enigszins klaar met het buiten zitten. Hij zou een moord doen voor een warme mok chocolademelk. Hij wilde het zojuist aan Alex voorstellen, toen hij zich bedacht dat hij zich misschien van deze zaken helemaal niet bewust was. Hij was tenslotte een nieuweling, wellicht had hij nog maar weinig van het verblijf van Mevrouw Bleubonnet gezien. 'Hé Alex, wat zeg je ervan om naar huis te gaan?' Een grijns tekende wederom zijn gezicht, terwijl hij zijn blik even naar het einde van de straat liet gaan, waar de kliffen al begonnen op te doemen. Ergens op de grootste hoogte van het drop bevond zich het oude vertrouwde, ietwat krakerige huis. En Ethan zou Alex maar wat graag met iedereen laten kennismaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
The Crash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Crash   The Crash - Pagina 2 Emptyza jan 14, 2017 5:37 pm

Het deed Alex plezier om Ethan te zien grijnzen toen hij een warme wind ontboden had.‘Ja, bedankt.’ zei hij terwijl Alex hem een lach terug schonk. Nadat hij had geleerd hoe hij de winden kon beheersen, ontdekte Alex hoe je een warme, droge wind of een koude wind kon oproepen vanuit een ander land. Hé Alex, wat zeg je ervan om naar huis te gaan?' vroeg Ethan aan hem. ‘Oh dat lijkt me een goed idee’ beantwoordde hij de vraag met een lach. Het leek Alex wel een leuk idee om met Ethan samen naar het huis terug te keren. Samen zijn is nog altijd leuker dan alleen zijn. Alex zag hoe Ethan even naar de kliffen keek waar het al begon op te doemen. ‘Het wordt donker, man de tijd moet gevlogen zijn. Wat de tijd kan, kan ik gelukkig ook’ grijnsde hij bij de gedachte aan het vliegen en steeg op maakte een salto in de lucht en landde daarna sierlijk op de grond. ‘Kom we gaan!’ glimlachte hij en dwong voor de laatste keer een warme wind te gehoorzamen. Een briesje die hem en Ethan kon vergezellen tijdens hun wandeling naar het ietwat krakerige huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
The Crash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Crash   The Crash - Pagina 2 Emptyma jan 23, 2017 7:33 pm

'Oh, dat lijkt me een goed idee,' beaamde de jongen gelukkig. Ethan onderdrukte een geeuw. De dag had hem best vermoeid, en hij merkte dat hij honger begon te krijgen. Louise zou hen vast snel weer terug verwachten, en het was geen verassing als hij zei dat de ymbryne het niet zo had op laatkomers. Hij hoopte dat ze iets fatsoenlijks zouden eten en Louise niet weeral aan het experimenteren was geslagen met de Noorse keuken. Maar goed, anders zou hij Alex een interessant feit te vertellen hebben. Zijn lippen krulde even op bij die gedachte. Normaal gesproken hield hij zich teruggetrokken aan tafel. Josie praatte meestal toch voor twee, als ze zich er gemakkelijk toe voelde. Maar nu had hij het gevoel dat hij hem een gezellig praatje stond te wachten. 'Het wordt donker, man de tijd moet gevlogen zijn. Wat de tijd kan, kan ik gelukkig ook,' grapte Alex. Ethan lachte met hem mee. Vol bewondering keek hij omhoog naar hoe Alex zijn luchtkunsten uitvoerden. Ze moesten gauw maar eens fuseren, dat kon nog eens interessante taferelen opleveren. Ethan grijnsde en vond voor een moment zelfs de wind die vrijkwam bij de bewegingen van zijn buurman niet erg. 'Kom we gaan.' Terwijl Ethan opsprong van het bankje voelde hij hoe weer die aangename warmte vrijkwam, en hij sloot eventjes zijn ogen om te genieten van het prettige gevoel tegen zijn huid, in plaats van die bijtende, ijzige kou. De wandeling zou voor Alex natuurlijk een eeuwigheid duren, omdat hij overal heen vloog, kon Ethan zich zo voorstellen. Het zou in werkelijkheid ongeveer een kwartiertje duren voor ze het huis zouden bereiken. Of ja, ze moesten natuurlijk nog rekening houden met het spitsuur op de weg en de glooiing in het landschap. Toch vond Ethan het niet erg. Niet nu hij iemand aan zijn zijde had.

Topic uit! c:
Hi Lukas, ik merkte dat het per post makkelijker werd om te antwoorden. Dat heeft te maken met het feit dat je informatie van mijn vorige posts beter ging verwerken, daar goed op in ging spelen en afwisselendere taal ging gebruiken, waardoor het levendiger werd om te lezen. Je hebt een heel snelle, goede ontwikkeling doorgemaakt in dit topic en ik ben er dan ook van overtuigd dat het goed zit in de verdere RPG. Bedankt voor het ondergaan van je training!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Gesponsorde inhoud




The Crash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Crash   The Crash - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Crash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: t r a i n i n g
-
Ga naar: