Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

MC - Flame on!  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


MC - Flame on!  Firefo11
15 oktober 2016


MC - Flame on!  Birdpl11

Deel
 

 MC - Flame on!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 7:41 pm

Adriano verliet woedend het huis van Bluebonnet, hij wou weg van die stomme kinderen met hun idioot gedrag en van zijn part-time praatzieke kamergenoot. Nu had hij even nood om in alle stilte alleen te zijn. De natuur zou hem opvrolijken, hij was opgegroeid in het plattelands tussen de wijngaarden. Adriano hield van de geuren die er waren in wijngaarden, hij genoot van alle bosgeuren en hun kleuren. Maar tot zijn grote afschuw deed het hem meteen denken aan zijn overleden vrouw en zoontje… De jongeman moest zijn frustraties uiten, dus maakte met geweld een stevig flikkerende vuurbal. Deze gooide Adriano met een afgrijselijke schreeuw naar een boom die recht voor hem stond. Zijn kamergenoot frustreerde hem zo ontzettend hard! En de hulsels die nog altijd op vrije voeten liepen waren het ergste van al! Hoe moest hij nu rust hebben als die vervloekte hulsels nog rondliepen?! Met een gepikeerd gezicht keek hij toe hoe de likkende vlammen de boom omsingelde. Achter hem hoorde hij iemand iets tegen hem zeggen, gefrustreerde draaide hij zich om en schreeuwde: ‘Laat mij verdomme eens met rust!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 8:01 pm

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

Als er iets was wat Adore geleerd had in de afgelopen weken in het huis, was dat ze vooral haar eigen ding moest doen. En dat was ook precies wat ze deed. Ondertussen probeerde ze ook mensen uit te testen, kijken of ze verder wilden gaan dan ze daadwerkelijk wilden. Dat probeerde ze niet zo zeer op een slechte manier, maar bijvoorbeeld met drinken. Kon ze iemand die eigenlijk niet te veel wilde drinken dronken krijgen? Adore was altijd al iemand geweest die “on the edge” had geleefd en dat vond ze nog steeds heerlijk om te doen. Wat ze echter ook heerlijk vond om te doen, was om buiten te gaan hardlopen. Sinds haar aanvaring met Mindo had ze dat niet meer gedaan en het was de hoogste tijd om het weer eens te gaan oppakken. Daarom liep ze nu in haar strakke sport legging en haar sport bh over het terrein van mevrouw Bluebonnet. Het was best wel koud, maar ze zou het dadelijk van zelf warm krijgen. Haar tochtje was toch niet zo heel erg lang, en hoe eerder ze aan kwam, hoe eerder ze kon beginnen en hoe eerder ze het warm zou krijgen.

Maar toen ze verder het bos in wilde gaan, zag ze een jongen staan. De jongen leek behoorlijk gefrustreerd, hij maakte namelijk een vuurbal, die recht op een boom afvloog. De boom vloog natuurlijk meteen in de fik. Adore fronste haar wenkbrauwen en kwam wat dichterbij. “Hé, gaat het-“, maar ze werd ruw door de jongen onderbroken. “Laat mij verdomme eens met rust!” gilde hij naar haar, terwijl hij zich omdraaide. Adore trok haar wenkbrauwen en keek hem eventjes beledigd aan. Wauw, waarom gilde hij zo tegen haar? Ze deed toch niks? Adore keek eventjes van de jongen naar het vuur en schudde toen afkeurend haar hoofd. Ze stak haar hand uit en een ferme waterstraal schoot uit haar handen, het vuur doofde zodra het in aanraking kwam met het water. Adore glimlachte onschuldig naar de jongen. “Als ik had gedaan wat je zei, zat jij nog steeds met je fikkende boom.” Onschuldig trok ze een pruillipje en knipoogde ze naar hem. “Weet je zeker dat je me wilt bedanken met gegil?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 8:23 pm

De jongeman keek woedend naar de persoon die voor hem stond. Het was een meisje met lang blond haar en strakke sportkleding. Hij bleef boos naar haar kijken toen ze haar wenkbrauwen omhoog hief en afkeurend naar hem keek. Plots kwam er een waterstraal uit haar hand die het brandje meteen bluste. ‘Als ik had gedaan wat je zei, zat jij nog steeds met je fikkende boom,’ zei het meisje waarna ze een irriterende pruillip trok en knipoogde naar hem. ‘Ik kan heus mijn eigen vuur wegdoen!’ zei hij woedend terwijl hij -om het haar te bewijzen- de vuurbal liet verdwijnen. ‘Weet je zeker dat je me wilt bedanken met gegil?’ vroeg ze waarna Adriano brommend zei: ‘Ik bedank je nergens voor! Als je me nou gewoon eens met rust laat dan kan ik verder bomen in de fik steken!’ Om kracht bij zijn woorden te zetten, draaide hij zijn rug om naar haar en stapte woedend weer naar binnen voor een glaasje rum. Aangezien dat stom mens zijn moment moest verprutsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 8:36 pm

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

OOC: Powerplay toestemming!

De jongen leek agressiever te zijn dan ze had verwacht. Maar in plaats van weg te gaan, zoals elk normaal mens zou doen, zorgde het ervoor dat Adore haar interesse werd gewekt. Jeetje, wat was hij gestressd. “Ik kan heus mijn eigen vuur wegdoen!” zei hij en om het te bewezen, liet hij de vuurbal verdwijnen. Adore glimlachte eventjes naar hem. “Ik heb ook nooit gezegd dat ik er aan twijfelde dat je dat niet kon…” Maar met nog een sneer naar haar was de jongen uit haar ogen verdwenen en liep hij terug naar binnen. In plaats van het er bij te laten, liep ze heupwiegend achter hem aan. Dit was haar moment. Dit was een uitdaging. En op een uitdaging had Adore zitten wachten, heel erg lang. Ze woelde door haar lange, blonde haren, terwijl ze weer tegen hem sprak: “Als ik jou al die bomen in de fik laat zetten, brand dadelijk de hele lus af. En daar hebben wij allebei precies niks aan.” Ze zette wat tempo in haar voetstappen en ging toen voor hem staan, blokkeerde hem de weg. “En ik accepteer het niet dat jij zo tegen mij praat…” Eigenlijk wilde ze er nog aan toe voegen dat ze een godin was, maar daar zou hij vanzelf achter komen, als hij met haar spelletje meespeelde. Adore glimlachte. “Misschien moet je een beetje relaxen…” Ze kwam dichter op hem af. “En daar kan ik je mee helpen…” Ze stond nu vlak voor hem, haar borst raakte bijna de zijne, maar er was nog een paar centimeter tussen hen. Haar vinger gleed over zijn onderarm en heel subtiel liet ze wat lustgevoelens bij hem opwekken. Het was heel subtiel en heel voorzichtig, maar waarschijnlijk zou hij wel wat voelen. En daarom draaide Adore zich om, en leunde tegen het aanrecht, keek hem nieuwsgierig aan, benieuwd wat hij nu zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 8:50 pm

Het irritante meisje bleef hem achtervolgde en praatte maar gewoon door: “Als ik jou al die bomen in de fik laat zetten, brand dadelijk de hele lus af. En daar hebben wij allebei precies niks aan.” Is iedereen hier praat ziek of wat? De jongeman gromde en liep haar negerend door, maar het meisje blokkeerde zijn weg en ging in zijn weg staan. ‘Rot op!’ zei Adriano woedend. De meid negeerde het gewoon en glimlachte: “Misschien moet je een beetje relaxen…” Ze kwam dichter op hem af. “En daar kan ik je mee helpen…” Het meisje stond nu ontzettend dicht bij Adriano, te dicht bij hem dat het hem irriteerde. Haar arm gleed over Adriano’s onderarm en hij voelde hoe erg hij verlangde naar deze meid. De frustraties leken te verdwijnen, maar kwamen gelijk weer terug toen ze van hem wegliep en tegen het aanrecht ging leunen. Die blonde irritante trien is best wel schoon, ze heeft een paar mooie rondingen waar Adriano wel van smullen kon. De jongeman zette de gedachten van zich af, hij is al getrouwd en is loyaal aan zijn familie. ‘Ik heb al een vrouw en kind,’ gromde Adriano, gepikeerd omdat hij verlangde naar deze dame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 9:00 pm

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

Adore zag duidelijk dat ze hem irriteerde, maar dat kon haar helemaal niks schelen. Vanaf het moment dat hij haar zo had aangesproken, en dat hij zo agressief op haar had gereageerd, had ze haar zinnen op hem gezet. Daarom had ze hem slechts een vleugje van haar bijzonderheid gegeven, niet teveel. Werkte het? Adore had geen flauw idee. Ze had geen enkele man gehad bij wie het niet werkte, maar wie weet, misschien was dit wel de eerste jongen bij wie het niet werkte. Dat was echter de uitdaging die ze aanging. Adore keek de jongen aan vanaf haar plekje en glimlachte toen hij zei dat hij al een vrouw en kinderen had. Met haar bil gaf ze zachtjes een steuntje tegen het aanrecht aan, waardoor ze los kwam van het aanrecht en heupwiegend op hem af liep. Ze woelde door haar blonde, lange haren, en liet haar ogen geen seconde van zijn ogen af. “Wie heeft gezegd dat ik die manier van ontspannen bedoelde? Misschien bedoelde ik wel gewoon een film kijken…” Uiteindelijk stond ze weer vlak voor hem. Ze moest iets omhoog kijken, hij was iets langer dan haar, maar dat maakte helemaal niet uit. “Tenzij….jij iets anders in gedachten had.” Ze liet haar vinger zachtjes over zijn borst en zijn buik glijden, gaf hem weer een beetje van haar bijzonderheid, gaf hem een beetje dat verlangen. Adore bleef hem recht aankijken, oogcontact was belangrijk. Het werkte wel als ze geen oogcontact had, maar oogcontact versterkte het wel. Haar andere hand gleed uiteindelijk naar zijn hand, en gaf hem daar wat meer van haar bijzonderheid. “Vertel, wat heb jij in gedachten?” fluisterde ze zachtjes, terwijl ze nog wat dichterbij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 9:14 pm

Het kon de dame allemaal geen reet schelen wat hij zei. Ze liep weer op hem af met haar mooie wiegende heupen en zei lief tegen hem: ‘Wie heeft gezegd dat ik die manier van ontspannen bedoelde? Misschien bedoelde ik wel gewoon een film kijken…” Had hij helemaal geen zin om te ontspannen of om met deze boerentrien een film te gaan zien! Wat dacht die wel niet?! Hij bleef haar woedend aankijken, toen ze opnieuw dichter bij hem kwam staan. ‘Tenzij… jij iets anders in gedachten had,’ zei ze op een heel verleidelijke toon. ‘Ik heb een vrouw! En rot nu toch gewoon op, stom mens!’ zei hij woedend tegen het vrouwmens. Nog steeds negeerde ze zijn woorden en ging met haar vinger langs zijn borst en buik, waarna ze zijn hand nam. Adriano voelde hoe een stroom van intense verlangens in zijn lichaam tekeer gingen. De jongeman vocht er tegen en bleef denken aan zijn vrouw, aan het feit dat hij loyaal moest blijven. “Vertel, wat heb jij in gedachten?” zei ze flirtend. ‘Laat mij nu los! Ik heb niets in gedachten om iets te doen met u! Laat mij verdomme eens met rust!' vloekte hij terwijl hij haar bruusk wegduwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 9:31 pm

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

Weer werd zijn vrouw erbij gehaald. God, waarom besefte hij niet dat het haar helemaal niks kon schelen of dat hij een vrouw had of niet. Hell, in Italië had ze het met zoveel getrouwde mannen gedaan. Ook had ze heel erg veel van hun (ex) vrouwen ontmoet en zelfs aan een paar verteld dat ze het met hun man had gedaan. Fun fact: vaak had ze het dan ook nog met de vrouw gedaan. Was Adore sletterig? Misschien een beetje, maar hé, als je 3000 jaar leefde, moest je toch op een gegeven moment wel wat dingetjes gaan doen. “Laat mij nu los! Ik heb niets in gedachten om iets te doen met u! Laat mij verdomme eens met rust!” Bruusk duwde hij haar weg, maar omdat ze zijn hand nog vast had, trok ze zichzelf weer terug en stond ze nu helemaal tegen hem aan. Adore glimlachte onschuldig naar hem. “Weet je zeker dat dat is wat je wilt?” De jongen deed moeilijk, maar Adore had nog veel meer trucjes. Heel zachtjes kwam ze wat naar voren en bracht haar lippen in zijn nek. Heel zachtjes drukte ze er een kusje. Vervolgens ging ze nog met haar lippen wat naar boven, maakte ze een spoor van kusjes in zijn nek, richting zijn kaaklijn. Terwijl ze hem kusjes gaf, liet ze haar handen over zijn borst en buik gaan, haar bijzonderheid nu langzaam in hem laten gaan. Bij zijn oor fluisterde ze zachtjes: “Weet je het echt heel zeker?” Nadat ze in zijn oor had fluistert, liet ze haar lippen van zijn wang richting zijn mond glijden, stopte net aan de zijkant van zijn mond, zodat haar lippen de zijne niet hadden geraakt en vragend keek ze hem eventjes aan. Zou haar bijzonderheid werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyza sep 09, 2017 9:43 pm

De meid kon niet stoppen met tegen hem aan te leunen, zelfs niet nadat hij haar meermaals had afgewezen. Het kon deze slet echt niets schelen! ‘Weet je zeker dat dat is wat je wilt?’ vroeg ze verleidelijk. Natuurlijk wist Adriano wat hij wou! De jongeman wou met rust gelaten worden, en hij wou niet zich toegeven aan de goesting in seks. Adriano had zichzelf plechtig beloofd om met geen enkele vrouw seks te gaan hebben Lucy was zijn enige ware liefde. Ze kwam naar voren en zette haar lippen in zijn nek. Opnieuw voelde hij hoe een stroom van verlangens in zijn lichaam liep. Het moest stoppen! Hij concentreerde zich op elk leuk moment met lucy. Toen ze glimlachend aan het picknicken waren, toen ze met hun zoon tikkertje aan het spelen waren, toen… De vrouw bleef doorgaan met hem kusjes geven van zijn nek tot aan zijn kaak. Hoe graag hij zich ook wou toegeven aan deze vrouw, het kon niet! Hij dacht terug aan zijn vrouw, toen ze voor de eerste keer met elkaar vrijden, toen ze samen met Lucas naar de dierentuin gingen, toen… De vrouw kuste hem voor een keer, stopte en keek hem vragend aan aan. Wat had hij toch zo zin in deze lekkere vrouw, wat had hij toch zin om seks te hebben… Maar hij mocht zich niet laten doen! Hij moest en zou zich weerhouden, ook al voelde hij al een kloppend gevoel in zijn broek… ‘Stop! Ga weg, strontwijf!’ schreeuwde hij in haar oren in de hoop dat het haar zou afschrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyzo sep 10, 2017 10:15 am

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

Op het moment dat Adore dacht dat hij toe zou geven, op het moment dat ze dacht dat ze hem eindelijk had, sloeg hij haar weer af. Ze had hem kusjes gegeven in zijn nek, en hem gevraagd of hij heel zeker wist dat ze weg moest gaan. Eventjes dacht Adore dat hij toe zou geven, maar toch hield hij vol. “Stop! Ga weg, strontwijf!” riep hij in haar oor. Adore schrok en keek hem gekwetst aan. Damn, als hij dit temperament ook in bed had, dan zou het een wilde avond worden, als ze het voor elkaar kreeg natuurlijk. Toch wilde Adore het nog één keer proberen, kijken of ze hem echt niet uit kon dagen. “Als dat is wat je wilt…” zei ze toen. Omdat ze nog steeds geen afstand van hem had genomen, kwam ze wat naar voren en drukte ze haar lippen op de zijne, terwijl ze haar volledige bijzonderheid op hem losliet. Dat ging nu makkelijker, omdat ze zelf ook behoorlijk turned on was. Na een paar seconden stopte ze en draaide ze zich om. Adore draaide zich om, liet haar billen eventjes tegen zijn kruis glijden, op en neer, en liep toen richting het aanrecht. Ze ging met haar rug naar hem toe staan, en drukte haar billen wat extra naar achteren, zodat hij het goed kon zien. Ze stopte een druif in haar mond en keek onschuldig achter zich, om te kijken of hij er nog stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyzo sep 10, 2017 3:23 pm

Zijn geschreeuw leek eindelijk gewerkt te hebben, de vrouw keek hem tot grote vreugde gekwetst aan. Nu hij haar beledigd had moest ze wel weggaan. Maar dat was verkeerd gedacht van Adriano, want de dame zei: ‘Als dat is wat je wilt…’ Grommend om het feit dat ze het zelf nog probeerde nadat hij haar meermaals uitgescholden had. Het meisje kuste hem vol op de lippen en opnieuw voelde Adriano hoe een stroom van lust in zijn lichaam ging. De vrouw zoende heerlijk, maar ze stopte al na enkele seconden. Adriano wou meer, maar het kon niet zijn! Adriano moest trouw blijven aan Lucy, hij hield ontzettend veelvan haar. De vrouw gleed met haar billen tegen zijn kruis waardoor Adriano weer een erectie kreeg. Hij had er genoeg van dat deze vrouw met hem speelde. Ze moest maar eens een lesje krijgen! Grommend stapte Adriano naar haar toe, drukte zijn penis tegen haar kont en nam haar borsten vast. Het meisje had zulke lekkere, grote borsten! Even kneep de jongeman met volle teugen in haar borsten waardoor zijn penis hard begon te kloppen. Adriano moest en zou met haar neuken! ‘Naar de kamer!’ gromde hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adore de' Medici

Adore de' Medici

Aantal berichten : 73
IC-berichten : 29
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano
Chloé Hill
Sun-Hi Sinclair
Blair Moore
Shay Oakley

Character sheet
Bijzonderheid: Child of Aphrodite
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ She's a maneater, make you work hard, make you spend hard, make you want all of her love
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyzo sep 10, 2017 9:03 pm

MC - Flame on!  Tumblr_static_cmebra2e228sw4wckwoo0g4gs

Heel eventjes dacht Adore dat het niet zo lukken. Dat haar bijzonderheid niet op hem werkte en dat ze gewoon saai terug naar het bos moest gaan om haar work out te doen. Echter, de work out die ze zou gaan doen werd heel anders, als het aan de jongen lag die achter haar stond. Ze hoorde zijn voetstappen en het eerste wat ze voelde, was zijn erectie tegen haar billen en zijn handen om haar borsten, waar hij hardhandig in greep. Adore schrok eventjes toen hij wat dominanter bleek te zijn dan hij in eerste instantie was overgekomen, maar al gauw was ze er aan gewond en drukte haar rug tegen de voorkant van zijn lichaam aan, terwijl ze haar billen tegen zijn erectie aan bewoog. Haar ademhaling werd wat zwaarder, terwijl een zachte kreun uit haar lippen ontsnapte. “Naar de kamer” gromde hij en Adore liet zich dat geen tweede keer zeggen. Ze maakte zich los uit zijn omhelzing en greep zijn pols beet, terwijl ze hem naar haar kamer begeleidde. Adore had geen kamergenoot, dus dat was fijn: ze hoefde met niemand rekening te houden. Terwijl ze samen met hem over de gangen liep, stuurde ze nog meer lustgevoelens zijn lichaam in. Ondertussen was Adore zelf ook al aardig opgewonden, zeker nu bleek dat hij hartstikke dominant was. Meestal was Adore dat, maar ze vond het ook wel eens leuk om dat niet te zijn. Ze was benieuwd waar deze avond hen zou brengen.

Bij haar kamer aangekomen maakte ze deze open en nodigde hem haar kamer in, door een stapje op zij te doen. Zodra ze binnen waren, deed Adore de deur achter hen dicht en keek hem onschuldig aan. ”Wat nu?” vroeg ze liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriano Black

Adriano Black

Aantal berichten : 29
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts : Adriano
Alexander
Jessica
Laura
Koda

Character sheet
Bijzonderheid: Pyrokenisis
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: I will destroy all of you!
MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Emptyzo sep 10, 2017 9:35 pm

De meid maakte zich los van de omhelzing en leidde Adriano zonder hem los te laten naar haar kamer. De jongeman voelde hoe er steeds een hele stroom aan goesting in zijn lichaam ging. Hij moest zijn lust bevredigen bij deze meid, anders kon hij het niet meer aan! Hij hoopte er maar op dat ze geen kamergenoot had, dan werden ze tenminste niet gestoord tijdens hun vrijpartij. Adriano was heel zeker dat hij een wilde nacht ging beleven met haar. Eindelijk bij de kamer aangekomen, gingen ze naar binnen en werd de deur op slot gedraaid. ‘Wat nu?’’ vroeg het sexy meisje. Om haar vraag te beantwoorden ging Adriano achter gaan staan en begon haar nek te kussen. Zijn handen vlogen naar haar bh-sluiting, maakte het los en liet het op de grond vallen. Met zijn handen gleed hij langs haar rug naar haar heupen om zo haar broek naar beneden te trekken. Hij streek even zijn handen langs haar buik om zo tot haar blote borsten te komen. Hij streelde ze en kneep er zachtjes in. ‘Je bent lekker’, zei de jongeman geil. Nu trok Adriano ook zijn eigen kleren uit, waarna hij het meisje redelijk ruw naar de kast duwde. Opnieuw greep hij haar borsten vast en liet zijn penis in haar gaan. Adriano kon het niet laten om te kreunen. De jongeman zette zijn handen naast de hare op de zijkant van de kast en begon ruw te stoten. Met volle teugen genoot hij van haar gehele lichaam, de ene keer stimuleerde hij haar clitoris en de andere keer streelde hij haar borsten. Na een poosje voelde hij hoe het sperma met veel kracht in haar vagina spoot. ‘Hmmmm’ kreunde de jongeman nog eens. Adriano haalde zijn penis er weer uit, bekeek zijn achtergelaten handafdrukken op de kast en begon het meisje  vol op de mond te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




MC - Flame on!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: MC - Flame on!    MC - Flame on!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MC - Flame on!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: