Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Hey Ho Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Hey Ho Firefo11
15 oktober 2016


Hey Ho Birdpl11

Deel
 

 Hey Ho

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Hey Ho   Hey Ho Emptyzo maa 01, 2020 3:43 pm

“Rik, tik tik tik tik tak tik tak’ zong de vrolijke beer terwijl hij plensde in het water met zijn grote poten naast hem. Koda zat met zijn zitvlak neer aan de kust in het natte zand. Hij proefde met zijn tong de zilte zeelucht en genoot van volle teugen van de wind. “Ik heb mijn hart verpand” Met zijn klauwen probeerde hij zo nu en dan een dikke, vette vis te nemen uit de bak rechts van hem. Vissen waren een goede versnapering en energierijk voor het brein. Het deed hem beter genieten. “Rik tik tik tik tak tik tak” Zijn zware poten pletsen nogmaals eens op het natte zand en het water ging alle kanten uit. Het kon de grote beer weinig schelen dat het koude water op zijn vacht ging. Zijn vacht was er namelijk voor gemaakt om hem lekker cozy te houden terwijl hij zwom. “Aan dikke vis” zong de beer terwijl hij een vis inslikte. Hij boerde. Boeren was goed vond hij. Boeren laten betekende dat je het lekker vond. En Koda vond vis lekker, heel erg lekker. Moest er nu nog blauwe bessen bij zijn. Moest er nu iemand hem dat eens kunnen brengen? “Waar de vissen zijn’ neuriede hij terwijl hij dacht aan de diepblauwe zee, waar hij zo nu en dan eens een duik in nam. In zijn onderwateravonturen had hij al vele soorten vissen gezien. Grote en kleine vissen. Walvissen die meer dan tien keer groter waren dan hem en ook heel kleine visjes die hij amper proefde. Naast het bos was de zee toch wel een van zijn favoriete plekken om te zijn. “Van je rik tik tik tik tak tik tak” Brullend van plezier liet hij nog meer water rond spatten. Zalm was veruit zijn meest geliefde vis die hij eet. Toen hij nog een erg klein beertje was, bracht zijn lieve mama hem kleine stukjes met zalm. Helaas hadden zijn ouders hem verstoten toen bleek hij kon praten, maar hij liet het niet aan zijn hart komen. Het was al eeuwen geleden en het dat is nu eenmaal de natuur. Mama en papa leefden natuurlijk al lang niet meer. Ze zouden nogal eens opkijken van hun zoon. “Door weer en wind en kou,’ Hij prikte nog een andere vis met zijn klauw en gooide het een meter voor zich uit in zee met een bulderende lach. Koda ging rechtop staan, strekte zich uit en ving de vis weer met gemak. “Wij vangen hier voor dag en dauw,’ Koda zette zich terug comfortabel op het natte zat en slokte de vis in zijn geheel op. “Al onze poten kou’ zong hij nog wanneer hij in de verre verte zag hij iemand wandelen. Hij dacht terug aan zijn blauwe bessen en had een top idee. Het zag er toch naar uit dat ze er niet was met een specifiek doel. ‘Hey ho meisje daar!’ riep hij naar de jongedame met het wit-blonde haar. Ze was van gemiddelde lengte, noch klein noch groot dus. Het haar van de jongedame was gebundeld in een paardenstaart en ze droeg nogal aparte kleren. Aan de kledingstijl te zien, is het een chille meid. “Wil je eens wat blauwe bessen voor mij tevoorschijn toveren, lieve meid?’ vroeg de beer op een joviale manier.

Te lezen met Hey Ho - Sneeuwwitje & De Zeven Dwergen
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyma maa 02, 2020 10:49 pm

Hey Ho Giphy
You're the one that I've been waiting for
Gotta quit this crying
Nobody's gonna heal me if I don't open the door
Kinda hard to believe - gotta have faith in me

Haar ogen stonden iets zwaarder dan normaal. Een grijns op haar gezicht. Yup, she was stoned again. En eigenlijk had ze het niet willen doen, maar de verleiding was te groot geweest. Normaal gesproken zou ze het alleen 's avonds doen, of op speciale gelegenheden, maar ze moest bekennen dat het leven in de lus gewoon een stuk rustiger was dan in Los Angeles. Chloé was onrustig, wilde dingen ondernemen, maar dat ging nou eenmaal niet altijd. Daarom besloot ze zelf maar op pad te gaan. En toevallig had ze hetzelfde vest aangehad als een paar dagen geleden, waar je prima een joint kon verstoppen. Dit keer had ze besloten iets verder op te gaan zitten dan in de tuinen van het huis. In het huis kon je namelijk makkelijker betrapt worden. Iets verder de natuur in zou ze meer alleen zijn en zou het makkelijker te zijn om op haar gemakkie een blow te roken. Nadat ze ongeveer de helft van de joint had opgerookt, en eigenlijk wel klaar was, was ze opgestaan en had ze een wandeling langs de kast gemaakt.

Maar wat ze daar zag, kon ze zich niet voorstellen. Ze zag een beer, op zijn billen (heette dat zo bij beren?), bij de kust zitten en vis verorberen alsof het niets was. Chloé wreef even in haar ogen. "Oh, ik moet echt minder gaan smoken" mompelde ze zachtjes inzichzelf en schudde nog een keer haar hoofd. Was dit echt? Of was dit een illusie? Damn. Chloé besloot naar de beer toe te lopen, als het echt was, dan had ze natuurlijk wel een enorm groot probleem, maar ze was niet echt in staat om dat nu zuiver te beoordelen. Toen ze dichterbij kwam, kon ze haar oren niet geloven. De beer was aan het...zingen? What the fuck. Was dit echt een pratende beer? Was dit een illusie? Was dit een shapeshifter? Chloé staarde eventjes met open mond naar het tafereel voor haar. "Hey ho meisje daar!" hoorde ze de beer roepen, toen hij haar ontdekte. "H-h-hallo" stamelde Chloé eventjes. Niet omdat ze bang was voor de beer, maar puur omdat ze met stomheid geslagen was. What the fuck. "Wil je eens wat blauwe bessen voor mij tevoorschijn toveren, lieve meid?" hoorde ze de beer vragen.

Met die woorden besloot ze dat de beer oké was. Als hij namelijk een echte beer was, had hij waarschijnlijk allang geprobeerd haar te vermoorden. Met een "leap of faith" idee deed Chloé een paar stappen naar voren, zodat ze nog maar een klein stukje van de beer verwijderd was. Onzeker glimlachte ze. "Ik kan geen blauwe bessen voor je tevoorschijn toveren, grote beer...maar we kunnen er wel een paar gaan zoeken?" Ja hoor, Chloé, blauwe bessen groeien hier vast aan de bomen. Ze kon het niet laten om te vragen: "Ben jij echt een beer...of een shapeshifter? Of zie ik het allemaal een beetje wazig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyma maa 16, 2020 12:05 pm

“H-h-hallo” stamelde het meisje toen de beer haar aandacht riep. Koda keek het meisje aan met een grinnik. Ze stond daar zijn groteske uiterlijk aan te gapen. Het meisje had duidelijk drugs genomen en was high. Hijzelf had ongeveer een eeuw geleden dit ook eens gedaan met enkele vrienden van hem. Hij wist dus maar al te goed hoe mensen die high waren eruit zien. De beer zou wel graag weten wat ze precies zag. Soms kon je hallucineren of waanbeelden hebben van drugs en zag je dingen die er niet waren. Misschien zag het meisje enkele roze olifanten of een grappig uitziende koe. Hij dacht dan terug aan zijn bessen, vergat zijn vragen voor even en vroeg de meid of ze er om enkele kan gaan voor hem. Het meisje stapte zonder angst naar hem toe, wat Koda enkel kon goedkeuren, glimlachte onzeker en beantwoordde zijn vraag. “Ik kan geen blauwe bessen voor je tevoorschijn toveren, grote beer… maar we kunnen er wel een paar gaan zoeken?” Koda kon het niet laten om met zijn rug op het natte zand te landen en het uit te barsten van het lachen. Grote beer? Was Koda een god voor het meisje? Nog geen enkel mens heeft hem met zoveel eerbied aangesproken als dit stoned meisje. Koda draaide zich om op zijn zij om het meisje terug te kunnen zien. “Ben jij echt een beer… of een shapeshifter. Of zie ik het allemaal een beetje wazig?” vroeg het meisje. “Ik ben een echte beer” grinnikte Koda, “Maar eigenlijk was ik ooit een man. Door de grote geesten ben ik als straf veranderd in een beer al de eeuwen terug. Ik had immers de mama van een berenjong genadeloos vermoord.” Was dit zo? Natuurlijk niet! Maar Koda vond het idee wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyzo apr 05, 2020 8:20 pm

Hey Ho Giphy
You're the one that I've been waiting for
Gotta quit this crying
Nobody's gonna heal me if I don't open the door
Kinda hard to believe - gotta have faith in me

De beer was naar achteren gevallen en bulderde in lachen uit. Chloé kon het niet laten om haar wenkbrauwen omhoog te laten schieten. Dit was echt goede shit, die ze op had. Of was dit allemaal echt en verbeeldde ze zich dit niet echt? Oh god. “Ik ben een echte beer” grinnikte de beer “Maar eigenlijk was ik ooit een man. Door de grote geesten ben ik als straf veranderd in een beer al eeuwen terug. Ik had immers de mama van een berenjong genadeloos vermoord.” O. Mijn. God. De mond van Chloé zakte een beetje open. Oké, er konden drie scenario’s zijn. De eerste was dat ze zich dit allemaal verbeeldde. De tweede was dat de beer een grapje maakte. En de derde was dat de beer geen grapje maakte en dat ze dus binnen nu en een minuut dood zou zijn. Chloé deed een stapje naar achteren en keek met haar panda weed ogen naar de beer. “Ik weet niet zeker of je nu een grapje maakt of niet, maar als dat zo is dan…ga ik maar weg? Of moet ik mijzelf verdedigen?” Chloé snapte er allemaal niks meer van, hopelijk was ze gewoon in een trip en als ze wakker was, dan zou dit allemaal over zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyma apr 06, 2020 1:10 pm

De mond van het meisje vormde zich in een kleine o. Koda moest lachen dat ze hem meteen geloofde. Als je zo stoned bent als iets geloof je ook alles. Het meisje zette meteen ook een stapje naar achter. “Ik weet niet zeker of je nu een grapje maakt of niet, maar als dat zo is dan… ga ik maar weg? Of moet ik mijzelf verdedigen?” zei het knap meisje. “Ik ben bloedserieus,” grinnikte de beer, “Loop maar weg of verdedig je.” Impulsief liet koda een zware brom, waarna hij bulderend van het lachen op de grond rolde. Hij was benieuwd wat het meisje nu zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptydi apr 07, 2020 12:53 pm

Hey Ho Giphy
You're the one that I've been waiting for
Gotta quit this crying
Nobody's gonna heal me if I don't open the door
Kinda hard to believe - gotta have faith in me

Het was allemaal te gek voor woorden. Dit was bijna niet te bevatten. Ze snapte er helemaal niks meer van. Op het ene moment leek de beer weer heel dreigend over te komen, op de andere manier leek de beer wel heel erg lief en onschuldig. Hij was op dit moment over de grond aan het bulderen van het lachen. Verward schudde Chloé haar hoofd. Ze moest echter minder drugs gaan gebruiken, want dit leek helemaal nergens op. “Weet je, ik snap er gewoon helemaal niks meer van.” Dat was het statement dat ze op dit moment kon maken. Ze zette haar handen in haar zij en keek toe op de bulderende beer. “Ik weet nou niet of je me gaat aanvallen of niet. Als je dat wel van plan bent, meld het dan even, want dan kan ik mij daar mentaal op voorbereiden.” Sure, alsof een vijand zich in een gevecht daar ook op zou voorbereiden. Maar hey, ze was stoned en de beer leek voorlopig nog niet aan te vallen. Misschien was het allemaal zo erg nog niet als het leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptydo apr 16, 2020 7:59 pm

‘Weet je, ik snap er gewoon helemaal niks meer van.’ zei het meisje vertwijfeld. ‘Ik weet nou niet of je me gaat aanvallen of niet. Als je dat wel van plan bent, meld dat dan even, want dan kan ik mij daar mentaal op voorbereiden.” voegde ze haperend toe. “Wel meisje’ zei de beer met een grinnik, ‘ik ga je niet aanvallen’. Hij trok zijn klauwen in bij de gedachte aan het accident van een kleine eeuw terug.. ‘Maar als je wilt, mag je gerust mij aanvallen. We zullen dan zien we wint.’ zei Koda grinnikend uitdagend. Moest ze niet stoned zijn, zou hij het niet gezegd hebben. Maar in haar toestand, zou een gevecht op niet veel trekken en hij had wel zin een grappig gevecht. ‘Kom maar op.’ Koda zette zichzelf in zijn volle lengte op zijn achterpoten en keek uitdagend naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyvr apr 17, 2020 12:27 pm

Hey Ho Giphy
You're the one that I've been waiting for
Gotta quit this crying
Nobody's gonna heal me if I don't open the door
Kinda hard to believe - gotta have faith in me

Demonstratief sloeg Chloé haar armen over elkaar en keek de beer met haar rood omrande ogen aan. “Wat denk je nou zelf? Jij wint natuurlijk” zei Chloé opstandig “Ik bedoel – ik heb dan wel een bijzonderheid, maar jij bent veel groter dan mij en je hebt sterkere klauwen en poten en alles. Ik maak toch geen schijn van kans.” Hoofdschuddend keek ze de beer aan, nog steeds zichzelf afvragend of dit nou echt gebeurde of dat dit nou een hallucinatie was. Bang schuifelde ze een stukje naar achteren, toen de beer zich in volle lengte omhoog gooide. Chloé schuifelde wat naar achteren en hield haar armen beschermend voor zich uit. “Nee, nee, laten we dit niet doen! Ik beloof dat ik alle bessen voor je zal zoeken die er zijn, maar we gaan niet vechten!” Oh God, waar waren de hulptroepen als je ze nodig had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyvr mei 01, 2020 3:04 pm

“Wat denk je nou zelf? Jij wint natuurlijk.” zei de meid opstandig. Wel het meisje is alvast geen dommerik bedacht de beer zich. “Ik bedoel - ik heb dan wel een bijzonderheid, maar jij bent veel groter dan mij en je hebt sterkere klauwen en poten en alles. Ik maak geen schijn van kans.” schudde het meisje haar hoofd. De reactie van het meisje baarde de beer zich een beetje zorgen. Hij moest terug denken aan het kleine meisje van ongeveer een eeuw of twee geleden die ontzettend sterk was en een duchtige tegenstander. Klein zijn betekent niet altijd minder kracht. De beer ging op zijn voorpoten staan met een uitdagende blik, bedacht zich en wou iets zeggen maar werd onderbroeken. “Nee, nee, laten we dit niet doen! Ik beloof dat ik alle bessen voor je zal zoeken die er zijn, maar we gaan niet vechten!” zei het meisje met een angstige stem. “Maak je geen zorgen,’ zei de beer opgewekt en kwam weer op zijn vier poten terecht. “Trouwens klein zijn maakt je niet minder sterk of bijzonder. Ik heb ooit een klein meisje gekend die velen malen sterker was dan ik ooit zal zijn.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptydi mei 05, 2020 7:53 pm

Hey Ho Giphy
You're the one that I've been waiting for
Gotta quit this crying
Nobody's gonna heal me if I don't open the door
Kinda hard to believe - gotta have faith in me

Toen de beer weer op vier poten ging staan, slaakte Chloé een zuchtje van opluchting. Ze luisterde naar de woorden van de beer en glimlachte toen. “Nee, dat weet ik ook wel…” zei ze zachtjes “Alleen het is toch logischer dat een beer vele malen sterker is dan een mens? Ik denk, dat als jij mij met een van die poten raakt, ik hartstikke dood neer val hoor.” Ze haalde haar schouders op. Als de beer iets anders zou beweren, dan deed hij dat maar lekker. Chloé had geen zin om met hem in discussie te gaan, daarvoor was ze te ver heen. Gebiologeerd observeerde ze de bruine beer. “Wat is je naam eigenlijk, beer?” vroeg ze nieuwsgierig “En zeg niet iets van Teddy of Winnie the Pooh ofzo, want dat geloof ik niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Koda

Koda

Aantal berichten : 25
IC-berichten : 20
Leeftijd : 25
Accounts : Koda
Alex
Jesse
Laura
Adriano
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Talking
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Relaaaaxing timeeeee!
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyza jun 13, 2020 11:33 am

‘Wel je hebt zeker weten gelijk, een mens dan zonder bijzonderheden. Maar de meesten van onze vrienden zijn wel krachtiger dan mijn klauwen en mijn vermogen om te praten.’ redeneerde de beer. Koda zou eventueel meer kunnen zeggen hebben, maar het meisje liet blijken momenteel geen discussie te willen voeren. In de plaats daarvan vroeg ze nieuwsgierig naar de bruine beer zijn naam. Ze vervoegde erbij toe dat ze niet geloofde dat het ‘Teddy’ of ‘Winnie The Pooh’ is. Koda begon te bulderen van het lachen. Beide zijn eeuwen voor zijn geboorte gecreëerd dus natuurlijk is zijn naam niet naar daar vernoemd. ‘Hah, lieve meid, mijn naam is niet dat van een knuffel of geanimeerd beertje op de televisie.’ De beer brulde er nog een laatste lach bij. ‘Raad gerust mijn naam.’ Waarom het saai houden als het ook leuk kan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Emptyzo jul 12, 2020 3:22 pm

Chloé had een hoop meegemaakt in haar leven, maar communiceren met een beer was toch echt wel nieuw voor haar. Zeker een beer die nogal bijzonder in het leven stond. Ze had nou eigenlijk geen idee of ze nou bang moest zijn voor de beer of niet. De beer gaf aan dat zijn naam niet de naam was van een knuffel of een diertje op de televisie, maar ze moest het raden. Chloé zuchtte eventjes. “Oké, oké, ik raad het wel, maar wel maar drie keer, want anders staan we hier dadelijk morgen nog. Het zou letterlijk elke naam op de wereld kunnen zijn.” Ze schudde haar hoofd. Ging ze hier nou daadwerkelijk de naam van de beer staan raden? Ze had toch wel wat beters te doen. Nou ja, het moest maar. “Nou ja, je houdt van bosbessen…en je bent een beer, dus je zult ook wel van vis houden. Bosvis? Visbes?” Lachend sloeg ze even haar hand even voor haar mond. Die namen klonken verschrikkelijk, maar ze waren in ieder geval wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Hey Ho Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey Ho   Hey Ho Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey Ho
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: s h o r e
-
Ga naar: