Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

What?!? Are you Fronkensteen?  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


What?!? Are you Fronkensteen?  Firefo11
15 oktober 2016


What?!? Are you Fronkensteen?  Birdpl11

Deel
 

 What?!? Are you Fronkensteen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyma maa 16, 2020 12:38 pm

Het was iets na de middag. Alex had net met zijn vrienden  van de lus gegeten en besloot een op zichzelf een wandelingetje te maken. Louise had hem gewaarschuwd voor regen, donder en bliksem. Hoe goed bedoeld het advies van Louise ook was, Alex was er rotsvast van overtuigd dat er niets zal gebeuren met hem. Hij ging alleen maar een wandeling doen en ging er wel voor zorgen dat hij niet te nat wordt. Hij draaide met zijn handpalm vanaf hij een voet buiten had gezet. Meteen schoot de wind rondom zich in actie om hem te beschermen van de lichte regen. Alex wandelde graag, net zoals vliegen, en kon van niets meer genieten dan een goede wandeling door de natuur of langs de zee. Na enkele minuten was hij het echter beu om de steeds gietende regen van zich weg te houden en om zijn benen te gebruiken. Dus hij steeg op tegen de wind in. Hij voelde hoe al de koude regendruppels van zijn gezicht gleden en hem een bevroren gevoel gaf. Maar het deerde Alex niet. Als hij beneden aan zou komen, ging hij zichzelf wel opwarmen met warme wind en een lekkere douche. Alex bleef stegen tot net onder de wolken. Veel verder ging hij nooit, want hoe verder hij ging hoe minder zuurstof hij had. Hij kon dan wel de wind beheren, maar zuurstofdeeltjes niet. In de verte zag hij een bliksemschicht en schrok. Louise had nog gelijk, nu was het eigenlijk niet echt het moment om een voet buiten te zetten. Een tel later hoorde hij een knal. Zijn oorvliezen leken wel mee te knallen met de donder. Alex besloot dat het tijd wa som terug naar huis te keren. Hij was een beetje dom geweest om toch naar buiten te gaan ondanks de komende bui. Alex daalde, landde op de grond en beviel de wind om zich op te warmen. Wat hij alleen niet doorhad, was dat hij sinds de knal de regendruppels niet meer had gehoord. De jongen wandelde naar binnen en zei goeiendag tegen een van de passerende peculiars. Het vreemde was dat hij diens mond wel zag bewegen, maar niets hoorde. Alex voelde hoe de onrust naar omhoog kroop. Had die knap ervoor gezorgd dat hij nu doof was? De jongen voelde de angst ook komen. Gaat dit zo blijven? Kan ik hier iets tegen doen? Onzeker rende de persoon naar de eerste de beste persoon die hem kon helpen. Door zijn snelheid, botste hij tegen volwassen man. “SORRY!” riep Alexander zonder door te hebben dat de omgeving rustig was. “IK DENK DAT IK NIET MEER KAN HOREN” Alex legde luid de nadruk op elk woordje dat hij uitsprak. “KAN JIJ MIJ HELPEN?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptywo maa 25, 2020 6:14 pm


Victor had geleerd van zijn eerste dag in de lus. Toen had hij zich in de vroege namiddag in de tuin bevonden en had hij op de harde manier geleerd dat dat geen goed moment was om buiten te zijn. Kletsnat had hij voor de storm moeten vluchten. Nu zat hij veilig van de nattigheid op een van de zetels in de woonkamer. De regen kletterde luid op de ramen, maar was maar nipt te horen boven het geroezemoes van de andere bijzonderen in de kamer. Een donderslag doorbrak het gepraat even voor het weer aanving. Na een blik op de klok stond Victor recht; de regen kon elk moment ophouden en de stilte van de tuin na het lawaai van de woonkamer leek hem heerlijk op dit moment.

Zodra hij de gang in kwam, was er echter niets te vinden van die rust, want nog voor hij goed en wel besefte wat er gebeurde, botste iemand tegen hem. “SORRY!” schreeuwde de jongen. Victor lette niet op de hoofden die zich naar het geroep omdraaiden, maar bestudeerde in de plaats daarvan de jongen voor hem. Hij was kletsnat—en door de botsing hing wat van het water dat van hem afdroop nu aan Victors kleren, al was dat nu niet belangrijk. Wat wel belangrijk was, was wat de jongen zei: “IK DENK DAT IK NIET MEER KAN HOREN.” Victor negeerde de pijn die het volume van de ander veroorzaakte en concentreerde zich op wat de jongen gezegd had. Alles—zijn geschreeuw, zijn woorden—wees erop dat hij op de een of andere manier—hopelijk tijdelijke—doofheid had opgelopen. En de natte kleren waren geen geruststelling, want ze zorgden ervoor dat de enige logische optie die Victor nu kon bedenken voor wat het gehoorprobleem had veroorzaakt de donder was. Maar die was zeker niet luid genoeg om schade te berokkenen als je buiten liep tijdens de storm. Wat in godsnaam had de ander gedaan?

“KAN JIJ MIJ HELPEN?” Victor knikte direct—een ja zou de ander toch niet kunnen horen—en maakte oogcontact. Nu al kon hij een lichte paniek in de blik van de jongen zien. Dat was wat hij eerst zou moeten oplossen. Voorzichtig, zodat de ander zeker niet zou schrikken, bewoog Victor zijn hand zodat hij de arm van de jongen vast kon nemen. Als hij het toeliet, zou Victor hem meenemen naar zijn kamer. Daar zouden het geroezemoes dat uit de woonkamer kwam en de regen die buiten nog steeds lawaai maakte minder hoorbaar zijn. En ook lag daar pen en papier, wat communiceren zou vergemakkelijken. De jongen leek niet direct in pijn te zijn, dus een rustige omgeving creëren was momenteel prioriteit. Victor wist niet of de ander hem zou kunnen verstaan, maar probeerde toch. Ervoor zorgend dat de jongen hem kon zien spreken, articuleerde hij zo duidelijk als hij kon: “Kom mee.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyzo maa 29, 2020 6:15 pm

De man waartegen de jongen botste knikte onmiddellijk, wat zorgde voor een lichte opluchting bij Alex. Hij had immers even goed tegen iemand kunnen lopen die hem kwaad aankeek of iemand die tegen hem zou beginnen schreeuwen, niet dat Alex er iets zou van kunnen verstaan. Alexander was zo te zien meteen bij de juiste persoon terecht gekomen, al had hij geen flauw idee hoe de man hem zou kunnen helpen. Hij had immers al meermaals gespannen rondgekeken zonder ook maar het geringste geluid te horen, behalve die vervelende tuut in zijn oren dan. Alex hoopte maar dat die zou verdwijnen. Het zou hem gek maken moest hij voor de rest van zijn leven niets horen en die vervelende tuut behouden. De man nam pakte rustig zijn arm vast en Alex liet hem begaan. Toch was de jongen wel bezorgd wat de man zou doen. Hoe zij hij het gehoorprobleem willen oplossen? Kan het wel opgelost worden? Alex voelde de onrust weer zijn adem toeknijpen. Hij ademde eens diep in en uit en probeerde zijn normale kalmte terug te krijgen. De jongen keek de man aan die hem duidelijk iets wou duidelijk maken. “Wat?" mompelde Alex, deze keer rustiger, te moe van zijn eerdere inspanning. De man trok hem mee naar de trappen toe en Alexander begreep wat hij eerder had willen zeggen. Zijn helper wou dat hij meekwam naar een andere plaats. Het was waarschijnlijk geen goed idee om in alle drukte te zorgen voor hem. Hij begon samen met de jongeman de trappen op te stappen en realiseerde zich dat hij niet wist wat diens naam was. ‘Hoe heet je?’ Vastbesloten zijn best te doen om hem te begrijpen, keek hij de man aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptydo apr 02, 2020 11:17 am


De jongen leek kalmer te worden zodra Victor hem toonde dat hij kon helpen, en de ander liet hem dan ook makkelijk zijn arm vastnemen. Stap één was gelukt. Nu moest hij nog proberen duidelijk te maken dat ze best ergens anders naartoe konden gaan, want hier in de gang liepen ze enkel maar in de weg en het zou veel makkelijker communiceren zijn mochten ze naar boven gaan. Duidelijk articulerend vertelde hij de jongen om met hem mee te komen. ‘Wat?’ was het enige antwoord dat kwam. Spreken had niet gewerkt. Dan moest hij maar tonen wat hij wou. En dus trok hij de ander naar de trap toe. Die begreep gelukkig snel wat Victor wou en volgde hem gehoorzaam. Maar halverwege de trap vertelde een ruk aan zijn arm hem dat de jongen was gestopt. Ook stilstaand keek Victor de ander aan. ‘Hoe heet je?’ Kwam de vraag. Een vraag waar ze nu niet echt tijd voor hadden en waarvan de ander het antwoord waarschijnlijk toch niet zou kunnen horen, maar Victor zag geen andere oplossing dan toe te geven. “Victor Frankenstein,’ stelde hij zichzelf dan maar voor. Hij gaf de jongen even tijd om de woorden te begrijpen, maar verloor al snel zijn geduld en zette een stap naar boven. Zo probeerde hij de ander te vertellen dat het makkelijker zou zijn als ze verder naar boven gingen waar Victor hem wel kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyma apr 06, 2020 12:02 pm

Nu Alex toch wachtte op een antwoord, keek hij de man aan. Hij had golvend bruin haar, gemiddeld van lengte en de lichtblauwe ogen die hem deden denken aan Lass. Lass was zijn beste vriend uit de lagere school. Hij was de eerste jongen waar hij openlijk een crush op had. De gedachte aan hem gaf hem nog steeds enkele vlindertjes in de buik, maar het was een lange tijd geleden dus de jongen zette hem weer uit zijn gedachten. Daarnaast was er een negatieve herinnering aangekoppeld, waar hij toch liever niet aan dacht. “Victor Frankenstein” stelde de man zich voor met een zweem van ongeduld in zijn ogen. De man trok hem verder naar boven en Alex volgde moedwillig. Hij dacht even na over het mondbeeld van de jongeman. Hij had proberen hem te verstaan, maar zijn doofheid had hem gehinderd. ‘Fronkensteen? Is dat jouw naam?” vroeg de jongen verward. Fronkensteen kwam hem wel bekend voor, maar hij had geen idee hoe. Zodra ze een kamer hadden bereikt, kwam Alex erop. ‘Frankenstein, jouw naam is Frankenstein.” zei hij met een brede glimlach. Nu wist hij weer waarom het hem bekend voorkwam. Tijdens de lessen Engels in het secundair, hadden ze het gehad over het verhaal van Mary Shelley over het monster van Frankenstein. Alex kon zich enkel de voornaam niet herinneren. ‘Heb jij een connectie met Mary Shelley?’ vroeg Alex, even zijn doofheid vergeten. Hij hoopte erop dat Frankenstein hem kon helpen, al wist hij niet hoe. Zolang Frankenstein hem maar niet in een monster veranderd, lachte Alex in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyma apr 06, 2020 5:52 pm


De ander leek Victor niet te begrijpen toen hij zich voorstelde en nadat Victor hem even de tijd had gegeven om zijn naam toch te verwerken verloor hij zijn geduld en trok de ander verder naar boven. Het had toch geen nut om te praten, de jongen kon hem toch niet verstaan. Een aantal treden hoger gekomen en de ander leek toch tot een conclusie gekomen te zijn. ‘Fronkensteen? Is dat jouw naam?’ Even hing Victors mond lichtjes open in ongeloof. Fronkensteen? Serieus? Als de ander geen gehoorprobleem had gehad dan had hij Victors mening over de naam al lang gehoord, maar nu schudde Victor gewoon zijn hoofd en ging hij verder de trap op. Ze gingen verder en aan zijn kamer aangekomen deed de jongen een tweede poging om zijn naam uit te spreken? ‘Frankenstein, jouw naam is Frankenstein.’ Victor knikte naar de ander voordat hij de deur opendeed. Hij stapte de kamer in en wachtte tot de jongen hem volgde voor hij de deur weer sloot. ‘Heb jij een connectie met Mary Shelley?’ Victor schudde zijn hoofd en zuchtte. Hij haatte het nogal om die vraag te krijgen. “Niet echt,” antwoordde hij, al zou de ander hem toch niet horen. Hij gebaarde naar de jongen om op zijn bed te gaan zitten terwijl hij een notitieblok en een pen van zijn nachtkastje nam. Op een vers blad schreef hij: “Wat is jouw naam?”, gevolgd door: “Wat is er gebeurd? Weet je waarom je gehoor beschadigd is?” Eenmaal hij alles in een zo duidelijk als hij kon geschrift had opgeschreven draaide hij het om zodat de jongen het kon lezen. Toen het erop leek dat die alles gelezen had, hield hij de pen uit zodat de ander een antwoord kon schrijven.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyzo apr 12, 2020 4:00 pm

Victor, dat was zijn naam, schudde zijn hoofd nogmaals en zuchtte. Zijn lippen bewogen, maar Alex kon niet afleiden wat hij zei, maar aan diens lichaamstaal te lezen had hij geen contact met de schrijver van ‘The Modern Prometheus’. Aangekomen bij een kamer, waarschijnlijk die van Frankenstein, gebaarde de man dat Alex mocht gaan zitten. De jongen zette zich rustig op het bed en keek even rond in zijn kamer. Zoals de meeste kamers had deze kamer een bed, een kleerkast en een nachtkastje met een lamp. Zijn gedachten werden meteen weer onderbroken toen Victor hem een notitieblok en pen voor zijn neus schoof. De jongen las aandachtig het krullerig handschrift en begon te vertellen wat er gebeurd was. “Mijn naam is Alexander, maar je mag gewoon Alex zeggen. Ik verveelde me daarnet en besloot om te gaan vliegen. Het was aan het regenen en toen hoorde ik een donderslag. Ben daarna terug naar het huis gegaan en toen realiseerde ik me dat ik niets meer kon horen.” Het was misschien geen slim plan geweest om buiten te gaan terwijl het duidelijk regende en Louise waarschuwde voor donder en bliksem. Maar zijn goesting naar het vliegen, had de bovenhand genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptydo apr 16, 2020 6:35 pm


Zodra de jongen Victors geschrift had ontcijferd begon hij uit te leggen: ‘Mijn naam is Alexander, maar je mag gewoon Alex zeggen. Ik verveelde me daarnet en besloot om te gaan vliegen.’ Victor fronste zijn wenkbrauwen. De jongen moest een bijzonderheid hebben waardoor hij kon vliegen, maar waarom had hij besloten dat nu te doen terwijl het tijd was voor de dagelijkse storm? ‘Het was aan het regenen en toen hoorde ik een donderslag. Ben daarna terug naar het huis gegaan en toen realiseerde ik me dat ik niets meer kon horen.’ Victor moest heel hard zijn best doen om niet met zijn ogen te rollen. Eigenlijk verdiende de jongen om nog een tijdje doof te blijven, het was dan ook zijn eigen schuld dat hij hier nu zo zat, maar de dokter in hem kon dat niet laten gebeuren. Dus knikte hij en schreef op het papier: “Ik denk dat ik kan helpen.” Hij had hier niets van medisch materiaal om de jongen te helpen en dus zou hij het met zijn bijzonderheid moeten doen. Nervous deed hij zijn handschoenen uit alvorens hij iets bedacht en opnieuw het papier vast nam. “Mijn bijzonderheid kan misschien helpen, maar daarvoor moet ik je wel aanraken.” En met die woorden neergeschreven hield hij het blad uit naar Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyvr mei 01, 2020 1:32 pm

Victor knikte kalm en schreef op het papier dat hij dacht hem te kunnen helpen. Maar hoe? Alex had geen idee wat zijn gave was of wat die inhoud. Hij wist dat Frankenstein ooit eens een monster tot leven had gebracht. Hoe was hij van plan om zijn doofheid te herstellen? Alex keek een beetje zenuwachtig naar de man, maar bleef rustig zitten. Hij had vertrouwen in Louise en de peculiars die bij haar inwoonden, dus ook in deze man. Victor trok zijn handschoenen uit, leek zich te bedenken en schreef dat hij hem zal moeten aanraken. Alex las het, fronste lichtjes zijn wenkbrauwen, maar bleef rustig. ‘Oke, succes!’ Een laatste oprechte bemoediging in het geval het de man zou helpen, want Victor leek niet de man die vol zelfvertrouwen met zijn gave omging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyza mei 02, 2020 6:11 pm


Nerveus had hij het blad papier naar Alex gericht en gewacht tot deze de woorden had gelezen. ‘Oké, succes!’ zei de jongen bemoedigend. Victor slikte en maakte zich mentaal klaar om zijn bijzonderheid te gebruiken. Zijn handschoenen waren al uit, nu moest hij enkel nog zijn gedachten op een rijtje krijgen. Na een paar keer in en uit te ademen leek hij tot rust te komen. Hij legde zijn hand op de zijkant van het hoofd van de jongen en sloot zijn ogen. Hij voelde de energie in hem en in de jongen en met een gedachte begon hij zijn energie naar de jongen over te brengen. Het leek te lukken. Hoe meer hij zich concentreerde, hoe meer energie er naar de jongen ging. Victor voelde dat het letsel aan het genezen was. Maar één gedachte van twijfel en de stroom keerde zich om. Zodra Victor doorhad dat de energie niet langer van hem naar de jongen ging, maar van Alex naar hem opende hij zijn ogen en trok hij zijn hand weg. Nu het contact verbroken was, voelde hij de vermoeidheid toeslaan. Het was alsof hij een marathon gelopen had. Zijn ademhaling was versneld en hij nam even de tijd om weer op adem te komen. Hij richtte zijn blik op de jongen. Dat was maar op het nippertje goed gegaan. Als hij de jongen iets langer had aangeraakt had hij de genezing weer teniet gedaan. Hij wist echter niet hoeveel hij wel had kunnen genezen en dus was er maar een manier om dat te ontdekken. “Kan je me horen?” vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Emptyza mei 23, 2020 9:00 pm

Victor legde diens hand op de zijkant van Alex’ hoofd. Zijn hand voelde kou aan alsof het net uit een bak met ijskoud water was gehaald. Het was vast van de stress, aangezien het er niet op leek dat de man alle vertrouwen had in zijn eigen krachten. Na een tel voelde de hand plots veel warmer aan. Alex voelde een vloed van energie in zijn lichaam heen bewegen. Een gevoel van geluk kroop in Alex’ lichaam vanaf het moment dat hij in de verte een vogel hoorde tjirpen. Enthousiast keek hij naar de man die buiten adem leek te zijn. Het had hem blijkbaar de nodige moed en energie gevergd, maar het was niet voor niets! Alex gehoor was weer hersteld. De jongen was zo blij dat hij geen weet wist met zijn geluk. ‘Kan je me horen?’ vroeg Victor vanaf hij zijn ademhaling weer had hersteld. ‘Ja, ik kan je horen! Super bedankt man!’ Alex keek de man breed glimlachend aan en gaf hem een schouderklop. ‘Goed gedaan, echt waar! Je hebt zowat mijn vel gered, ik kan je echt niet genoeg bedanken’ Alex was zo blij dat hij weer kon horen. Het was een verschrikkelijke gevoel geweest om opeens niets meer te horen behalve wat gezoem en bewegende monden. Met wat is gebeurd, kon hij enkel zijn gehoor nog meer appreciëren. Het is een waardevol instrument dat de nodige zorg verdiende. ‘Als er iets is dat ik je kan doen, zeg het maar eh!’ vroeg Alex beleefd aan de man die zijn gehoor succesvol had hersteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




What?!? Are you Fronkensteen?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What?!? Are you Fronkensteen?    What?!? Are you Fronkensteen?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What?!? Are you Fronkensteen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r
-
Ga naar: