Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Familiar face.  - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Familiar face.  - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Familiar face.  - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Familiar face.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2020 8:08 pm

Familiar face.  - Pagina 2 Giphy
Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles
Girls with tattoos who like getting in trouble
Lashes and diamonds, ATM machines
Buy myself all of my favorite things

Chloé begreep wel wat hij bedoelde. “In Los Angeles kan alles, maar eigenlijk ook weer niet” voegde ze aan zijn opmerking toe. Eigenlijk was het een hele erge judgmental stad, in een plek waar iedereen eigenlijk zichzelf zou moeten kunnen zijn. Daarom was het ook wel weer bevrijdend om hier te zijn. Ze richtte haar aandacht weer op Jace. “Wie weet…” zei Chloé “Ik ben in ieder geval er wel blij om dat je iets van berouw toont. Je hebt ook mensen die het helemaal niets doet dat ze dit zouden kunnen. Dan had ik me denk ik toch wel zorgen gemaakt.” Het was absoluut niet zo dat ze nu bang voor hem was ofzo. Juist niet. Het was nu eenmaal een rare situatie en ze was blij dat ze hem tegen was gekomen. Het voelde goed om hier met iemand te zijn die begreep hoe haar leven voor dit leven was geweest. Eventjes keek Chloé naar haar ijshoorntje, waar ze nu helemaal geen plezier meer van had gehad. Het ijs was helemaal gesmolten en ze keek met een pruillipje naar het vrolijk gekleurde plasje dat in het hoorntje zwom. “Nou, dat was ook geen succes” zei ze tegen Jace, om alles weer wat luchtiger te maken. “Zullen we er nog eentje halen? Het is wel een goed excuus om daar nog een keer binnen te kunnen stappen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2020 3:22 pm

Jace had geen idee hoe hij op Chloé’s woorden moest reageren. Aan de ene kant had hij wel berouw voor wat hij gedaan had tegen de jongen, aan de andere kant was hij er nog niet zo zeker van of hij echt zou twijfelen om zijn bijzonderheid opnieuw te gebruiken als dat echt nodig was. En dat leken zijn ouders ook wel te beseffen, anders zouden ze hem niet naar de lus hebben gestuurd. Dan zouden ze verhuisd zijn en het voorval zijn vergeten en hadden ze hem een nieuwe kans gegeven, maar dat hadden ze niet gedaan. En ergens deed dat pijn, maar aan de andere kant begreep Jace ook goed genoeg waarom zijn ouders die keuze hadden gemaakt. Ach ja, het was nu niet anders. Gelukkig begon Chloé over iets luchtiger toen bleek dat haar ijs was gesmolten en Jace grinnikte. “Ja, laten we dat doen,” zei hij tegen haar en stond vervolgens op. Hij draaide met zijn ogen toen hij de oude man van eerder naar hun zag kijken, met een alwetende glimlach om zijn lippen. Hij gaf Jace met een knikje naar Chloé te kennen dat hij haar vast moest pakken, maar Jace had geen zin om toe te geven en deed net alsof hij het niet zag. “Is er veel drama gebeurd in de tussentijd dat ik hier niet was?” vroeg hij aan haar. “Of ben je nog met een leuke jongen weggeweest of iets dergelijks?” Jace kon een grijns nauwelijks verhullen terwijl hij haar aankeek. In Los Angeles was het ook zo geweest dat ze een avond wel eens zoenend eindigde met een jongen, dus het zou hem niets verbazen als ze hier weer één of ander avontuur had meegemaakt. Zo was Chloé nu eenmaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptydi apr 28, 2020 4:25 pm

Familiar face.  - Pagina 2 Giphy
Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles
Girls with tattoos who like getting in trouble
Lashes and diamonds, ATM machines
Buy myself all of my favorite things

Het leek haar beter om het over iets luchtigs te hebben. Ze hadden nu allebei al zo’n zwaar beladen onderwerp aangesneden dat ze bijna was vergeten dat dit ook gewoon een leuk wederzien tussen twee vrienden uit Los Angeles was. Daarom besloot ze het maar op het ijs te gooien en aan te bieden om nog een ijsje te gaan halen. Daar leek Jace wel oren na te hebben en terwijl ze het ijswinkeltje weer binnen liepen, vroeg Jace aan haar of er nog drama was geweest in Los Angeles en of ze nog weg was geweest met een leuke jongen. Chloé grijnsde, terwijl ze in de rij gingen staan. “Ik heb ruzie gemaakt met een meisje” zei ze met een grijns “Maar het bleek dat ze roddels over mij aan het vertellen was in een bar, dat ik makkelijk was en blah blah. Maar ik vind het stom, en no offense naar jou dat weet je, maar als een jongen seks heeft is hij cool en stoer, maar als ik het als meisje doe, dan ben ik een slet en weet ik het allemaal niet. Dat vond ik echt bullshit, dus dat heb ik haar even duidelijk gemaakt.” Nogmaals keek ze met een grijns naar Jace en rolde ze even met haar ogen. “En verder gewoon de gebruikelijke bullshit. Iedereen is vrienden met elkaar, maar toch niet. Iedereen gaat vreemd en heeft een nieuwe neus, nieuwe tieten of nieuwe lippen.” Ze moest zelf even hardop lachen en schudde haar hoofd. “En jij? Ik zie jou niet zo heel regelmatig met de dames, Jace. Waarom is dat?” Het was geen vraag waarmee ze iets aan het suggeren was, maar meer uit oprechte interesse. Misschien was hij wel heel verlegen, of wachtte hij op de “ware”? Dat Chloé niet zo was, betekende niet dat anderen net zoals haar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptyvr mei 01, 2020 3:00 pm

Chloé begon een weergave te geven van hoe de meesten van het volk in Los Angeles was en Jace was er niet verbaasd over dat ze wat ze vertelde had meegemaakt. Het was de gebruikelijke drama in Los Angeles en meer viel daar niet over te vertellen. Het was echter wel waar dat het bij een jongen stoerder overkwam als hij met meerdere meisjes naar bed ging en dat het bij een meisje overkwam alsof ze zich door iedereen het bed in liet praten, wat Jace ook wel vrij belachelijk vond. Hij was nog maagd, dus hij zou niet weten hoe het was om een echte player te zijn, maar hij dacht ook niet dat hij er zo happig was om daar achter te komen. “Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat hij graag doet,” zei hij schouderophalend. Hij had wel half en half verwacht dat het onderwerp naar hem geleid zou worden en hij grijnsde naar haar. “Omdat…” Ja, waarom eigenlijk? “Ik denk omdat ik me niet zomaar aan iemand wil binden,” mompelde hij. “En no offense, maar de meeste meisjes in Los Angeles zijn wel iets te makkelijk wat dat betreft. Ik wil niet met iemand gaan die zomaar met iedereen geslapen heeft. Ik ben niet beoordelend of zo, maar ik ben niet direct op zoek naar een dramaqueen met een behoorlijke reputatie.” Hopelijk zou ze dat niet verkeerd opvatten. Hij zei zeker niet dat zij een dramaqueen was, maar hij was gewoon niet iemand die snel met anderen mee ging naar bed. “Ik denk dat het ook wel door mijn bijzonderheid komt dat ik eerst iemand volledig moet vertrouwen en mezelf vooral moet kunnen vertrouwen dat ik iemand niet onopzettelijk pijn ga doen als ik verbonden zou zijn met die persoon.” Getver, wat klonk dat allemaal ingewikkeld, zeg. “Maar ik bedoelde eigenlijk je leven sinds je binnen de lus bent,” ging hij haastig verder. “Hoe is dat tot nu toe verlopen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptydi mei 05, 2020 7:39 pm

Familiar face.  - Pagina 2 Giphy
Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles
Girls with tattoos who like getting in trouble
Lashes and diamonds, ATM machines
Buy myself all of my favorite things

Chloé begreep wel wat Jace bedoelde. Ze vatte zijn woorden niet verkeerd op. Het was ook niet zo dat Chloé met Jan en alleman mee naar huis ging, maar ze was niet heel erg moeilijk wat dat betreft. Vooral omdat ze ook aan haar eigen behoefte wilde komen. “Ja, iemand moet je bijzonderheid natuurlijk ook kunnen accepteren. Het is lastig om zoiets voor iemand verborgen te houden en dan vraag ik mij ook wel af: moet je dat willen, zoiets verborgen houden?” Chloé wist niet wat ze zou doen als ze een relatie kreeg met iemand die geen bijzonderheid had. Zou ze dan eerlijk zijn? Zou ze liegen? Er zou zoveel zijn dat ze dan zou moeten opbiechten. Jace had echter meer bedoeld op het leven dat ze hier in de lus leidde. Ze grijnsde toen. “Nou, het is nu leuker geworden” zei ze met een grinnik en knipoogde naar hem. Niet op een flirterige manier, gewoon vriendschappelijk. “Al moet ik zeggen dat ik wel een hoop leuke mensen ontmoet heb.” Hazel, Hunter en Day schoten meteen door haar hoofd. Ja, zij zouden haar leven in de lus vast en zeker een stuk aangenamer maken. Uiteindelijk waren ze aan de beurt bij de ijsman. “Er zijn een hoop leuk, prettige plekken hier. Al heb ik nog totaal niet met mijn bijzonderheid ofzo geoefend. Ik ben niet zo van het leren.” Chloé grijnsde. Veel verder dan de middelbare school was ze niet gekomen. “Doet u mij maar een hoorntje, met aardbei en pistache” zei Chloé met een glimlach “Wat wil jij? Ik betaal, om je welkom te heten in de lus.” Terwijl Jace zijn bestelling op gaf, sloeg Chloé haar armen over elkaar en wachtte ze op haar bestelling. “En jij? Wat ben jij van plan om hier te doen? Wil je echt je bijzonderheid gaan trainen, of wil je, net als ik een, beetje gaan rond lummelen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2020 12:10 pm

Jace haalde zijn schouders op. Hij was over het algemeen iemand die vrij veel van anderen kon hebben en die goed geheimen kon bewaren. Misschien kwam het ook wel deels omdat hij zelf een bijzonderheid had en omdat hij er zelf scheef op aan werd gekeken, maar hij dacht niet dat hij een probleem zou hebben met iemand die een bijzonderheid had als hij het zelf niet had. Hij dacht ook niet dat hij dan jaloers zou worden, al kon de realiteit wel eens heel anders uitdraaien dan wat hij nu dacht. Hij had zelf de negatieve kanten van een bijzonderheid ontdekt, maar als hij geen bijzonderheid zou hebben en hij zou dan iemand ontmoeten die het wel had, zou hij er dan nog zo over denken? Hij besloot echter niet om die discussie te beginnen en dus knikte hij maar op haar woorden, al wist hij niet goed wat hij erop moest antwoorden. “Laat me raden,” begon hij met een grijns toen ze over haar tijd in de lus begon. “Je hebt vast weer één of andere knappe kerel ontmoet waar je mee bent gaan feesten?” Zo’n knipoog gaf ze iemand niet zomaar. Hij gaf zijn bestelling door – twee bollen chocoladeijs, lekker simpel – en haalde toen zijn schouders op toen ze haar vraag stelde. “Ik ben hier in eerste instantie tegen mijn zin gestuurd, remember,” zei hij met een zucht. “Ik heb geen tijd gehad om een plan op te stellen en nu ik hier eenmaal ben, weet ik het nog steeds niet. Ik denk dat ik anderen wil ontmoeten zodat ik meer leer over hun bijzonderheid en hoe zij het in toom houden?” Hij wilde het liefste dat alles weer zo werd als eerst en hij terug naar huis kon gaan, maar dat zat er voor hem voorlopig nog niet in. En dat was behoorlijk frustrerend. “Ik kan het moeilijk trainen. Dan zou ik het alleen maar erger maken. Ik had gewoon nooit me moeten laten beïnvloeden door mijn woede, maar daar ben ik nu niks mee. Dus ik denk dat ik het gewoon op mensen ontmoeten houd en voor de rest zie ik wel.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptydi mei 19, 2020 10:15 am

Familiar face.  - Pagina 2 Giphy
Breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles
Girls with tattoos who like getting in trouble
Lashes and diamonds, ATM machines
Buy myself all of my favorite things

Dat was waar ook, Jace was hier vrij abrupt naar toe gestuurd. Hij bleek geen idee te hebben wat hij hier moest doen. Dat was voor Chloé wel herkenbaar. Aan de ene kant wilde ze haar bijzonderheid wel verbeteren, aan de andere kant had zoiets van: wat kon je nog verbeteren aan water en ijs besturen? Misschien zou ze kunnen leren hoe je het als een wapen kon gebruiken. Maar dat was iets voor later. Nu was ze lekker aan het genieten van een ijsje. Toen Jace zijn bestelling had gehad, betaalde Chloé voor de twee ijsjes en begon ze vrolijk aan die van haar te likken. “Ik snap wel wat je bedoeld…het is niet of je meteen hier een plan kan hebben ofzo. Misschien kunnen we samen een plan op stellen. Dan zijn we in ieder geval niet alleen.” Bemoedigend glimlachte ze naar Jace. Ze was blij met deze vernieuwde vriendschap, die ook nog eens heel erg welkom was. Jace was een lieve jongen – een jongen met wie ze makkelijk bevriend zou kunnen raken. Het was toevallig dat ze elkaar juist in deze lus waren tegengekomen, maar ze was er alleen maar blij mee. “Ik ben blij dat je er bent, Jace” zei ze lief tegen hem en klopte eventjes vriendschappelijk op zijn schouder “Ik denk dat, als ik voor mijzelf spreek, het veel makkelijker word met een vriend hier.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptywo mei 20, 2020 4:23 pm

Chloé begon erover om samen een plan op te stellen en Jace haalde kort zijn schouders op. Hoe zouden ze dat dan moeten doen? Hij kon moeilijk oefenen met zijn gave en er was geen haar dat er aan dacht om het op haar uit te oefenen. En voor de rest wist hij niet wat hij nog moest plannen. Het zag er binnen de kortste keren nog niet naar uit dat hij uit de lus zou geraken. Misschien kon hij naar een andere lus gaan, maar daar was hij hier nog te kort voor om dat al uit te maken. Hij zou trouwens ook niet weten naar welke lus hij dan zou gaan, dus daar had je dat. “Misschien kunnen we eerst eens kijken hoe de rest van onze ontmoetingen met de andere Peculiars gaat verlopen en op basis daarvan kunnen we altijd nog kijken. Als het ons te veel wordt, gaan we gewoon naar een andere lus.” Hij haalde zijn schouders op. Probleem opgelost. Een glimlach verspreidde zich echter om zijn lippen toen ze haar woorden sprak en kort legde hij zijn hand op de hare en gaf ook een klopje op haar hand. “Dat gevoel is volledig insgelijks,” verzekerde hij haar vervolgens. Hij was blij dat hij haar was tegengekomen en nog meer nu dat ze hem had verteld wat haar zoal dwarszat. Hij hoopte dat als ze het ooit aan iemand anders zou vertellen, diegene er ook begrip voor zou hebben. En anders zou hij die persoon wel eens even met zijn of haar ergste angsten confronteren, dat zou wel goedkomen. “Het is inderdaad niet heel vervelend om iemand te hebben waarmee ik het kan vinden. Jouw sociale skills zijn beter dan die van mij, dus ik denk dat jij eerder vrienden zal maken hier in de lus dan ikzelf. Maar wie weet verbaas ik ons beiden nog wel.” Hij grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2020 3:36 pm

In haar hoofd was Chloé alweer allemaal plannen aan het maken, maar Jace trok haar weer eventjes terug naar de realiteit. Hij was wat dat betreft dat rustiger dan haar en kon wat beter nadenken over dingen, Chloé riep altijd eerst dingen en ging dan pas nadenken. “Ja, ja misschien is dat wel een beter idee. Misschien een lus dichterbij Los Angeles, dan kunnen we af en toe nog daar naar toe om de mensen er even aan te herinneren dat we nog steeds leven.” Ze grijnsde nogmaals en ging wat ontspanner zitten, terwijl ze hapjes nam van haar ijsje. Opeens was deze middag toch een stuk relaxter dan normaal gesproken. “Ach, we slaan onszelf er samen wel door heen, joh. Weet dat je in ieder geval hier iemand hebt waar je op kan terugvallen als er iets aan de hand is, dat beloof ik je.” Ze glimlachte naar hem, maar zorgde er wel voor dat de toon van haar stem zo was dat hij zeker wist dat ze het meende. Nadat hij haar zo had geholpen, zou ze de aankomende tijd voor hem klaar staan en ze wist zeker dat dit andersom ook zo zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Dawson

Jace Dawson

Aantal berichten : 109
IC-berichten : 88

Character sheet
Bijzonderheid: Fear control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Emptyzo jul 12, 2020 8:26 pm

Jace Dawson
“Dat zullen we dan wel zien,” grinnikte hij. “Ik zou het zeker leuk vinden om eens een tripje buiten de lus te maken. Niet per se om te ontsnappen aan Inndyr, maar gewoon om te zien wat er buiten deze lus nog allemaal te ontdekken valt.” Dan konden ze er een dagtrip van maken of iets dergelijks. ’s Morgens vertrekken voordat de zon aan de hemel stond en ’s avonds, nadat ze in die andere lus iets gegeten hadden, weer terugkomen. “Ik weet zeker dat er ergens nog lussen zijn waar we wel het één en ander kunnen ontdekken. Of leuke ruïnes bezoeken in Italië of zo.” Hij had wel een paar ideeën dat ze uit konden voeren en hij was er ook vrij zeker van dat hij Chloé er wel enthousiast voor kon krijgen. Hij was gewoon blij dat hij iemand in de lus had bij wie hij niet constant op zijn hoede hoefde te zijn of hoefde na te denken over eventuele plannen om haar te confronteren met haar angsten als dat zou moeten. Hij glimlachte oprecht toen ze haar woorden sprak en keek haar aan met zijn grijsgroene ogen. “Weet dat jij ook altijd op mij kunt bouwen,” zei hij zacht. “Hoe stom het ook klinkt of hoe diep je ook in de shit zit, ik zal er altijd voor je zijn.” Drama met haar familie of drama met een jongen zou waarschijnlijk het eerste agendapuntje zijn wat haar betrof, maar misschien verraste hij zichzelf nog en was hij de eerste die met drama aan kwam zetten. Alhoewel… Jace richtte zijn blik op Chloé en grinnikte kort. Nee, zij was zeker weten de eerste die naar hem zou komen met drama en niet andersom.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Familiar face.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familiar face.    Familiar face.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Familiar face.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Familiar face
» 370. Poker face
» ♡ teardrops on my face, let it wash away my sins
» ♡ love how my face fits so good in your neck

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e :: i c e . c r e a m . p a r l o u r
-
Ga naar: