Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Firefo11
15 oktober 2016


[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Birdpl11

Deel
 

 [Gezocht] You don't know how to love me when you're sober

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] You don't know how to love me when you're sober   [Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Emptywo jul 08, 2020 9:25 pm


Haaaay! Ik ga toch maar eens proberen een van mijn plotideetjes uit te werken, sinds ik met een gebroken middenvoetsbeentje zit en toch vakantie heb. Ik was net bovenstaand liedje aan het luisteren en ik wil dit heel erg graag met Shay/Liz uitwerken.

Het lijkt me leuk om voor een van deze twee meiden een soort relatie te hebben met een jongen, maar dat deze jongen haar alleen leuk vind als hij dronken is. Dus zeg maar dat hij haar alleen aandacht geeft als hij dronken is en dan bij haar wilt zijn en met haar wilt zijn. En als hij dan nuchter is eigenlijk best wel een douchebag en een eikel tegen haar is. En dat Shay/Liz dan eigenlijk elke keer zoiets heeft van "fuck hem, ik hoef hem niet meer", maar dan toch wel weer terugkomt, omdat ze toch wel verliefd op hem is. Of dat "verliefde" bij die jongen ook zit, mag je helemaal zelf bepalen. <3

Ik denk dat ik Shay hier het meest geschikt voor vind, ze is best kieskeurig met het uitzoeken van haar liefdes, maar als ze verliefd is, is ze dat ook heftig en zou ze dit soort gedrag ook tot op een zekere hoogte accepteren. Liz zou eventueel ook nog kunnen, maar Liz is helemaal nog in de war met haar emoties omdat ze opeens een peculiar is dus ik wil eigenlijk die lieve baby niet teveel hooi op haar vork geven, maar het zou eventueel kunnen.

Eventuele details kunnen we natuurlijk altijd via PM uitzoeken.

Laat het me vooral weten als je dit ook ziet zitten. Joe joe. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] You don't know how to love me when you're sober   [Gezocht] You don't know how to love me when you're sober Emptywo jul 08, 2020 10:59 pm

Oké oké dit is sneller volbracht dan ik dacht thank you so much Freedje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] You don't know how to love me when you're sober
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] I don't know what to call this.
» [gezocht] Alles
» [Gezocht] You're my only drug ~
» [Gezocht] ♡ One more time I promise after that, I'll let you go
» [Gezocht] Stay tonight

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: d i s c u s s i o n :: p l o t s / a d o p t i o n s
-
Ga naar: