Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

[Gezocht] Stay tonight Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


[Gezocht] Stay tonight Firefo11
15 oktober 2016


[Gezocht] Stay tonight Birdpl11

Deel
 

 [Gezocht] Stay tonight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyza jul 11, 2020 8:44 pm

HAAY!

Hier ben ik weer.

Ik heb een maand geleden ongeveer Chung Ha geclaimd. Even een disclaimer: ik heb vorige maand kpop ontdekt en ik ben helemaal geobsedeerd. Vooral door deze queen, want dit is een hele vooruitstrevende artiest voor K-Pop standaards. Zo zijn er bijvoorbeeld gay mannen in haar videoclips, die make-up dragen en op hoge hakken lopen. In Zuid-Korea is dit (helaas) nog niet normaal, dus daarom ben ik helemaal obsessed dat zij dit doet.

Ik wilde haar face claimen voor een character. Het is deels gebaseerd op wat Chung Ha doet. Mijn karakter is gevlucht uit Zuid-Korea, samen met haar broer, omdat hij homoseksueel is. Mijn girl heeft daar verder geen problemen mee. Qua beroep is ze een make up artiest. Ik moet haar qua karakter enzo nog een beetje uitwerken, maar dit is dus een beetje het idee dat ik had.

Ik heb 2 mensen nodig.

- Misschien raad je het wel, maar ik zou graag iemand willen hebben die haar broer speelt. De enige vereiste is dat hij uit Zuid-Korea komt en dat hij homoseksueel is. Voor de rest mag je alles zelf bepalen.

- Mijn karakter kan waarschijnlijk niet/tot geen Engels/de taal die ze in de lus spreken en ik heb iemand nodig die haar een beetje wegwijs kan maken. Vanuit daar kunnen we ook weer andere dingen plotten ofcourse. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyza jul 11, 2020 8:54 pm

Alyssa kan haar wel wegwijs maken en proberen Engels te leren? Dat moet echt hilarische topics opleveren! Aiden zou het ook wel kunnen tho, dus kies maar :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyza jul 11, 2020 9:04 pm

Ik zou misschien wel de broer kunnen maken? 👀
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyza jul 11, 2020 9:30 pm

Zeal Dreyar schreef:
Ik zou misschien wel de broer kunnen maken? 👀

OEEEH jaaaa! Super leuk! Dan ga ik je morgen even PB'en want ik had al een paar ideetjes ^^

@Freedje: jaaaa lijkt me fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyzo jul 12, 2020 10:40 am

Chloé Hill schreef:
Zeal Dreyar schreef:
Ik zou misschien wel de broer kunnen maken? 👀

OEEEH jaaaa! Super leuk! Dan ga ik je morgen even PB'en want ik had al een paar ideetjes ^^

@Freedje: jaaaa lijkt me fun!

Hmu when she's ready for topics!

Miles zou ondertussen ook nog kunnen voor dat idee waar ik Alyssa en Aiden al voor had opgegeven, hahahaa
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyzo jul 12, 2020 3:08 pm

Als je nog iemand nodig hebt om haar wat wegwijs te maken heb ik Victor ook nog voor je. Hij is op veel verschillende plekken geweest dus het kan best wel dat hij een paar woorden koreaan spreekt, dus dan kunnen ze zo proberen communiceren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyzo jul 12, 2020 3:53 pm

Victor Frankenstein schreef:
Als je nog iemand nodig hebt om haar wat wegwijs te maken heb ik Victor ook nog voor je. Hij is op veel verschillende plekken geweest dus het kan best wel dat hij een paar woorden koreaan spreekt, dus dan kunnen ze zo proberen communiceren

Oh, dat zou heel erg fijn voor haar zijn! Ze heeft natuurlijk haar broer, maar meer mensen die Koreaans spreken zou echt fijn zijn om zich wat meer thuis te laten voelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyma jul 13, 2020 4:05 pm

Shay Oakley schreef:
Victor Frankenstein schreef:
Als je nog iemand nodig hebt om haar wat wegwijs te maken heb ik Victor ook nog voor je. Hij is op veel verschillende plekken geweest dus het kan best wel dat hij een paar woorden koreaan spreekt, dus dan kunnen ze zo proberen communiceren

Oh, dat zou heel erg fijn voor haar zijn! Ze heeft natuurlijk haar broer, maar meer mensen die Koreaans spreken zou echt fijn zijn om zich wat meer thuis te laten voelen

Laat maar weten als je een topic wilt doen dan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Emptyma jul 13, 2020 4:45 pm

Yes! Ik moet eerst ff 20 IC’s met Liz, dan ga ik haar aanmaken. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[Gezocht] Stay tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Stay tonight   [Gezocht] Stay tonight Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Stay tonight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» how to stay relaxed
» {Gezocht} forever enemy
» [Gezocht] I don't know what to call this.
» [gezocht] Alles
» [Gezocht] You're my only drug ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: d i s c u s s i o n :: p l o t s / a d o p t i o n s
-
Ga naar: