Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Firefo11
15 oktober 2016


My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Birdpl11

Deel
 

 My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptyma jul 13, 2020 9:38 pm

My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Tumblr_o61ieo9JhQ1uxiax1o3_400
Turnin' up emotional faders, keep repeating self-hating phrases
I have heard enough of these voices, almost like I have no choice
This is biological stasis, my mood's shifting to manic places
Wish I laughed and kept the good friendships, watch life, here I go again


Angst. Verwarring. Verdriet. Dat waren de emoties die op dit moment in het meisje haar ogen te zien waren. Angst, omdat het avond was en ze bang was dat de overvallers uit Los Angeles haar gevolgd waren. Verwarring, omdat ze opeens net zo bijzonder als Chloé bleek te zijn, maar ze geen idee had wat dat betekende. Verdriet, omdat alles wat er gebeurd was zo verschrikkelijk snel ging en ze van niemand afscheid had kunnen nemen. Het was allemaal zo verschrikkelijk snel gegaan. Nadat Liz haar ouders had verteld over haar ongeluk, was ze praktisch meteen op het vliegtuig gezet, naar dezelfde plek als waar Chloé was, een “lus”? Haar ouders hadden niet de tijd genomen om uit te leggen wat dit precies was, en Liz was te moe geweest om het allemaal uit te zoeken. Zodra ze op het vliegveld geland was, hadden haar ouders instructies gegeven over hoe ze in de lus moest komen en hier stond ze dan. Alleen. In een enorm huis, wat er van een afstandje heel knus en gezellig uit had gezien, maar wat voor Liz nu toch leeg en alleen voelde. Waar was Chloé in godsnaam? Hadden haar ouders dan ook niet de moeite gegeven om haar kleine zusje een berichtje te sturen, om te melden dat ze er aan kwam? Nu stond ze hier helemaal alleen, samen met haar drie koffers, haar linnen schoudertas en een rommelige knot in haar haren. Haar ogen stonden angstig, het was duidelijk te zien aan het meisje dat ze heel erg had gehuild. Haar normale prachtige lange krullen waren nu in een rommelige knot op haar hoofd gebonden en niets was te zien dat het meisje zich normaal gesproken wel heel erg verzorgde. Nu stond ze hier al eventjes en Liz begon het steeds raarder te vinden dat er niemand was. Was ze überhaupt wel in het juiste huis? Binnen een paar stappen stond ze weer bij de deur. Wacht, misschien moest ze niet zomaar weggaan. Terwijl haar hand nog op de klink lag, draaide ze zich weer half om. “Hallo? Is daar iemand?” riep ze toen hardop “Chloé?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydi jul 14, 2020 9:47 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz Hill

Nog altijd was ze net gewend aan de hedendaagse kleding. Het was allemaal veel te bloot, veel te boers en veel te jongensachtig. Ze weigerde dan ook om helemaal te bekeren tot de huidige modetrend en droeg nog altijd een lange rook, nette witte hakken, een net wit blouseje met daarover heen een sjaal gedrapeerd. Al met al behoorlijk gereformeerd, al stond het haar prachtig. Haar blonde lokken had ze opgestoken in een Franse knot in de hoop dat ze iets minder intimiderend over kwam. Ze had gemerkt dat de meeste kinderen het lastig vonden om haar te wennen. Ze begreep het goed aangezien ze natuurlijk van onbekende afkomst was en ze plots hier iedereen ging vertellen wat hij of zij moesten doen. Het kon intimiderend over komen, maar toch besloot ze geduldig en vriendelijk te blijven. Vanzelf zouden ze er wel achter komen dat ze best aardig kon zijn zolang je je maar aan de regels hield. Ze had zich neergezet wederom in de woonkamer met een kopje thee, aangezien ze opnieuw van Girolamo had gehoord dat een nieuwe bijzondere was gearriveerd of zou arriveren. De perfecte kans dus om iemand te leren kennen en om aan andere te laten zien dat ze echt niet zo eng was. De thee zou nog wel even warm blijven, maar ze hoopte niet dat ze al te lang hoefde te wachten. Ze was daarom blij zodra ze deur hoorde, gevolgd door een stem. Bella kwam recht en liep met een vriendelijke glimlach de hal in om daar het meisje te begroette. De drie koffers die bij haar stonden zeiden al genoeg. ”Good evening my dear,” begroette ze het meisje. Ze deed haar best om Engels te praten en was blij om te merken dat de woorden er goed uit kwamen desondanks haar Franse accent. ”My name is Bella Rosefinch, but you can call me miss or madame Rosefinch,” stelde ze zichzelf voor. Vervolgens gebaarde ze naar de woonkamer. ”Would you like some tea? We can talk about the loop and every question that comes with it,” stelde ze voor met een warme glimlach. Gelukkig was bijzondere groeten hier hetzelfde als in haar oude lus. Daardoor voelde zij zich ook iets meer op haar gemak en merkte ze dat ze zich al iets minder stijf opstelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptywo jul 15, 2020 7:23 pm

Toen ze niet meteen een reactie kreeg, was haar eerste reactie eigenlijk om meteen de deur open te trekken en weg te rennen. Weg te rennen naar het vliegveld, het eerste vliegtuig terug naar Los Angeles te nemen en weer terug naar haar ouders te gaan. Maar zodra ze had geroepen, was er een vrouw verschenen. Liz fronste een beetje toen ze de vrouw bekeek. Ze zag er wat ouderwets uit, maar wel heel erg mooi. Alsof ze zo een geschiedenisboek was uitgelopen. Liz knikte naar de vrouw. “Good evening” begroette ze de vrouw enigszins onzeker terug. Liz wist niet wat ze verwacht had bij de aankomst in het huis, dus ze wist niet of ze teleurgesteld was of nou juist heel erg blij moest zijn. De vrouw stelde zich voor als Bella Rosefinch en Liz knikte, om aan te geven dat ze het had begrepen. “Elizabeth Hill, but everybody calls me Liz” stelde Liz zich terug voor en deed een paar stappen verder het huis in. Nu ze wat verder het huis in liep, was het eigenlijk wel heel erg mooi. Het had een oude uitstraling, wat je niet veel zag in Los Angeles, maar wat Liz wel kon waarderen. Haar ogen richten zich weer op de vrouw, toen deze aanbood om wat thee te drinken en dat ze vervolgens het een en ander zou uitleggen. Liz knikte en kwam wat verder het huis in, haar koffers eigenlijk vergetend. “Can you start by telling me what a loop exactly is, miss Rosefinch?” vroeg Liz een beetje zachtjes, omdat ze het idee had dat het een domme vraag was. Waarom wist ze niet waar ze was? “I mean, my parents told me that it’s a place where a lot of peculiars live, but that’s all they told me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydo jul 16, 2020 11:30 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz Hill

De stem vanuit de hal had haar doen opkijken. Zodra ze de hal in liep merkte ze gelijk al de verwarring bij het meisje op. Overduidelijk was ze nieuw en Bella nam meteen haar rol als gastvrouw in. Met een vriendelijk houding begroette ze het meisje. Ze stelde zichzelf maar meteen voor in de hoop dat het meisje zich iets comfortabeler zou voelen. “Elizabeth Hill, but everybody calls me Liz” stelde het meisje zichzelf voor. Bella glimlachte iets meer. ”What a beautiful name you have Liz,” complimenteerde Bella haar. De naam voelde bekend voor haar aan en zorgde ervoor dat ze het meisje net iets vriendelijker ontving. Ze nodigde haar uit voor de thee en stelde haar ook gerust dat ze dan al haar vragen kon stellen. Het meisje knikte en liep verder. “Can you start by telling me what a loop exactly is, miss Rosefinch?” vroeg Liz al voordat ze bank hadden bereikt. De vraag had voorzichtig geklonken, waardoor Bella knikte als teken dat ze vraag snel zou beantwoorden. ”Please, take a seat,” zei ze Liz terwijl ze zelf ook weer plaats nam en naar de theepot toe boog. Ze schonk een kopje in en overhandigde deze vervolgens aan Liz. “I mean, my parents told me that it’s a place where a lot of peculiars live, but that’s all they told me,” sprak het meisje verder, waarop Bella begrijpend knikte. Het verschillende per bijzondere hoeveel ze wisten van de lus voordat ze arriveerde. Bella vond het dus niet erg om wat meer informatie te geven. Ze was het gewend. Ze nam haar eigen kopje weer op schoot. ”A loop is a place where the time resets every night. At 12 AM Louise Bluebonnet, the owner of this loop, resets the time and so creates a loop of the same day. Everything gets reset in the village, but not in the residence. Here everything goes on. So the peculiars aren’t affected by it,” legde Bella de basis uit. ”This loop was created to home children with peculiar gifts. It is a place where you can learn about your gift, control it and know how to life with it,” vervolgde Bella met een klein glimlachje. Even nam ze een slokje van haar thee om een korte pauze in te lassen tijdens haar uitleg zodat Liz eventueel vragen kon stellen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydi jul 21, 2020 3:50 pm

Ondanks haar zenuwen en haar verwarring, voelde de aanwezigheid van miss Rosefinch fijn. Dit leek haar iemand die wist waar ze het over had. En daar kwam ook nog eens bij dat ze heel erg rustig was, waardoor Liz zich ook steeds rustiger voelde. Nadat Liz haar vraag had gesteld, gaf miss Rosefinch aan dat ze mocht gaan zitten. Een beetje twijfelend ging ze zitten, haar koffers even latend voor wat het was en nam met een dankbaar glimlachje het kopje thee aan, dat haar werd aangereikt. Voorzichtig blies ze in het kopje en nam ze een slokje. De warme thee verwarmde haar lichaam, buiten was het zeker koud geweest, dus de thee was aangenaam. Miss Rosefinch begon te vertellen over de lus en nieuwsgierig keek Liz haar aan. “So…if I get this right…if you live in the loop, you will age, but if you live in the village, you will not? And the people that live in the village are just ‘normal’ people?” Bij het woord “normal” maakte ze met behulp van haar vinger twee aanhalingstekens. Nu snapte ze iets beter waar ze precies was en wat het inhield. Met trillende handen zette ze het kopje neer op de tafel en ze sloeg haar armen een beetje beschermend om zich heen, alsof ze zichzelf wilde wegstoppen in de zachte kussens van de bank. “Miss Rosefinch” begon ze toen een beetje onzeker en sloeg haar ogen neer “I have to admit…that I am a bit scared. Everything happened so fast. For 21 years, I didn’t even know I had these powers and now I am in a place where everybody seems to be so special.” Haar grote bruine ogen keken de vrouw tegenover haar recht aan, stonden angstig en onzeker. “How am I supposed to learn all this? I don’t even know how to use my powers right now, the only thing that I know is that something happened because I was very scared. And what about my sister? I haven’t speak with her in weeks, and I know that she’s here, but what if she doesn’t want to see me anymore?” Liz sloeg haar handen weer in elkaar en sloot haar ogen weer. De behoefte om in tranen uit te barsten was heel erg aanwezig, maar ze moest zichzelf groot houden. Niemand had er wat aan als zij hier een potje ging zitten grienen. “My apologies, miss Rosefinch. It’s a bit overwhelming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydo jul 23, 2020 1:39 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz Hill

Het meisje was totaal uit haar doen en Bella wist meteen hoe ze de situatie moest aanpakken. Hierin was gelukkig nog alles hetzelfde. Ze begeleidde Liz naar de woonkamer en nodigde haar uit voor wat thee. Het was nog altijd de perfecte manier om rustig alles uit te leggen met genoeg tijd voor vragen. Bella hoopte dat haar uitleg nog een beetje duidelijk was. Het was immers wel een tijd geleden dat ze zich in deze positie bevond. Ze was allang blij dat haar Engels goed genoeg klonk. In het Frans zou het meisje haar waarschijnlijk al helemaal niet hebben begrepen. “So…if I get this right…if you live in the loop, you will age, but if you live in the village, you will not? And the people that live in the village are just ‘normal’ people?” vroeg Liz zodra Bella haar verhaal had gehouden. Bella schudde even haar hoofd. ”You won’t age. Your appearance will stay the same and you will remain the same age. The day resets, so the same events happen in the village over and over again. In the residence that won’t happen. The people in the village don’t know about the peculiars and won’t remember any interaction you’ve had with them the next day,” probeerde Bella het nog wat beter uit te leggen. Het hele mechanism achter een lus was nou eenmaal erg complex. Ze zou nog maar niet in detail gaan hoe een lus precies werd gereset en hoe de lus werkte, maar probeerde wel de belangrijkste punten zo goed mogelijk uit te leggen. Ze hoopte maar dat Liz het begreep. Bella keek op zodra Liz haar kopje weer op de tafel neerzette. Het viel haar op dat haar handen hadden getrild, wat enkel kon betekenen dat er nog genoeg zorgen lagen bij het meisje. Als teken dat ze Bella’s volle aandacht had, besloot Bella eveneens haar kopje weg te zetten. “Miss Rosefinch” begon Liz. Bella behield haar blik op haar ondanks dat Liz haar blik neersloeg. “I have to admit…that I am a bit scared. Everything happened so fast. For 21 years, I didn’t even know I had these powers and now I am in a place where everybody seems to be so special,” sprak Liz haar zorgen uit. Haar ogen stonden angstig en onzeker. Bella begroette de blik met haar eigen warme, geruststellende blik. Ze kon begrijpen dat het snel was gegaan en dat het allemaal nog onbekend en groot aanvoelde, maar uiteindelijk zou Liz er wel aan wennen en tot die tijd zouden Bella en de mentors er wel voor zorgen dat Liz genoeg begeleiding kreeg om niet alles alleen uit te hoeven zoeken. “How am I supposed to learn all this? I don’t even know how to use my powers right now, the only thing that I know is that something happened because I was very scared. And what about my sister? I haven’t speak with her in weeks, and I know that she’s here, but what if she doesn’t want to see me anymore?” sprak Liz verder. De emoties leken de overhand te willen nemen, waarop Liz haar ogen sloot en zich probeerde in te houden. “My apologies, miss Rosefinch. It’s a bit overwhelming.” Bella knikte eens en glimlachte lieflijk. ”That’s alright. I’m here to help, so always feel free to ask me for help or come to me if you need anything,” maakte Bella als eerste duidelijk. ”I can understand that it’s overwhelming, but you’re not alone. I will guide you through it and so will various mentors. We know how scary it is to suddenly have powers and to suddenly be in a new place. We can help you with your powers and make sure that you understand them,” sprak Bella verder. Voorzichtig boog ze dichterbij en nam voorzichtig een hand van Liz zachtjes vast. Gemoedelijk glimlachte ze naar haar. ”This residence was made to help children with a gift like your own. You can take all the time to familiar yourself to your power and to the residence, there’s no rush,” maakte ze met een klein glimlachje duidelijk. Langzaam liet ze haar hand weer los. ”As for your sister,” begon ze nu op het andere onderwerp. ”I’m sure I can tell her that you’re here or I can give you her room number so you can look her up yourself,” stelde Bella voor met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydo jul 23, 2020 8:20 pm

Liz had niet verwacht wat voor persoon ze hier zou tegenkomen. In ieder geval niet zo’n warm persoon als miss Rosefinch. En dat was precies wat Liz op dit moment nodig had. Iemand die haar vertelde dat het allemaal wel zou goedkomen. Iemand die ervaring had in wat er hier allemaal gebeurde. Het zat allemaal in de kleine dingen. In de dingen die miss Rosefinch zei en het vastpakken van haar hand. Zachtjes kneep Liz in de hand van de vrouw en deed haar ogen weer open, om vervolgens een waterig glimlachje de kant van haar op te sturen. “I would really appreciate that, miss Rosefinch. I just hope she wants to talk to me, because I have neglected her a bit these past few weeks. She has been here for awhile now, I’m not even sure she wants to talk to me.” Liz boog wat naar voren en pakte het kopje thee, dat miss Rosefinch voor haar had ingeschonken. Voorzichtig legde ze haar handen om het kopje thee en nam ze een slokje. De warmte was prettig, het was buiten best wel koud geweest. Maar dit huis was comfortabel en prettig. Warm. Heel anders dan ze zich had voorgesteld. Haar gedachten sloegen overuren en ze voelde zichzelf moe worden. Het was een lange reis geweest naar de lus. Toch keek ze miss Rosefinch nog een keer aan. “Miss Rosefinch…” begon ze toen onzeker “There is one more thing I need to tell you.” Ze zette het kopje weer neer en zocht toen naar de juiste woorden om te zeggen. “Back in Los Angeles, I came back from work. The sun was almost going down and I walked through an alley. Three boys tried to rob me…but when they attacked me, I used my powers for the first time.” Ongemakkelijk schuifelde ze heen en weer. “Everytime I fall asleep I see those boys before me. I know it was selfdefense, but I have no idea if they are hurt or even still alive.” Ze slikte en keek toen weg van miss Rosefinch. “I’m not expecting a solution for this, but I just wanted you to know that…that I attacked someone while I was scared and angry. And I’m scared that it’s going to happen here too.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptyzo jul 26, 2020 9:28 am

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz Hill

Zachtjes had ze een hand van haar vastgepakt terwijl ze sprak. Ze wist hoe eng het kon zijn om opeens op een vreemde plek te zijn met vreemde mensen. Het was misschien handiger geweest als de ouders van Liz nog iets meer hadden kunnen uitleggen, maar misschien was de nood hoog geweest en was er dus simpelweg geen tijd meer voor geweest. In ieder geval kon Bella nu enkel nog de beste begeleiding proberen te geven. Liz begon over haar zus die zich kennelijk al in de lus bevond. Bella was nog te kort in de lus om nog iemand met de achternaam Hill te herinneren, maar ze kon het zo nagaan. Een klein glimlachje werd haar gegund. “I would really appreciate that, miss Rosefinch. I just hope she wants to talk to me, because I have neglected her a bit these past few weeks. She has been here for awhile now, I’m not even sure she wants to talk to me,” sprak Liz verder. Bella glimlachte geruststellend naar haar. ”I’m sure she will. She also knows how frightening it is to be in such a weird place all of the sudden. I’m sure she’ll understand and she might be able to help you,” stelde Bella haar gerust terwijl ze ook haar kopje thee er weer bij pakte. Voorzichtig nam ze een paar slokken voordat ze zich weer iets terug neerzette in de bank. “Miss Rosefinch…” klonk het onzeker. Bella keek op. Haar vragende blik ging naar het meisje. “There is one more thing I need to tell you,” sprak het meisje verder. Bella knikte eens. ”What is it mon cheri?” vroeg Bella haar geduldig met een kleine glimlach. “Back in Los Angeles, I came back from work. The sun was almost going down and I walked through an alley. Three boys tried to rob me…but when they attacked me, I used my powers for the first time,” begon Liz. Bella zette voorzichtig het kopje weer neer zodra ze wel kon gokken waar dit heen kon gaan. Het was een zorg waar veel bijzondere mee zaten. “Everytime I fall asleep I see those boys before me. I know it was selfdefense, but I have no idea if they are hurt or even still alive,” vervolgde het meisje. Bella knikte begrijpend en schoof weer iets dichterbij zou Liz haar blik afweek. “I’m not expecting a solution for this, but I just wanted you to know that…that I attacked someone while I was scared and angry. And I’m scared that it’s going to happen here too,” maakte ze uiteindelijk duidelijk. ”Don’t worry too much Liz,” zei Bella meteen met een klein glimlachje. ”You didn’t mean to hurt those boys, you didn’t intend evil. I’m sure you’re a good person at heart and that’s what matters,” sprak Bella over de eerste paar woorden. ”And we will make sure that you learn how to control your powers so that it won’t happen again,” verzekerde Bella haar terwijl haar glimlach iets breeder werd. ”If you want I can already set up a meeting with a mentor to help you with the powers,” stelde Bella voor met een bemoedigend glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptyma jul 27, 2020 9:28 pm

The scars                     on my mind
 are on replay

Door de rust die miss Rosefinch uitstraalde, merkte Liz dat ze zelf ook erg rustig werd. Eigenlijk besefte ze nu pas hoe moe ze van de reis was geweest. Dat was niet zo gek ook. Liz was nu in Europa en het tijdverschil met Los Angeles was enorm. Gelukkig zou ze genoeg tijd hebben om te wennen aan de nieuwe tijd en zou ze vanzelf gewend raken aan het nieuwe ritme dat ze in de lus zou gaan hebben. Miss Rosefinch stelde haar gerust over Chloé, vertelde haar dat ze het waarschijnlijk wel zou begrijpen, omdat Chloé ook zou moeten weten hoe eng het is om voor het eerst op een nieuwe plek te zijn. “Yes, I think she does. Plus, we have a pretty strong bond together. She’s my best friend.” Toen ze over haar zus sprak, lichtte haar ogen even op. Dat was het enige positieve aan dit alles, dat ze weer herenigd was met haar zusje. Wat er gebeurde was bijzonder, want ze nam miss Rosefinch in vertrouwen. Dat deed ze niet snel. Het was eigenlijk ook voor het eerst dat ze hier iemand over vertelde. “Thank you. I would love to be connected to a mentor” zei ze, nadat de ymbryne haar woorden had gesproken “I know you can’t fix everybody for me and that I have to a lot by myself, but I just wanted you to know this. I have so many regrets about that night and if I could it all over again, I would, but it happened and I guess I have to live with it.” Liz dronk haar kopje thee leeg en voelde de warme drank haar lichaam wederom verwarmen. Ze glimlachte voorzichtig naar de vrouw tegenover haar. “I just realised this is the first time I ever spoke that out loud.” Ze grinnikte. “It’s been a very extraordinary day.



Tag: @Bella Rosefinch
Notes: x
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptydo jul 30, 2020 8:56 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz hill

Bella kon begrijpen dat het eng en spannend kon zijn om plots in een lus te zijn. Zijzelf kon het vergelijken met het moment dat zij achter haar krachten was gekomen. Ondanks het feit dat dat al meer dan 200 jaar geleden was, stond de herinnering nog vers in haar geheugen. Het liet maar zien hoe heftig zo’n ervaring kon zijn. Ze was blij dat ze enkel nu andere door die ervaring heen kon helpen. Door haar eigen ervaring wist ze hoe ze het beste er mee om kon gaan. Ze hoopte dat het goed genoeg was voor Liz. Liz’s zorgen over haar zus leken Bella onnodig. Familie was een sterke band. Als er wel problemen waren konden ze het vast wel uit praten. “Yes, I think she does. Plus, we have a pretty strong bond together. She’s my best friend,”zei Liz, waarop Bella glimlachte. ”I’m glad to hear that,” reageerde ze met een klein glimlachje, alvorens ze een slokje van haar thee nam. Aangezien het meisje zo zat met haar nieuw ontdekte bijzonderheid, besloot Bella haar de keuze te geven om met een mentor samen te trainen. Dan zou Liz haar krachten tenminste iets onder controle krijgen en daarbij kon een mentor haar ook mentaal ondersteunen. “Thank you. I would love to be connected to a mentor” Bella knikte eens en zette haar kopje thee weer weg. ”I’ll arrange it then and tell you the date and time when you have the appointment,” beloofde ze haar met een glimlachje. “I know you can’t fix everybody for me and that I have to a lot by myself, but I just wanted you to know this. I have so many regrets about that night and if I could it all over again, I would, but it happened and I guess I have to live with it,” sprak Liz verder. Bella knikte begrijpelijk. ”Everyone in this house has experiences like that. We all have done things we regret but can’t fix. But you’ll learn how to deal with it and how to forgive yourself,” zei Bella met een kleine glimlach. “I just realised this is the first time I ever spoke that out loud.” Bella glimlachte wat breeder. ”Well that’s a good start,” reageerde ze. “It’s been a very extraordinary day.” Bella knikte eens. ”I can imagine. If you want to rest I can bring you to your room,” stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz Hill

Liz Hill

Aantal berichten : 52
IC-berichten : 38
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill
Shay Oakley
Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: ღ Your monsters torture me, the scars on my mind are on replay
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptyma aug 10, 2020 9:25 am

The scars                     on my mind
 are on replay

Off topic: WOW sorry voor de hele late reactie, ik dacht letterlijk dat het jouw beurt was, SORRY SORRY SORRY <3!

Doordat miss Rosefinch zo rustig was, werd Liz dat ook. En dat voelde goed. De scherpe randjes van de paniek die ze eerder had gevoeld waren nu gaan liggen, al wist ze ook wel dat dit gevoel niet voor eeuwig zou zijn. Er zouden vast en zeker nog genoeg momenten zijn dat ze niet wist waar ze was en er eigenlijk helemaal niets van begreep. Miss Rosefinch bevestigde dat ze een mentor zou krijgen en Liz knikte dankbaar. Het klonk goed om door iemand geholpen te worden met het begrijpen van haar bijzonderheid. Ze wist dat ze het met angst en paniek kon doen, maar het was natuurlijk ook de bedoeling dat ze het zonder die gevoelens zou moeten kunnen. “I think that as soon as I know how to handle my peculiarity, I could actually embrace it and think it’s very cool.” Maar dat was een proces waar ze door heen moest gaan. Voorlopig vond ze het allemaal nog maar heel erg eng. Liz voelde zich opgelucht dat miss Rosefinch haar niet zou wegsturen om wat in Los Angeles was gebeurd. Ze wist niet wat het was met de vrouw, maar alles wat ze zei geloofde ze. Sommige mensen hadden die kracht. Mensen zeiden altijd “geen woorden, maar daden”, maar in het geval van miss Rosefinch gold dat niet. Ze stelde Liz heel erg op haar gemak, waardoor het allemaal dingen leken waar ze mee kon dealen. Ze glimlachlachte. “It would be great if you could show me my room. Because of the time difference, I’m exhausted.” Liz stond op en keek even naar haar koffers. Die moest ze natuurlijk allemaal meenemen. Het was een hoop, maar desnoods zou ze twee keer lopen. Vervolgens keek ze de vrouw tegenover haar weer aan en glimlachte warm. “Thank you, miss Rosefinch” zei ze toen dankbaar “Thank you for comforting me. I felt so much anxiety and panick when I came here, but that has been dimmed down a bit now. I know it’s only the start and that I’m not there yet, but at least I made a good start in this loop.


Tag: @Bella Rosefinch
Notes: x
Credit: canopy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Rosefinch

Bella Rosefinch

Aantal berichten : 35
IC-berichten : 32
Leeftijd : 26
Accounts : ~Bella, Zeal, Laxus, Cyrek and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 30 years old
Quote: You are a flower that turns transparent in the rain
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Emptyma aug 10, 2020 2:45 pm

Cannot find you,
and simply smile your white artful smile

@Liz hill

Het was begrijpelijk dat een bijzonderheid beangstigend was om te hebben. Bella zelf kon zich nog de boze menigtes herinneren die zeiden dat ze een heks was. Ook daar was nog pas net aan ontkomen. Gelukkig was er tenminste hulp voor de kinderen hier. Een mentor zou Liz gemakkelijk verder kunnen helpen. “I think that as soon as I know how to handle my peculiarity, I could actually embrace it and think it’s very cool,” sprak Liz, waarop Bella knikte. Daar was zij ook van overtuigd. Iets onbekends was beangstigends, maar uiteindelijk zo ook Liz er vrede mee vinden. “It would be great if you could show me my room. Because of the time difference, I’m exhausted.” Bella knikte en kwam eveneens recht. Ze streek haar rok glad en richtte zich met een klein glimlachje weer op Liz. “Thank you, miss Rosefinch” bedankte Liz haar, waardoor Bella’s glimlach even groter werd. ”Anything for you dear,” reageerde ze met een klein bemoedigend klopje. “Thank you for comforting me. I felt so much anxiety and panick when I came here, but that has been dimmed down a bit now. I know it’s only the start and that I’m not there yet, but at least I made a good start in this loop.” Bella knikte instemmend. ”You’ll be fine, but for now, let’s go to your room so you can take some rest,” stelde Bella voor met een glimlachje. Ze liep terug naar de hal en pakte daar één van de koffers op. Ze liep vervolgens Liz voor de trap op en begeleidde haar naar de kamer. Ze deed de deur open met sleutel en liet zo even de kamer zien. Het zag er nog wat kaal uit, maar de kinderen mochten zelf de kamer decoreren zoals ze wouden. ”This is your room. Feel free to decorate it in anyway how you want to. If you need anything like furniture you can just ask and we’ll see if we can get it for you. Be careful with food on your room as we don’t want rats and make sure to keep it at least a bit clean, “ zei Bella Liz met een flauwe glimlach, waarna ze de sleutel aan haar overhandigde. ”If you need anything you can always come to me,” zei ze haar nogmaals. Toch had ze wel het gevoel dat het goed zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911   My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My biggest enemy is me, ever since day one, pop a 911
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Liz Hill ~ My biggest enemy is me, pop a 911
» {Gezocht} forever enemy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r
-
Ga naar: