Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

What do you want from me?  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


What do you want from me?  Firefo11
15 oktober 2016


What do you want from me?  Birdpl11

Deel
 

 What do you want from me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
What do you want from me?  Empty
BerichtOnderwerp: What do you want from me?    What do you want from me?  Emptywo sep 30, 2020 2:49 pm

Het was niet de eerste keer dat Hunter ’s nachts gewerkt werd door een vrij levendige nachtmerrie. Hoewel Chloé en hij een betere band begonnen te krijgen en ze meer van hem wist dan wie dan ook in het huis – op Connor na dan misschien – was het ook wel zo dat Hunter zich over bepaalde dingen nog altijd niet kon openstellen. En dus vertelde hij haar niet over de nachtmerries, maar ging hij gewoon naar beneden, rookte beneden een sigaret en wachtte totdat hij voldoende gekalmeerd was om terug naar boven te gaan. Het hielp enorm dat Chloé een vaste slaper was en dat ze het meestal niet in de gaten had dat hij weg was geweest. Tegen de tijd dat zij wakker werd, lag hij alweer in bed en kon ze hem er dus nooit op aanspreken. Hunter had echter zijn nachtelijke tripje overgeslagen en dus ook zijn sigaret, waardoor hij ’s morgens vroeg tamelijk geïrriteerd was. Door de lockdown besloten veel Peculiars om het er niet op te wagen en gewoon binnen te blijven, wat ervoor zorgde dat het huis enorm druk was naar zijn idee. Blijkbaar kwamen er ook steeds meer nieuwe Peculiars bij waardoor het ook steeds drukker werd in het huis en Hunter het idee had dat er nergens meer ruimte was om zich op te sluiten. Hunter was naar beneden gegaan en richtte zijn blik geïrriteerd op een paar ontbijtende Peculiars. Hij voelde een knallende koppijn opkomen en liep naar de bank toe, waar hij zich languit op liet vallen terwijl hij probeerde om al het geluid van de achtergrond naar achteren te dringen. De jongen sloot zijn blauwgrijze ogen voor één moment en kwam weer langzaamaan tot rust. Schuifelende voetstappen die in zijn richting leken te komen en ophielden vlakbij hem deden hem echter weer geërgerd zijn ogen openen. “Wat?” bromde hij kortaf naar het kind dat voor hem stond.
YTN

Terug naar boven Ga naar beneden
Ella Lombardi

Ella Lombardi

Aantal berichten : 19
IC-berichten : 17
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne
Lleucu Griffith

Character sheet
Bijzonderheid: Jengu [Water Spirit]
Uiterlijke leeftijd: 3 jaar
Quote: When life places stones in your path, be the water. A persistent drop of water will wear away even the hardest stone.
What do you want from me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?    What do you want from me?  Emptyma okt 12, 2020 9:24 pm

Water is the reason of our birth;

it is the healer, the destroyer and the final consumer.
Ella verveelde zich. Het huis was druk maar de meeste tieners leken haar niet te zien. Wellicht omdat ze zo klein was, en gewoon niet opviel in de drukte van het huis, een andere reden kon natuurlijk zijn dat ze meestal geen gebruik kon maken van haar stem, deze was een stuk zwakker dan gebruikelijk en het was moeilijk voor haar om zich verstaanbaar te maken, waardoor ze steeds meer en vaker gebaren gebruikte om duidelijk te maken wat ze wilde. Dit keer was ze in de richting van de woonkamer gelopen, met een knuffel in haar handen en een eenvoudige kinderpuzzel. Haar bruine ogen gleden naar een van de weinige die in de woonkamer niks te leken doen. Langzaam schuifelde ze naar hem toe voordat hij zijn blauwgrijze ogen opende. 'Wat?' bromde hij kortaf waardoor ze de puzzel liet zien en hem met onschuldige smekende ogen aan keek. Zou hij willen helpen?

Tags
girlwhowaited @ (cttw)(​shine)(​tcb)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Storm

Hunter Storm

Aantal berichten : 340
IC-berichten : 274
Leeftijd : 27
Accounts : x Hunter Storm
x Yara Clover
x Tara Snow
x Evan Castle
x Matthew Fields
x Nathan Scott


Character sheet
Bijzonderheid: Vuursturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: It's a good day to die
What do you want from me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?    What do you want from me?  Emptydi okt 13, 2020 5:21 pm

Oh nee. Dit liet hem sterk denken aan die keer dat hij met Astri op de bank had gezeten en haar een verhaaltje had voorgelezen. Dadelijk dachten die Peculiars hier nog dat hij écht goed met kinderen was, dat het een stiekeme passie van hem was. Kon hij er wat aan doen dat ze hém kwamen opzoeken en niet andersom? Was Chloé hier maar. Die zou dat kind meteen afgeleid hebben met haar sociale skills die hij absoluut niet bezat. Hij onderdrukte een sneer toen ze hem op onschuldige wijze de puzzel liet zien en na even naar de uitgang van de woonkamer te hebben gekeken en weer terug naar haar, duwde hij zich met een theatrale zucht overeind. “Oké, maar ik maak maar één puzzel met je,” bromde hij haar toe, waarna hij een paar boeken en andere zooi van andere Peculiars met een achteloze zwaai op de banken gooide zodat het meisje haar puzzel daar neer kon leggen. Hij hoopte dat ze het zou opvatten als een teken dat hij dit echt maar eenmalig zou doen en dat ze hem de volgende dag niet weer met dezelfde puzzel op zou zoeken. Dan werd hij gek.  
YTN

Terug naar boven Ga naar beneden
Ella Lombardi

Ella Lombardi

Aantal berichten : 19
IC-berichten : 17
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne
Lleucu Griffith

Character sheet
Bijzonderheid: Jengu [Water Spirit]
Uiterlijke leeftijd: 3 jaar
Quote: When life places stones in your path, be the water. A persistent drop of water will wear away even the hardest stone.
What do you want from me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?    What do you want from me?  Emptydo okt 15, 2020 3:33 pm

Water is the reason of our birth;

it is the healer, the destroyer and the final consumer.
Ella was zich van geen kwaad bewust. Ze begreep niet altijd dat mensen ergens geen zin in konden hebben. Immers was ze te jong om echt op zichzelf beslisseningen te kunnen nemen en zelfstandig te zijn. Het enige dat zij dag in en dag uit deed was nieuwe ontdekkingen. Wellicht dat ze ooit met iemand kon verkleden en als piraat op pad kon gaan door het huis. Ze liet hem dus met een onschuldige en hoopvolle blik in haar ogen de puzzel zien die haar op dit moment het interessantste leek, veel beter dan piraatje spelen, toch! 'Oké, maar ik maak maar één puzzel met je,' bromde hij nadat hij een theatrale zucht had uitgeslaakt. Het meisje knikte enkel, aangezien praten nog niet echt voor haar was weggelegd en legde de puzzel doos op de tafel neer nadat deze iets was leeg gehaald door de ander. Ze opende de doos en liet de puzzelstukjes eruit vallen waarna ze nadenkend een van de stukken bekeek. Ze had nog geen idee dat het beginnen met de hoeken wellicht het handigste was. 

Tags
girlwhowaited @ (cttw)(​shine)(​tcb)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




What do you want from me?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: What do you want from me?    What do you want from me?  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What do you want from me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: g r o u n d f l o o r :: l i v i n g r o o m
-
Ga naar: