Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Mentor gezocht! [vacature] Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Mentor gezocht! [vacature] Firefo11
15 oktober 2016


Mentor gezocht! [vacature] Birdpl11

Deel
 

 Mentor gezocht! [vacature]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Laxus Dreyar

Laxus Dreyar

Aantal berichten : 246
IC-berichten : 209
Leeftijd : 26
Accounts : ~Laxus, Zeal, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity Warlock
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Fuck away the pain.
Mentor gezocht! [vacature] Empty
BerichtOnderwerp: Mentor gezocht! [vacature]   Mentor gezocht! [vacature] Emptyza okt 17, 2020 1:26 pm

Mentor gezocht! [vacature] Banner13


m e n t o r . g e z o c h t

Beste leden,

Er zijn de laatste tijd wat verschuivingen in het team gebeurd. Freedje zal niet langer deel uitmaken van het team; we willen haar heel hard bedanken voor de tijd die ze als teamlid heeft gespendeerd! Aangezien de lockdown net is ingezet, zijn Bella en Girolamo nog hard aan het zoeken voor een extra mentor die hun kan helpen met het behouden van de orde. Hierbij zijn we op zoek naar één iemand die de rang van mentor wil (die dan geen moderator is).

Wat wordt er van je verwacht?
Mentor
Mentor is voornamelijk een IC rol. Als mentor geef je trainingen en heeft je karakter een voorbeeldfunctie tegenover andere bijzonderen. Je zorgt ervoor dat andere bijzonderen de regels naleven en kunt hen straffen als ze zich misdragen. Je mag kinderen verwelkomen, rondleiden en zal vaak overstelpt worden met vragen van de jongere bijzonderen. Je staat het dichts bij Girolamo en Bella en er zal dan ook van je verwacht worden dat je aan hen rapporteert wat de andere kinderen allemaal uitspoken. Je zal toegevoegd worden aan een discordserver waar de taken tussen de mentors verdeeld zullen worden en waar je ook ideeën kan uiten voor het forum.


Lijkt dit iets voor jou? Vul dan het onderstaande lijstje in. Je hebt tot dinsdag 20/10/2020 om 08.00 uur om je aan te melden. Nadat de aanmeldingen zijn afgesloten zal het team beslissen wie de rang krijgt.

Ik wil mentor worden
Code:
Ik wil mentor worden
Motivatie:
Welk account als mentor:
Waarom is dit account geschikt als mentor:
Activiteit (hoe actief je met het account bent):

Veel succes allemaal!
Het team


Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t612-laxus-dreyar
Ella Lombardi

Ella Lombardi

Aantal berichten : 19
IC-berichten : 17
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne
Lleucu Griffith

Character sheet
Bijzonderheid: Jengu [Water Spirit]
Uiterlijke leeftijd: 3 jaar
Quote: When life places stones in your path, be the water. A persistent drop of water will wear away even the hardest stone.
Mentor gezocht! [vacature] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentor gezocht! [vacature]   Mentor gezocht! [vacature] Emptyza okt 17, 2020 1:59 pm

Ik wil mentor worden
Motivatie: De laatste tijd begin ik dit forum toch terug te vinden, mede dankzij het feit dat ik betere ideeën heb voor het ontwerp van de karakters en de activiteit toe begint te nemen. Hierdoor wordt ik zelf ook actiever omdat er gewoonweg meer gepost kan worden. Daarnaast heb ik wel wat ervaring met regelzaken en de tijd verdelen tussen dingen die gedaan moeten worden en posten. Ik vind het super leuk om hier en daar wat te kunnen doen voor anderen.
Welk account als mentor: Lleucu Griffith
Waarom is dit account geschikt als mentor: Lleucu is een goedzak, heeft haar hart op de goede plek en staat bekend als beschermend naar anderen toe. Ze is meestal wel realistisch ook al kan haar bijzonderheid haar soms een beetje in de weg zitten. Daarnaast weet ze al wel wat van Hollows en Wraiths af door het zien van Hedwig en het gesprek met Connor. Ze is een best stabiel karakter waar ik makkelijk alle kanten mee op kan.
Activiteit (hoe actief je met het account bent): Ik post elke week maar ben ook echt een poster dat kan posten met druk op korte termijn, zeker als een topic belangrijk is. (Tenzij een privé situatie mij hiervan weerhoudt (lees bv ziekte ouders of wat dan ook) maar dan is dat ook op tijd bekend)
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Mentor gezocht! [vacature] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentor gezocht! [vacature]   Mentor gezocht! [vacature] Emptyza okt 17, 2020 9:50 pm

Ik wil mentor worden
Motivatie: Ik heb er eventjes over na moeten denken, maar het lijkt me toch wel super leuk om wat meer voor dit forum te kunnen betekenen. Ik ben hier graag, omdat ik hier al mijn creativiteit en fantasie, maar ook mijn frustraties kwijt kan, in elke state of mind (verdrietig, boos, vrolijk). Voor plekken die voor mij een positieve invloed hebben, wil ik graag een stapje harder lopen. Ik denk dat ik de afgelopen jaren veel ben gegroeid als persoon, en ik denk dat ik professioneel om kan gaan met een rang.
Welk account als mentor?: Olivia Ariana Romano.
Waarom is dit account geschikt als mentor?: Ondanks dat haar hart is gebroken en ze nu erg verdrietig is, is Olivia echt wel geschikt als mentor. Ze is lief en meegaand, maar door haar karakterontwikkeling durft ze ook wel van zich af te bijten en leeftijdsgenoten aan te spreken op gedrag dat echt niet kan. Ook heeft ze veel verantwoordelijkheidsgevoel en heeft ze haar hart op de juiste plek, zoals ze heeft laten zien met het ophalen van Ella. Ondanks dat ze soms niet weet wat juist is en wat niet, zal ze altijd doen wat haar hart haar verteld om te doen. Ze heeft niet echt een bijzonderheid waarmee ze zich kan verdedigen wanneer ze wordt aangevallen, maar wel waarmee ze verdrietige of boze mensen mee kan kalmeren. Al verwacht ik natuurlijk dat dit niet nodig is bij de lieverdjes op deze RPG who am I fooling?
Activiteit (hoe actief je met het account bent): Olivia is mijn favoriete en een van mijn actiefste accounts, dus uhm ja heel regelmatig I guess? Zal de ene week wat meer zijn dan de andere week, i.v.m. werk, maar als ik deze rang krijg, zal dat ook wat meer prioriteit zijn en zal ik proberen elke dag tenminste even te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Mentor gezocht! [vacature] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentor gezocht! [vacature]   Mentor gezocht! [vacature] Emptyzo okt 18, 2020 9:06 pm

Ik wil mentor worden
Motivatie: Ik ben geinvesteerd in PC, ik vind het heel leuk om te RPG'en hier zovaak als ik kan. Schrijven is mijn hobby en ik vind deze community ook superleuk, dus om te kunnen helpen aan het team zou een eer zijn voor me.
Welk account als mentor: Ian Russell
Waarom is dit account geschikt als mentor: Ian is een ex-politieagent kapitein, typisch iemand die wil beschermen en zorgen dat de regels gevolgd worden. Hij is kalm, kan goed situaties inschatten en eerlijke beslissingen maken. Hij kwam al naar de lus met het idee om het daar veilig te houden en mensen te helpen, zoals hij altijd doet. Hij zou zijn taak heel serieus nemen, unlike... very sexy mentor Connor. Een serieuze mentor zou wel goed zijn voor PC ^^
Activiteit (hoe actief je met het account bent): Ik probeer met al mijn accounts minstens allemaal 1x te posten per post sessie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mentor gezocht! [vacature] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentor gezocht! [vacature]   Mentor gezocht! [vacature] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mentor gezocht! [vacature]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vacature Mentor!
» Mentors gezocht! [vacatures]
» Nieuwe mentor!
» [gezocht] Alles
» [Gezocht] You're my only drug ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: i n f o r m a t i o n :: a n o u n c e m e n t s
-
Ga naar: