Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Mentors gezocht! [vacatures] Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Mentors gezocht! [vacatures] Firefo11
15 oktober 2016


Mentors gezocht! [vacatures] Birdpl11

Deel
 

 Mentors gezocht! [vacatures]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Girolamo Riario

Girolamo Riario

Aantal berichten : 383
IC-berichten : 64
Leeftijd : 24
Accounts : Victor Frankenstein
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Vleugels
Uiterlijke leeftijd: 38
Quote: Liberum arbitrium, we all make our own choices. That's why we have to live with them.
Mentors gezocht! [vacatures] Empty
BerichtOnderwerp: Mentors gezocht! [vacatures]   Mentors gezocht! [vacatures] Emptyma jul 06, 2020 2:36 pm

Mentors gezocht! [vacatures] Banner13
m e n t o r s . g e z o c h t

Beste leden,

Er zijn de laatste tijd wat verschuivingen in het team gebeurd. Noelani en Vera zullen niet langer deel uitmaken van het team; we willen hen heel hard bedanken voor de tijd die ze als teamlid hebben gespendeerd! Lotte zal nu niet langer moderator zijn, maar zal mij voortaan helpen als admin. Nu het team wat uitgedund is, hebben we besloten op zoek te gaan naar mensen om het team te versterken. Hierbij zijn we op zoek naar één iemand die de rang van moderator/mentor wilt, maar we willen ook iedereen die liever geen moderator is de kans geven om mentor te kunnen zijn en zijn dus ook op zoek naar één mentor (die dan geen moderator is). Er zijn dus twee vacatures die gevuld moeten worden, één iemand die zowel moderator als mentor is, en één iemand die alleen de rol van mentor heeft.

Wat wordt er van je verwacht?
Enkel mentor
Mentor is voornamelijk een IC rol. Als mentor geef je trainingen en heeft je karakter een voorbeeldfunctie tegenover andere bijzonderen. Je zorgt ervoor dat andere bijzonderen de regels naleven en kunt hen straffen als ze zich misdragen. Je mag kinderen verwelkomen, rondleiden en zal vaak overstelpt worden met vragen van de jongere bijzonderen. Je staat het dichts bij Girolamo en Louise en er zal dan ook van je verwacht worden dat je aan hen rapporteert wat de andere kinderen allemaal uitspoken. Je zal toegevoegd worden aan een discordserver waar de taken tussen de mentors verdeeld zullen worden en waar je ook ideeën kan uiten voor het forum.

Mentor & Moderator
Als mentor wordt hier hetzelfde van je verwacht als bij iemand die alleen mentor is. Mentor is voornamelijk een IC rol. Als mentor geef je trainingen en heeft je karakter een voorbeeldfunctie tegenover andere bijzonderen. Je zorgt ervoor dat andere bijzonderen de regels naleven en kunt hen straffen als ze zich misdragen. Je mag kinderen verwelkomen, rondleiden en zal vaak overstelpt worden met vragen van de jongere bijzonderen. Je staat het dichts bij Girolamo en Louise en er zal dan ook van je verwacht worden dat je aan hen rapporteert wat de andere kinderen allemaal uitspoken. Je zal toegevoegd worden aan een discordserver waar de taken tussen de mentors verdeeld zullen worden en waar je ook ideeën kan uiten voor het forum.

Als moderator heb je ook een OOC functie. Je zal mee karakterkaarten goedkeuren, kan kamersleutels geven en zal mee overleggen over het plot, events, regels en andere dingen. Je zal met de hollows posten en zal meewerken aan het verloop van het plot. Ook buiten de rpg zal je de orde bewaren door vragen te beantwoorden en ruzies op te lossen. Je zal deelnemen aan het overleg en meewerken om de site te verbeteren. In de discordserver zal je ook toegang krijgen tot de overlegkanalen.



Lijkt dit iets voor jou? Vul dan het onderstaande lijstje in voor de functie die je graag zou hebben. Je hebt tot dinsdag 14/07/2020 om 08.00 uur om je aan te melden. Nadat de aanmeldingen zijn afgesloten zullen Lotte en ik beslissen wie de rangen krijgt. We zullen dus één iemand kiezen die moderator/mentor is en één iemand die mentor wordt.

Ik wil moderator en mentor worden
Code:
Ik wil moderator en mentor worden
Motivatie:
Ervaring:
Accounts:
Welke account als mentor:
Waarom is dit account geschikt als mentor:
Activiteit (hoe actief je met het account bent):

Ik wil mentor worden
Code:
Ik wil mentor worden
Motivatie:
Welk account als mentor:
Waarom is dit account geschikt als mentor:
Activiteit (hoe actief je met het account bent):

Veel succes allemaal!
Het team

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t12-girolamo-riario
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Mentors gezocht! [vacatures] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentors gezocht! [vacatures]   Mentors gezocht! [vacatures] Emptyma jul 06, 2020 9:46 pm

Ik wil mentor worden

Motivatie: Ik zit nu ongeveer al 3 à 4  maanden op PC en ik moet zeggen dat de sfeer me echt goed ligt! We hebben een kleine groep, maar wel een kleine, zeer actieve groep waar ik goed mee overweg kan en waar ik lekker mee kan posten. Ik ben hier gekomen met het idee van 'ik maak een account aan en ik zie wel wat er gebeurt' en inmiddels zijn we 3 maanden verder en heb ik 13 accounts, wat denk ik wel genoeg zegt over hoe leuk dat ik het hier vind.

Ik heb zelf al wel wat ervaring met dingen regelen voor een site omdat ik op Warrior Cats leider ben geweest waar ik zelf veel interactie had met andere leden en topics organiseren en dergelijke.

Buiten het feit dat de sfeer me goed zit, is het ook aangenaam om te posten. Het concept is gemakkelijk om te begrijpen, maar spannend genoeg om het leuk en uitdagend te houden, zeker nu het plotje met de Hollows echt op gang begint te komen. Het onderwerp van PC zorgt er ook voor dat ik overloop van de ideeën en 13 accounts zijn natuurlijk wel wat personen waarmee ik die ideeën kan uitwerken, dus ik denk dat ik qua inspiratie zeker niks te kort zal komen. Ik vind ook dat ik als persoon zelf betrokken ben met de site en dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik erg actief ben, wat natuurlijk komt dat jullie allemaal ook zo actief zijn. Ik wens diegenen die na mij hun aanmelding plaatsen dan ook veel succes en wie er ook gekozen wordt, ik denk dat het zeker een aanwinst voor de site zal zijn met zo'n fantastische leden!



Welk account als mentor: Evan Castle

Waarom is dit account geschikt als mentor: Met zijn legerachtergrond (hij is zeer sportief aangelegd) en het feit dat hij autoriteit uitstraalt, is dit personage het meeste geschikt van alle accounts dat ik heb. Hij kan inlevend zijn, is kalm aangelegd en is goed in een luisterend oor aanbieden. Hij kijkt samen naar oplossingen en is observerend aangelegd, waardoor hij iemands emoties vrij snel in de gaten heeft en daar dan ook naar kan handelen. Aan de andere kant is hij ook assertief: hij houdt niet van aanstelleritis en pakt diegenen die de regels verbreken hard aan. Zijn gave is het genezen van wonden, wat goed kan uitpakken wanneer een andere Peculiar gewond raakt door omstandigheden. Zijn gave is ook zeker een pluspunt in deze tijd, omwille van de Holllows. Een training met Evan zou bestaan uit Evan die naar het probleem kijkt waar de Peculiar mee kampt, er zijn mening over geeft en dan samen met de Peculiar het probleem aan probeert te pakken. Wanneer hij met iemand te maken heeft die zich misdraagt tijdens de training zal hij die Peculiar hard aanpakken, wat hem een strenge, maar rechtvaardige mentor maakt.

Activiteit (hoe actief je met het account bent): Er zullen zeker één of twee keer per week posts verschijnen. Ik kan ook mobielposten plaatsen, dus het even tussendoor doen zal ook geen probleem zijn. Evan heeft ongeveer even veel topics lopen als de rest, dus qua activiteit doet hij zeker niet onder voor mijn andere accounts. Indien hij mentor wordt, zal er uiteraard meer prioriteit naar hem verlegd worden zodat leden niet lang hoeven te wachten op hun posts!


Laatst aangepast door Tara Snow op wo jul 08, 2020 4:04 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Lacross
Moderator
Connor Lacross

Aantal berichten : 1293
IC-berichten : 927
Accounts : » Connor Lacross
» Blake Crestor


Character sheet
Bijzonderheid: Teleportation | Having a fiancé!!!!
Uiterlijke leeftijd: 20 y/o
Quote: Cool-- but approachable, also gay
Mentors gezocht! [vacatures] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentors gezocht! [vacatures]   Mentors gezocht! [vacatures] Emptydi jul 07, 2020 4:46 pm



Ik wil moderator en mentor worden
Motivatie:
• Geïnvesteerd in de site / Active af
• Goed in research doen als er informatie nodig is over peculiare dingen / wat dan ook & als een bonus is het leuk om te doen
• Meer dan genoeg tijd ervoor
• Genoeg ideeën en inzichten om te delen
• Con would make for a very sexy mentor
Ervaring:
• 7 jaar roleplay experience
• Moderator in meerdere discord servers (waaronder een van 2000+ mensen)
^ biedt me ook gelijk aan om te helpen met discord omdat ik meer servers heb opgezet dan gezond is xD
Accounts: Connor Lacross | Blake Crestor
Welke account als mentor: Connor yay
Waarom is dit account geschikt als mentor:
Tactical Advantage
Basically is het feit dat hij kan teleporteren een bonus die hem inzetbaar maakt op allerlei gebieden. Taken uitvoeren is veel makkelijker zonder al het lopen. Zelfde geld voor controleren of iedereen zich aan de regels houd en over het algemeen wanneer iemand snel alles na moet checken. Al helemaal in de fun tijd die we gaan hebben met hollows komt het handig uit. Cuz de beste counter tegenover een hollow is om te verdwijnen. Met het feit dat hij niet alleen zichzelf kan teleporteren zou hij met gemak de levens van mensen (die hij mag) kunnen redden.
Een ander tactisch voordeel dat hij heeft is veel ervaring met vechten waardoor hij ook makkelijk trainingen kan geven. En als bonus is zijn bf ook al mentor dus heeft hij sowieso genoeg opgepikt om zelf niet te veel training nodig te hebben & hij is lang genoeg in de lus om er veel over te weten.
Hij wilt zich veel te graag bewijzen dus zou hij voor een keer in zijn leven doen wat hij moet doen zonder te veel problemen te veroorzaken. Op een of andere wonderlijke manier kan hij het ook goed vinden met kinderen en heeft hij nog semi. verantwoordelijkheidsgevoel ook. Daarnaast is het waarschijnlijk een upgrade waardoor hij zelf zich ook nog een soort van gedraagt.
Activiteit: Te actief basically
Terug naar boven Ga naar beneden
Lleucu Griffith
Medisch Team
Lleucu Griffith

Aantal berichten : 97
IC-berichten : 72
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne

Character sheet
Bijzonderheid: Unicorn
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: The pursuit of purity is not about the suppression of lust, but about the reorientation of one's life to a larger goal.
Mentors gezocht! [vacatures] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentors gezocht! [vacatures]   Mentors gezocht! [vacatures] Emptydi jul 07, 2020 6:26 pm

Ik wil moderator en mentor worden
Motivatie:
Ik heb op een andere site al een hoge rang gehad waarbij ik ook veel moest regelen en dat vond ik naast mijn normale leven wel zeer leuk om te doen. Het is natuurlijk af en toe wel balanceren met het normale leven en het rpg-en maar daar had ik geen problemen mee. Mijn activiteit gaat er in ieder geval wel door omhoog, zeker als ik een goed karakter heb om deze taak mee uit te voeren en mij duidelijk is wat jullie nodig hebben. Ik vind Peculiar Children een super leuke site, en hoewel ik momenteel wat minder gepost heb, doordat ik het even druk had en de warmte, geef ik vaak op tijd aan als ik wat minder kan doen. Ik ben super enthousiast en houdt wel van een uitdaging of twee!
Ervaring:
Ik heb momenteel een Discord Server onder mijn naam staan waar er alleen maar regelzaken zijn, dit bevalt mij erg goed en communiceren is voor mij dan ook geen probleem. Ik overleg wel graag voordat ik serieuze acties onderneem, zeker in het begin. Immers is dat ook onderdeel van de taak om in een team te zitten. Ik heb verder ook zoals ik hierboven beschreef op een andere site een hoge rang gehad voor een langere periode onder Oceanstar en dat beviel me totdat ik door omstandigheden niets meer kon doen erg goed.
Accounts: Nuala, Hazel, Sayuri, Maeve en Lleucu
Welke account als mentor: Lleucu
Waarom is dit account geschikt als mentor:
Lleucu is een bijzonder volwassen persoonlijkheid voor een van achttien jaar oud en in staat om zodra ze een goede band heeft met mensen in de lus deze ook met hun gave te helpen door haar eigen bijzonderheid. Ze heeft een kalm hoofd op haar schouders zitten en een puur hart dat nodig is om het goede te kunnen doen. Met haar verantwoordelijkheidsgevoel is het ook niet mis en dat is ook wel nodig. Ze is niet bang aangelegd, en zelfverzekerd in haar doen en laten. Bijna niks zal haar echt te veel worden zolang ze af en toe even los kan gaan in haar tweede vorm.
Activiteit (hoe actief je met het account bent): Ze wordt sowieso een van mijn hoofd accounts, dus even actief als Hazel denk ik is, zodra ik die weer bij gepost heb net zoals de anderen. Ik ben ook aardig wat plotjes met haar van plan, waardoor ik niet bang ben haar niet actief te houden. Als alles goed blijft gaan (ook thuis) zal ik zeer regelmatig (enkele keren per week zo dan niet elke dag) kunnen posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mentors gezocht! [vacatures] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mentors gezocht! [vacatures]   Mentors gezocht! [vacatures] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mentors gezocht! [vacatures]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mentors
» Nieuwe mentors en moderator!
» Mentor gezocht! [vacature]
» [Gezocht] You're my only drug ~
» [Gezocht] I don't know what to call this.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: i n f o r m a t i o n :: a n o u n c e m e n t s
-
Ga naar: