Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 31 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Peculiar Talk - Pagina 31 Firefo11
15 oktober 2016


Peculiar Talk - Pagina 31 Birdpl11

Deel
 

 Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:26 pm

@Butter: Jup, eindexamens staan om de hoek en zo :c Ik heb maar even geaccepteerd dat 't m niet wordt vandaag haha
En ik ga gewoon lekker standaard lunchen met de familie van mijn moeder en eieren zoeken en zo, vet leuk xD

@Marlon: Oeh klinkt ook nice. Maar met eten is het dan zo dat het niet mag of dat je minder trek hebt?

@Wolf: oké je leven wordt verrijkt met deze informatie, maar ga alsjeblieft naar YouTube en type in' BOOS Tim Hoffman' het is geweldig. Also.. Hmm, we hebben een ervaren gamer nodig dus kies maar wie dat zal zijn c:

@Femke: no no, ziet er prima uit. Thanks for posting <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:28 pm

@Vera eindexamens ga je vast wel halen. Je klinkt totaal niet dom! <3
Ja nu veel andere keus heb je niet natuurlijk.
Ah leuk! Ik heb de verjaardag van mijn toekomstige schoonbroer (als ik en mijn vriendje ooit gaan trouwen lol) en mijn neefje viert zijn verjaardag ook morgen net zoals de broer van mijn vriendje. En maandag is voorbereidend werk voor lab. Verder rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex Lichtenberg

Rex Lichtenberg

Aantal berichten : 290
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts :
Rex Lichtenberg
Maya
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Telekinese
Uiterlijke leeftijd: 16 jaar
Quote: Allein ist besser als mit Schlechten im Verein.
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:33 pm

No worries everyone, ik ben tevreden met mijn post hoor xD Ik bedoelde vooral dat ik vandaag pas wat energie kon vinden om 'm te typen c:

Morgen ga ik met mijn vader naar mijn oma om met die kant van de familie Pasen te vieren. Ik moet wel onthouden dat ik 's ochtends en 's middags niet mijn gebruikelijke 2 eieren moet eten, want op dat feest ga ik er waarschijnlijk ook wel een aantal krijgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:39 pm

Oskar Skygge schreef:
me na het typen van een post bij Clork met problematic Oscar™️
Peculiar Talk - Pagina 31 7afdb2717fa6d3ce9a037e153b8cc68e_asianzie-while-vixx-is-lying-down-meme_592-352

Ik zie dit nu pas want ik deed ongeveer een uur over het typen van mijn vorige bericht, maar dit is zeer accuraat hahah. Ik heb even ondersteuning nodig: to run or not to run Aaaargh (credits Wol

@Butter: ah well thanks c: Ik ben slecht in wiskunde, dus dat wordt nog even spannend

En wat een leuke plannetjes allemaal. Alvast een zalig Pasen voor iedereen trouwens lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Rex Lichtenberg

Rex Lichtenberg

Aantal berichten : 290
IC-berichten : 19
Leeftijd : 25
Accounts :
Rex Lichtenberg
Maya
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: Telekinese
Uiterlijke leeftijd: 16 jaar
Quote: Allein ist besser als mit Schlechten im Verein.
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:41 pm

@V: If it's a screaming bear, run.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:41 pm

@V; ze mept Oskar beter knock out met een borstelstok die ergens in de kelder rond slingert want
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:43 pm

Hahahah Femke, even kudos voor jouw droogheid xDD

@wolf: hmm.. Ook misschien nog niet zo'n slecht idee. En dan hopen dat hij alles vergeet door de klap zodat ze er allebei niet mee hoeven te dealen. Voila.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Sayuri Davies

Sayuri Davies

Aantal berichten : 117
IC-berichten : 52
Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins

Character sheet
Bijzonderheid: Empathy
Uiterlijke leeftijd: 8
Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another.
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:44 pm

@Vera, wiskunde is alle onderdelen. Tenminste uit mijn ervaring en vaak als je enkele proefexamens hebt gedaan is alles in orde. Probeer vooral die van de afgelopen drie jaar te doen. Daar lijken de examens meestal het meest op.
En arme Sayuri in het topic voor Louise..
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 6:49 pm

@V; dan kunnen we weer van voor af aan beginnen ((((:
Terug naar boven Ga naar beneden
Effy Rawls
Deceased
Deceased
Effy Rawls

Aantal berichten : 81
IC-berichten : 23
Accounts :
. Effy
. Louise
. Clarke
. Akeyna
. Ethan


Character sheet
Bijzonderheid: Aarde
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Butterflies are self-propelled flowers
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 10:44 pm

@Butter; Jup, I'm on it! C: Thanks voor de tip, ik weet dat het gewoon een kwestie van doen wordt c:
En jah, arm kind Dx Ik voel haar pijn, mijn koorts is net weer een beetje gezakt gelukkig xD

@Wolf; wow Oskars nieuwe setje is verry pretty maar ik hoop niet dat zijn ava overeenkomt met zijn staat van depressieve trekken atm?? Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t85-elizabeth-effy-rawls
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 10:48 pm

awhh thanks <3
Os = 93edgy95you
nee hahaha honestly hij is wel een beetje passive suicidal ja, he wouldn't mind dying today maar hij gaat zichzelf niks aan doen hoor no worries.

also ik heb mn tong verbrand
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure Vierra

Azure Vierra

Aantal berichten : 158
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Mentifery
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote:
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 11:16 pm

Wolf: why dark wolf in osje 0.0 en ik maar met men muis op je osje om te zien of die tape ging starten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 11:20 pm

dat is Svart, Oskar's shadowwolfie <3
en omg dat zou actually zo vet zijn
Aaaargh (credits Wol Aaaargh (credits Wol
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure Vierra

Azure Vierra

Aantal berichten : 158
IC-berichten : 47

Character sheet
Bijzonderheid: Mentifery
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote:
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyza apr 15, 2017 11:24 pm

wolf: oeeh Azure heeft ook wolfje, al komt die wolf door haar verbeelding (je ziet her ofcours XD)
Ik denk dat moest de tape echt gaan et nog redelijk eng zou zijn. Dunno...
Onze chars moetn eiglijk ook nog altijd meeten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Meadow

Ivy Meadow

Aantal berichten : 137
IC-berichten : 26
Leeftijd : 29
Accounts : ♡ Olivia Romano
♡ Indigo Child
♡ Starlight Royale
♡ Rosé Balmain

Character sheet
Bijzonderheid: Witch
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ We're the masters of our own fate, we're the captains of our own souls ღ
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyzo apr 16, 2017 2:08 am

Louise Bluebonnet schreef:
@Butter: Jup, eindexamens staan om de hoek en zo :c Ik heb maar even geaccepteerd dat 't m niet wordt vandaag haha
En ik ga gewoon lekker standaard lunchen met de familie van mijn moeder en eieren zoeken en zo, vet leuk xD

@Marlon: Oeh klinkt ook nice. Maar met eten is het dan zo dat het niet mag of dat je minder trek hebt?

@Wolf: oké je leven wordt verrijkt met deze informatie, maar ga alsjeblieft naar YouTube en type in' BOOS Tim Hoffman' het is geweldig. Also.. Hmm, we hebben een ervaren gamer nodig dus kies maar wie dat zal zijn c:

@Femke: no no, ziet er prima uit. Thanks for posting <3

Een combinatie van beiden! Like, ik mag wel heel veel maar van vet en suikerrijk eten krijg ik dumping (soort misselijk gevoel). Ik heb wel gewoon trek, maar eet veeeeeeeel minder dan de gemiddelde mens. Daarom val ik nu ook zo snel af! Vanaf 21 maart 11,6 kilo kwijt, it's insane. Het is vooral ff een lekkere middelvinger ook naar iedereen die me ooit heeft gekwetst met m'n gewicht ghehe. Ik kwam gisteren een giy tegen die me op de basisschool altijd pestte en hij keek me echt zo aan: o.o, like FINALLY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-
Ga naar: