Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 33 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Peculiar Talk - Pagina 33 Firefo11
15 oktober 2016


Peculiar Talk - Pagina 33 Birdpl11

Deel
 

 Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Volgende
AuteurBericht
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:07 pm

tbh vind ik sibling verkrachting er een beetje over gaan.. er staat wel niks over in de regels van PC zelf maar ik ben pretty sure dat het tegen de rules van actieforum is, zeker als we leden hebben die onder de 18 zijn. en ja het gaat gewoon te ver xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:17 pm

Dus moeten we het weg halen? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:19 pm

idk ik ben geen admin, ik geef alleen maar mijn mening. mss moet je het eens met V bespreken of je het weg moet halen of niet :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:21 pm

Well we hebben het enkel gedaan voor het verhaallijn van Veronica c':
Ook met opzet niet erg expliciet geschreven aangezien we dat beiden ook te ver vonden gaan, maar had niet door dat we kennelijk hiermee al grenzen van anderen aan het overschreden waren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Raven Woods

Raven Woods

Aantal berichten : 188
IC-berichten : 35
Leeftijd : 29
Accounts : Ga weg

Character sheet
Bijzonderheid: Solaris/Lunaris Empowerment, Split Personality
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Don't you know I ain't fucking with 'em good boys?
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:31 pm

Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik ben het wel met Wolf eens...en laat ik nu voor mezelf spreken, maar je kunt er mensen mee triggeren. Bedoel het niet rot of kut ofzo, want ik wil niet zeuren, maar misschien hadden jullie beter iets van een waarschuwing er bij kunnen zetten. Er stond wel [MC] maar dat kan ook random sex zijn. En ik ging er eigenlijk best wel onvoorbereid in, en ik raakte best wel getriggered, omdat ik een soort van zo'n situatie heb meegemaakt. So, no hard feelings at all, but that's the tea I guess. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:34 pm

Roger that, postjes worden verwijdert.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:36 pm

Ik denk niet eens dat dat hoeft, nou ja daar moet V of een andere admin maar over beslissen, maar ik denk dat het verstandig is om, als je zoiets gaat posten in deze trant, het handig is om er iets van een Trigger Warning bij te zetten ofzo, puur om het feit dat mensen er getriggered van kunnen raken. Dan kunnen die mensen zelf kiezen of dat ze het lezen of niet. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Aantal berichten : 305
IC-berichten : 69
Leeftijd : 25
Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
Bijzonderheid: Overleden mensen zien
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: Magic is all around, you just have to believe
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:44 pm

Echt goed dat jullie het zeggen Wölf en Marlon! Vond het zelf ook wel een beetje ver gaan, dus dan verwijderen we ze gewoon! Het moet wel eens beetje oke blijven natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 12:58 pm

@Garnaal: we hebben hier auto saves! Dus als je nu een topic opent bij guidebook moet de inhoud van je laatst gemaakte post daar als het goed is in verschijnen!

Hey, ik zit hier ff in mijn pauze dus ik ga er niet erg over uitwijden en weet ook niet of het inmiddels verwijderd is of niet, maar het is inderdaad goed dat het besproken wordt, dus blijf dat doen! Omdat de verhaallijnen van chars nu nogal vorderen, ben ik het met Marlon eens om een trigger warning [TW] in te stellen. Zodra ik vanavond thuis ben zal ik hier een informatie topic over schrijven en het in de regels zetten. Heeft iedereen daar op die manier vreden mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Oskar Skygge

Oskar Skygge

Aantal berichten : 872
IC-berichten : 172
Leeftijd : 28

Character sheet
Bijzonderheid: shadow manipulation
Uiterlijke leeftijd: 16
Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:02 pm

die [TW] kan helpen ja, maar dat neemt niet weg dat het nog altijd verboden is door actieforum. als ik het goed heb tenminste, al ben ik vrij zeker. als je leden hebt die onder de 18 zijn, mogen expliciete sex scenes, geweld, etc gewoon niet.. zelfs niet als je er MC of TW bij zet. denk niet dat de mensen van actieforum hier komen meelezen maar als er iemand is die dit gaat reporten dan kan het wel eens zijn dat het forum zonder waarschuwing gesloten word :l
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Aantal berichten : 305
IC-berichten : 69
Leeftijd : 25
Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
Bijzonderheid: Overleden mensen zien
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: Magic is all around, you just have to believe
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:04 pm

Yes is goed, maar (als Rose het goed vind) , maak ik veronica ook liever inactief, want het is niet echt mijn ding om die heftige shit te schrijven heb ik wel gemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:08 pm

Ik vind het allemaal best, wat iedereen maar gelukkig maakt en in dat geval gaat Add ook op inactief.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:16 pm

Spoiler:

Hier even een lijstje met de regels. Ik denkdat het lastig is om een grens te trekken hierin. Geweld wordt in overvloed gebruikt op ieder actieforum en ook seksueel getinte teksten. Dus wat dat betreft kunnen we niet veel doen ben ik bang Wolf. Maar als sommige leden de inhoud van een bericht liever verwijderd zien, dan vind ik dat daar absoluut gehoor aan gegeven wordt.

Maar ik moet weer aan het werk dus in the mean time enjoy en dan hebben we het er vanavond nog over, mocht dat nodig zijn.
Dag lievelingen <33
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Laurice Andersson
Mentor
Mentor
Laurice Andersson

Aantal berichten : 305
IC-berichten : 69
Leeftijd : 25
Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler

Character sheet
Bijzonderheid: Overleden mensen zien
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: Magic is all around, you just have to believe
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:23 pm

Ik denk dat het misschien wel beter is om dat soort dingen idd iig voor dit forum dan misschien te verbieden? Dat we die afspraak maken, want het is wel echt een heel gevoelig onderwerp. Zeker als mensen iets in die trant hebben meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Emptyza aug 26, 2017 1:29 pm

Of mss een time skip?

Ik zelf heb er niet zoveel op tegen though want ik lees het gewoon niet als ik dat niet wil. Maar goed, dat is voor iedereen zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peculiar Talk - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 66Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-
Ga naar: