Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Freedje's topic search.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Freedje's topic search.  Firefo11
15 oktober 2016


Freedje's topic search.  Birdpl11

Deel
 

 Freedje's topic search.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hazel Woods

Hazel Woods

Aantal berichten : 127
IC-berichten : 90
Leeftijd : 27

Character sheet
Bijzonderheid: Water en ijs besturen
Uiterlijke leeftijd: 18 jaar
Quote: What doesn't kill you makes you stronger
Freedje's topic search.  Empty
BerichtOnderwerp: Freedje's topic search.    Freedje's topic search.  Emptyma apr 06, 2020 11:20 pm

Aight, hallo iedereen!

Ik ben eindelijk een beetje geïnstalleerd op de site, heb hier en daar wat ideeën voor karakters uitgewerkt, hier en daar wat plotjes verzonnen... Maar uiteraard is het ook leuk om gewoon random een topic te starten en te zien waar het gaat!

Ik heb in de aanbieding:

Hazel Woods

Hazel is het vriendelijke, lieve meisje die niet graag roddelt en een verleden met zich meedraagt.

Ik zoek voor haar niet per se karakters die met haar matchen, het mag ook eens een gemeen karakter zijn waarmee ze geconfronteerd wordt of een energiek iemand etc etc...

Hunter Storm

Hunter is een vrij kil, terughoudende jongen die het liefste alleen is en vrij bot en direct op anderen reageert. Omdat hij niet aan de verwachtingen van zijn vader voldaan heeft en vaak ruzie met hem had, kan hij agressief uit de hoek komen wanneer hij geprovoceerd wordt.

Met hem kan in principe alle kanten uitgegaan worden. Een stevig gevecht, een grappige ontmoeting, een vriendschap... Het kan allemaal!

Cheryl Stone

Cheryl is geen katje dat je zonder handschoenen kunt aanpakken. Ze is fel, assertief en ze aarzelt niet om haar mening te delen met iedereen die het maar wil delen. Dit meisje is uit op bloed en wanneer je haar provoceert, zul je het geweten hebben.

Met haar kan het ook alle kanten uitgaan.

Nou, dit was dan mijn topic search. Hopelijk tot snel.

Ik heb trouwens geen topiclimiet, dus geef me maar alles wat je hebt hard rock

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freedje's topic search.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You're the one?[Search]
» Search - Amnesia
» Topic Tracker
» Rose's Ultimate Topic Tracker
» Topic tracker

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c r e a t e
-
Ga naar: