Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

You're the one?[Search] Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


You're the one?[Search] Firefo11
15 oktober 2016


You're the one?[Search] Birdpl11

Deel
 

 You're the one?[Search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lleucu Griffith
Medisch Team
Lleucu Griffith

Aantal berichten : 97
IC-berichten : 72
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne

Character sheet
Bijzonderheid: Unicorn
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: The pursuit of purity is not about the suppression of lust, but about the reorientation of one's life to a larger goal.
You're the one?[Search] Empty
BerichtOnderwerp: You're the one?[Search]   You're the one?[Search] Emptyvr jul 10, 2020 9:46 am

Lleucu is iemand die haar bijzonderheid in het begin erg verborgen zou houden. Dit omdat het zijn van een eenhoorn in haar ogen teveel aandacht op haar zou kunnen vestigen en omdat ze zich beter voelt in de buurt van puurheid. Nu zijn er een paar dingen voor haar ontwikkeling en voor andere karakters leuk zouden zijn.

1. Iemand die meer weet over het deel van het verleden die ze als kind vergeten is, kwijt is geraakt. Die bijvoorbeeld weet dat haar ouders zijn overleden, iets van broers/zussen etc. Kan familie zijn (ver/dichtbij) of gewoon een familievriend.
2. Haar ruiter/amazone. Dit is een persoon waar ze mee verbonden raakt en die hiervan kleine voordelen kan ondervinden, zie haar aanmelding.
4. Vrienden en vijanden.

Ik zou voor haar berijder/ruiter/amazone graag een aanmelding met uitleg waardoor die persoon geschikt zou kunnen zijn willen hebben. Hoef niet groot te zijn, let wel op dat ik puur heb neer gezet, dit hoef niet perse een goed persoon te zijn maar een persoon die denkt het goede te doen en daardoor 'puur' is.

Groet,
Butter
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Oakley

Shay Oakley

Aantal berichten : 144
IC-berichten : 95

Character sheet
Bijzonderheid: Atmokinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ღ if you wanna be my baby, know that I'm gonna drive you mad
You're the one?[Search] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're the one?[Search]   You're the one?[Search] Emptyvr jul 10, 2020 10:00 am

Ik denk dat Olivia best haar ruiter of in ieder geval haar vriendin zou kunnen zijn. Olivia is een van de puurste karakters die ik heb. Ze is lief, behulpzaam en eerlijk. Ze zal altijd voor andere mensen strijden en doen wat in haar ogen goed is voor die persoon. Wel cijfert ze zichzelf regelmatig weg, al wordt ze daar wel steeds beter in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lleucu Griffith
Medisch Team
Lleucu Griffith

Aantal berichten : 97
IC-berichten : 72
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne

Character sheet
Bijzonderheid: Unicorn
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: The pursuit of purity is not about the suppression of lust, but about the reorientation of one's life to a larger goal.
You're the one?[Search] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're the one?[Search]   You're the one?[Search] Emptyvr jul 10, 2020 12:02 pm

Bedankt voor de aanmelding! Ik wacht nog wat af! Gewoon voor de duidelijkheid bijna iedereen kan wel ruiter/amazone worden zolang er een manier is waarop hij of zij als puur kan worden gezien.
Als iemand geloofd dat hij/zij goed is kan het. (Kan dus slecht persoon zijn die zichzelf goed vind)
Als hij of zij gewoon het goede doet
Als hij of zij zijn of haar fouten heeft geaccepteerd en dus zichzelf snapt etc... Verzin wat leuks en zolang het een beetje logisch klinkt kan het. Ga vooral los c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Lleucu Griffith
Medisch Team
Lleucu Griffith

Aantal berichten : 97
IC-berichten : 72
Leeftijd : 26
Accounts : Nuala Doherty
Sayuri Davies
Hazel Smith
Maeve Wynne

Character sheet
Bijzonderheid: Unicorn
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: The pursuit of purity is not about the suppression of lust, but about the reorientation of one's life to a larger goal.
You're the one?[Search] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're the one?[Search]   You're the one?[Search] Emptywo jul 22, 2020 10:05 pm

Aangezien er nu geen verdere aanmeldingen zijn stel ik voor gewoon een topic te doen tussen Olivia en Lleucu en te kijken of het wat is, dus of er een klik is enzo. Anders dan ontwikkel ik dit karakter gewoon in de RPG verder en zie ik hoe dat af loopt en wie het dan word. Kan je je daar in vinden?

Vriendin zou sowieso kunnen trouwens!

Sorry voor Dubbelpost was even geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




You're the one?[Search] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're the one?[Search]   You're the one?[Search] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're the one?[Search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Search - Amnesia
» Search: Maybel
» Big Troubles (SEARCH)
» Freedje's topic search.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: d i s c u s s i o n :: p l o t s / a d o p t i o n s
-
Ga naar: