Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Take me home - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Take me home - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Take me home - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Take me home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptydo aug 20, 2020 5:35 pm

Alicia had ergens gehoopt op een duidelijk, wetenschappelijk uitgelegd antwoord maar in plaats daarvan kreeg ze vage antwoorden die haar geen helderder beeld gaven. Ze wist niet wat ze verwachtte, ze had het gevraagd aan een dronken Zeal. Alicia hoorde verder over de vreselijke experimenten, helaas voor haar was empathie voor dat soort dingen niet haar sterke kant. Ze was geen sociopaat... of ja, voor zover ze wist was ze dat niet. "That sucks," zei ze uiteindelijk, niet wetende wat ze nog kon toevoegen. Zeal dronk meer, want dat ging zeker helpen in deze situatie. Dankzij het gebeuren in de schuur zou hij vast wel beter weten dan het offeren aan haar. Ze haalde haar wenkbrauw op toen Zeal haar het nummer van de baas aanbod. Ergens kon ze het wel voor zich zien hoe zo'n man graag een meisje zoals Alicia wilde hebben, één die veel wist van hoe het lichaam werkte, en van wetenschap, iemand die niet bang was om lijken te zien of zelfs soms mensen pijn te moeten doen voor wetenschappelijke resultaten. Maar ze zag het punt niet. "No thanks," zei ze. "I don't need the money." Ze had genoeg "gruwelijke" experimenten van haarzelf.

I bring back to life what should rather stay dead

@Zeal Dreyar
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptywo sep 30, 2020 10:15 pm

take me home
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Zijn verhaal deed haar weinig te doen en op het moment kon het hem dat niet deren. Het zou hem meer verbazen als het haar wel iets deed. Hij kende Alicia niet goed, maar hij had zo het gevoel dat ze niet echt iets voor hem voelde. Geen empathie, geen sociale connectie. Volgens Zeal had ze dit wel met Connor, maar die leek sowieso beter zijn in vrienden maken dan Zeal – om een of andere mysterieuze reden. Nog een paar slokken werden naar achteren gegoten waarna Zeal aan Alicia bood om Jeremy’s nummer aan haar te geven. Jeremy had vast graag iemand zoals Alicia in het lab en Alicia kon haar hobby uitvoeren. Het leek hem een win win. "No thanks," sloeg Alicia het echter af. "I don't need the money." Zeal lachte zachtjes. ”You wouldn’t get paid either way,” grinnikte hij. Jeremy die zijn personeel zou betalen, geweldig. Zijn blik ging terug naar Alicia. ”But don’t you need the bodies? Or do you have a basement full of corpses to test on?” vroeg Zeal ongegeneerd verder. Hij had het gevoel dat hij al lang last moest hebben van zijn PTSS en van flashbacks door het enkel praten over experimenten, maar dat zou vast later komen wanneer hij weer wat nuchter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2020 1:04 am

Niet betaald worden? Waarom werken er dan in hemelsnaam mensen voor hem? Oké, misschien was ze daar een beetje hypocriet, want de mensen die haar hielpen met haar experimenten werden ook niet betaald. Maar ze kregen betaald in wetenschap, en credit als haar werk ooit de wereld in zou komen. Ze keek vragend naar Zeal. "Then why did you work for him?" vroeg ze. "What does he offer that makes it worth it?" De volgende vraag klonk zo gewoontjes voor het onderwerp, wat Alicia wel kon waarderen. Maar zelfs als ze zo'n kelder had was het geen goed idee om dat te delen met een van de mentors, dronken of nuchter. "I do need the bodies," zei ze met een zachte zucht. Misschien was dat hele werk nog geen slecht idee, maar het klonk allemaal nogal... shady? Ze had geen reden om hem te vertrouwen en Alicia deed haar werk in de naam van wetenschap. "Sneaking into mortiariums is harder than it used to be." Ze kon dit soort dingen wel zeggen, Zeal had zijn deel van schokkende dingen wel gezien... en hij had toch geen bewijs mocht hij, om wat voor reden dan ook, naar de politie gaan.

I bring back to life what should rather stay dead

@Zeal Dreyar
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptyvr okt 16, 2020 1:46 pm

Take me home
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Zeal grinnikte om de woorden. Geld, ye as if. Jeremy betaalde zijn personeel echt niet. Maar het was werken of vermoord worden. De vragende blik liet hem nogmaals zachtjes grinniken voordat hij een slok nam van de fles. "Then why did you work for him?" vroeg Alicia en Zeal keek haar met een grijns aan. Ach ja waarom zou hij voor zo’n geweldige man werken? Opnieuw grinnikte hij zachtjes. "What does he offer that makes it worth it?" Zachtjes lachte Zeal. ”A huge dick,” mompelde hij, voordat hij zijn hoofd schudde en een paar grotere slokken nam van de alcohol. Fuck, hij wou hier niet over praten of over nadenken. ”I was forced to work for him. You’d either work for him or get killed,” antwoordde hij uiteindelijk op een zachtere toon. "I do need the bodies," antwoordde Alicia op zijn andere vraag. Zeal knikte eens. Logisch zat. Hoe kon ze anders haar experimenten uitvoeren? Zeal had het gevoel alsof hij haar ervoor moest haten, aangezien ze de experimenten deed waar hij zelf genoeg trauma’s aan over had gehouden. Zijn dronken hersenen konden die woede en haat echter niet opbrengen. "Sneaking into mortiariums is harder than it used to be," sprak Alicia verder waarop Zeal grinnikte. Hij liet zich achterovervallen op de grond en keek op naar de sterrenhemel. ”Why don’t you just dig people up from the graveyard? It’s what Leonardo da Vinci did,” zei Zeal terwijl hij naar de sterren keek. Hij had genoeg boeken gelezen om te weten van de wetenschapper die de lijken op groef, opensneed en alles in spiegelbeeld noteerde. Ergens leek het hem nog best een leuk proces.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptyvr okt 16, 2020 3:19 pm

Zeal maakte iets wat misschien een grap kon zijn en misschien ook niet voordat hij nog meer alcohol dronk. Alicia kon zich nog steeds niet voorstellen waarom de wereld vervagen zou helpen, vooral als je de dag erna de effecten van zou voelen. Daarna gaf hij een echt antwoord. Geforceerd om te werken... dat klonk meer als slavernij. Toen drong het tot Alicia door dat Zeal hier misschien niet over wilde praten. "Buried bodies are too old to be revived," zei ze. "My reagent isn't that perfect yet. The fresher, the better the chance it will work." De chemicalien die opnieuw werden geactiveerd dankzij het reageermiddel waren allang vervaagd nadat de lichamen begraven waren. Ze volgde zijn blik naar de sterren. "It is true that to be great, sometimes you have to do illegal things." Dat kon Zeal ook wel begrijpen, toch?

I bring back to life what should rather stay dead

@Zeal Dreyar
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptywo okt 21, 2020 4:55 pm

Take me home
claimed by connor back off smh
Everything in and out of style. But cutting stuff has been around a while. Mutilate, try it on our wrists. 'Cause everyone's a sadomasochist. Laugh it up as you cut, there is no pain. You carved your name into my heart again. To carve your name into my heart seems. Strange

Zijn grapjes en overige informatie over Jeremy werden genegeerd. Kennelijk deed het haar weinig. Misschien Zeal er maar blij mee zijn. Hij keek naar de lucht boven hem en hoopte even dat hij gewoon weg kon zweven in de lucht. Het onderwerp ging over naar Alicia en haar vreemde hobby’s – waar Zeal geen mening over mocht hebben, ook al deed het hem genoeg. Misschien zou hij daar nog wel een keer tegenover haar uitvallen als hij nuchter was. "Buried bodies are too old to be revived." Een frons trok over Zeal’s gelaat heen. ”Revive?” herhaalde hij mompelend. "My reagent isn't that perfect yet. The fresher, the better the chance it will work," sprak ze verder. Ze zei alsof ze er vanuit ging dat Zeal wist waar ze het over had. Er werden wat woorden naar zijn hoofd gegooid die zijn dronken kop niet goed kon hebben, maar hij kon nog wel concluderen dat Alicia dus kennelijk lijken weer tot leven wekte? Oké, ja nee, dit ging iets te ver voor hem – ook al had hij genoeg illegale en smerige dingen gedaan in zijn leven. Vermoeid kwam hij weer recht en met wat meer moeite wist hij zelfs recht op te staan, ook al wankelde hij dreigend heen en weer en zou het hem ergens niks verbazen als hij zo van de klif zou donderen. "It is true that to be great, sometimes you have to do illegal things." Zeal snoof om de woorden. ”Whatever you have to tell yourself to feel like your illegal actions are justified,” mompelde hij. Strompelend zette hij een paar stappen naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptydo okt 22, 2020 9:36 pm

Zeal klonk bitter over wat Alicia zei. Van wat ze net had gehoord was hij ook niet brandschoon qua verleden en van Connor wist ze zeker dat hij dingen fout had gedaan. Dus eigenlijk was het wel hypocriet, maar goed, het is niet dat ze ooit om meningen van anderen had gegeven, en haalde simpelweg haar schouders op bij de opmerking. Daarna zag ze hoe dichtbij dronken Zeal bij de klif achter hem kwam, waarschijnlijk zonder het door te hebben. ”Don’t fall off the cliff behind you,” waarschuwde Alicia. Waarom deden mensen aan alcohol als het zulke situaties kon veroorzaken?

I bring back to life what should rather stay dead

@Zeal Dreyar
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Leeftijd : 26
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptyma nov 02, 2020 10:03 pm

Lesson number one


Langzaam begon het besef in te dalen dat Alicia niet de persoon was waar Zeal op het moment graag bij wou zitten. Ondanks zijn dronken staat was hij zich er halfbewust van dat er elk moment onwillige trauma’s naar boven konden komen. Met die gedachtes strompelde hij recht en zette hij een paar stappen naar achteren. Hoe kwam hij ooit terug bij het verblijf? Hij mompelde nog wat Alicia. Whatever zij zichzelf moest zeggen om haar acties goed te praten – het veranderde de feiten erop niet. Natuurlijk had Zeal genoeg illegale dingen gedaan, maar daar stond hij paal achter en hij ging ze ook niet goed praten. ”Don’t fall off the cliff behind you,” klonk het nog. Een waarschuwing. Waarvoor? Nog een paar stappen naar achteren werden gezet, totdat zijn voet niet neer kwam en in de leegte verdween. Zijn blik schoot naar Alicia zodra hij zich te laat besefte wat de waarschuwing had betekend. De klif. Te laat om zijn balans te behouden of zich nog vast te grijpen viel hij het diepen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2020 4:52 pm

Zeal had besloten om niet naar haar overduidelijke waarschuwing te luisteren en viel toch achterover de kliff in. Ze sprong nog naar voren om hem terug te trekken maar was te laat. Ze keek over de rand van de klif hoe de jongen naar beneden stortte. Haar gedachten gingen snel, wat kon ze doen? Connor, hij kon teleporteren. Als Zeal nog leefde kon hij hem het snelste in de ziekenboeg brengen en als Zeal niet meer leefde kon Alicia er snel genoeg bij zijn om hem terug te brengen tot leven. Er was echter één probleem: telefoons waren moeilijk. Onhandig pakte ze haar oude baksteen van een mobiel en flipte hem open. De groepschat was open, nee, die zocht ze niet. In een poging hem te sluiten startte ze per ongeluk de muziek app op. Ze had geen muziek gedownload dus het speelde de standaard muziekjes die erop stonden af. Geïrriteerd zocht ze naar de volume knop om het stil te zetten, waarbij ze in plaats daarvan de mobiel vergrendelde. Na een worsteling met haar mobiel had ze toen eindelijk toch de muziek uitgekregen en Connor’s contact gevonden. Hopelijk was het nog niet te laat. Ze drukte op het groene hoorntje, en als dat niet ‘bellen’ betekende, dan moest Zeal maar de dood accepteren.

I bring back to life what should rather stay dead

@Zeal Dreyar @Connor Lacross
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Take me home - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me home   Take me home - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Home Sweet Home [Azure Vierro or Ace Suthcliff]
» Let this be a new home
» To be like home

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c l i f f s
-
Ga naar: