Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Avoiding problems.  Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Avoiding problems.  Firefo11
15 oktober 2016


Avoiding problems.  Birdpl11

Deel
 

 Avoiding problems.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyzo jul 12, 2020 2:37 pm

De eerste week in de lus was snel aan hem voorbijgegaan. Miles had al snel kunnen wennen aan zijn nieuwe omgeving. De enige verrassing dat hem altijd te wachten stond, was hoe de interactie met de Peculiars zou verlopen, maar dat verliep tot dusver vrij probleemloos en Miles kon wel zeggen dat hij het hier naar zijn zin had. Het was anders dan op de kostschool, waar hij met zijn vrienden was, maar het was zeker niet minder aangenaam. Hij hield met zijn vrienden wel contact via de mobiele telefoon, maar dat was toch anders dan wanneer ze bij elkaar waren. Hij had ze beloofd dat hij ze wel eens kwam bezoeken zodra hij dat kon, al was het lastig om uit te leggen dat hun tijd bij elkaar dan maar beperkt zou zijn omdat hij niet al te lang uit de lus kon blijven. Miss Bluebonnet had hem daar uitleg over gegeven, maar hij zou het nog eens bij iemand na moeten vragen omdat het hem nog altijd niet duidelijk was. In elk geval begon de avond te vallen en liep Miles over straat met een spijkerbroek, een shirt en een vest over zijn shirt aangetrokken zodat hij het niet koud zou krijgen. Hij had geen specifieke bestemming in gedachten en wilde eigenlijk eens zien hoe Inndyr zou zijn wanneer de avond zou vallen. Blijkbaar niet al te goed, want binnen een paar minuten had hij al een klein groepje dronken jongeren voor zijn neus. Ze zwaaiden met hun flesjes bier in zijn richting en het school niet veel of Miles kreeg er één tegen zijn neus aan gezwierd. Gelukkig bestond het groepje maar uit drie personen en Miles voelde zich genoodzaakt om zijn gave te gebruiken. Hij concentreerde zich op de drie jongens, vertraagde zijn ademhaling en liet vervolgens de tijd voor hun stoppen. Alles om hun heen bewoog nog, behalve de jongens. Miles liep snel langs ze heen zodat ze hem niet meer in hun vizier hadden en toen zijn gave stopte met werken, was hij al een eindje van ze weg en haalde hij opgelucht adem. Dan was zijn gave toch nog ergens goed voor.


+ @Chloé Hill
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyzo jul 12, 2020 3:03 pm

“Dat is dan 7,50” zei de chagrijnige mevrouw achter de kassa “Hoe wilt u betalen, met kaart of contant?” Chloé betaalde met haar betaalkaart en stopte vervolgens de zak met M&M’s, de zak met snoepjes en het flesje cola in haar tas. “Bedankt mevrouw, een hele fijne avond nog” zei Chloé met een overdreven glimlach en liep weg uit de supermarkt. Het piepje uit haar telefoon verraadde dat er een berichtje binnenkwam. Voordat ze aan de reis terug naar het huis zou beginnen, wilde ze het berichtje even lezen. Misschien was het wel een bericht van haar moeder, de tijdzones waren gestoord dus dan konden ze nog even met elkaar berichten. Toen ze echter op het scherm keek, zag ze dat het een berichtje van Jax was. Een brede glimlach stond op haar gezicht terwijl ze wat terug tikte en die glimlach bleef op haar gezicht staan toen ze de telefoon terug in haar broekzak deed. De avond begon te vallen en Chloé wilde gauw terug, zodat ze een filmmarathon met zichzelf kon houden. Lekker in bed, films kijken op haar telefoon. Echter, veel jongeren hadden een ander plan. Een plan dat veel alcohol bevatte. Normaal gesproken zou Chloé daar ook tussen staan, maar vanavond had gewoon zin in haar eentje films te kijken. Chloé stopte eventjes met lopen, toen ze drie jongens met een bierflesje heen en weer zagen zwaaien. Ze waren duidelijk al dronken. Met een bezorgde blik keek Chloé naar de jongens. Dit was best wel eng. Als ze zouden ontdekken dat zij hier stond, zouden ze haar misschien wel aanspreken en daar had ze helemaal geen zin in. Ze wilde eigenlijk haar telefoon pakken om Jax te berichten, of dat hij haar wilde halen, maar precies op dat moment stopten de jongens met bewegen. Langs hen kwam een andere jongen gelopen. En Chloé wist meteen wat dit voor soort jongen moest zijn. “Handig hè, zo’n bijzonderheid” zei ze tegen de jongen en grinnikte zachtjes “Wat is het, mensen en objecten bevriezen? De tijd stil laten staan? Lichaamsmanipulatie? Ik sta nergens meer van te kijken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptydo jul 16, 2020 8:38 pm

Blijkbaar was zijn gave niet onopgemerkt gebleven. Miles keek op toen iemand hem aansprak en zag voor hem een blondine staan. Ze was veel kleiner dan hem – maar dat waren de meesten omdat hij vrij lang was met zijn één meter negentig – en ze zag er aantrekkelijk uit. Maar dat was niet het eerste dat hem opviel. Het eerste wat hem opviel, was het feit dat ze een opmerking maakte over zijn bijzonderheid. Dat wilde zeggen dat hij een Peculiar had ontmoet, iemand die thuishoorde in dit wereldje en waarschijnlijk ook in het huis woonde. Hij had haar nog niet eerder in het huis gezien, maar dat was ook niet gek gezien het feit dat hij tamelijk nieuw was. “Het helpt met dit soort dingen,” zei hij met een voorzichtige glimlach. “Ik gebruik het niet vaak, hoor. Alleen maar bij dit soort dingen.” Hij gaf een knikje over zijn schouder naar de jongens, die gewoon weer verder aan het zingen waren en niet eens meer over hun schouder keken om te zien of Miles er nog was. Waarschijnlijk was de verwarring over dat Miles er het ene moment wel had gestaan en het volgende moment niet meer verdreven door de alcohol in hun bloed. Nou ja, net goed. “Ik kan de tijd voor een paar seconden stil laten staan,” antwoordde hij op een kalme toon op haar vraag. “Ik gebruik het vooral om uit vervelende situaties te ontsnappen. Zo’n jongens vormen een gevaar voor zichzelf, ook al weten ze dat niet.” Hij richtte zijn blik op haar en glimlachte vriendelijk. “Met wat had jij jezelf kunnen verdedigen als ze op jou afgekomen waren?” Wat zijn manier was om te vragen wat haar gave was, maar dat zou ze hopelijk wel doorhebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyza jul 18, 2020 1:04 pm

Natuurlijk was het wel risicovol om zomaar op iemand af te stappen, want misschien was iemand anders wel de peculiar en sprak zij nu gewoon een bewoner van het dorp aan, maar dan was het natuurlijk ook weer zo dat diegene het morgen dan gewoon vergeten zou zijn. Maar Chloé bleek het bij het rechte eind te hebben. Dit was een peculiar. De jongen gaf haar een voorzichtige glimlach, terwijl hij aan het uitleggen was waarom hij het deed en wat zijn bijzonderheid precies was, en Chloé glimlachte bemoedigend terug, om te laten weten dat het allemaal oké was. “Je bijzonderheid klinkt heel erg cool” beaamde Chloé, toen de jongen tegenover haar had uitgelegd wat zijn bijzonderheid was. “Ik kan water en ijs besturen, dus waarschijnlijk had ik daar wel wat mee gekund” vertelde Chloé toen “Al is water niet overal natuurlijk. Als je op een hele droge locatie bent, ga ik niet veel kunnen uithalen. Daarom vind ik jouw bijzonderheid veel cooler, tijd is er altijd en overal, dus je kan er altijd wat mee.” En dat was ook echt zo. Chloé was trots op haar bijzonderheid en wilde er ook wel graag beter in worden, maar ze realiseerde zich ook dat ze er niet altijd wat mee kon in sommige situaties. “Ik ben toch wel blij dat je bent langs gekomen” bekende ze “Ik ben niet bang voor die jongens, maar je weet hoe dronken jongens soms kunnen zijn.” Ze sloeg haar ogen ten hemel, maar richtte zich toen weer op de jongen. “Wat was je eigenlijk van plan om te gaan doen? Ging je het dorp in, of ging je terug naar huis?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyma jul 20, 2020 9:09 pm

“Dankjewel,” begon hij op een verraste toon toen ze haar mening gaf over zijn gave. “Dat heb ik nog niet eerder gehoord.” Wat ook wel zou komen omdat hij buiten dit meisje nog geen andere Peculiars had ontmoet en zijn ouders niet echt op de hoogte waren van zijn gave, maar dat terzijde. Ze begon uitleg te geven over haar gave en Miles glimlachte. “Maar in een gebied met veel water, zoals op een strand of in een zwembad, zou ik dan echt geen schijn van kans tegen je maken,” zei hij met een bemoedigende glimlach tegen haar. Het was waar dat zijn bron altijd aanwezig was, maar er zat wel een stevig limiet op. “En ik kan ook niet alles, hoor. Ik kan het bijvoorbeeld maar voor een paar seconden volhouden en enkel richten op de personen naar wie mijn concentratie gericht is. Hoe meer personen ik in bedwang moet houden, hoe sneller dat het uitgewerkt is.” Dus nee, het was zeker niet perfect, maar hij kon er wel mee leven. Hij gaf een knikje op haar woorden. Ja, dat wist hij zeker. Als hij met zijn vrienden iets ging drinken in de stad, dan hadden ze ook altijd prijs met dit soort gasten. Niet iedereen in zijn vriendengroep was zo probleemontwijkend aangelegd als Miles dat was en dus waren ze samen al wel in een paar hachelijke situaties verzeild geraakt, al had Miles nooit echt mee hoeven te vechten omdat er twee vechtersbazen in zijn vriendengroep hadden gezeten die zich altijd prima wisten te redden. Miles had nog nooit zijn gave moeten gebruiken tijdens die avonden en daar was hij blij mee. “Ik wilde Inndyr eigenlijk zien wanneer de avond viel,” gaf hij toe. “Al moet ik zeggen dat de dorpelingen niet echt aangenaam zijn zo op de avond.” Hij had een paar straten verderop al dreunende muziek gehoord en vermoedde dat daar één of andere club moest zijn. “Is het daar in de club ook zo erg of ben je er nog niet geweest?” vroeg hij vriendelijk aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptydo jul 23, 2020 2:42 pm

Er waren niet veel dingen die Chloé zeker wist, maar als zij zo’n interessante bijzonderheid had als de jongen tegenover haar, zou ze er constant misbruik van maken. Telkens even de tijd stil zetten als mensen aan het lopen waren, zodat ze uiteindelijk heel lang over een ritje zouden doen. Dat zou echt geweldig zijn. Al was het natuurlijk wel een grapje dat na een tijdje erg oud zou worden. Chloé haalde haar schouders op toen de jongen haar complimenteerde met haar eigen gave. “Dat is ook weer zo” beaamde ze “Ach, zo hebben we allemaal onze talenten, niet? Dat we speciaal zijn is een ding dat zeker is”. Eerder had Chloé het nog niet zo gezien. Ze had het allemaal maar bijzonder en raar gevonden. Na een goed gesprek met haar ouders was ze er achter gekomen dat het heel speciaal was wat ze allemaal kon en had ze het ook omarmt, ook al was ze nog niet super goed in het besturen van haar bijzonderheid. Chloé had aan de jongen gevraagd of hij ook terug naar het huis ging of verder het dorp in zou gaan. Misschien konden ze samen terug lopen naar het huis. De jongen vertelde haar dat hij Inndyr ’s avonds wilde zien en Chloé knikte. Dat snapte ze wel, want het was hier best wel mooi ’s avonds. De jongen vroeg haar ook naar de club en in haar hoofd schoot ze even terug naar de avond die ze met Hunter had gehad. Daarna was ze niet echt meer in de club geweest. “Nou…het is inderdaad best wel erg in de club” vertelde Chloé met een lichte aarzeling “Eigenlijk is het een soort spot om heel erg dronken te worden, ik ben daar zelf ook schuldig aan geweest.” Even sloeg ze haar ogen ten hemel en grijnsde toen. “Helaas ben ik niet echt in the mood voor de club, anders had ik het je wel kunnen laten zien. Maar als je wilt kunnen we nog wel even kletsen, of kan ik je iets anders van het dorp laten zien? I mean, je kan nu eigenlijk geen nee zeggen, want ik heb snacks.” Met een samenzweerderige grijns deed ze haar tas een beetje open en liet de fles cola, de snoepjes en de M&M’s zien. “Als je ‘nee’ kunt zeggen tegen M&M’s vind ik je wel echt heel heftig” lachte ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptydo jul 23, 2020 7:52 pm

Miles Teller
Miles gaf een bevestigend knikje. Ze waren zeker speciaal. Voordat hij naar de lus kwam, had hij nog nooit gehoord van Peculiars. Hij wist enkel dat hij de tijd kon besturen en de rest was hij toevallig te weten gekomen door iemand op de kostschool die hem wegwijs had gemaakt met gaven. Hij was de jongen daarna niet meer tegengekomen, maar had tegen zijn ouders één of andere smoes opgehangen over dat hij en zijn vrienden samen op vakantie zouden vertrekken voor drie weken en dat hij dan wel terug zou zijn. Hij wist dat hij echter langer in de lus zou blijven, maar dat waren zorgen voor later. Hij vond het slecht van zichzelf dat hij tegen zijn ouders had gelogen, maar hij had onmogelijk de waarheid kunnen vertellen en het zou een te lange uitleg zijn geworden als hij dat allemaal had moeten zeggen voordat hij naar de lus zou vertrekken. En dus had hij besloten om ook zijn vrienden voor te liegen door te zeggen dat hij met zijn ouders drie weken op vakantie ging en dat hij later wel weer met ze uit zou gaan, als hij terug was. Zijn telefoon had hij expres een beetje links laten liggen en op een paar berichtjes per dag na had hij geen contact met ze. “Dat is me niet onbekend,” grinnikte hij. “Ik ging voordat ik naar de lus kwam altijd met een paar vrienden uit en die zopen zich ook helemaal lam.” Hijzelf had daar minder aan gedaan, al was hij wel een paar keer goed dronken geweest, met speciale dank aan zijn vrienden. Hij grinnikte toen ze haar woorden sprak. “Daar kan ik inderdaad geen nee tegen zeggen,” lachte hij zacht. “Ik wil het dorp verkennen voor een andere keer houden, maar we kunnen vast wel een rustig plekje vinden om met elkaar te kletsen?” stelde hij voor. Hij liet zijn blik even langs de straten gaan. “Misschien beter niet hier. Hier hangen die jongens allemaal rond en ik wil niet nog eens problemen hebben,” zei hij op een zachte toon, aannemend dat zij er ook wel zo over dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyvr jul 24, 2020 1:07 pm

“Dat dacht ik wel” zei Chloé toen met een grijns. Iemand die ‘nee’ kon zeggen tegen M&M’s, die moest echt van steen zijn hoor. De lekkernij was zowel zoet als hartig en daar kon Chloé echt van genieten. Als ze naar de bioscoop ging was haar favoriete snack natuurlijk zoete popcorn, maar M&M’s kwamen echt wel op een tweede plek. Zeker de grote M&M’s met pinda’s erin. Heerlijk! “Laten we inderdaad ergens naar toe lopen, misschien kunnen we ergens eventjes gaan zitten ofzo? Er staan genoeg bankjes hier en aangezien de regenbui al is geweest, zullen we geen last hebben van regen.” Chloé haalde de zak M&M’s uit haar tasje en maakte hem met een ruk open. Ze nam er een handje uit en stak deze tegelijk in haar mond. Ze hield de zak iets schuin, zodat de jongen er ook wat uit kon pakken. Nadat ze haar mond had geleegd, begon ze te praten. “Best wel bizar hè, dat die jongens nu zich niets meer zullen herinneren van wat er is gebeurd, terwijl wij dat wel allemaal nog weten. Als je echt een psychopaat bent, zou je hier iemand kunnen vermoorden en niemand uit het dorp zou het te weten komen.” Terwijl ze het zei, bedacht ze zich dat dit statement best wel bizar zou klinken en ze moest hardop lachen. “Niet dat ik dat van plan ben hoor, geen zorgen. Maar het zou kunnen.” Chloé haalde haar schouders op en besloot op een ander onderwerp over te gaan, voordat de jongen dadelijk gillend weg zou rennen. “Moest je lang reizen voordat je in de lus was?” vroeg ze daarom nieuwsgierig, terwijl de twee door het dorpje slenterden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptydo jul 30, 2020 11:38 am

Miles Teller
Miles gaf met een knikje aan dat hij dat wel een goed idee vond. Er waren vast bankjes in het centrum die wat afgelegen waren van de donkere, onheilspellende steegjes die zich in het dorp leken te bevinden. Hoe verder ze van het gedreun van de muziek en die steegjes zouden gaan zitten, hoe kleiner de kans was dat ze één van die jongens tegen zouden komen. En dus liep hij in de tegenovergestelde richting van waar hij vandaan kwam en liet zich vooral begeleiden door het meisje; zij kende dit dorp immers beter dan hijzelf. Hij pakte een kleine hand M&M’s en knikte dankbaar naar haar, waarna hij ze één voor één langzaam op begon te eten en naar haar luisterde. Hij verslikte zich bijna in de chocoladeresten van de M&M toen ze haar theorie over de dorpelingen weergaf. “En dan lopen ze de volgende dag gewoon weer over straat,” ging hij in haar theorie mee, met een lachje aangevend dat hij het niet zo erg vond en dat hij zeker geen rare dingen van haar dacht. Het was immers een best interessante theorie, al zou Miles het niet uitproberen om erachter te komen of het klopte. “Dat viel eigenlijk wel mee,” zei hij met een glimlach tegen haar. “Ik kom van Oxford, dus de reis viel al bij al wel mee.” Hij keek haar nieuwsgierig aan. “Waar kom jij vandaan? Je hebt geen Engels accent, dus ik vermoed van de kanten van Amerika?” gokte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptydo jul 30, 2020 7:17 pm

Lachend keek Chloé de jongen aan van opzij toen hij zich, naar haar theorie, bijna verslikte in één van de M&M’s. Samenzweerderig keek ze om zich heen, voor ze er fluisterend aan toe voegde: “Inderdaad, dan lopen ze de volgende dag wel weer over straat. Misschien heb ik wel iemand vermoord, wie zou het zeggen?” Nogmaals haalde ze samenzweerderig haar wenkbrauwen op en neer, maar grijnsde toen om te laten zien dat ze maar een grapje maakte. De jongen vertelde vervolgens dat hij uit Oxford kwam en Chloé kende dat wel. “Dan hoefde je inderdaad alleen maar de oceaan over te steken en dan ben je er wel” zei ze, zich realiserend dat dit wel heel grof genomen was, maar oké. Het was altijd nog korter dan de plek waar zij vandaan kwam. “Goed geraden” zei ze met een grijns, terwijl ze nog een paar M&M’s in haar keel gooide. “Los Angeles, om precies te zijn. De West Coast. De stad waar alles mogelijk is…als je maar Cup E implantaten en lippen ter grote van een paddenstoel hebt.” Ze rolde haar ogen. Ook Chloé had plastische chirurgie gehad, maar dat was puur om haar gezicht een meer vrouwelijkere vorm te geven. Anders had ze er nooit uit gezien zoals ze er nu uitzag. Maar er was één voordeel: doordat ze niet ouder werd in de lus, hoefde ze ook nooit meer die troep in haar gezicht te laten spuiten. Dus dat was iets wat positief was aan de lus. Chloé stopte eventjes bij een bankje, ging zitten en zette de zak naast zich, als uitnodiging dat de jongen mocht gaan zitten. Ze wees in de verte waar de muziek vandaan kwam. “Daar is de club, voor als je leuke dingen wilt gaan doen. Er zit hier ook een café, maar ik vind dat persoonlijk wat meer voor de ouderen onder ons.” Chloé rilde even bij de gedachte dat ze weer naar het café moest. De vorige keer dat ze daar met Day was geweest hadden zij de gemiddelde leeftijd flink omlaag getrokken. “Er was laatst ook een feest, georganiseerd door jongeren in het huis. Dat was best wel leuk. Ik zit er over na te denken om misschien iets van een barbecue te organiseren ofzo, omdat het ook zomer word. Dus qua dingen te doen is er genoeg te doen.” Chloé stopte even voor een M&M pauze en gooide weer een handje naar binnen. “Wat ik het lastigste vind is het tijdverdrijven overdag. Ik hou van zingen, maar heel de dag zingen is ook weer zo wat. En ik heb ook nog niet echt de tijd gevonden om mijn bijzonderheid te oefenen. Dus als je suggesties hebt…” Met een grijns keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyzo aug 02, 2020 8:40 pm

Miles Teller
Het onderwerp over de theorie en de moorden werd al snel vervangen door oprechte interesse naar waar ze beiden vandaan kwamen. Chloé gaf aan dat ze Oxford wel kende en Miles kon het niet laten om even te grinniken toen ze aangaf hoe dat hij de lus bereikt moest hebben. Dat was wel heel kort door de bocht, maar het klopte wel. Ongeveer dan. Hij keek verwonderd op toen ze het over Los Angeles had. “Daar heb ik van gehoord,” mompelde hij. Niet dat hij het ooit eerder had gezien. Was dat ook niet waar heel bekende films gemaakt werden? Hij stelde het maar niet voor. Zijn geografie was op zijn zachtst gezegd absurd te noemen en hij wilde geen flater tegenover haar slaan door een domme opmerking te maken. En dus nam hij zichzelf voor dat hij het later wel op zou zoeken. Chloé legde vervolgens uit wat er allemaal te doen viel, al had Miles zelf wel kunnen lokaliseren waar de club ongeveer was; vanuit de positie vanwaar ze vertrokken waren, was het nu ook weer niet zó lastig om de dreunende muziek te horen. Dat het café wel meer zijn ding was, liet hij ook maar achterwege. Hij gaf er ietsje te veel om hoe anderen over hem dachten en hij dacht dat hij ook hier weer een flater zou slaan als hij aan zou geven dat hij wel graag naar het café ging met zijn vrienden. “Een barbecue klinkt leuk,” zei hij met een voorzichtige glimlach. “Laat me maar weten of je het erdoor krijgt. Misschien kunnen we dan samen vlees in gaan kopen.” En alle andere dingen die bij een barbecue hoorden. Hij gaf een knikje toen ze aangaf dat het tijd verdrijven overdag het lastigste was. “Ik ben hier nog maar net, dus ik zou niet weten wat,” zei hij met een spijtige glimlach tegen haar. “Maar als je op je gave wilt oefenen, dan zou ik naar het strand gaan. Het lijkt me dat daar keuze genoeg is voor jouw gave.” Hij haalde zijn schouders op. Anders wist hij het ook niet goed. “Kun je goed zingen?” vroeg hij op een voorzichtige, maar toch wel licht nieuwsgierige toon aan haar. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptyma aug 10, 2020 7:40 pm


1:50 tot 2:50 voor Chloé's Kims iconische stem


Chloé grijnsde toen ze het enthousiasme van Miles hoorde. Een barbecue maakte mensen altijd vrolijk. Maar wat was er beter dan lekker samen eten in het zonnetje? Goed vlees, lekkere salades, goede wijn. Het was heerlijk. “Een beetje hulp kan nooit kwaad, dus dat lijkt me een geweldig idee” zei ze toen goedkeurend. Miles stelde voor dat ze naar het strand moest gaan om haar gave te oefenen. Daar had Chloé eigenlijk nog niet aan gedacht, terwijl het eigenlijk best wel logisch was. Op het strand had je genoeg water. Chloé moest even lachen. “Je hebt geen idee hoe stom ik mij nu voel, ik heb daar eigenlijk zelf nog niet helemaal aan gedacht. Maar het is natuurlijk super logisch om naar het strand te gaan als je water kunt besturen.” Ze grinnikte nog wat na, terwijl hij informeerde naar haar zangvaardigheid, haar andere bijzonderheid zoals ze het altijd zelf maar noemde. “Tsja…” begon Chloé “Goed zou ik niet zeggen, maar wat is goed, weet je? Wat ik goede muziek vind kan jij verschrikkelijk vinden, net zoals dat andersom zo kan zijn. En gelukkig maar, vind je ook niet? Want onze meningen maken ons ook allemaal verschillend.” Natuurlijk had ze wel eens in Los Angeles meegemaakt dat iemand vond dat ze niet goed kon zingen. Maar dat had haar nooit tegengehouden om te doen wat ze leuk vond. Ze draaide zich weer iets naar Miles, toen ze weer een paar M&M’s in haar mond stak. “Weet je, ik voel me heel erg sterk als ik zing. Vaak kan ik via zingen of bepaalde liedjes bepaalde emoties beter uiten dan het te zeggen. Ik ben niet zozeer een slechte spreker of iemand die haar emoties voor zich uit, maar met muziek voelt het gewoon beter, snap je wat ik bedoel?” Zachtjes kuchte ze eventjes en ging ze er even goed voor zitten. “We could’ve done this perfectly, but we’re useless. Nobody does a tragedy like you and me, ‘cause we’re ruthless. And the only thing we had in common with each other, was destroying everything we ever touched” begon Chloé toen voorzichtig “So cheers to us and what we had, let’s keep dancing on the broken glass. And all that’s left is smoke and ash, so let’s keep dancing on the broken glass. ‘Cause when you’re high, you’re bound to crash, so let’s keep dancing on the broken glass.” Ze keek Miles weer aan en stak toen plagend haar tong uit. Ook maakte ze een klein buiginkje, alsof ze voor een groot publiek stond en moest bedanken voor het applaus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles Teller

Miles Teller

Aantal berichten : 51
IC-berichten : 42

Character sheet
Bijzonderheid: Time control
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote:
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptywo aug 12, 2020 4:13 pm

Miles Teller
Miles liet met een klein knikje weten dat hij in was voor het idee voor de barbecue en dat ze het dan ook zo op die manier zouden gaan doen. Als ze het erdoor zou krijgen, zou hij samen met haar naar de supermarkt gaan om inkopen te doen. Hij liet zijn blik naar haar glijden en grinnikte zachtjes toen ze aangaf dat ze niet eerder op het idee was gekomen om naar het strand te gaan. “Als je zin hebt, kunnen we binnenkort samen eens gaan? Ik ben natuurlijk geen mentor en kan je niet begeleiden, maar ik denk dat ik wel kan beoordelen of het er goed uitziet of niet.” Hij haalde zijn schouders op. Hij snapte het ook wel als ze liever met een mentor ging, maar dan had hij zijn voorstel in elk geval al gedaan. Hij richtte zijn blik weer naar haar en gaf een knikje toen ze vertelde over wat muziek zoal met haar deed, al kon hij zich niet bepaald in haar woorden vinden. Hij had natuurlijk ook nummers waar hij graag naar luisterde en waar hij zich beter door ging voelen, maar het was niet alsof hij er echt bepaalde emoties mee door kon verwerken of iets dergelijks. Daar had hij andere middelen voor. Hij luisterde vervolgens naar hoe ze begon te zingen en een glimlach verscheen automatisch om zijn lippen. “Dat was echt goed,” zei hij al met zijn handen klappend toen ze klaar was. “Je hebt echt een mooie, zuivere stem. Ik kan me voorstellen waarom je bent gaan beginnen zingen.” Hij grinnikte even. “Ik denk dat ik nogal als een valse kat klink als ik het zou proberen, dus laten we dat maar achterwege laten.” En hij was ook gewoon veel te verlegen om dat te doen, maar dat vertelde hij er natuurlijk niet bij. Al dacht hij wel dat ze dat met zijn karakter dat hij aan haar had laten zien tot nu toe zelf al wel kon raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloé Hill

Chloé Hill

Aantal berichten : 388
IC-berichten : 248
Leeftijd : 29
Accounts : Olivia Romano

Character sheet
Bijzonderheid: Hydro-Telekinesis/Cryo-Telekinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: ♡ Wasted times
Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Emptywo sep 02, 2020 9:21 pm

De jongen stelde voor om een keertje met haar mee te gaan naar het strand en haar bijzonderheid te bekijken. Dat vond Chloé wel een leuk idee – het zou een goede manier zijn om eens aan een onafhankelijk iemand te laten zien wat ze allemaal kon. “Dat lijkt me leuk” zei Chloé toen met een grijns “Dan zal je net zien dat het dan precies niet lukt, omdat er iemand aan het toekijken is.” Vervolgens had Chloé een stukje muziek ten gehore gebracht aan de jongen en had een lichting buiging gemaakt toen de jongen enthousiast aan het klappen was. “Danku, danku” zei ze met een grijns. Miles vertelde haar dat hij waarschijnlijk als een valse kat klonk als hij zou gaan zingen, maar Chloé maakte een wegwerpgebaar met haar hand. “Weet je, voor zingen hoef je helemaal niet goed te zijn” vertelde Chloé toen “Mijn moeder kan ook niet heel goed zingen, maar ze vindt het wel geweldig om te doen. In mijn mening maakt muziek alles beter – hele saaie dingen zoals schoonmaken of opruimen kunnen veel leuker worden met een beetje muziek er bij. Geïnteresseerd draaide ze zich naar de jongen. “Doe jij ook wat creatiefs in je vrije tijd?” vroeg ze toen “Of ben je meer iemand die van sport houdt? Of natuurlijk allebei, dat kan natuurlijk ook.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Avoiding problems.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avoiding problems.    Avoiding problems.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avoiding problems.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avoiding the collide.
» Avoiding troubles.
» Identity problems
» Evening problems.
» [TW: Geweld] Drinking problems.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: