Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Particular Children Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Particular Children Firefo11
15 oktober 2016


Particular Children Birdpl11

Deel
 

 Particular Children

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Wie lijkt je het meest geschikt als 'guardian'?
Saf - Aguilar de Nerha
Particular Children I_vote_lcap13%Particular Children I_vote_rcap
 13% [ 4 ]
Lukas - Alex Smith
Particular Children I_vote_lcap7%Particular Children I_vote_rcap
 7% [ 2 ]
Bianca - Stiles Stilinski
Particular Children I_vote_lcap10%Particular Children I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Dieuw - Sam Ashton
Particular Children I_vote_lcap20%Particular Children I_vote_rcap
 20% [ 6 ]
Noelani - Lyana Valentine
Particular Children I_vote_lcap10%Particular Children I_vote_rcap
 10% [ 3 ]
Ryann - Frerin Cheshire
Particular Children I_vote_lcap20%Particular Children I_vote_rcap
 20% [ 6 ]
Rose - Haythel Devonshire
Particular Children I_vote_lcap20%Particular Children I_vote_rcap
 20% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 30
 

AuteurBericht
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Particular Children   Particular Children Emptyza jan 14, 2017 8:28 pm

Particular Children Banner13
p a r t i c u l a r .  c h i l d r e n / g u a r d i a n s

Beste leden,

We hebben de suggestie van Rose in overweging kunnen nemen en hebben eindelijk besloten dit plan door te voeren! Rose had als plan om een paar gebruikers aan te stellen tot guardians (zoals je ziet zijn we nog in dubio over de precieze naam van de rang). Guardians zijn Peculiar Children die Louise en Girolamo een handje zullen helpen met de orde in de lus bewaren. Dit geldt ook voor buiten de RPG. Ze vervullen dus als het ware een soort moderatorfunctie. Dus waar zijn we naar op zoek?

IC:
Wat oudere Peculiars, al zullen we niet per se op leeftijd van het karakter selecteren, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel waartegen andere Peculiars tegenop zullen kijken. Ze zijn nodig om de orde te bewaren; ruzies en/of gevechten voorkomen, de kinderen aanzetten tot hun dagelijkse taken etc. Ook zullen ze een voorbeeldfunctie moeten vervullen, dus kijk of dit bij het karakter van je personage past. Ze mogen kinderen verwelkomen, rondleiden en allerlei vragen beantwoorden en worden regelmatig verwacht om rond de tafel te komen met Louise en/of Girolamo voor overleg en het uitwisselen van de stand van zaken. We zoeken dus een actief account.

OOC:
Tevens moet je buiten de RPG beschikbaar zijn om de orde te bewaren. Je hebt de functie om vragen te beantwoorden, ruzies in de kiem te smoren en bijvoorbeeld karakterkaarten goed te keuren. Je kunt zo nodig berichten aanpassen. Ook in de RPG-training mag je feedback geven en leden helpen. Je vervult, zoals eerder gezegd, een moderatorfunctie en bent soms nodig voor overleg in het overlegboard waartot je toegang zult krijgen.

Lijkt dit je wat? Aanmelden kan hieronder in de reacties, met onderstaande lijstje. We zijn voor nu op zoek naar niet meer dan 3 guardians. Als er meer aanmeldingen komen, zal er waarschijnlijk een poll geopend worden.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Motivatie:[/b] (Dit hoeft geen heel CV te zijn natuurlijk c:)
[b]Welk account de rang toedienen?:[/b] (De naam van het account waarop je je rang zou willen zetten, ofwel het account waarmee je het meest actief bent/het karakter dat je het meeste geschikt ziet voor de functie)

Als je je niet wilt aanmelden, maar wel je mening over dit onderwerp wilt uiten, verwijs ik je door naar dit topic. Hier kun je ook een reactie achterlaten over hoe de rang bijvoorbeeld zou moeten heten.

Groeten,
Vera, Tess & Rose



Laatst aangepast door Louise Bluebonnet op za jan 28, 2017 2:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Aguilar de Nerha

Aguilar de Nerha

Aantal berichten : 33
IC-berichten : 5
Accounts : >Thomas Shelby<
>Aguilar de Nerha<

Character sheet
Bijzonderheid: Reincarnation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You need a little bit of insanity to do great things
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyza jan 14, 2017 8:58 pm

Naam: Saf aka Peanut
Motivatie: Graag zou ik wat actiever willen zijn op het forum, met een bepaald doel. Ik ben iemand die wat te doen moet hebben, en dat dan ook graag doet/uitvoert. Het actief houden van een forum vind ik belangrijk, zeker de forums die leuk en gezellig zijn.
Welk account de rang toedienen?: Aguilar ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Smith

Alex Smith

Aantal berichten : 265
IC-berichten : 89
Leeftijd : 25
Accounts : Alexander
Jessica
Laura
Adriano
Koda
Woonplaats : België

Character sheet
Bijzonderheid: wind beheersen
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote: Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love the real you.
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyzo jan 15, 2017 11:03 am

Naam: Lukas
Motivatie: Ik zit heel erg vaak op het forum, probeer altijd zo actief mogelijk te zijn en ik zit graag op het forum. Het is mijn eerste forum en zou het niet willen wisselen in een ander forum. Ik ben blij dat ik op dit forum zit. Het past volgens mij ook heel goed bij het personage Alex.
Welk account de rang toedienen?: Alex Smith


Laatst aangepast door Alex Smith op ma jan 16, 2017 4:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Hale

Peter Hale

Aantal berichten : 141
IC-berichten : 11
Accounts : Peter Hale
Saragon
Ruby Red
Stiles Stilinski

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf - alpha
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Don't worry Alice, wonderland is better when you are completely lost
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyzo jan 15, 2017 12:51 pm

Naam: Bianca
Motivatie: Omdat ik voor Stiles niet echt een idee heb met wat ik ga doen met hem en hij weer actiever moet worden
Welk account de rang toedienen?: Stiles
Terug naar boven Ga naar beneden
Josie Mills

Josie Mills

Aantal berichten : 106
IC-berichten : 22
Leeftijd : 22
Accounts : » Finn Prowler
» Sam Ashton
» Josie Mills

Character sheet
Bijzonderheid: Grim reaper
Uiterlijke leeftijd: 4
Quote: We need fantasy in order to face reality
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyzo jan 15, 2017 11:52 pm

Naam: Dieuw
Motivatie: Nou ja, ehm, ik weet nooit hoe ik dit moet beginnen, maar het komt er op neer dat ik het hier echt super gezellig vind, en dat de setting en zo van de rpg me gewoon heel veel inspiratie geeft, en ik zou het een eer vinden om dit te mogen doen :') Ik denk ook dat het heel erg goed bij Sam zou passen, dat het me een boost inspiratie zou geven, maar ook dat ik sws wel actief kan blijven want ja ik kom hier graag en heb wel wat dingetjes voor hem ingepland dus ja :"D
Welk account de rang toedienen?: Sam Ashton
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyana Valentine

Lyana Valentine

Aantal berichten : 266
IC-berichten : 24
Accounts : Azure
Lyana
Ace

Character sheet
Bijzonderheid: sense manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: And she would bow to no one
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyma jan 16, 2017 10:04 am

Naam: Noelani
Motivatie: Het idee van Rose had me al eerder in het hoofd besprongen geweest maar heb er nooit verder zitten over nadenken( vooral omdat ik dit soort van op een andere site heb voorgesteld qua school guard en het niet goedgekeurd was <.<) anyway. Ik vindt dat zeer goed bij Lyana past. Daarbij vind ik het altijd wel leuk om zo'n rang te spelen omdat ik stiekem wel altijd een char maak met verantwoordelijkheids gevoel en niet iemand die terugdeinst voor wat gevaar XD
Welk account de rang toedienen?: Lyana Valentine
Terug naar boven Ga naar beneden
Frerin Cheshire

Frerin Cheshire

Aantal berichten : 49
IC-berichten : 4
Leeftijd : 32
Accounts :
+ frerin
+ jimin
Woonplaats : Under a bridge

Character sheet
Bijzonderheid: Bad luck
Uiterlijke leeftijd: 18
Quote:
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptydo jan 19, 2017 8:09 pm

Naam: Ryann~
Motivatie: *kuch* bij deze mijn gehele CV. XD Maar nee~ Uhms; ik zit veel op het forum, want ik heb geen leven en kan dus in die tijd makkelijk wat moderator taakjes op me nemen~ Frerin, voor wie ik denk dat de rang het meest geschikt is, is een social butterfly met een gezonde dosis humor; dus een goeie fit voor enige nieuwelingen~~
Welk account de rang toedienen?: Ik denk Frerin Cheshire qua karakter~ Jimin is way te shy voor dit, ondanks dat ik probs meer actief met hem ben, maar ach~
Terug naar boven Ga naar beneden
Haythel Devonshire
Deceased
Deceased
Haythel Devonshire

Aantal berichten : 1514
IC-berichten : 130
Leeftijd : 26
Accounts : ~Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie

Character sheet
Bijzonderheid: Hellhound
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Feisty.
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyma jan 23, 2017 5:54 pm

Naam: Rose~
Motivatie: Het hoeft geen heel CV te zijn, maar ik ga me toch kapot typen! C<
Oke zo. Ik wil heel graag dit forum zo actief mogelijk houden. Dit door middel het te optimaliseren, zo fijn mogelijk voor de leden te maken en de sfeer gezellig te houden. Hopelijk heb je al gemerkt dat ik daarvoor genoeg tijd heb en genoeg voor wilt doen. Zoals sommigen weten, ben ik immers al vier maanden ziek en er is nog geen einde in zicht. Genoeg tijd dus om 24/7 achter de laptop te zitten. Ik zou heel graag hier mijn tijd in willen steken! Ook ben ik al op meerdere sites (8 om precies te zijn) moderator geweest. Ook heb ik al meerdere keren mijn eigen fora ontwikkeld dus weet ik genoeg van coderen etc. Toch help ik het liefste anderen en wil ik het liefste anderen het naar de zin maken.
Welk account de rang toedienen?: Haythel Devonshire, deze meid moet maar leren zich in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t75-haythel-devonshire
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptyza jan 28, 2017 2:29 am




De enquête is geopend en het is mogelijk om te stemmen.


- Jullie stem is belangrijk, maar niet bindend. Tess en ik bepalen beiden ook een top 3, deze gaan we middelen met de uitslagen van de poll;
- Je mag maximaal drie stemmen uitbrengen;
- Je stemt uiteraard niet op jezelf, dit betuigt ook niet van het zijn van goede moderator (!);
- Je stemt met één account, en brengt dus in één keer drie stemmen uit;
- De drie met de hoogste score zullen wij verwelkomen in het team.

We denken een goed systeem te hebben gecreëerd voor het komen tot een uitslag. Bij onvrede gelieve een PM te sturen naar ofwel Tess ofwel mij. Het is wel zo netjes met andere leden niet over de uitslag te discussiëren. Bij vragen en/of andere opmerkingen kun je tevens in een van onze inboxen terecht.

Groeten,
Vera & Tess



Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Leeftijd : 25
Accounts :
. Louise
. Clarke


Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Emptydo feb 16, 2017 9:10 pm




Jullie stemmen zijn geteld, en zowel Tess als ik hebben individueel onze stemmen uitgebracht.


Het spijt ons zeer dat we jullie zo lang in spanning hebben moeten houden, maar hier volgt dan de officiële bekendmaking. De drie leden die wij verwelkomen in het team als moderator zijn de volgenden;

- Dieuw met Sam Ashton
- Rose met Haythel Devonshire
- Noelani met Lyana Valentine

Gefeliciteerd! Wat we van jullie precies verwachten en hoe het nu met jullie karakters verder gaat in de RPG zal zo snel mogelijk volgen! Ergens halverwege vanavond krijgen jullie toegang tot een klein overlegboard waar we dit even door zullen spreken.

Als je het niet bent geworden; heel erg bedankt voor de aanmelding en fijne houding en inzet! Dit betekent uiteraard niet dat jullie hulp bij deze niet meer welkom is, weet alsjeblieft dat we dit heel erg gewaardeerd zullen hebben en ook altijd zullen blijven waarderen! Als er ergens iets te doen is, zullen jullie het net zo goed horen natuurlijk.

Nogmaals, we denken een goed systeem te hebben gecreëerd voor het komen tot een uitslag. Bij onvrede gelieve een PM te sturen naar ofwel Tess ofwel mij. Het is wel zo netjes met andere leden niet over de uitslag te discussiëren. Bij vragen en/of andere opmerkingen kun je tevens in een van onze inboxen terecht.

Jullie zijn allemaal fantastisch! <3

Groeten,
Vera & Tess



Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Gesponsorde inhoud




Particular Children Empty
BerichtOnderwerp: Re: Particular Children   Particular Children Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Particular Children
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: i n f o r m a t i o n :: a n o u n c e m e n t s
-
Ga naar: