P l o t ; Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
|
C r e d s ; Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
15 oktober 2016
|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:37 pm | |
| |
| | | Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:40 pm | |
| @Jett; aw that sucks ;^; @Marlon; Heyyy <3 |
| | | Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:41 pm | |
| @Bo Omg sorry ;w; JR is gewoon zo.. tja.. xD @Lotte Is goed c: @Bo Kwadraat Omg Melvin zo cutee! I'm screaming ;w; @Safiena en dat mag? Is dat legaal? >.> AND HAAAIAAIIIIAIAIAIA Did u miss me yet? |
| | | Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:45 pm | |
| @Rose; Omg thanks ;u; Ik ben bezig aan ons topic |
| | | Laurice Andersson Mentor
Aantal berichten : 305 IC-berichten : 69 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
morgan
Skyler Character sheetBijzonderheid: Overleden mensen zienUiterlijke leeftijd: 17Quote: Magic is all around, you just have to believe | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:47 pm | |
| Hahaha! Arme JR! Laurice denk ook al dat hij een beperking heeft! xD @Bob, hmmm... dan weet ik toch niet zeker of ik het weet haha! @Marlon, Heya! Ging het sporten goed? |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:49 pm | |
| @Bo Kwadraat You're most welcome darling <'3 En yeaaaayyy!! Zeal's comin back in action, as.. good Zeal dit word nog moeilijk @.@-- En idd!! JR word als gestoord beschouwd en gek terwijl hij gewoon super aardig is en gewoon vrienden wilt hebben! He's so sweet and cute ;w; <'3 @Bo Leuke post huurrr~ You did a good job Also! Ik denk niet dat ik het lang ga volhouden zonder mijn psycho player Zeal hier, duuusss... Ik ga misschien een nieuwe char hierop plaatsen die veel op hem lijkt~ |
| | | Jett Mc'Knight
Aantal berichten : 97 IC-berichten : 8 Character sheetBijzonderheid: VampireUiterlijke leeftijd: 17Quote: Mama, we all go to hell | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:50 pm | |
| @Rose - nain, het mag niet, europees bepaald, en als ik gepakt word krijg ik een enorme boete. |
| | | Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:51 pm | |
| @Rose; Mel is wel zeer vulnerable uwu the poor thing |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:53 pm | |
| @Safi Klaag ze aan!!
Ik kijk te veel suits ;w;
@Bo Kwadraat Maar dat is juist perfect! Dan leert Zeal gentle te zijn~ >u> |
| | | Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:54 pm | |
| @Rose; Wahahah, dat komt dan wel goed xD Mel heeft gewoon wat afleiding nodig :") |
| | | Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:55 pm | |
| oh man ik heb mn linkerhand helemaal verbrand door frietvet rip hand >>
ik ben zo onhandig het is een gave |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:56 pm | |
| @Bo Kwadraat Oh en afleiding zal hij krijgen >u> @Bo Oh noes!! Poor you! Need a kiss on it? Also, ik heb nog een vraagje over het topic met Melvin, naar wie moet ik een pb sturen? |
| | | Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 5:30 pm | |
| |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 5:34 pm | |
| Awesome thanks! Ik zal kijken of ik zo nog kan posten c: Ik ga vanavond weer naar m'n vader toe dus zal er een paar uur niet zijn~ Maar daarna zal ik meteen posten! --- Nieuw setje voor Haythel <'3 |
| | | Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 5:35 pm | |
| @Rose; Is goed! Have fun bij je vader c: En een nice setje! |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |