P l o t ; Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
|
C r e d s ; Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
15 oktober 2016
|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Melvin Chaill
Aantal berichten : 245 IC-berichten : 86 Leeftijd : 25 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Fallen AngelUiterlijke leeftijd: 17Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:44 pm | |
| - Melvin Syco schreef:
- Haythel Devonshire schreef:
- Omg..
Kunnen like.. Zeal, Melvin en Matthew gewoon even een trio hebben? ;^;
Sorry Skyler qwq Melvin zou het oke vinden, maar wat Matthew ervan zou vinden...
waarschijnlijk zou hij m aanvallen als Zeal Melvin aanraakt door zijn possessiveness over Melvin ahahahah XD "whatever you do dont touch melvin, k " something like that |
| | | Haythel Devonshire Deceased
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:45 pm | |
| Aw yish.. Zeal mag weer gaan verminken OMG DIT IS EEN DEAL HOOR BO'S!! |
| | | Skyler Williams
Aantal berichten : 88 IC-berichten : 34 Leeftijd : 25 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser
Skyler Williams
Morgan Ellish
Character sheetBijzonderheid: Make you feel beautiful Uiterlijke leeftijd: 18Quote: Let yourself be the person you've secretly always wanted to be. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:49 pm | |
| @Marlon, mijn bffschrijfmaatje! <3 Ja we zouden kunnen doen dat ze elkaar al kennen. Dan kunnen ze boytalk hebben over Zeal Mwuhahaha! @Rose, hihi! Zeal kan natuurlijk nu nog wel van alles doen idd... Dan duurt het gewoon wat langer voordat Skyler en hij echt een relatie krijgen Dan gaan ze heel lang op elkaar crushen en dan van hele goede vrienden naar liefde... Kwijl kwijl |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 1:52 pm | |
| @Lotte Omg.. Alleen als je beloofd dat ze bij elkaar komen anders kan mijn hartje het niet aan ;w; Sowieso word het dan drama want dan gaat Zeal naar Skyler toe en biegten wat hij met Matthew en Melvin heeft gaan. EDIT; Wacht wacht, "boytalk over Zeal"??? |
| | | Pippa Fraser
Aantal berichten : 83 IC-berichten : 21 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser Character sheetBijzonderheid: MermaidUiterlijke leeftijd: 6Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 2:09 pm | |
| @Rose, Als matthew en en Melvin hem willen hahaha! xD Mjah... hij zal z'n best moeten gaan doen om Skyler dan voor zich te winnen, want die gaat die pijn voelen en doen alsof het hem niets cared xD idk, ik kan het niet beloven, maar het is wel een spannend verhaal :b @ Bobje en Kip, willen jullie chars nog ledematen kwijtraken in het hollow Bae topic? O my god, so evil. @ Marlon, Veel plezier en succes met sporten btw! |
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 2:12 pm | |
| @Lotte Omg neeeee.. dat kan ik Skyler niet aan doen ;^; Zeal blijft wel super sweet en good uwu He's gonna fight for Skyler's heart! |
| | | Melvin Chaill
Aantal berichten : 245 IC-berichten : 86 Leeftijd : 25 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Fallen AngelUiterlijke leeftijd: 17Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 2:20 pm | |
| meanwhile levi be like; fuck ill never get a chance levi gaat gwn voor eeuwig alleen in een hoekje zitten en dat vind k zo hilarisch HAHA
oh no Lotte, Levi gaat iets anders verliezen so je moet geen ledemaatjes bij Levi uitrukken you'll see hehe
|
Aantal berichten : 1514 IC-berichten : 130 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Haythel, Tissa, Elesis, Jinn, Zeal, JR, Seji, Gerome, Namida, Link, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: HellhoundUiterlijke leeftijd: 19Quote: Feisty. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 2:21 pm | |
| Omg poor Levi ;c Maar maar hij krijgt super hypere JR terwijl hij dus gewoon er niks om geeft xD Super tegen polen, zijn fuckin cute >w< |
| | | Melvin Chaill
Aantal berichten : 245 IC-berichten : 86 Leeftijd : 25 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, TawneeCharacter sheetBijzonderheid: Fallen AngelUiterlijke leeftijd: 17Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:02 pm | |
| - Haythel Devonshire schreef:
- Omg poor Levi ;c
Maar maar hij krijgt super hypere JR terwijl hij dus gewoon er niks om geeft xD Super tegen polen, zijn fuckin cute >w< arme levi weet helemaal niet wat ie met JR aan moet mjan ;; okay hoe rp je iemand die gefrituurd word uh... |
| | | Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:19 pm | |
| aaah Melvins kk is af uwu <3 |
| | | Pippa Fraser
Aantal berichten : 83 IC-berichten : 21 Accounts : Laurice Andersson
Pippa Fraser Character sheetBijzonderheid: MermaidUiterlijke leeftijd: 6Quote: Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:43 pm | |
| @Rose, wat je wil hoor! Your free! But cute! @Bob, Oeh ik dacht al dat er iets achter zat! Volgens mij gaat hij op een goede manier iets verliezen of nie So excited!Andere Bo, Haha zijn bijnamen! <3 Hij en Pippa moeten echt hun krachten verenigen man! Ik zal hem met Laurice even goedkeuren! |
| | | Lyana Valentine
Aantal berichten : 266 IC-berichten : 24 Accounts : Azure
Lyana
Ace Character sheetBijzonderheid: sense manipulationUiterlijke leeftijd: 19Quote: And she would bow to no one | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:46 pm | |
| Mijn chars blijven lonely alleen xD
Ugh ik wil posten maar werk en ugh nu al vermoeid erdoor (al kan dat zijn omdat ik nog steeds niks gegeten hb x.x.)
|
| | | Levi Salguero
Aantal berichten : 179 IC-berichten : 68 Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchinner, Tawnee
AdelaisCharacter sheetBijzonderheid: Salt KingUiterlijke leeftijd: 19Quote: Whatever | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:53 pm | |
| Ik smelt helemaal voor melvins kk bo ah, je verwoord hun verhaal zo lief Lotte, uhm uhm nou het kan positief gezien worden??? ergens??? idk ik ben nie zo aardig voor mn accs |
| | | Melvin Syco
Aantal berichten : 177 IC-berichten : 25 Leeftijd : 25 Accounts : * Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
*Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Water bendingUiterlijke leeftijd: 21Quote: Try but I can’t put you down on my own, like nicotine | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 3:55 pm | |
| @Lotte; aaah thanks <3 En jaaa :"D Ik hou echt van mn mel <3 @Bo; Aaaah thanks ;u; im just so hyped help
Oke nu even een topic openen voor Zeal, al heb ik geen idee hoe lang het gaat worden uwu |
| | | Jett Mc'Knight
Aantal berichten : 97 IC-berichten : 8 Character sheetBijzonderheid: VampireUiterlijke leeftijd: 17Quote: Mama, we all go to hell | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr jul 28, 2017 4:22 pm | |
| Dat moment dat je baas je dwingt over je maximale diensturen van 15u heen te gaan en je dus super laat thuis bent en geen tijd hebt om te posten ;-; |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |