Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Room 312 - Ethan & Melvin Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Room 312 - Ethan & Melvin Firefo11
15 oktober 2016


Room 312 - Ethan & Melvin Birdpl11

Deel
 

 Room 312 - Ethan & Melvin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptywo nov 23, 2016 9:02 pm

Room 312 - Ethan & Melvin 2ica5va

Het was 3 uur 's nachts en voor de zoveelste keer was hij van het dak gerold. Gelukkig was hij wel opgevangen door een paar takken, maar de val kon hij niet vermijden... Als hij niet beter had geweten dacht ie dat ie alles had gebroken, maar dat was onmogelijk... Toch? Dus zuchtend was hij dan toch naar de kamer getrokken. Hij wist dat hij een kamergenoot had en dat had hem enkel nog meer afgeschrokken om op het dak te slapen. Nja, het was eigenlijk door dat jochie Finn dat hij op het dak sliep, maar hij was ergens beter gezet op hoge plaatsen dan... de grond. Daarom opende hij de kamerdeur stilletjes en keek hij even rond. Er stond een bed voor hem.... Maar hij wilde niet slapen in een bed. Daarom kantelde hij zijn kopje wat en keek hij naar de kast en toen het raam... en terug naar de kast. Zou hij hier ergens een hangmat kunnen hangen? Want dat leek hem een ideale slaapplek. Even keek de jongen om... Zou die knul nog liggen slapen? Oh well... Hij wandelde naar zijn bed, pakte de zijkant vast en begon eraan te trekken, wat een vrij onaangenaam sleep geluid maakte... Maar hey... Als hij ergens ging slapen op de grond dan was het naast het open raam...

-Ethan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptywo nov 23, 2016 9:37 pm


Hij was veilig hier, zo moest hij het bekijken. Met die gedachten was hij zijn eerste dag hier doorgekomen. Het was laat -zo'n één uur 's nachts gokte hij- terwijl Ethan met sloffende passen de overloop afliep. Met zo laat naar zijn kamer gaan hoopte hij te bereiken dat zijn kamergenoot, die hij nog niet ontmoet had, al sliep, zodat hij niet nog eens een confrontatie aan hoefde te gaan van mensen ontmoeten die hij eigenlijk niet wilde ontmoeten. Hij wist welk kamernummer hij had, maar om de een of andere reden waren alle lichten gedimd. Ethan haalde zijn schouders op, dat was vast met een goede rede. Even staakte hij zijn pas, terwijl hij zijn gedachte fixeerde op de mobiele telefoon, die in zijn broekzak zat. Het was hem inmiddels een koud kunstje, zijn bijzonderheid beheersen, al helemaal na wat zijn opa hem had geleerd. Het duurde hem dan ook niet lang om de telefoon met zijn gedachten uit zijn zak, naar zijn hand te verplaatsen, compleet met zaklampfunctie aan. Een grijns gleed over zijn lippen. Waarom saai doen als het ook gaaf kon? Zijn telefoon was overigens totaal losgeslagen bij zijn aankomst in de tijdslus; het ding had geen bereik meer, zijn contacten waren gewist en volgens zijn telefoon was het permanent 00.00 uur. Iphone's functioneerde blijkbaar niet binnen lussen, dat had hij maar weer bewezen. Fijn, dat zijn komst bovenop alles ook nog eens het space grey 6s-model door zijn neus had geboord. Hij slaakte een geïrriteerde zucht. Gelukkig kwam het ding nu nog van pas, en misschien wist hij er nog wel iets leuks mee uit te halen ooit. De kleine lichtbundel viel op een klein, goud, nummerplaatje. Eindelijk, kamer 312. Het licht van zijn telefoon werd gedoofd en zachtjes legde hij zijn hand op de klink. Schuchter keek hij rond, waarna hij zijn voorhoofd in een frons trok. Er was niemand. De kamer was leeg, en de gordijnen wapperde zachtjes in de geopende ramen. Wederom trok hij zijn schouders op. Zonder vragen te stellen over de situatie, trapte hij zijn schoenen uit, en liep regelrecht naar het bed dat het meest links in de kamer stond. Een kans om comfortabel te gaan liggen gaf zijn vermoeidheid hem niet; Ethan viel direct in slaap.

Hij had het gevoel dat hij twee seconden zijn ogen had dichtgedaan toen de schrik van een onverwacht geluid hem direct rechtovereind deed schieten. Hij trok zijn knieën op en klikte razendsnel het lampje naast zijn bed aan. Toen hij eenmaal zijn hoofd scherp in de richting van het geluid had gedraaid, zag hij een gestalten staan, bezig met het verschuiven van zijn bed. Hij was nog te slaperig om er iets achter te zoeken, en kon enkel uitbrengen; 'Wat dóe je?' Terwijl zijn ogen aan het donker wende, drukte hij zijn rug tegen de muur om wat rechter op te zitten. Hij nam aan dat deze persoon zijn gevreesde kamergenoot was, maar zeker weten deed hij het eigenlijk niet. Als hij niet zo moe was geweest, had de bedsleper beslist een argwanende blik toegespeeld gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptywo nov 23, 2016 10:05 pm

Het licht knipte spontaan aan en als hij niet zo slaperig was geweest door de weinige slaap was hij door het raam gesprongen... maar dat deed hij dus niet. in de plaats daarvan keek hij verward op. Hij had zelf een paar slapeloze nachten achter de rug, buiten slapen was koud. Ah... Het was maar zijn kamergenoot. De ander ging rechtop zitten en Mel draaide zich gewoon terug naar het bed om deze verder te duwen, verder naar het raam toe. 'Wat dóe je?' Klonk er en even stopte de bruinharige weer even. "Bed verplaatsen..." murmelde hij tussen zijn tanden door waarna hij even zijn rug rechte. Hij had uiteraard geen shirt aan... Dacht men echt dat hij zou slapen met iets om zijn rug...? nee... Uh... "Tenzij ik een hangmat mag ophangen," hij kon hem paranoïde of wat dan ook noemen, hij wilde slapen zoals hij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptyza nov 26, 2016 3:49 pm


Inmiddels waren zijn ogen wat meer aan het felle licht gewend, en kon hij zien hoe de jongen die hem bruut uit zijn slaap had gerukt bruinharig was en daarbij schaars gekleed. Even trok Ethan lichtjes een bovenlip op. Moest hij nu weer ingedeeld worden met het soort volk dat zijn sixpack niet gewoon voor zichzelf kon houden? De jongen keek verward op. Zijn gezichtsuitdrukking leek haast te projecteren hoe Ethan zich voelde. Hij had gehoopt dat zijn kamergenoot de hint wel had begrepen en het bed zou laten voor wat het was. In plaats daar van draaide hij zich weer terug en ging door met waar hij mee bezig was geweest. 'Bed verplaatsen,' staakte hij zijn werkzaamheden even om antwoord te geven op de eerder gestelde vraag, al moest Ethan oprecht moeite doen zijn gemompel te verstaan. 'No shit...' mompelde hij binnensmonds en sarcastisch terwijl hij over zijn gezicht wreef. 'Tenzij ik een hangmat mag ophangen'. Deze naar zijn weten volledig willekeurige informatie deed hem ernstige rimpels in zijn voorhoofd trekken. 'Een hangmat, wat?' wist hij uit te brengen. Had die jongen geen tijdsbesef of was hij gewoon volledig asociaal? Hij zuchtte geërgerd. Hij had hier geen zin in. Hij wilde enkel slapen. Het maakte niet uit met wat voor gek hij op de kamer zou komen, maar als dit iedere nacht zo ging, vroeg hij liever aan Louise of ze hem op de kamer wilde zetten bij iemand die tenminste sliép. Of wat dan ook, als het maar in stilte gebeurde. Deze dag had hem gesloopt, en dit kon hij er niet bij hebben. 'Gast, kan dit niet morgenochtend? Of het maakte me niet uit, een ander tijdstip wat wel degelijk is?' Ieder woord droop van irritatie en Ethan trok de dekens op tot zijn kin om zijn rug weer in het matras te drukken en zijn ogen te sluiten. In een soort laatste, hulpeloze poging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptyzo nov 27, 2016 12:14 am

Hij was druk in de weer met het bed te verplaatsen, niet van plan te slapen in een hoekje van de kamer. Hij wilde hoog slapen en dan kon niet zo te zien, dus hij wilde bij het raam... En als zijn kamergenoot dat niet snapte moest hij maar op de gang slapen ofzo... Of hij moest maar eens het dak proberen. Eens zien hoe leuk hij het vond enkele verdiepingen naar beneden te vallen... Voordat je val werd gebroken door wat takken en uiteindelijk de grond. Ugh... 'Een hangmat, wat?' Ja, wat was er nu zou moeilijk aan? Was hij achterlijk ofzo... Of wat dan...? "Ja... Ik ben niet van plan dicht bij de grond te slapen ofzo," zei hij zacht mompelend. Hij was gewoon ergens te paranoïde om dat te doen. En als dat nog niet duidelijk was, dan tja, pech gehad. 'Gast, kan dit niet morgenochtend? Of het maakte me niet uit, een ander tijdstip wat wel degelijk is?' Klonk er en hij stak even een hand op. "Wacht ff, bijna klaar," zei hij even waarna hij het bed nog even wat verplaatste en toen erop ging zitten met een zucht. Het stond nu netjes onder het raam en hij draaide zich naar het ding om het wagenwijd open te zetten. "Ik neem geen risico's met dat joch," mompelde hij even geïrriteerd, meer tegen zichzelf dan tegen de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptywo nov 30, 2016 10:20 pm


Wederom vlogen zijn ogen open, toen datzelfde tergende geluid gewoon weer als ongehinderd zijn weg door Ethans trommelvlies vervolgde. Zachtjes gromde hij en draaide zich weer om naar zijn kamergenoot om een geïrriteerde jongen aan te treffen. Wat, was hij geërgerd dat Ethan niet snapte waarom hij in het holst van de nacht zijn godvergeten bed naar het raam aan het schuiven was? Nee, natuurlijk. Als hij niet zoveel moeite had moeten doen om zijn ogen open te houden, had hij er waarschijnlijk uitbundig mee gerold. Zijn nachtelijke overactieve kamergenoot had aangeven 'niet van plan te zijn dichtbij de grond te slapen of zo', wat Ethans voorhoofdrimpels enkel dieper deden worden. Hij stak een hand op. 'Wacht ff, bijna klaar.' Eindelijk hield hij zich aan zijn belofte, en met een laatste, krassend geluid, volgde een gekraak van de springveren van het bed. De jongen was er zuchtend op gaan zitten. Vervolgens zette hij het raam gapend open. Hij mompelde iets haast onverstaanbaars. 'Ik neem geen risico's met dat joch.' Ethan duwde zich op met een elleboog, nu meer nieuwsgierig dan gefrustreerd. 'Ik weet niet of je daarmee mij bedoelt of de longontsteking die je zo gaat oplopen, maar ik kan je verzekeren dat je het om beiden gewoon kan laten je bed te verplaatsen in het holst van de nacht.' Zijn woordkeus maakte dat het sarcastisch klonk, maar zijn toon was nu redelijk neutraal. 'Volgende keer als je plant je bed als een takelwagen weg te slepen, maak me dan meteen maar even wakker, dan doe ik het voor je.' Tussen zijn woorden door had hij onbewust het horloge dat hij op zijn nachtkastje had liggen met zijn telekinese opgetild en in de lucht laten zweven. Niet om op te scheppen of zo, het gebeurde gewoon. Zijn blik was wat afwezig op het horloge gericht, terwijl een rilling over zijn rug rolde. God, had hij eindelijk zijn bed op de juiste plaats, moest Ethan die vreselijke kou gaan doorstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Melvin Chaill

Melvin Chaill

Aantal berichten : 245
IC-berichten : 86
Leeftijd : 25
Accounts : Melvin, Levi, Alastor, Riven, Matthew, Sean, Chinchilla, Tawnee

Character sheet
Bijzonderheid: Fallen Angel
Uiterlijke leeftijd: 17
Quote: At the end, guess we're all just animals; shaking in my own cage, what do I believe?
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptywo dec 07, 2016 10:30 pm

Een bed lag heerlijk, een miljoen keer beter dan een dak ofzo... Hij zuchtte dan ook even zachtjes en kon het niet laten een lichte glimlach op zijn gezicht te halen, ondanks dat hij er immens moe uitzag. Hij kon wel leven met de koude, maar niet met het idee dat hij ergens opgesloten zat. Dat was nu eenmaal hoe hij was... 'Ik weet niet of je daarmee mij bedoelt of de longontsteking die je zo gaat oplopen, maar ik kan je verzekeren dat je het om beiden gewoon kan laten je bed te verplaatsen in het holst van de nacht.' Hij keek even op en haalde diep adem om even zachtjes te zuchten, opnieuw. Natuurlijk wist deze gast niet over wie hij het in hemelsnaam had. Maar goed... Hij kon het ergens toch wel begrijpen niet? Het kind had hem zoveel angst aangejaagd dat hij gewoon uit de kast was gerend. Daarbij was hij gewoon naakt geworden om gewoon te winnen van een of ander spelletje... Even serieus maar dat was een beetje té ver als je het aan hem vroeg. 'Volgende keer als je plant je bed als een takelwagen weg te slepen, maak me dan meteen maar even wakker, dan doe ik het voor je.' Hij knipperde even en keek neutraal naar de horloge die opeens was gaan zweven. Ok. Hij zuchtte nogmaals en liet zijn schouders wat hangen terwijl hij zich wat opkrulde in het bed. "Er is hier zo'n joch en die kan onzichtbaar worden en das gewoon creepy man..." zei hij murmelend, niet echt hun hele relatie geval erbij vermeldende... Het was ook niet noodzakelijk als je het aan hem vroeg, maar de ander was hem wel een logische uitleg verschuldigd. "En net zoals jij je stuff kan laten zweven vind ik het handig dat ik kan gaan vliegen wanneer ik wil, okay..." zei hij met een zucht. Ja, hij was moe, maar nu kon hij dus geen slaap meer vatten. Irritant man...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan Mills

Ethan Mills

Aantal berichten : 192
IC-berichten : 47
Leeftijd : 25
Accounts :
. Ethan
. Louise
. Clarke
. Parker
. Carina


Character sheet
Bijzonderheid: Psychokinesis -> Technology
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: Losers quit when they've tried, winners quit when they've won.
Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Emptyza dec 17, 2016 12:38 am

Zijn kamergenoot zuchtte Ethans woorden continu weg. Wanneer was de jongen klaar met zijn passief-aggresieve gedoe en ging hij ofwel toelichten wat zijn drijfveer was voor het verslepen van zijn bed en het binnenlaten van die vreselijke vrieskou ofwel gewoon slapen? Klaarblijkelijk verveelde de aanblik van Ethans zwevende horloge de jongen dusdanig dat hij eindelijk op zijn bed ging liggen. Even haalde Ethan zijn schouders op. Zo kon het ook. Het horloge tikte weer zachtjes tegen het nachtkastje, en hij had haast het lampje weer uitgemaakt of zijn kamergenoot begon alweer te mompelen. 'Er is hier zo'n joch en die kan onzichtbaar worden en das gewoon creepy man...' Ethan kon niet zo gek veel uit zijn woorden opmaken. Toen hij eindelijk de losse flarden van onverstaanbaarheid in zijn vermoeide hoofd bij elkaar had geraapt, begreep hij zijn verhaal nog steeds niet helemaal. Wat had dat joch dat onzichtbaar kon worden in hemelsnaam voor relatie tot de slaapplek van de jongen? Hij fronste. Tot de jongen weer zijn mond opende. 'En net zoals jij je stuff kan laten zweven vind ik het handig dat ik kan gaan vliegen wanneer ik wil, okay...' Aha... Even liet hij de woorden op zich in werken. Hij was bang voor het onzichtbare kind. Dat moest het zijn. 'En dat joch heeft je claustrofobische neigingen gegeven, gok ik zo,' sprak Ethan zijn eigen gevormde verklaring uit. Hoewel het bed comfortabeler lag dan waar hij de afgelopen maanden had moeten slapen, zag het er niet naar uit dat hij snel in slaap zou vallen. Met een zucht kwam hij weer iets verder omhoog. 'Het ziet ernaar uit dat we heel wat nachten gaan doorbrengen hier. Ik bedoel, mag ik tenminste je naam weten?' dacht hij hardop. Hij moest toch iets van een aanknopingspunt hebben als de jongen hem weer eens bruut gewekt had en hij geïrriteerd zijn naam wilde kunnen kreunen voor hij zich weer op één oor zou draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t49-ethan-mills
Gesponsorde inhoud




Room 312 - Ethan & Melvin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 312 - Ethan & Melvin   Room 312 - Ethan & Melvin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 312 - Ethan & Melvin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 351 - Who the hell is in my room?!
» Ethan Mills
» Bull's Eye [& Ethan]
» Training Zeal - Mindo & Ethan
» Room 304 - Slave for a day .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: t o p f l o o r :: b e d r o o m s
-
Ga naar: