Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer...
Lees verder!
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:
Character sheet Bijzonderheid: Evolution Uiterlijke leeftijd: 15 Quote: Fuck them all
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 12:51 pm
omg wat is die spoopy skeleton daar >>
Oskar Skygge
Aantal berichten : 872 IC-berichten : 172 Leeftijd : 28
Character sheet Bijzonderheid: shadow manipulation Uiterlijke leeftijd: 16 Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 1:13 pm
gvd V ik heb hier geen toestemming voor gegeven!!!1!1
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. Clarke
Character sheet Bijzonderheid: Ymbryne Uiterlijke leeftijd: 34 Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 1:41 pm
@Bo:
@Wolf: HA
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 1:59 pm
Omg dat skeleton looking flyy!! I like it! ;o
En oh dear god nog meer awards om te claimen @.@ Ik heb zin om te poosten!! Maar weet niet of ik nog energie heb aan het eind van de dag
Character sheet Bijzonderheid: Color Manipulation Uiterlijke leeftijd: 20 Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 2:09 pm
Luvin' skelettie <3
Ik heb vanavond iets op de planning staan dus stel ik heb niet opeens ergens een mini beetje tijd om te posten doe ik het morgen (:
Edit: Oke ik heb toch niks vanavond dus postjes wss to come :')
Rinzler
Aantal berichten : 483 IC-berichten : 77
Character sheet Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation) Uiterlijke leeftijd: 20 Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 3:11 pm
Aaaahhh <3 liefde voor het skelet <33
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul
Character sheet Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 years Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 3:15 pm
Aaaaah ik wil ook posten vanavond ;A; Maar ohmaaaanngg ik ben zo moee ;-; Icry
Ik wil posten met Jinnie, Gerome, Zeal, Link en Laxus ;A;
Character sheet Bijzonderheid: Incubus - Succubus Uiterlijke leeftijd: 21 Quote: You know you want it
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 3:36 pm
heerlijk v <3
Ik neem even een break van mn praktijk, wat btw supernois is B) heb wel al wat eerste jaars horen klagen over bloed enzo en me be like boi dit is diergeneeskunde wat had je verwacht x'D
Zeal Dreyar Admin
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 7:18 pm
@Bo Nice ;o En omg wahaha, waarom gaan ze daar moeilijk over doen? xD --- Mijn terug reis van school was echt vreselijk, miste een bus dus moest een trein later nemen en eenmaal op het station in Hoogeveen, bleek daar de bus niet te reizen, dus moest ik uiteindelijk terug naar Kiosk om daar te vragen naar een telefoon en kon ik zo mn moeder bellen om me op te halen. Ik was pas om 6 uur thuis terwijl ik normaal 5 uur thuis ben. waaaaaaahhh
Delta Newton
Aantal berichten : 31 IC-berichten : 3 Leeftijd : 24 Accounts :
-Delta Newton
-Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
Character sheet Bijzonderheid: Gravitokinesis Uiterlijke leeftijd: 21 Quote:
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 7:38 pm
@Bo: Honestly wel een beetje vreemd als mensen diergeneeskunde gaan doen als bloed een probleem is imo x'D Maarja, aan de andere kant lijkt het me ook wel dat het went
@Rose: aahhh ik voel je struggle, openbaar vervoer zuigt enorm. Ik deed zaterdag drie uur over het reizen van Amsterdam naar huis, normaal doe ik daar een kort uurtje over pffft manman
____
ik loop echt de hele tijd naar dat skelet te staren, echt een hypnotiserend geval tbh HAHA
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill
Character sheet Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20) Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma okt 16, 2017 8:59 pm
Dat skelet triggert me af ik wil het oprapen en het aan mn kast hangen maar
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. Clarke
Character sheet Bijzonderheid: Ymbryne Uiterlijke leeftijd: 34 Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 17, 2017 12:41 am
Hahah ik lach echt om het feit dat de Halloweendecoratie zoveel bij jullie opwekt, dat betekent dat het kunst is c':
Maar Marlon, aan je kast?
Raven Woods
Aantal berichten : 188 IC-berichten : 35 Leeftijd : 29 Accounts : Ga weg
Character sheet Bijzonderheid: Solaris/Lunaris Empowerment, Split Personality Uiterlijke leeftijd: 21 Quote: Don't you know I ain't fucking with 'em good boys?
Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 17, 2017 12:54 am
I'm a mess I admit it
Delta Newton
Aantal berichten : 31 IC-berichten : 3 Leeftijd : 24 Accounts :
-Delta Newton
-Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
Character sheet Bijzonderheid: Gravitokinesis Uiterlijke leeftijd: 21 Quote:
Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 17, 2017 1:29 am
jatoch kunst is pure gevoelens HAHA, ben benieuwd of de kerstdecoratie dit kan overtreffen