Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 31 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p

C o u n t
#

C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:

Peculiar Talk - Pagina 31 Firefo11
15 oktober 2016

Peculiar Talk - Pagina 31 Birdpl11

Deel

Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
Peculiar Talk - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 12:52 am

Ik begrijp je heel goed hoor, en ik neem je het ook niet kwalijk, want dat is wat je als een admin hoort te doen, maar weet je...ik zie het wel als iets persoonlijks. Ik krijg het idee dat het komt omdat ik graag over Ariana Grande praat en blij was dat er iemand was die haar ook leuk vind. Sorry dat ik een nieuw lid ontmoet en erachter kom dat we gezamenlijke interesses hebben. Ik snap ook dat mensen daar niks mee te maken hebben, maar zo’n gesprek gaat hooguit 3 berichten door...ik vind het een beetje overreacting, maar goed, dat is mijn mening.

Weet je V, je zegt nu dat ik alsnog niet over alles hoef na te denken wat ik wil posten...maar waarom is deze regel er dan? Dat betekent dus wel dat ik over alles moet nadenken wat ik hier ga posten en in mij ogen klopt dat gewoon niet. Maar goed, ik zou dan vanaf nu ook heel graag willen dat er op elk bericht day ik hier post gereageerd word, want ik voel mij ook buitengesloten als ik weer eens genegeerd word. En ik zou dan ook graag zien dat dit gewaarborgd word. Dat betekent dat het heel geforceerd gaat worden, I know, maar...ja, ik ben ook een member.

Ik ga ook slapen, weltrusten! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Carina Solis

Carina Solis

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 32
Accounts : Ik heb dit vakje niet eens nodig pff wat bedoel je?

Character sheet
Bijzonderheid: Celestial Manipulation //Caelestikinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: We are stars wrapped in skin - the light you are seeking has always been within
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 7:18 am

Ohh nee nee, ik hoop echt dat niemand het als een aanval ziet op zijn/haar gedrag. Dit is echt niet naar aanleiding van iets van gisteren of zo of van iemand persoonlijk. Ik krijg al vanaf de eerste week hier reacties en mensen die weg gaan omdat ze zich niet helemaal op hun plek voelen etc, dat is waarom het boeken/series/films topic er is gekomen. Het wordt alleen nooit meer gebruikt, vandaar de reminder. En je hoeft je dus helemaal niet te verontschuldigen of het in te houden, het is enkel dat het fijn is als het verplaatst wordt, dat is waarom de 'regel' ook geen regel heet maar een heads up/reminder zoiets. En natuurlijk, als jij dat zo fijner vindt dan gaan we ons daar allemaal voor inzetten om dat te proberen. Maar ik hoop echt dat je van je het gevoel dat het persoonlijk is van je af kan zetten, want daar gaat dit écht niet over! <3

Also guys help?? Elke keer dat ik met Louise bij algemeen post, krijg ik er 2 IC posts bij aaah waarom nou weer  confused af
https://peculiarchildren.actieforum.com/t429-luna-carina-solis#89
Juniper Aldaine

Juniper Aldaine

Aantal berichten : 75
IC-berichten : 31
Leeftijd : 27
Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; Asher

Character sheet
Bijzonderheid: Color Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 8:40 am

@ Vera: Volgens mij kun je dat in het beheerderspaneel bij je forumcategorie-shizzle instellen (:
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 9:37 am

Good morning~

@Vera
Yeah eindelijk mn laptop weer!
Ik denk ook dat ik heeeel lang ga gamen xD
Want ik heb qua school niks gemist, ik kon nog alles doen. Het ging alleen super traag.
Ik kon alleen niet meer gamen ;c
En volgens mij moet je dat doen bij modules. Ik weet niet of de IC post teller net zo iets is als het puntensysteem?

@Marlon
Ik wou nog even zeggen dat je zeker wel jezelf mag zijn en alles mag posten wat je wilt, maar je kan het nu enkel ook ergens anders zetten. En in die topics hoef je je helemaal niet in te houden dus daar kan je helemaal los gaan. En ik kan met zekerheid zeggen dat er mensen wel zullen reageren c:
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Carina Solis

Carina Solis

Aantal berichten : 121
IC-berichten : 32
Accounts : Ik heb dit vakje niet eens nodig pff wat bedoel je?

Character sheet
Bijzonderheid: Celestial Manipulation //Caelestikinesis
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: We are stars wrapped in skin - the light you are seeking has always been within
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 10:12 am

@Sammy/Rose: Ja klopt, thanks. Het is alleen dat ik daar niks in durf aan te passen want het staat er sowieso helemaal anders dan toen ik het had ingevuld. Dus ben bang dat het hélemaal misgaat als ik nu op verzenden druk aaah stress
Nou ja ik laat het voor nu maar zo, en dan pas ik Louise dr puntental wel aan xDD

@Rose: oh gelukkig dat je niet achterloopt! Hahah groot gelijk, even die schade inhalen ghehe
https://peculiarchildren.actieforum.com/t429-luna-carina-solis#89
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 11:16 am

Clarke Guerra schreef:

@Saf: You poor soul D: Ik ga nachtmerries krijgen alleen al van het verhaal whaat ik zou echt kapot gaan van angst want achtbanen zijn sowieso al eng ahaha Hing je niet op de kop of zo'n soort horrorscenario? Whu.. Hoop dat je wel een beetje hebt kunnen genieten van de rest van de dag?

Hahah ja nou echt, ik denk altijd van; wat als zo'n wieltje afbreekt ofzo ._. Maar gelukkig ging deze niet over de kop xD dit was zo'n eentje met van die scherpe u-bochten. Dat het net lijkt alsof je over de rand gaat en dan ineens toch draait. Wat ik minder vond was dat ze de rit lieten afmaken, in plaats van ons er eerst uithalen. Vond ik niet zo'n geslaagde actie :/
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 11:23 am

@V/Rose: ik snap dat dat nu in die topics kan, maar ik heb echt totaal geen zin om alles in 100 verschillende topics te gaan zetten. Ik vind het onnodig en onzin, dus vandaar dat ik dat ook niet ga doen. <3 Maar laten we er maar over op houden, de sfeer hoef niet nog grimmiger te worden. ^^
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 12:39 pm

@Vera
..Well ik heb m'n laptop terug.
Ze hebben vgm een nieuw beeldscherm erop gezet -want daar zaten allemaal plakkertjes op enzo- en om die reden kennelijk ook mijn hele laptop gereset ;w;
Ik ben al mijn setjes en plaatjes van mijn characters kwijt, haha, fuck me
---
Kay wel..
Ik ga maar weer eens alle programma's hierop herinstalleren, fotos erop pleuren, muziek erop pleuren en hopen dat mn laptop het blijft doen xD
Heath Benton

Heath Benton

Aantal berichten : 322
IC-berichten : 101
Accounts :
*Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Empath / Remote Viewing
Quote: Don't give up, you can do it day by day
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 2:21 pm

man oh man mn been is zo dood xD Fysiotherapie is hard man =w= ik wilde nog naar de bank gaan om een nieuwe rekening te openen en langs mn opa en oma maar ik kan niet eens staan op mn been zonder dat hij trilt xD
@Rose; ah balen man ;-; naja zolang je pc t maar weer doet right?? ik heb t ook een keer gehad sad life
Rinzler

Rinzler

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 2:30 pm

Wowowow wat voor fysio heb jij? .-.
Heath Benton

Heath Benton

Aantal berichten : 322
IC-berichten : 101
Accounts :
*Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast

Character sheet
Bijzonderheid: Empath / Remote Viewing
Quote: Don't give up, you can do it day by day
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 3:09 pm

@Saf; een fysio die t niet chill vind dat ik maar 1x in de week kan dus me meteen helemaal dood traint xD
Rinzler

Rinzler

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 3:13 pm

Omfg, marteling .-.
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 3:17 pm

@Bo Kwadraat
Woah damn dat klinkt intensief ;O
En yeah that's true, ik hoop dat hij het nu wel blijft doen en niet weer het plots niet meer doet c':
--
Ik ga maar eens posten~
Juniper Aldaine

Juniper Aldaine

Aantal berichten : 75
IC-berichten : 31
Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; Asher

Character sheet
Bijzonderheid: Color Manipulation
Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 3:36 pm

@ Rose: Gelukkig heb je 'm weer terug! Hopelijk blijft hij top (:

@ Bo: Auch D:
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Emptyma okt 23, 2017 4:03 pm

@Sammy
Yus dat hoop ik ook!
Ik heb gepost met Zeal c:
Post met Rhett komt denk ik later vandaag ^^
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 31 Empty

Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-