Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Peculiar Talk - Pagina 30 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p

C o u n t
#

C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:

Peculiar Talk - Pagina 30 Firefo11
15 oktober 2016

Peculiar Talk - Pagina 30 Birdpl11

Deel

Peculiar Talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Leeftijd : 26
Accounts :
. Clarke
. Louise

Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
Peculiar Talk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:06 pm

@Sammy: AHhahah same, mijn gay gaat echt through the roof en wordt echt sowieso dertig keer sterker als ik oitnb kijk echt niet normaal xDD Jaa Pipes is ook wel babes, alleen het is wel fijn dat het langzamerhand niet meer alleen om haar drama ging haha Lorna x Nicky is mijn ship forever NEE WACHT Soso x Poussey natuurlijk *cries

En wow, ik heb Heel Holland Bakt echt he-le-maal gemist dit jaar. Have fun tho!

@Marlon: Hahah neee, ik moet nog gaan but thanks for the support <33 En ooh wat fijnn, lange tafelsessies zijn zo nice

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Juniper Aldaine

Juniper Aldaine

Aantal berichten : 75
IC-berichten : 31
Leeftijd : 27
Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; Asher

Character sheet
Bijzonderheid: Color Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 20
Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:22 pm

@ Marlon: Gezelligggg!

@ Vera: Lorna en Nicky zijn liefde omg <3 Ik vind Soso niet zo heel erg leuk tbh, hihi, Poussey is wel echt een drolletje aaagh. Ik ben ergens blij dat een keer in het jaar een seizoen komt, anders was ik echt continu een wreck :'D

Ik hoop vanavond nog te kunnen posten, maar wil niet te laat naar bed gaan door de hele week en het weekend stage/werken enzo, dus anders doe ik het morgen aapjes.

Laatst aangepast door Juniper Aldaine op zo okt 22, 2017 8:24 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Aantal berichten : 861
IC-berichten : 150
Leeftijd : 29
Accounts : Chloé Hill

Character sheet
Bijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up Lullaby
Uiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:23 pm

Jaaa het was super gayzellig <3 <3 <3 <3

Also:

Peculiar Talk - Pagina 30 Tumblr_njqz4542Il1u5qzslo1_500
Juniper Aldaine

Juniper Aldaine

Aantal berichten : 75
IC-berichten : 31
Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; Asher

Character sheet
Bijzonderheid: Color Manipulation
Quote: Don't trust the moon, she's always changing.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:25 pm

ARIANA AW.

Oh en even nog meer enthousiasme want ik ga woensdag naar een soort première van Thor en ik zie morgen Wendy (gf) weer en ik mis d'r dus jippie.

OH NEE HEEL HOLLAND BAKT BEGINT. Yay.
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Character sheet
Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:28 pm

AAAAAAAAAAAWH SUPER LEUK SAMMY! <3 <3 <3 <3
Have fun met heel Holland bakt, als je terugkomt staat er een postje bij Diana <3
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:50 pm

Oh god de hype train dendert weer door het topic xD

@Vera
Thank you!

@Marlon
Well ik heb er nog één open staan c':
---
Am back in town~
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Ace Suthcliff

Ace Suthcliff

Aantal berichten : 93
IC-berichten : 24
Accounts : - Azure
- Lyana
- Athena

Character sheet
Bijzonderheid: liquid manipulation
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote:
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 8:51 pm

i'm so damn tired x0x
Rinzler

Rinzler

Aantal berichten : 483
IC-berichten : 77

Character sheet
Bijzonderheid: Program (Enhanced Combat & Gravity Manipulation)
Quote: ᴡʜɪᴘ, ᴡʜɪᴘ, ʀᴜɴ ᴍᴇ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʀᴀᴄᴇʜᴏʀsᴇ
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 10:08 pm

@Noe - waarvan? Surprised what did u dooo?

Anyway ik was vandaag in Movie Park Germany. Hell, in de eerste attractie meteen storing. Achtbaan halverwege stil gezet .__. Heb nog nooit zo hard geschreeuwd. Rip mn stem
Kevin L. Peralta

Kevin L. Peralta

Aantal berichten : 13
IC-berichten : 0
Leeftijd : 24
Accounts : .::.

Character sheet
Bijzonderheid:
Uiterlijke leeftijd:
Quote:
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 10:48 pm

Mmm tijd voor foto's en een character sheet maken
Clarke Guerra

Clarke Guerra

Aantal berichten : 527
IC-berichten : 129
Accounts :
. Clarke
. Louise

Character sheet
Bijzonderheid: Descendant of Aphrodite + Colour Saturation Manipulation
Uiterlijke leeftijd: 19
Quote: You bring my heart to life again now I can see in ultraviolet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 10:53 pm

@Sammy: Hahah jup, dosering, is belangrijk voor een mens xD
En gaaf! Wat een leuke dingetjes in t vooruitzicht!

@Rose: Welcome back kid broo

@Noelani: Awh take care, hoop dat je goed kan uitrusten <3

@Saf: You poor soul D: Ik ga nachtmerries krijgen alleen al van het verhaal whaat ik zou echt kapot gaan van angst want achtbanen zijn sowieso al eng ahaha Hing je niet op de kop of zo'n soort horrorscenario? Whu.. Hoop dat je wel een beetje hebt kunnen genieten van de rest van de dag?

@Kaiden: Succes! Ben zeer benieuwd hubba hubba
EDIT: Ik zag je CS staan en ik dacht van 'wow dat was wel onmenselijk snel' maar toen pas zag ie nog leeg was xD
https://peculiarchildren.actieforum.com/t151-clarke-guerra
Zeal Dreyar
Admin
Zeal Dreyar

Aantal berichten : 1751
IC-berichten : 866
Accounts : ~Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Electricity | having a fiancé
Uiterlijke leeftijd: 20 years
Quote: My hands aren't close to perfect, but they are yours.
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 10:55 pm

@Noelani
Doe rustig aan darlin!

@Vera
Thank you!

@Kaiden
Alrighty!
Ik ga nu mn bedje in -zal nog wel even duren voordat ik slaap- maar het setje komt dan wss morgen c:
--
Also mijn laptop komt morgen terug, yey!
https://peculiarchildren.actieforum.com/t118-zeal-dreyar
Kevin L. Peralta

Kevin L. Peralta

Aantal berichten : 13
IC-berichten : 0
Leeftijd : 24
Accounts : .::.

Character sheet
Bijzonderheid:
Uiterlijke leeftijd:
Quote:
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 10:59 pm

@Vera Yes, wel hem alvast starten zodat ik het niet vergeet xD

@Rose Trusten! En dat is prima
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Accounts :
. Louise
. Clarke

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyzo okt 22, 2017 11:29 pm

Hii pretty people, bekijk allemaal eventjes dit topic: https://peculiarchildren.actieforum.com/t772-algemeenheid-kletstopic

@Rose: Oohw eindelijk! Wat fijn! Hoop dat alles het weer prima doet en zo en dat je snel kan inhalen wat je voor school had gemist

@Kaiden: Hahah ja precies, goeie tactiek ;D

Sleep thight iedereen <33
God, waarom is het zondagavond, sad xD
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Olivia Romano
Mentor
Mentor
Olivia Romano

Character sheet
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyma okt 23, 2017 12:05 am

Ik heb die announcement echt even met een open mond zitten lezen. Echt met alle respect, en ik wil hier niemand persoonlijk mee aanvallen, maar ik vind het echt bullshit.

Ik heb nog nog nooit een rpg meegemaakt die mensen erin belemmerd 100% hun zelf te zijn. Dit is toch helemaal niet realistisch, jongens? Nu moet ik basically hier gaan posten of dat mensen alsjeblieft in het andere topic willen kijken, omdat ik wil dat ze lezen wat ik wil delen? In het echt kan je toch ook niet aan alle gesprekken deelnemen? Het is echt niet realistisch en heel erg onpraktisch.

Het kletstopic is de drive achter een rpg en daar moet je gewoon kunnen delen wat je wilt delen, zonder 21x na te denken of dat je het wel kunt zeggen omdat er misschien iemand is die niet deel kan nemen aan het gesprek. Dat is heel jammer en heel sneu voor diegene, maar zoals ik al eerder zei, als je ergens in een ruimte bent, kun je toch ook niet deelnemen aan alle gesprekken?

Ik word in dit topic 9 van de 10 keer gewoon straal genegeerd. Logisch, want er zijn mensen die er overheen lezen of die het gewoon simpelweg niet interesseert wat ik te melden heb, daar klaag ik toch ook niet over? Want als dat de hele issue is, dan zou ik graag ook willen dat er op elke post van mij wordt gereageerd, anders word ik ook buitengesloten.

Het is ofcourse jullie keuze, maar ik denk dat dit de sfeer heel erg negatief gaat beïnvloeden. Het is onpraktisch en het belemmert leden om te zeggen wat ze willen melden in dit topic. Ik ga in ieder geval niet meer posten hier, want ik heb geen zin om bij elke post die ik maak zo te gaan zitten:

Peculiar Talk - Pagina 30 Superthumb

Dit is ook meer een announcement voor echt enorme rpg's, zoals Warrior Cats ofzo, waar echt veel verschillende actieve leden zijn. Er zijn hier ook heel veel actieve accounts, maar er zijn maar 6/7/8 actieve leden...want er zijn gewoon heel veel dubbelaccounts. Dat vind ik persoonlijk niet echt een grote groep. Not to be rude, want een kleine RPG is fijn, maar als we nu al gaan categoriseren...xd

Ik hoop dat ik nu niet gehaat wordt om mijn feedback, maar ik wilde het eventjes van mijn borst afhebben. Als je iets met mij wilt bespreken: mijn PM staat open en als je mijn nummer wilt, de PM staat ook open. <3
Louise Bluebonnet
Admin
Louise Bluebonnet

Aantal berichten : 1360
IC-berichten : 147
Accounts :
. Louise
. Clarke

Character sheet
Bijzonderheid: Ymbryne
Uiterlijke leeftijd: 34
Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings
BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Emptyma okt 23, 2017 12:35 am

Hey Marlon, bedankt voor je mening.
Zoals ik ook al zei in de mededeling, moet het je helemaal niet belemmeren om iets te delen. Heel veel andere RPG's maken gebruik van categorie in kletstopics. Als je iets kwijt wilt over muziek, zet je het bij muziek, als je iets kwijt wilt over fandoms, zet je het daar. Je hoeft niet ieder woord te overdenken, helemaal niet, want dit moet nog steeds een plek zijn waar je kunt zeggen wat je kwijt wilt. En we zijn helemaal geen hele grote RPG, dat wilde ik er ook echt niet mee impliceren of zo haha, het was meer dat ik al een hele tijd vanuit verschillende kanten te horen krijg dat sommigen gesprekken af en toe carried away raken. Het gaat er verder niet om wie dat wel zo voelt en wie niet, maar dat iedereen het hier fijn heeft, dus ook de mensen die het gevoel krijgen dat ze soms buiten een gesprek vallen en daar wil ik ook vertegenwoordiger van zijn. Ik snap heel goed dat je het onhandig vindt, maar ik hoop dat je je niet gelimiteerd voelt in wat je wilt zeggen en dat je kunt respecteren dat ik dit op dit moment de beste oplossing vindt voor iedereen, hype in een apart topic. Het was gewoon even een heads up, geen strikte regel dat we gaan letten op alles wat je nu gaat zeggen hier hoor hahah

Okay, nu ga ik écht slapen, maar nogmaals, ik vind het wel fijn dat je zegt wat je ervan vindt want het is goed om dit te blijven bespreken, dan komen we wellicht op een andere oplossing die beter werkt
https://peculiarchildren.actieforum.com/t10-louise-catherine-lef
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Peculiar Talk   Peculiar Talk - Pagina 30 Empty

Peculiar Talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk
» Peculiar Talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
G e n e r a l
 :: c h a t t i n g :: c h a t
-