|
|
Auteur | Bericht |
---|
Delta Newton
Aantal berichten : 31 IC-berichten : 3 Leeftijd : 24 Accounts :
- Delta Newton
-Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger Character sheetBijzonderheid: GravitokinesisUiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 12:04 am | |
| Waarom heb ik drie frans woordenboeken en geen een duits woordenboek terwijl ik Duits heb en geen Frans??? En waarom kom ik hier pas in mn examenjaar achter?? Ben ffe helemaal flabbergasted door m'n eigen logica jongens |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 6:02 am | |
| @Vera Aah succes met het examen darling! @Lisanne Hahaha wtf xD Wat voor logica is dat xd Ik had helemaal geen woordenboeken tot vlak voor mijn examen dan pas heb je ze echt nodig niet? |
|
| |
Delta Newton
Aantal berichten : 31 IC-berichten : 3 Leeftijd : 24 Accounts :
- Delta Newton
-Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger Character sheetBijzonderheid: GravitokinesisUiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 8:43 am | |
| Naja meestal krijg ik ze van school zodat we niet kunnen cheaten, maar dit keer ineens niet, dus heb er nooit echt bij stilgestaam dat ik er geen had denk ik whoops. Ben net wel drie uur eerder mn nest uitgekomen om een exemplaar uit de schoolbieb te kunnen bemachtigen, dus all's good.
En succes vera!!! <3 |
|
| |
Fallon Noorthey
Aantal berichten : 56 IC-berichten : 15 Accounts : Fallon ;; Diana ;; Juniper ;; Day ;; AsherCharacter sheetBijzonderheid: Obscure - Negative TouchUiterlijke leeftijd: 19 y/oQuote: This band is so dysfunctional it makes Metallica look like the goddamn Jonas Brothers. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 9:49 am | |
| Succes drolletjes |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 3:33 pm | |
| Hahaha Lisanne waarom ook 3 voor Frans whahah xD Gelukkig heb je er eentje in de wacht kunnen slepen lol Had je vandaag Duits examen?
En thanks guyss<3 Het ging oké, kinda c: Nog maar één te gaan yess ALSO Happy Halloween! Misschien dat ik vanavond even kan kijken of ik iets met weerwolven kan doen!
|
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 5:14 pm | |
| @Lisanne Precies daarom had ik ook nooit woordenboeken totdat ik hoorde dat je bij je examen per se je eigen mee moest nemen xD Maar gelukkig dat je er nog één hebt kunnen bemachtigen xd
@Vera Gelukkig dat het goed ging c: Alleen de laatste nog slayen!! °^° En ik kijk er naar uit, doe rustig aan tho c: |
|
| |
Heath Benton
Aantal berichten : 322 IC-berichten : 101 Accounts :
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 7:51 pm | |
| Zo nog even wat posten en dan vroeg mn bedje in =w= ben nu al zo op x'D Gelukkig morgenmiddag wel iets eerder uit eyy |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 8:45 pm | |
| @Bo Doe rustig aan, je verdient je rust! Wel fijn dat je morgen eerder vrij bent c: --- Ik moet voor mn opleiding een website maken en moet daar nog rete veel voor doen. Ik denk dat ik behoorlijk kapot daarvan ben en kan dus niet beloven dat ik overal post, maar zal sws nog twee postjes per dag op willekeurige topics maken c: |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 9:02 pm | |
| @Rose; thanks <3 En ja ik ben echt blij als het weekend is x'D Dan heb ik wat meer rust en eindelijk echt wat vrije tijd =w= |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 10:39 pm | |
| - Heath Benton schreef:
- ik ben echt blij als het weekend is x'D Dan heb ik wat meer rust en eindelijk echt wat vrije tijd =w=
I second this Thankss Rose, ga ik doen! Jij succes met je website dat is wel echt een leuke opdracht though Okeyy de rollen zijn verdeeld dus als ik morgen tijd heb krijgen jullie van mij een pmmetje met je rol en instructies c: |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di okt 31, 2017 11:01 pm | |
| Aah jaa ik heb ook zin in weekend, ook al moet ik dan ook nog bezig xD
@Vera Thanks En ja op zich wel, maar we worden nog al in het diepe gegooid. Zonder enige les met html en CSS moeten we even een werkende website maken in een week die als portfolio moet dienen voor in de toekomst. We moeten alles zelf opzoeken via YouTube en Google, ik denk dat ik dat ook nog zeker ga aan kaarten bij de leraren, want waarom zijn er dan leraren als we alles zelf moeten opzoeken? Kan ik net zo goed thuis blijven. --- Maar ik ga slapen Tot morgen en G'night moppies <'3 |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 01, 2017 2:42 pm | |
| @Rose: jaa gelukkig wel haha maar dat is wel apart dat Ze je Zo aan het werk Zetten Zonder uitleg?? Vooral als het meteen voor je portfolio is
@Vera: Jep had Duits gisteren aaaahh |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 01, 2017 4:59 pm | |
| @Rose; oh jeetje :/ wat naar!
Eindelijk een keertje vroeg thuis <3 Tijd om mn meid uit te gaan werken B) |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 01, 2017 9:27 pm | |
| @Lisanne &'nd Bo Ja tis ook gewoon stom ;w; Maar ja, ik ga dit weekend wel met mijn vader er mee aan de slag, die kan me wel helpen met zijn developer skills --- Also ik ben bang dat er geen postjes komen vanavond, sorry ;n; |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 02, 2017 11:45 am | |
| Ik was gisteren zo neer oeps xD Vanmiddag hoop ik wel te kunnen posten! uwu |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|