|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 06, 2017 10:26 pm | |
| Ah so ;O Das wel super cool though! Waar in Engeland ga je heen? ^^
|
|
| |
Heath Benton
Aantal berichten : 322 IC-berichten : 101 Accounts :
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 06, 2017 10:40 pm | |
| De eerste vier weken in Pershore, de rest nog onbekend ;o; |
|
| |
Ace Suthcliff
Aantal berichten : 93 IC-berichten : 24 Accounts : - Azure
- Lyana
- Athena Character sheetBijzonderheid: liquid manipulationUiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 1:15 am | |
| i'm rather happy with the end with only second try <3 https://imgur.com/a/QaYSA
behalve die boobs dan... looking to big XD |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 10:54 am | |
| |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 12:11 pm | |
| @Bo Cool!! Ik ben nog niet vaak in Engeland geweest -enkel eens naar Londen- maar lijkt me echt super leuk!!
@Noelani Looks good! ^^ |
|
| |
Jesse Shepherd
Aantal berichten : 94 IC-berichten : 60 Leeftijd : 25 Accounts : Jessica
Alexander
Laura
Adriano
Koda
Character sheetBijzonderheid: bovenmenselijke snelheidUiterlijke leeftijd: 16Quote: Super Speed. Google it. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 7:28 pm | |
| - Zeal Dreyar schreef:
- @Lukas
Oeps sorry ik had je bericht niet gelezen x.x Maar uh Tissa en Alex lijkt me wel weer leuk ^^ @Rose: ik had je niet gestuurd via PM... & ik moet nog even kijken ;-) |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 7:59 pm | |
| @Rose; jaa! Het is echt super leuk. Vorig jaar zat ik ook in Pershore en ik kan echt niet wachten tot ik er weer zit <3 Zoveel leuke herinneringen aan daar hahaha |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 9:05 pm | |
| @Lukas Hahaha nee ik bedoel ook het bericht in dit topic c: En is goed ^^
@Bo Aaah jelly! So lucky!! Ik wil echt zooo graag terug naar Engeland. Ik ben echt helemaal verliefd geworden op dat land <'3 --- Ik ben echt zo moe @.@ Als ik morgen geen belangrijke presentatie had was ik morgen thuis gebleven ;w; |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 9:50 pm | |
| ik ga deZe week ergens posten guys, promise, heb altijd moeite om er weer terug in te geraken nadat ik een examenweek heb gehad aaahh |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 10:10 pm | |
| - Rafe Adler schreef:
- ik ga deZe week ergens posten guys, promise, heb altijd moeite om er weer terug in te geraken nadat ik een examenweek heb gehad aaahh
Love you queen <3 |
|
| |
Heath Benton
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk di nov 07, 2017 10:14 pm | |
| @Rose; hehehe, daarom heb ik ook deels voor deze opleiding gekozen <3 @Li; You can do it!! I believe in you |
|
| |
Yara Perdio
Aantal berichten : 75 IC-berichten : 17 Leeftijd : 23 Accounts : » Yara Perdio
» Sam Ashton
» Josie Mills
» Finn Prowler Character sheetBijzonderheid: MetalUiterlijke leeftijd: 19Quote: ours is the greatest story ever told. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 08, 2017 12:25 am | |
| nieuw setje voor deze drol <3 |
|
| |
Magnus Bane
Aantal berichten : 51 IC-berichten : 13 Character sheetBijzonderheid: WarlockUiterlijke leeftijd: 35Quote: It's happy hour somewhere, my dear. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 08, 2017 9:45 am | |
| 600 years later umg, sorey voor mijn inactieviteit afgelopen tijd!! Ik zal volgende week proberen bij te posten aangezien ik deze week nog examens heb >.< |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 08, 2017 9:46 am | |
| @Bo Snap ik,haha! Die keuze had ik anders ook wel gemaakt xd
@Lisanne You can do it!! I believe in you <'3
@Dieuw Waaah So pretty!! I love it!
@Bianca Is goed! Neem je tijd en succes met je examens c: |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk wo nov 08, 2017 10:10 am | |
| @Bo; That's myy country <33 Ben nog nooit in Pershore geweest tho maar omg ik ga je echt aanraden dat je moet fixen dat je naar Bristol, Bath of Oxford kan @Noelani: Wooww super nice, brb ik ga me even een talentless bean voelen?? Ö @Rose: Succes met je presentatie! You gon' rock it @Lisanne: Wow ja i know the feel oeps@Dieuw: Yaaartjee <3 En jaa inderdaad, love it! @Bianca: No worries gurl. Succes met de studie! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|