|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 7:25 pm | |
| @Bo Hahaha yeah ikr, ik had nog de hoop dat de volgende jaren uitdagender zouden zijn en moeilijker, but dear god. Ik heb vorige week vrijdag een presentatie bijgewoond van derde klassers.. en het was zooooo shitty xD Zelfs de mensen die het slecht deden kregen nog een voldoende, echt bullshit. En echt hoor! Dem feels! ;w; En love the post~ Ik hoop ergens deze week nog te posten c: En thank you! @Cranberry Oh dear god dat topic met Zeal en Morgan beloofd ook wat te worden gehehe Maar post is goed hoor! Ik hoop deze week te posten! --- Well ik ga nu naar de film toe. Had graag nog wat meer gepost maar ja, morgen nieuwe dag c: Fijne avond iedereen ^^ |
|
| |
Heath Benton
Aantal berichten : 322 IC-berichten : 101 Accounts :
* Heath Benton
*Alec Lund
*Niklas Coast Character sheetBijzonderheid: Empath / Remote ViewingUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't give up, you can do it day by day | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 7:39 pm | |
| @Rose; Jep t is echt best wel laag xD Ik heb dat ook heel erg veel hahahah En aa thanks! Ik heb toch wss niet heel veel vrije tijd deze week dus ik wacht af B) Jaaa die film was echt om te jankennn ;-; Maar Kise was weer bae dus dat was wel weer nice B) Veel plezier bij de film! c: |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 8:56 pm | |
| @Bo: Oh wow nice! Maar wat doe je nu dan? Middelbare school of al een opleiding? Waarschijnlijk heb je het echt wel eens gezegd maar it's nothing personal ik ben een zeef met te grote gaten x.x En aahw ik heb Alec's cutie gifje gemist hihi
@Rose: Aahh joh, ga maar lekker genieten, haave funn! :-* |
|
| |
Alec Lund
Aantal berichten : 79 IC-berichten : 39 Accounts :
*Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
* Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Invisibility // EnergyUiterlijke leeftijd: 20Quote: You keep me wide awake every day every weekend | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 9:27 pm | |
| @V; hihihi je bent niet de enige <3 En ik zit nu in mn examen jaar van MBO Paraveterinair Internationaal c: (Dierenartsassistent) Ik doe een versnelde opleiding van 2 jaar en dit is alweer mn examen jaar xD Ik heb ook nog een havo diploma dus dat zit wel goed c:
Ik kijk World War Z en damn de jumpscares are real man ;n; waarom heb ik hiervoor gekozen ik ga niet kunnen slapen vannacht XDD |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 11:14 pm | |
| @Bo True Kise is ook wel bae <'3 ;w; En morgen hoop ik dat we iets nuttigs doen en anders ga ik weer eerder naar huis, waar ze ook niks om te lijken geven xD En I will! Ik heb super veel zin om dat topic voor Claire aan te maken though, if I only had a bit more time.
@Vera Thank you ^^ En Yush, ik wil ook graag posten met penelope bij parker hngg, dus wss komt dat morgen samen met het topic voor Bo ^^ --- De film was echt super leuk! Ik was echt helemaal amazed door de setting en sommige shots, maar yes good movie. Alleen jammer dat nu meteen mn hele avond weg is en ik niet meer kan posten terwijl ik nu juist veel zin heb qwq Ach ja.. Morgen weer een dag. ^-^ |
|
| |
Alec Lund
Aantal berichten : 79 IC-berichten : 39 Accounts :
*Melvin Syco
*Heath Benton
*Sata Syco
* Alec Lund
*Abaddon Chevalier Character sheetBijzonderheid: Invisibility // EnergyUiterlijke leeftijd: 20Quote: You keep me wide awake every day every weekend | Onderwerp: Re: Peculiar Talk zo nov 12, 2017 11:39 pm | |
| @Rose; wahahahah gelijk heb je xD Ik blijf morgen ook thuis maar dat is gewoon omdat we alleen rekenen hebben en daar ga ik geen vier uur voor reizen in totaal lol XD En jaaa Kise is mn forever bae <3 Èn ik voel je, al zit ik nu meestal gewoon onder de les te posten omdat er verder toch niks nuttigs gedaan wordt lmao XDD #Goedestudent En mooi dat de film leuk was! c: Het is wel idd altijd balen dat t van post tijd af gaat maar soms denk ik ook ah weet je nu heb ik wel deze ubercoole film gezien B)
Manmanman late night drama hier :") Mn broertje zit in Amsterdam, hij had een concert, is zn bankpas, id en treinkaartje gestolen / kwijt geraakt. Mn mam dus snel zn pas blokkeren en al :") En ik had dus echt niet die film moeten kijken ik kijk bij ieder geluid naar buiten hahahahh helppp xD |
|
| |
Oskar Skygge
Aantal berichten : 872 IC-berichten : 172 Leeftijd : 28 Character sheetBijzonderheid: shadow manipulationUiterlijke leeftijd: 16Quote: the memories haunt me, I know that they haunt you too | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 7:44 am | |
| djeez elke post in dit topic is echt een muur van tekst joh hahahha morning folks ik was net bijna de deur uit zonder broek ggwp |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 9:44 am | |
| |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 9:52 am | |
| @Bo Omg lmao, ik ben nu ook thuis gebleven omdat ik maar één uur engels heb en me niet lekker voel, gehehe xD Als de leraren niet om elke vijf minuten bij mij over de schouder zou kijken naar wat ik deed zou ik ook posten tijdens de les xD En yes true, maybe dat ik vandaag wat verloren post tijd ga inhalen c: En dear god, is je broertje heelhuids weer thuis gekomen? And yes, the struggles, dat doe ik ook vet vaak, maar dan met simpele youtube filmpjes, kan ik dus heel niet meer slapen xDD
@Wolf Amsorry xD En woah good job, typical monday morning~
@Marlon Slay them! *^* --- Gooooooood morning! |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 1:29 pm | |
| @Bo: Ik sla mezelf even voor mijn hoofd want dat heb je dus echt letterlijk op de vorige pagina al gezegd ahahah sorry omg @Rose: Ayyy thanks voor je postie En niceee, ik ga er ook sowieso echt echt echt heen ik ben nog steeds niet over de cast heen, denk dat ik dat nooit ga zijn hahah En Rose, ik lach echt even mezelf uit, Haythel is nu echt al hoeveel maanden dood? Echt iets van drie of zo? maar ze was een te goede poster, denk niet dat ik dat berichtental ooit ga inhalen whaha xDD @Wolf: Hahah goeie move wel inderdaad @Marlon: Weeell helloo there |
|
| |
Cara Kennocha
Aantal berichten : 11 IC-berichten : 1 Character sheetBijzonderheid: PixieUiterlijke leeftijd: 10Quote: I can see a rainbow In your tears as they fall on down | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 1:31 pm | |
| |
|
| |
Juniper Aldaine
Aantal berichten : 75 IC-berichten : 31 Leeftijd : 27 Accounts : Juniper ;; Diana ;; Fallon ;; Day ;; AsherCharacter sheetBijzonderheid: Color ManipulationUiterlijke leeftijd: 20Quote: Don't trust the moon, she's always changing. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 3:22 pm | |
| @ Vera een aantal pagina's terug oeps: Het was echt super! <3 Je OS is zo leuk!
Ik ga vanavond verder proberen te posten guys, druk druk druk D: |
|
| |
Blair Garvan Hartley
Aantal berichten : 10 IC-berichten : 2 Character sheetBijzonderheid: Goddes of ThunderUiterlijke leeftijd: 20Quote: I don't follow the rules, I make them. And when necessary, I break them | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 3:56 pm | |
| forgive me father for i have sinned
once again |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 4:03 pm | |
| ^^ ze ziet er echt super vet uit omg --- ben van plan vanavond ook weer te gaan posten guys |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk ma nov 13, 2017 4:57 pm | |
| @Vera Oh noo not Haythel, please mijn hartje qwq Maar ja die film moet je echt zien hij's echt awesome c: En yw ^^
@Safie She looking fly!!
@Lisanne & sammy Succes met posten ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|