|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sayuri Davies
Aantal berichten : 117 IC-berichten : 52 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: EmpathyUiterlijke leeftijd: 8Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 4:46 pm | |
| @Rose, Dankje. Oke dat wordt inlezen voor mij! Maar ben in ieder geval blij weer wat meer energie te hebben, het was echt zo dat ik gewoon standaard op was. Nu heb ik weer wat meer energie en kan ik eindelijk weer uit kijken naar karakters bijhouden en posten en gewoon genieten. Hoe is het met jou? (Het zou wat zijn, ooit een computer die kon wandelen gezien die geen robot is? ;P) @Vera, Hi <3 Heb het gemist hier. Het gaat wel redelijk. Heb een zware therapie momenteel, waardoor ik dus standaard moe ben en mijn emoties alle kanten op gaan. (Als het hetzelfde is als bij zwangere mensen wil ik voorlopig nog niet zwanger zijn lol) Leuk om jullie weer te zien en hoe is het verder met jou? Ik heb namelijk weinig bijzonders te melden, behalve dat ik zin heb om te posten en maar even moet kijken wat ik ongeveer zo allemaal gemist heb. Tja, een topic waarover en met wel karakter? |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 8:53 pm | |
| Aah I feel you gheheh. Maar dat is ook het doel ervan, dat dingen en gedachten en emoties loskomen dus sounds like we're on the right path? xD That's the spirit! Ik zou in ieder geval zeggen Nuala mwihi, heb haar cutie gezichtje echt gemist <3 |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:03 pm | |
| @Vera Well school was still shit ._. Het is letterlijk zo dat je elke les bezig moet met datgene wat je niet af hebt, maar ik heb dus alles af, dus ik doe niks .-. Daarom ben ik vandaag ook eerder naar huis gegaan. Morgen nog een presentatie en hopen dat ik volgende week weer gewoon les heb En oh dear god, poor Carina heeft een psycho friend gemaakt xDD
@Butter Succes! En ja ik zou zeggen hetzelfde? Ik ben ook erg moe enzo, de standaard xD Maar ja we komen er wel weer bovenop ^^ |
|
| |
Sayuri Davies
Aantal berichten : 117 IC-berichten : 52 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: EmpathyUiterlijke leeftijd: 8Quote: [Empathy] is seeing with the eyes of another. Listening with the ears of another, and feeling with the heart of another. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:04 pm | |
| @Vera, oke als wij topic doen tussen een van jouw karakters en Nuala dan pak ik haar op! :"), she is soooo cuteeee.... Haha, thanks. Het is de bedoeling maar betekend niet dat ik het.. "leuk" of "prettig" kan noemen. Daarbij heb ik dankzij die therapie al twee paniek aanvallen gehad, te veel herinneringen komen boven, iets dat goed is sinds ik er dan later geen last van zou ondervinden, maar het gekke is dat ik niet eens door had dat die herinneringen er nog zaten. Dus ik was soort van flabbergasted lol. Nuala is enkel een snelle renner, dus met die hollows on the run is ze wel een van de zwakkere around lol.. <3
@Rose, I feel you.. moe zijn vindt ik drie keer niets als ik niet kan slapen. Krijg er altijd hoofdpijn van maar dat gaat naar een paar goede nachten vaak wel weer over. (Plus de klas is nogal druk, bepaalde mensen hebben harde stemmen...) |
|
| |
Carina Solis
Aantal berichten : 121 IC-berichten : 32 Accounts : Ik heb dit vakje niet eens nodig pff wat bedoel je? Character sheetBijzonderheid: Celestial Manipulation //CaelestikinesisUiterlijke leeftijd: 19Quote: We are stars wrapped in skin - the light you are seeking has always been within | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:17 pm | |
| @Butter: Yess! Ik heb sinds kort ook een kind dus let's make em friends awh <33 Topicje Parker x Nuala dan? Cc: En nee dat is het zeker niet ;c Maar wel iets waar je doorheen moet om je uiteindelijk beter te voelen. En al helemaal niet die paniekaanvallen, zeker niet als het in het openbaar gebeurd, goddd xDD Maar dat je die herinneringen dan nu aan het verwerken bent is alleen maar goed, ook al zaten ze er onbewust. Of misschien juist als ze er onbewust zaten C:
@Rose: Ahw noes :C Ik hoop het ook voor je! En succes morgen dan maar! Jaahh poor thing... Although ik Seji ook een poor thing vind :C I just want them to be frendz hahah
|
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:18 pm | |
| |
|
| |
Horace Finnegan
Aantal berichten : 6 IC-berichten : 0 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:30 pm | |
| Yello daar alle PC-mensjes hier <3 Ik kom jullie vergezellen~ ~(◡‿◡✿) |
|
| |
Link Graves
Aantal berichten : 37 IC-berichten : 27 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Link, Haythel, Seji, Jinn, Zeal, JR, Gerome, Elesis, Namida, Tissa, Jeremy, Penelope, Laxus, Jake, Jackie Character sheetBijzonderheid: Weather || Split PersonaUiterlijke leeftijd: 18 yearsQuote: My angel and my demon like talking to each other, but I just can't seem to understand them. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:39 pm | |
| @Butter Gehehe yeah kheb hetzelfde, maar al acht maanden of zo, dus denk niet dat dat nog ooit over gaat c':
@Vera Ach ja En idd ;w; Hopelijk worden ze nog bff's, als Seji even de psycho volume naar beneden kan draaien xD
@Marlon OMG WAT XMAS SETJES TIJD?! Yeaaaayyy! -finally-
@Angie Welcome! Fijn om je hier te hebben c: Als je plotjes of topicjes wilt, ik sta altijd open! --- AAAH LINK IN DAHOUSSE |
|
| |
Nuala Doherty
Aantal berichten : 284 IC-berichten : 92 Accounts :
- Nuala Doherty
- Sayuri Davies
- Amaris Collins Character sheetBijzonderheid: Gedaanteverwisseling in een reekalfUiterlijke leeftijd: Vaak tussen de 4 jaar en 10 jaar inQuote: "For thus is spoken: Oft hope is born, when all is forlorn." | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 9:58 pm | |
| - Carina Solis schreef:
- @Butter: Yess! Ik heb sinds kort ook een kind dus let's make em friends awh <33 Topicje Parker x Nuala dan? Cc: En nee dat is het zeker niet ;c Maar wel iets waar je doorheen moet om je uiteindelijk beter te voelen. En al helemaal niet die paniekaanvallen, zeker niet als het in het openbaar gebeurd, goddd xDD Maar dat je die herinneringen dan nu aan het verwerken bent is alleen maar goed, ook al zaten ze er onbewust. Of misschien juist als ze er onbewust zaten C:
@Rose: Ahw noes :C Ik hoop het ook voor je! En succes morgen dan maar! Jaahh poor thing... Although ik Seji ook een poor thing vind :C I just want them to be frendz hahah
Hahha Happy!! Is goed maybe best friends?? Nuala heeft wel een vriend nodig om haar uit haar schulp te trekken. Oh en heb nog een ideetje voor Nuala en Louise! Bedacht ik me net onder de douche.. Het gaat een erg schattig ideetje worden zonder dat ik echt in hoef te lezen en het globaal kan houden met wat er gebeurd is. (handige van een jong karakter, ze krijgen niet alles mee) Ja ik moet er inderdaad doorheen, liever vroeger dan later. Eh beide paniekaanvallen waren publiek, op school. Had genoeg controle om hulp in te schakelen en het in alle rust over me heen te laten komen. Beide klopt. Mijn vader gaat echt van mij nog eens een goed gesprek krijgen. Die eikel is verantwoordelijk voor dat gedoe. (gaat hij mij kennende weten ook. Blijf netjes maar krachtig en duidelijk. Wie mij shit geeft zonder reden krijgt te veel vragen en irritatie van me.) |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 10:30 pm | |
| @Rose: alleen voor Olijf though want ze is the original christmas queen <3 @Angie: WELCOME |
|
| |
Rafe Adler
Aantal berichten : 162 IC-berichten : 55 Leeftijd : 24 Accounts :
- Rafe Adler
-Typhon Reinswald
-Gunner Jäger
-Delta Newton Character sheetBijzonderheid: Night vision || Supernatural SwordsmanshipUiterlijke leeftijd: 21Quote: You sure you're on my level? | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 11:11 pm | |
| @Butter: volgens mij kennen wij elkaar nog niet, maar welkom terug!! c: Ik sta overigens altijd open voor een topic enzo, maar ben geen snelstrein qua posten @Angie: welkom!!! ^^ @Rose: kan je dan niet doorstromen naar hoger onderwijs? Als ik t zo hoor is deze opleiding een makkie voor je namelijk (a) @Marlon; ik gil ik ga kijken of mijn fcs kerstwaardige foto's hebben AHHH |
|
| |
Louise Bluebonnet Admin
Aantal berichten : 1360 IC-berichten : 147 Leeftijd : 26 Accounts :
. Louise
. ClarkeCharacter sheetBijzonderheid: YmbryneUiterlijke leeftijd: 34Quote: Intelligence without ambition is a bird without wings | Onderwerp: Re: Peculiar Talk do nov 16, 2017 11:29 pm | |
| NIEUW PERSOONNnn Heyy daar Angie, welkom in deze gekte c; @Marlon, @Rose: Kerstsetjes jaaa<33 Oliv is the best reindeer out there aww en Rose hahaha moet dat nou weer zo dirty whaha. Also, iets aan de tijd waarin je dat setje hebt ingesteld zegt me dat je die al een tijdje klaar had liggen @Butter: Sure! ;D Wie maakt m? En ben benieuwd! Ahw no, that's the worst :O In ieder geval zijn er heel veel dingen om die te minderen/aan voelen te komen dus als je het daar een keertje over wilt hebben naast wat je therapeut misschien zegt (vaak zo van ademn zoveel seconden in en zoveel seconden uit, iets wat je dan echt niet onthoud op het moment zelf hahah) stuur je me maar een pb'tje hoor! En dat lijkt me een hele goede stap, even een goed gesprek voeren en de dingen uitpraten. Ik heb morgen niet zoveel school dus dan ga ik echt op kerstsetjes hunt mhihi. Of in ieder geval voor mn momma burd |
|
| |
Horace Finnegan
Aantal berichten : 6 IC-berichten : 0 Character sheetBijzonderheid: Uiterlijke leeftijd: 21Quote: | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr nov 17, 2017 12:34 am | |
| Thanks allen! c: Topicjes en dingen daar sta ik ook altijd open voor! (en ik ben ook niet de snelste poster, dus dat is geen probleem voor me!) maar eerst Horace maar eens afwerken ^^ Is 't trouwens okay als hij een zwak heeft voor -eghem- Miss Bluebonnet? Oh no iedereen gaat over op fancy kerstsetjes en dan kom ik aan met mijn herfstgepruts ik kras al zijn kleding wel rood in MS Paint ok #solution #so sMart #lifehack |
|
| |
Olivia Romano Mentor
Aantal berichten : 861 IC-berichten : 150 Leeftijd : 29 Accounts : Chloé Hill Character sheetBijzonderheid: Aura Manipulation/Healing & Cheer Up LullabyUiterlijke leeftijd: 17 (3 years in the loop, so actually 20)Quote: ღ Got the neighbours yelling, "Earthquake", 4.5 when I make the bed shake | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr nov 17, 2017 6:41 am | |
| Wie heeft er geen zwak voor miss Bluebonnet?<3 |
|
| |
Zeal Dreyar Admin
Aantal berichten : 1751 IC-berichten : 866 Leeftijd : 27 Accounts : ~ Zeal, Laxus, Cyrek, Bella and Iseul Character sheetBijzonderheid: Electricity | having a fiancé Uiterlijke leeftijd: 20 yearsQuote: My hands aren't close to perfect, but they are yours. | Onderwerp: Re: Peculiar Talk vr nov 17, 2017 6:46 am | |
| @Marlon Yesh! I'm nominating Link to be Christmas King? °^°
@Vera Hahahah Yup.. Ik had ze al klaar liggen een maand voor Halloween xD Miss dat ik nog een xmas setje maak voor Zeal, heb tijd zat vandaag c:
@Lisanne Jammer genoeg heb ik geen diploma dus kan ik alleen een opleiding van dit niveau volgen, anders had ik dat al lang gedaan xD Als ik nou alleen niet ziek was geworden in mn examen jaar u.u
@Angie Hahaha MS Paint is bae xD But dw, je setje is super pretty ^-^ --- Ik heb echt super veel zin om te posten, maar ben bang dat dat tot morgen moet wachten, want ik ben de hele dag op school en ga vanavond naar mn vader, dus ben pas om half tien capable of posting. Mij kennende kan ik dan alsnog overal posten buuuut we will see ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Peculiar Talk | |
| |
|
| |
|