Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Different environment.  - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Different environment.  - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Different environment.  - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Different environment.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptywo jun 10, 2020 12:52 am

Alicia grinnikte weer, ze had er geen probleem mee als andere hakken wilde dragen maar het was gewoon puur onmogelijk. Het was best leuk voor haar om dezelfde mening van een Princess te horen, ergens in haar hoofd had ze aangenomen dat die vaak gedwongen werden om dat soort kleding te dragen. Weer was ze blij dat ze niet op die manier haar leven had geleid. Opnieuw verscheen er een lach op haar gezicht toen Tara de winkelmedewerkster belachelijk maakte, en Alicia probeerde zich voor te stellen hoeveel tijd ze wel niet kwijt zou zijn als zij zichzelf zoveel opmaakte als haar. Alicia had dagen gehad waar haar obsessie zo erg was dat ze niet eens sliep, dus ze kon het niet voor te stellen om zoveel tijd te besteden aan uiterlijk. "Misschien wil zij wel ruilen voor je jurk," merkte ze op. Als het waar was kon de rijke Princess nog geld besparen ook. Niet dat het nodig zou zijn. Daarna zei Tara dat Alicia's reactie mee had gevallen, maar voor haar doen was dat bijna altijd zo. Wat andere mensen deden maakte haar vrij weinig uit, er waren maar een paar dingen waar ze echt op neerkeek. "Natuurlijk niet," zei ze terug met een kleine glimlach. "Het is nooit een goed idee om conclusies te trekken uit vooroordelen of stereotypes, vooral als er persoonlijke voorkeur achter kan zitten." Waarom sprak ze altijd zo? Misschien was zij wel het lopende stereotype van een wetenschapper... Hoe ironisch was dat? "En ik had nooit gedacht dat ik een Kroonprinses zou ontmoeten," ging ze verder, ook al had ze ook nooit gedacht dat ze een deels-demoon zou ontmoeten of dat die überhaupt bestonden tot dat ze de lus had ontdekt. Maar hier was ze. "Maar mensen met een hoge of lage sociale rang zijn en blijven mensen." En iedereen kon het moeilijk of juist makkelijk hebben met dingen. Rang betekende zo weinig voor haar, al had ze graag echt de titel van dokter behaald, zonder vond ze zichzelf ook één, vooral met wat ze al had bereikt.

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydo jun 11, 2020 5:36 pm

TARA SNOW
“Daar zou ze het nog geen minuut in volhouden met dat strakke korset,” zei Tara met een zachte zucht. Die middeleeuwse jurken hadden zeker een bepaalde charme om zich heen hangen en als je niet bepaald een inkijk had om “u” tegen te zeggen, dan was zo’n jurk een zegen, maar voor de rest was het een ware hel. Tara kon zich de pijn in haar rug en het snijdende gevoel van de stof toen zij de jurk de eerste keer had gedragen nog prima herinneren. Het had een blaar achtergelaten op haar huid en had ze het ding veracht, maar haar dienstmeiden waren haar aan blijven sporen om het te blijven dragen en uiteindelijk was ze eraan gewend geraakt. Het gevaar zou nu zijn dat als ze zou veranderen van kledij, dat ze het weer lastig zou hebben als ze terug zou gaan naar het kasteel. Maar ja, ze had er nog minder aan als men haar moest reanimeren omdat ze half dood ging van de hitte. Om zichzelf die vernedering te besparen, zou ze zichzelf maar even moeten verlagen tot het dragen van moderne kledij. Ze glimlachte oprecht toen de blondine haar mening sprak en gaf daar een goedkeurend knikje op. “Beoordeel een boek nooit om zijn cover,” voegde ze er nog op filosofische wijze aan toe met een glimlach, wat eigenlijk wel een beetje samenvatte wat Alicia net had gezegd. Ze vond de instelling van de blondine een aangename en zag alleen om die reden al wel een potentiële vriendschap tussen hun. De blondine was verrassend neutraal, slim – wat ook te verwachten was met haar studies – en ze boeide Tara over het algemeen ook gewoon. “En daar sla je de nagel op zijn kop voor de tweede keer op korte termijn,” beaamde Tara volmondig haar woorden. “Ik zie de mensen in mijn kasteel ook niet als onderdanen. Ik zie ze als allemaal verschillende persoonlijkheden die hun best doen om het kasteel draaiende te houden. Ik beschouw ze niet als personeel, maar als mijn familie. Helaas zijn er veel mensen in de adellijke sfeer die wel beantwoorden aan het stereotype en die anders denken dan mij.” Ze zuchtte. “Ik kan er niet tegen als ik een bediende slecht behandeld zie worden. Mijn mensen dienen elkaar onderling ook met respect te behandelen, anders verliezen ze hun job en zoeken we een vervanger.” Ze glimlachte. “En dat respect is ook dat ik naar mijn volk wil hanteren zodra ik koningin word. Ik wil dat Schotland een koningin heeft waar ze trots op kan zijn en niet waar ze bang voor is.”
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2020 10:12 am

Alicia's gedachten gingen even naar die keer in de bibliotheek met Zeal toen Tara de bekende uitspraak zei. Dat is precies wat zij had gedacht toen ze een jongen met roze haren tegenkwam in een plek die eerder voor stille introvert mensen was bedoeld. Toen de Prinses verder ging met haar verhaal over hoe ze iedereen met respect behandelde, was Alicia toch wel blij om dat te horen, ook al waren dat niet erg haar zaken. Ze was eigenlijk alleen respectloos per ongeluk, of tegen mensen die geen respect verdienden in haar ogen. Als Tara een arrogante Prinses was geweest die had geëist dat Alicia meeging en verwachtte dat dat ook zou gebeuren zou hun verhaal nu heel anders zijn gelopen. "Dan ben je al op de goede weg," zei Alicia. "Alleen nog je bijzonderheid onder controle krijgen." Het was een beetje raar voor haar om zoveel Peculiars te ontmoeten hier die dat niet konden, want voor haar kwam het natuurlijk. Haar kamergenoot Victor had hetzelfde probleem. Waar zij zich aan ergerde, want hun bijzonderheden werkten juist zo goed samen.

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydi jun 16, 2020 4:13 pm

TARA SNOW
Tara had al gemerkt dat buiten de leefwereld van het kasteel de meeste mensen geen arrogante adellijke statussen prefereerden. Dat was waarschijnlijk ook de reden waarom zij tot dusver wel goed overweg kon met de meesten in de lus en Kelvin daar wat meer moeite mee leek te hebben. Ze had al uit zijn verhaal opgemerkt dat hij niet bepaald het respect kreeg van de andere Peculiars dat hij verdiende. Ze vond hem een dwaas als hij dacht dat hij het respect zomaar kon afdwingen van de andere Peculiars. Dacht hij nu werkelijk dat zij zomaar hun hoofd zouden buigen voor hem en hem als hun koning zouden behandelen? De meesten wisten niet eens van zijn bestaan omdat ze niet in Noorwegen gewoond hadden voordat ze naar de lus kwamen. Tara duwde de gedachten aan de irritante prins van zich af en keek naar de blondine voor zich. “Ja, dat kan nog wel een obstakel worden,” zei ze met een zachte zucht. Maar ach. Het zou haar uiteindelijk wel lukken, hoopte ze dan toch. Ze liep naar een rek waar verschillende kledij was uitgestald en keek bedenkelijk naar een zwart jurkje met een schattige soort van zwarte band om het middelgedeelte dat in de stof verwerkt leek te zitten. Ze zag aan de prijs dat het veel goedkoper was dan waar zij normaal gezien voor zou gaan en dus was ze verwonderd over dat het stof van zulk goede kwaliteit was. “Dit ziet er schattig uit,” merkte ze op naar Alicia. “Het liefst geen te strakke kledij. Ik denk dat ik echt een hekel ga hebben aan de stof van een broek.” En zeker omdat ze in het kasteel niks anders deed dan de hele tijd rondlopen in een lange jurk.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydi jun 23, 2020 6:49 pm


Alicia had moeite met mensen begrijpen, maar nu blijkbaar ook met Peculiars en hun krachten die niet natuurlijk kwamen. Tara had haar hele leven gehad om te oefenen en nu kon ze het nog niet? Maar goed... Wat wist zij ervan? Tara zocht een zwart jurkje uit en deelde haar mening erover met Alicia. Die liep er naartoe en haalde haar vingers over de zachte stof. Jurken waren niks voor haar, zelfs als ze er 'netjes' uit moest zien zou ze er waarschijnlijk nog steeds niet eens dragen. Het paste ook niet echt bij haar bleke huid. Ze probeerde zich Tara voor te zien in de jurk, en dat paste wél. Maar, uhm, daar ging het Alicia niet om. "Dit zal inderdaad niet te strak zijn," begon ze. "De wind zou er makkelijk doorheen komen. Wel zou je kunnen zeggen dat het onhandig is dat het zwart is aangezien zwart de kleur is die het meeste warmte absorbeert, waar jij juist niet op afgaat-" Wacht, nee, ze miste een klein detail. "Of ja, zwart is eigenlijk wetenschappelijk gesproken niet een kleur maar een tint, maar daar gaat het nu niet om." Ze kon er niets aan doen dat ze wilde dat al haar woorden correct waren. "Maar aangezien de stof dun genoeg is en het weer in de lus nooit zo'n warm punt bereikt, doet dat er niet veel toe." Zwart kon je ook goed gebruiken om makkelijk op te gaan in de schaduwen maar ze zag geen logische reden om dat erbij te zeggen tegen Tara. Plotseling bedacht ze zich dat het meisje zich eerder afvroeg of het er goed uit zou zien, in tegenstelling tot hoe praktisch het zou zijn. "Oh, en uh... het zwart zou mooi contrast zijn tegen je lichte haren." Ze probeerde het tenminste, oké?

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydo jun 25, 2020 10:04 pm

TARA SNOW
Een lichtelijk geamuseerde glimlach kwam om Tara’s lippen toen Alicia direct begon te beschrijven wat de wetenschappelijke aspecten waren van het dragen van een zwarte jurk. Dat zwart een kleur was dat warmte aantrok, was bijvoorbeeld iets wat ze niet wist. Ze had altijd opgesloten in een kasteel geleefd en daar waren de jurken vrij standaard. Ze gingen niet erg diep in op de mode omdat de meesten jurken gewoon standaard waren en het vrij weinig uitmaakte of ze warmte aantrokken of niet omdat je met het korset om je lijf toch wel dood zou gaan van de warmte. Ze vond het echter wel een leuk feit om te weten en haar geamuseerd lachje ging over naar een oprechte. “Ik vind het fijn dat je me zulke dingen vertelt,” zei ze tegen de blondine. “Het helpt zeker in de keuzes die ik kan maken. Ik wist dat helemaal niet wat je daarnet zei, dus het is zeker interessant om te weten.” Ze besloot echter om het kledingstuk toch bij zich te houden zodat ze het kon passen, maar ging automatisch verder naar de rekken met een kleur dat niet zwart was. “Schaam je nooit om jezelf te zijn, Alicia,” zei ze op een zachte toon tegen de blondine. “Ik denk dat mensen nog veel van je kunnen leren. En als ze niet naar je willen luisteren, dan zijn ze ook niet de moeite om bevriend met ze te geraken.” Ze gaf de blondine een samenzweerderige knipoog en liet haar blik glijden langs de lichtgrijze shortjes. “Misschien moet ik ook maar iets kopen dat mijn benen ook wat bedekt, voor ’s avonds bijvoorbeeld.” Ze grinnikte. “Heb je enig idee wat niet te strak afkleedt, maar wel praktisch is voor ’s avonds te dragen?” vroeg ze met een frons aan de blondine.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptyvr jun 26, 2020 2:24 am

Alicia kon het niet helpen toen er een kleine glimlach verscheen op haar gezicht bij de woorden van Tara. Vaak was ze onbegrepen door andere mensen dankzij de manier waarop ze dacht, en zij begreep andere mensen niet. Niet dat Tara hetzelfde was als haar, maar in ieder geval vatte zij de dingen die Alicia zei wel positief op. Ze vond het stiekem een beetje vreemd dat Tara dat niet wist, maar Alicia wist zoveel dat ze dat gevoel op een dagelijkse basis had. Alles was zo logisch en makkelijk te onthouden, vooral voor haar. Het was lastig om haarzelf in andere personen te verplaatsen. Ze knikte lichtjes toen Tara lieflijk zei dat ze zich nooit moest schamen om wie ze was. "Daar heb je een goed punt," zei ze daarom ook toen Tara zei dat mensen nog veel van haar konden leren. Eigenlijk was Alicia bijna een lopende scheikundige, medische en biologische encyclopedie. En toch had ze bijna geen vrienden. Wat was de wereld toch raar. "Maar ik ben bang dat de interesse van de meeste Peculiars hier niet ligt bij wetenschap." Iedereen die ze dusver had ontmoet had weinig interesse getoond in wie Alicia nou eigenlijk was, behalve Victor, hij was de enige waarmee ze een diepere band voelde dan de rest. "Een beetje een vreemd concept, dat ze zich niet afvragen hoe het kan dat ze de bijzonderheid hebben die ze hebben. Als ik niet zo druk was met mijn eigen werk had ik me er waarschijnlijk in verdiept." Ze accepteerden het gewoon. Wel ja, behalve Victor die de cellen had bestudeerd, en Connor die erachter probeerde te komen of zijn bijzonderheid kwam omdat hij deels demoon was. Maar er zat zoveel meer achter. Tara stelde een vraag waar ze wat meer mee kon dan het typische 'ziet dit er leuk uit?', en daardoor zette haar hersenen gelijk in terwijl ze de kledingrekken scande. Al snel liep ze naar eentje toe en kwam terug met een lichtblauwe jurk die lang genoeg was om de knieën bedekt. "Ik neem aan dat je naar een jurk zoekt; corrigeer me als ik dat fout heb ingeschat," zei ze. Misschien was het een beetje stereotypisch maar ze zag de Princess niet voor zich als iemand die vaak in een moderne spijkerbroek en een vest rondliep. Maar hé dat kon altijd nog komen toch. "Dit is het eerste wat mij zo snel opvalt, het zou licht genoeg dragen."

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydi jun 30, 2020 9:52 pm

TARA SNOW
“Wel, je mag mij altijd komen vervelen met al die verhalen,” zei Tara met een grijns tegen de blondine. “Ik heb jarenlang in een kasteel geleefd waar de belangrijkste onderwerpen leken te zijn wie met welke wacht had gerommeld en wie mijn vader als toekomstige rechterhand zou aanduiden. Dus ja, ik ben heel blij om ook andere dingen aan te horen.” Haar vader was trouwens niet erg blij geweest met het feit dat er dienstmeiden waren die in Tara’s bijzijn over de wachten en hun avonturen aan het praten waren, ook al had de zilverharige enkel met haar ogen gerold en gegrinnikt toen de onderwerpen steeds maar weer daarover leken te gaan. Het was grappig om te zien hoe zelfs de kilste bediende kon veranderen in een verliefde idioot wanneer er gevoelens op kwamen spelen, een fenomeen dat Tara helaas nog niet eerder had meegemaakt want toen kende ze William nog niet, diepe zucht. De volgende woorden van de blondine lieten haar kort even nadenken en ze richtte haar blik nadenkend op het meisje. “Dat is een goede vraag, ja,” mompelde ze. “Ik zou eigenlijk wel willen weten hoe ik aan mijn gave kom.” Naar haar gevoel was het gewoon ontstaan en had ze er maar mee moeten leren leven, maar ergens zou het wel interessant zijn als ze er inderdaad achter zou komen hoe haar gave zich ontwikkeld had. Ze grinnikte toen Alicia met een jurk aan kwam zetten en haalde haar schouders op. “Niet per se, maar het is zeker geen slechte keuze,” sprak ze op een kalme manier terwijl ze haar blik over de lichtblauwe stof liet glijden. “Al denk ik dat een shortje ook wel fijn zit overdag. En voor het slapengaan.” Ze had nu enkel een lelijke beige nachtjapon dat tot op haar enkels kwam en dat al aardig versleten was omdat Tara het al veel gedragen had. Ze wilde het ding het liefste zo snel mogelijk wegdoen en nu ze hier toch was, kon ze beter meteen voor een goed alternatief zoeken. “Wat draag jij eigenlijk voor te gaan slapen?” vroeg Tara zich hardop af. Misschien een random vraag, maar daar was ze eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Misschien droeg het meisje wel helemaal niks, al kon ze zich dat moeilijk voorstellen. Ze schatte het meisje nu niet in als preuts, maar ook niet als iemand die dat soort dingen zomaar even deed.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptywo jul 01, 2020 6:37 pm

Alicia was blij dat Tara dat zei. Vaak schreef Alicia gewoon haar gedachtes en theorieën op, of sprak ze gewoon hardop, maar af en toe wilde ze ook wel dat er daadwerkelijk iemand was die er naar luisterde. Zelfs als het iemand als Tara was die er niks van begreep. Alicia glimlachte opnieuw toen Tara ook daadwerkelijk nieuwsgierig was over haar gave, omdat dit haar weer een nieuwe opening gaf. "Wel, als je me het een keer kan laten zien zou ik het graag samen met je willen bestuderen," zei ze. "Biochemie is mijn ding. Als je bijzonderheid met ijs te maken heeft heb je dus de gave om moleculen van H2O te manipuleren of zelfs te creëren uit de lucht, die ook weer uit verschillende gassen bestaat..." De mogelijkheden waren eindeloos, net als de vragen erachter. Ze liet het maar even voor wat het was aangezien ze vast nog wel een keer opnieuw zouden ontmoeten. Vervolgens stelde Tara weer een vraag terug over kleding. "Meestal gewoon een over-sized shirt," antwoordde Alicia schouderophalend. Het shirt was altijd groot genoeg om ook een deel van haar benen te bedekken. Ze dacht even terug aan toen haar ex-kamergenootje had gezegd dat ze wel op een oma leek in een nachtjapon. Misschien was dat wel zo. "Maar op hele warme zomernachten vind ik het beste om helemaal niks te dragen," gaf ze ook toe. Ze vergat even dat ze dat waarschijnlijk niet zomaar even moest doen nu ze een kamer deelde met Victor. En Tara zou het warmer hebben dan haar op deze nachten, maar waarschijnlijk was zij dat soort "wilde" dingen afgeleerd.

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2020 11:09 am

TARA SNOW
Alicia begon een wetenschappelijke verklaring te geven voor hoe het feit mogelijk was dat Tara ijs kon besturen en even knipperde Tara langzaam met haar ogen terwijl ze de blondine aankeek. Ze had geen idee waar het over ging, maar waarschijnlijk zouden ze er beter eens goed voor kunnen zitten dan dat de blondine dat haar nu allemaal uit zou leggen. “We zullen er eens een middagje vrij voor maken zodat we ons ermee bezig kunnen houden, maar voel je ondertussen vooral niet te beroerd om nog wat wetenschappelijke opmerkingen te maken tijdens het uitzoeken van kleding,” grinnikte ze. Ze had immers aangegeven bij de blondine dat ze gewoon zichzelf moest zijn en dat was een mening waar ze nog steeds achter stond. Het was soms niet duidelijk wat de blondine zei, maar Tara was er vrij zeker van dat als Alicia de tijd zou nemen om het haar uit te leggen, dat het allemaal wel wat duidelijker zou worden voor de kroonprinses. Ze was immers vrij snel van begrip en dus schatte ze haar kansen om Alicia te begrijpen hoog in. Ze stond wel echter versteld toen de blondine antwoordde dat ze soms helemaal niks droeg, een fenomeen dat ze zich nauwelijks voor kon stellen. Zelfs haar slaapkleding was niet al te comfortabel in het kasteel, ze zou zich niet kunnen voorstellen hoe het was om helemaal niks te dragen onder de dekens. “Dat lijkt me…” Voor het eerst sinds ze in de lus was gekomen, moest Tara even naar haar woorden zoeken. “Helemaal niks?” herhaalde ze nog eens op een zachte toon, alsof ze dat net zo onverklaarbaar vond als die wetenschappelijke woorden die Alicia net had uitgesproken over haar gave. “En wat vindt je kamergenoot daarvan?” vroeg ze vervolgens terwijl haar bleke huid opvallend roder werd. Misschien ging ze nu wel te veel in details waar ze beter niks van kon weten. “En.. hoe voelt dat?” ging ze vervolgens op een licht nieuwsgierige toon verder. “Het naakt slapen, niet de reactie van je kamergenoot,” ging ze vlug verder, waarna ze kort grinnikte. En zij maar denken dat ze haar gevoelens makkelijk kon verbergen achter een masker. Ze dwong zichzelf dan ook weer om op een neutrale manier naar Alicia te kijken, maar de glimlach en de blos bleven toch kort hangen.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptydi jul 14, 2020 10:38 am

Tara leek er niet veel van te begrijpen, waardoor Alicia juist de drang voelde om in nog kleiner en makkelijker detail te gaan uitleggen zodat ze het zou kunnen snappen. Maar toen gaf Tara aan dat ze daar wel een andere keer mee bezig konden gaan. Alicia was al blij genoeg dat ze er open voor was, de meeste vonden het niks als ze dingen uit ging leggen. Het was haar obsessie, ze hield ervan. Toch wilde ze ook niet docent of zo worden (want de meeste leerlingen zitten daar alleen maar omdat het verplicht is) omdat ze daar lang niet sociaal genoeg voor was. Plus het was een beetje ver onder wat zij kon. Alicia grinnikte opnieuw om de reactie van de Princess; had zij echt nog nooit naakt geslapen? Wat vond Victor ervan? Alicia grijnsde. "Ik heb het nog niet gedaan waar hij bij is..." zei ze. "Maar ik denk dat ik er op een dag wel achter kom." Eigenlijk wist ze niet of Victor daar een probleem mee zou hebben. Het enige wat ze van hem wist was dat ze samen experimenten gingen uitvoeren. Hoe hij was als persoon was moeilijk in te schatten, maar ze was nooit goed geweest in psychologie of mensen inschatten. Wat ze hier niet wist was dat Victor een vriendin had die daar misschien wel problemen mee zou hebben oeps. Tara's volgende vraag, hoe het voelde en wat ze er snel aan toevoegde, maakte Alicia aan het lachen. Niet veel dingen maakte haar aan het lachen, en de dingen die dat wel deden waren meestal een beetje aan de morbide kant, dus dit was een uitzondering. "Je hebt het nog nooit gedaan? Oh, je moet het echt een keer proberen," antwoordde ze. "Je voelt je veel meer vrij. En je hebt minder was." En dat vind William ook leuk maar hier wist ze natuurlijk niks van.

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptyvr jul 17, 2020 1:44 pm

TARA SNOW
Het gesprek ging van een wetenschappelijk onderwerp naar een onderwerp dat Tara werkelijk nog nooit besproken had binnen het kasteel. Zelfs met haar dienstmeiden bleven de gesprekken oppervlakkig en hoewel ze wel eens onderwerpen opving van die sliep met de ene en die met de andere, was het niet zo dat Tara zich ermee ging bemoeien, ook al had ze op dat moment wel haar vragen gehad. Toen ze voor de eerste keer ongesteld werd, was dat het meest gênante onderwerp dat ze met haar dienstmeiden had moeten bespreken en hoewel zij rustig gereageerd hadden, was het voor Tara niet zo gemakkelijk om het over dit soort dingen te hebben. Ze vond het gemakkelijker om ervaringen van anderen aan te horen dan dat het betrekking op zichzelf zou hebben. Misschien was ze daar wel ouderwets in, maar dat was nu eenmaal hoe dat het was. Tara had dankzij haar vader ook nooit echt gelegenheden gehad om dit soort dingen te ontdekken omdat hij haar afzijdig had gehouden van alles wat vulgair was en dus was het voor haar een behoorlijke verrassing om dit soort dingen te bespreken, al kon ze niet ontkennen dat ze nieuwsgierig was. “Wie weet wat dat voor een reactie van hem gaat uitlokken,” grinnikte ze, al richtte ze haar blik wel even kort opzij naar Alicia. Ze vroeg zich af of er zich soms een romantische sfeer tussen hun tweeën bevond en wat voor effect het zou uitlokken als Alicia opeens naakt zou gaan slapen. Dat waren haar zaken echter niet en Tara bande het onderwerp dan ook snel uit haar hoofd. “Ik zal erover nadenken,” grinnikte ze toen Alicia de voordelen gaf van het naakt slapen. Het was nog steeds een vreemd fenomeen in haar boek, maar Tara was zeker niet te preuts om het een keer uit te proberen. Misschien wel met William erbij, maar die mogelijkheid overwoog Tara niet omdat William toen nog niet kende. What a shame. “Zijn er voor de rest nog andere dingen waarvan je vindt dat ik ze eens geprobeerd moet hebben?” vroeg ze op een plagerige toon aan de blondine. “Ik heb het gevoel dat je hier uit ervaring spreekt, dus wat is een betere adviseur dan dat?” Ze grinnikte en fixeerde haar ijsblauwe ogen weer op de kleding voor haar, al dwaalde haar blik soms wel af naar Alicia om haar vragend aan te kijken. Nu ze eenmaal op dreef waren, was ze ook echt wel nieuwsgierig geworden.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptywo aug 05, 2020 4:31 pm

“Wie weet wat dat voor een reactie van hem gaat uitlokken,” zei Tara. Alicia twijfelde, het was moeilijk in te schatten. Waarschijnlijk zou hij gewoon zo snel mogelijk wegkijken. "Ik zou het niet weten," zei ze daarom ook. Tara zei dat ze over het idee na zou denken. Niet eens proberen? Het was geweldig. "Zijn er voor de rest nog andere dingen waarvan je vind dat ik ze eens geprobeerd moet hebben?" vroeg ze daarna. "Ik heb het gevoel dat je hier uit ervaring spreekt, dus wat is een betere adviseur dan dat?" Alicia greens. "Ik raad bijna nooit iets aan dat ik niet eerst zelf heb geprobeerd, dus ja," zei ze. Ook weer een wetenschappelijk principe dat ze volgde alsof het citaten waren uit de Bijbel. Goed, iets wat ze echt eens moest proberen? De doden opwekken, maar dat was niet sociaal acceptabel. "Naakt rondlopen is ook leuk voor een keertje," zei ze daarna een beetje rechtdoorzee. Maar zij zag geen punt om doekjes om dingen te winden. "Dan moet je alleen zorgen dat je kamergenoot er niet is - als je die hebt. Heb je een kamergenoot?" Nu was ze alleen nieuwsgierig wie het was, voor het geval ze die persoon zou tegenkomen misschien. "Oh, dat, en wetenschap natuurlijk." Er was niks mooiers dan wetenschap in haar wereld.

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Tara Snow

Tara Snow

Aantal berichten : 139
IC-berichten : 126
Accounts : Zie profiel Hunter Storm

Character sheet
Bijzonderheid: Ice control
Uiterlijke leeftijd: 20 jaar
Quote:
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptywo aug 12, 2020 4:44 pm

TARA SNOW
Alicia gaf aan dat ze nooit iets aanraadde dat ze zelf niet geprobeerd had, om er vervolgens maar losjes op te laten volgen dat Tara het eens moest uitproberen om naakt rond te gaan lopen. Wat had de blondine en het naakt zijn toch? En was het écht zo goed? De enige keren dat Tara naakt was geweest in het kasteel was toen ze in bad werd gestopt en toen had ze een stuk of vier bedienden om haar heen gehad die haar hielpen met zichzelf te wassen. Haar inzeepten, haar haren wasten en haar haren daarna terug in vlochten. Totdat haar moeder was gestorven en Tara het tijd had gevonden om afhankelijk te worden. Ze had haar verdriet voor de bedienden weggestopt door hun weg te sturen en het wassen daarna alleen te doen. En ook omdat ze het een tikkeltje awkward vond om, als ze een volwassen vrouw zou worden, geholpen te moeten worden door bedienden. Ze wilde haar lichaam voor haar en haar alleen houden en hoewel ze haar bedienden vertrouwde, wilde ze ook nog een beetje privacy hebben. “Die heb ik niet,” zei ze met een kleine glimlach. “Ik sliep in het kasteel ook altijd alleen, dus ik wilde nog even privacy hebben voordat ik me aan een kamergenoot zou wagen. En als er nog plek genoeg is in het huis, dan hoef ik er voorlopig ook geen.” Zelfs al zou dat een meisje zijn. Tara vond het prima zo zonder kamergenoot, dus ze nam aan dat ze de theorie van Alicia zonder problemen kon testen. “Wetenschap is jouw afdeling,” zei ze met een lachje tegen het meisje. “Al neem ik aan dat ik wel eens wat boeken kan gaan doorspitten om meer over het onderwerp te weten te komen.” Of Alicia zou het haar vertellen. Dat was misschien nog wel beter.
››MONTY‹‹
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia West
Medisch Team
Alicia West

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 223
Accounts : Alicia West
William Salvador
Lazar Dimitri
Ian Russell
Jimmy Robinson
Melody Mattilla

Character sheet
Bijzonderheid: Hoog IQ & Resurrection
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: "The only blasphemy is to wallow in insignificance."
Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Emptyvr aug 14, 2020 12:49 am

"Ik dacht ook dat ik eerst liever alleen was," zei Alicia. "Of nee, dat wist ik wel zeker, totdat ik Victor ontmoette." Omdat hij handig was voor haar wetenschappelijke studies, natuurlijk! Ze had even niet door dat het nu klonk alsof ze verliefd op hem was. Dat zou niet eens bij haar zelf opkomen. Maar ze snapte nog steeds dat Tara misschien liever alleen was. Alicia zou het niet aankunnen, de constante aandacht die een prinses krijgt. Trots glimlachte ze toen Tara zei dat wetenschap haar afdeling was. Dat was ook zo! "Ik heb veel geleerd van boeken, ja," zei ze. "Maar als je het liever van een persoon leert kun je mij altijd vragen." Nooit gedacht dat ze dat zou zeggen... Maar goed, in de lus ging ze nou eenmaal vaker uit haar comfort zone dan ze had gedacht. En wie wist hoe leuk het kon zijn?

I bring back to life what should rather stay dead

@Tara Snow
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Different environment.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Different environment.    Different environment.  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Different environment.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
I n n d y r
 :: c e n t r e
-
Ga naar: