Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Pour me another Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Pour me another Firefo11
15 oktober 2016


Pour me another Birdpl11

Deel
 

 Pour me another

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Pour me another   Pour me another Emptydi mei 05, 2020 11:56 pm

Pour me another


Met een kreun opende Cyrek zijn ogen. Verdwaasd moest hij een paar keer knipperen om scherp te zien en te kunnen zien waar hij zich nou echt bevond. Hij herkende de omgeving, maar het duurde een paar seconden voordat het besef tot hem doordrong dat hij zich bevond in de bibliotheek van het verblijf. Waarom hij zich bevond wist hij niet. Hij was nou niet zozeer een boekenwurm. Eigenlijk had hij naast het verplichten lezen thuis geen boek aangeraakt. Hij probeerde iets recht te komen in de zetel en voelde hoe zijn hele lichaam zijn pijnlijk verkrampte. Kreunend legde hij een hand tegen zijn voorhoofd aan zodra de hoofdpijn erin beukte. De nasmaak van alcohol was nog vers in zijn mond, waardoor de fles die naast hem stond op de tafel geen verrassing was. Echter, bij het zien van de lege fles rum, kwam de rest van de nacht wel weer terug. Hoe hij door de kamers had gesnuffeld van de andere peculiars. Niet iedereen deed zijn kamer altijd op slot en als ze dat niet hadden gedaan én ze waren niet op hun kamer, dan had Cyrek de vrijheid genomen om uitbundig door diens spullen te snuffelen. Niet zozeer omdat hem het echt iets aanging, maar meer omdat hij zich sterfelijk verveelde en op zoek was naar iets wat zijn zintuigen tijdelijk zou onderdrukken. Een weerwolf zijn was echt verschrikkelijk. De wolf viel hem maar de hele tijd lastig, ging tegen alles in wat Cyrek leuk vindt en dan had hij ook nog dat hij alles 2x zo goed meemaakte doordat zijn zintuigen zoveel sterker waren. Het liefste was hij gewoon 24/7 dronken of onder invloed van iets anders zodat hij zich gewoon geen zorgen hoefde te maken, maar natuurlijk ging dat niet. Zijn jonge leeftijd maakte het haast onmogelijk om aan drank te komen, laat staan drugs. Toch deed hij er alles aan om er wel aan te komen. Hij had al wat manieren geleerd van Connor nadat de jongen zo vriendelijk was geweest om voor hem drank te kopen, maar jammer genoeg waren die manieren niet altijd goed genoeg. Daarbij zorgde zijn wolf er soms voor dat hij niet alle manieren foutloos kon uitvoeren, dus had hij gisteravond maar besloten om iets anders te doen. Natuurlijk bevonden veel peculiars zich in de avond in hun kamer, maar er waren ook genoeg die dan juist naar buiten gingen om naar de club te gaan of de bar. En juist die peculiars waren oud genoeg om drugs of alcohol in hun kamers te verkassen. Cyrek was van kamer naar kamer geglipt om uiteindelijk een fles rum van een kamer te stelen. Met de fles rum had hij zich vervolgens verschanst naar de enige ruimte waar geen andere peculiar was geweest: de bibliotheek. Kennelijk had hij zich daar stom dronken gezopen om uiteindelijk in slaap te vallen en niet met een kater wakker te worden. Het zonlicht dat door het raam scheen had hem wakker gemaakt. Het geluid van de deur die opende was als een sluisdeur die met veel gepiep en gekraak openging, tenminste, zo klonk het voor een hungover weerwolf. Sissend kneep hij zijn ogen dicht en boog even zijn hoofd tussen zijn benen, om uiteindelijk geïrriteerd weer op te kijken. ”Couldn’t you be quieter?” siste Cyrek op een gedempte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptywo mei 06, 2020 3:23 pm


Het was vroeg in de ochtend, maar Victor kon de slaap niet meer vatten en dus besloot hij maar zijn bed te verlaten en naar de bibliotheek te gaan. Hij kon er niet tegen om wakker te liggen terwijl hij iets nuttigs kon doen. Nadat hij zijn kleren stilletjes had aangetrokken zodat hij zijn kamergenote niet wakker zou maken deed hij zachtjes de deur open en dicht. De bibliotheek was niet ver weg van hun kamer en dus duurde het niet lang voor hij de deur voor zich zag. Zoals altijd kraakte deze open. Eigenlijk moest er echt eens iemand naar kijken om te zorgen dat je de deur zonder lawaai open kon doen. Iemand anders leek alleszins nogal last te hebben van het geluid. ‘Couldn’t you be quieter?’ werd hem toegesist. Verbaasd ging Victor op zoek naar de bron van het geluid. Zijn blik viel op een ellendig hoopje mens in een zetel dicht bij het raam en viel daarna op een—zo te zien lege—fles rum. Onmiddellijk werd hem duidelijk waardoor de jongen er zo zielig bijzat. “Maybe you shouldn’t have downed that whole bottle by yourself.” Hij kon het kleine lachje in zijn stem niet tegenhouden. De jongen was dan wel kwaad geweest op hem, maar had deze situatie helemaal aan zichzelf te danken. Wat serieuzer ging Victor dichter naar de jongen toe. Uiterlijk zag hij er alleszins bij lange na niet oud genoeg uit om te drinken. “Why did you do it anyway?” vroeg hij serieus deze keer; al klonk er ook een beetje bezorgdheid door in zijn stem. Niemand—of toch alleszins niet veel mensen—ging in z’n eentje een fles alcohol leegzuipen voor de lol. In zo’n situatie was er altijd een reden waarom. En meestal was dat geen al te vrolijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptywo mei 13, 2020 11:28 pm

pour me another


Wakker worden met een kater was niet echt iets nieuws. Het gebeurde vaak en wel op zo’n hoogte dat je haast verwachtte dat Cyrek er gewend aan was geraakt. Natuurlijk raakte je er nooit aan gewend. Echter bevond hij zich negen van de tien keer wel in zijn kamer waardoor hij in alle rust wakker kon worden en geen last had van anderen. Deze ochtend leek hij daar minder geluk mee te hebben. Waarom had hij in hemelsnaam gedacht dat de bibliotheek de beste plek was om dronken te worden? Pijnlijk kneep hij zijn ogen dicht terwijl het gepiep van de scharnieren oorverdovend aankwamen. Geïrriteerd en duidelijk aangebrand richtte Cyrek zich op de persoon die hem durfde te storen en siste hem toe of hij niet iets stiller had kunnen zijn. Cyrek kon moeilijk zien of de jongen hem had gehoord. Zijn ogen dwongen hem nog steeds om terug in slaap te vallen of in ieder geval het felle licht tegen te gaan. De woorden waren echter gelukkig wel aangekomen. “Maybe you shouldn’t have downed that whole bottle by yourself,” kwam de reactie. Niet de gewenste reactie. Daarbij hoorde Cyrek zelfs het kleine lachje in diens woorden. Zat hij hem nu uit te lachen? Een dierlijke zachte grom verliet zijn keel. Doordat hij nog niet helemaal nuchter was, had hij nog slechter controle over zijn bijzonderheid waardoor het sneller doordrong tot zijn menselijke trekken. Zelf had hij het niet door. Het voelde enkel natuurlijk om zo te reageren. ”Maybe you should mind your own fucking business,” mompelde Cyrek zachtjes terug, duidelijk niet blij met de reactie van de jongen – wetend dat het toch weer de zoveelste zou zijn die hem de les zou lezen. Echter had hij de energie niet om er volop tegen in te gaan en liet hij in plaats daarvan zijn hoofd weer wat zakken, hopend dat de jongen hem gewoon met rust kon laten. Die hoop was al snel vervlogen zodra hij opmerkte hoe de jongen dichterbij stapte. “Why did you do it anyway?” klonk de jongen nu serieuzer. Cyrek keek langs zijn haren op naar de jongen. ”Because I want to,” antwoordde hij het geen wat voor de hand lag. Hij week zijn blik weer af naar beneden en zijn ogen sloten zich alweer haast automatisch. ”Because then things finally make sense,” voegde hij er mompelend onbewust aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptydo mei 14, 2020 3:56 pm


De jongen zag er alles behalve in orde uit. Als een hoopje ellende lag hij op de zetel gedrappeerd terwijl zijn ogen maar niet konden beslissen of ze open of dicht wouden zijn. In eerste instantie kon Victor een klein lachje niet onderdrukken. De jongen had dit helemaal aan zichzelf te danken en ergens was het best een grappig zicht. De ander vond het echter minder grappig en gromde. Als hij niet beter had geweten had hij gedacht dat hij net een dier gehoord had. Bijna zette hij een stap achteruit, en bijna miste hij de stille woorden van de jongen. ‘Maybe you should mind your own fucking business.’ De eerste grappigheid van de situatie was ondertussen verdwenen en had plaatsgemaakt voor bezorgheid. Victor zou alles behalve zich met zijn eigen zaken bezighouden. Hij ging dichter naar de jongen toe en vroeg serieuzer waarom hij het gedaan had—je dronk nu eenmaal niet zomaar een hele fles in je eentje leeg zonder een goede reden. Iets van het gezicht van de jongen werd zichtbaar toen die hem door zijn haren aankeek. ‘Because I want to.’ De ogen van de jongen richtten zich naar beneden en vielen dicht. ‘Because then things finally make sense.’ Victor kruiste zijn armen en zelfs al kon de jongen het met zijn gesloten ogen niet zien, zette hij een strenge blik op. “I’d argue the opposite is true, but I’m sure you’re not capable of a dialogue at the moment.” Hij bekeek de fles die op de tafel naast de jongen stond en nam hem in zijn handen. De jongen was direct voor de sterke drank gegaan. Hij schudde zijn hoofd en keek weer naar het hoopje mens in de zetel. “How did you get this?” Hij wist dat mevrouw Bluebonnet alcohol in het huis en zeker in een open ruimte waar iedereen—en dan voornamelijk de jongere kinderen—elk moment gewoon kon binnenwandelen afkeurde. Het was niet moeilijk om zich de problemen voor te stellen die de jongen had gekregen wanneer een kind hem hier gevonden had en het aan Bluebonnet was gaan vertellen. Al bij al had de jongen nog geluk dat Victor hem gevonden had, al betekende dat zeker niet dat hij hier makkelijk vanaf zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyvr mei 15, 2020 11:05 pm

pour me another


Het was niet de eerste keer dat iemand hem de les las en het zou ook zeker niet de laatste keer zijn. Nooit had hij erom gevraagd en ook nooit zou hij het waarderen, maar op dit moment kon de ander wel vermoorden om het feit dat hij zijn mening durfde te geven. Cyrek had al een kater, het laatste wat hij nodig had was een preek van een of andere vreemde jongen die dacht dat hij het recht had om te beslissen voor Cyrek wat hij wel of niet moest doen. De grom die uit zijn keel zette zodra hij de opmerking van de jongen hoorde was dan ook puur instinctief gegaan. Hij dacht er verder niet over na en hoopte dat de jongen zich echt enkel met zijn eigen zaken zou bemoeien, maar dat werd hem niet gegund. De jongen kwam naar hem toe en leek nu ook nog bezorgd te zijn. Natuurlijk. Dat kon er ook nog wel bij. Vermoeiend gaf Cyrek antwoord. Het tweede deel van zijn antwoord lag een stuk dichter bij de waarheid, maar dat kon de ander natuurlijk niet weten. “I’d argue the opposite is true, but I’m sure you’re not capable of a dialogue at the moment,” klonk het streng. Cyrek opende een oog een keek de jongen met een moordende blik aan. ”You know nothing,” reageerde hij enkel, waarna hij zijn ogen weer wou sluiten. Hij had behoefte aan een bed en duisternis. Hij wou gewoon slapen. Opnieuw leek die rust hem niet gegund te zijn. “How did you get this?” vroeg de jongen nu, waarom Cyrek vermoeid zijn hoofd hief om te kijken naar de fles die de jongen nu vast hield. Wat maakte dat nog uit? ”I just-,” begon Cyrek met het eerlijke antwoord, maar bedacht zich halverwege. Waarom wou de jongen dat weten? Cyrek’s grijze ogen gingen naar die van de jongen. ”Are you like one of those mentor dudes?” vroeg Cyrek nu een stuk meer op zijn hoede. Hij forceerde zichzelf om iets rechter in de zetel te drukken terwijl hij zijn kille blik behield op de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyma mei 18, 2020 10:54 am


'You know nothing,' vertelde de jongen hem. Victor keek hem met een mix van irritatie en amusement aan. "Oh, but I'm sure I'm the only one here who can explain you the precise processes that are now killing your brain because you drank this.” Hij wees naar de fles op tafel. Hij wist wel dat dat niet het soort weten was waar de jongen het over had gehad, maar niemand zei dat hij niets wist en kwam ermee weg zonder een opmerking. Ondertussen had hij de fles die op tafel had gestaan in zijn handen en vroeg hij de jongen hoe hij daar aan geraakt was. 'I just—' Maar de jongen leek zich halverwege zijn gedachte te bedenken. Wat het originele antwoord was zijn zou Victor waarschijnlijk nooit te weten komen. 'Are you like one of those mentor dudes?’ Hij voelde de blik van de jongen kil op hem branden. “No, I’m not,” antwoordde hij. Waarom zou de jongen dat denken? Omdat hij de jongen niet met rust liet en hem vroeg waar hij de alcohol vandaan had? Hij had echt niemand nodig die hem tot mentor benoemde om dat te doen. “You honestly shouldn’t look so annoyed, you’d better be happy I found you. I can’t even begin to imagine the trouble you’d be in if one of the younger children found you like this and Bluebonnet heard about that.” Hij was nog niet lang genoeg in de lus om precies te weten hoe ze zou reageren, maar hij was zeker dat ze allesbehalve mild zou zijn voor de jongen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptywo mei 20, 2020 8:59 pm

pour me another


De jongen durfde hem tegen te spreken en meteen ging Cyrek eropin. De jongen leek er echter niet van onder de indruk te zijn en ging er al snel op in met een weerwoord. "Oh, but I'm sure I'm the only one here who can explain you the precise processes that are now killing your brain because you drank this,” sprak de jongen en wees richting de fles. Cyrek behield zijn kille blik op de jongen. ”Well, clearly not fast enough, because I can still hear your bullshit,” siste hij terug. Wat kon hem het nou schelen als hij zichzelf richting de dood dronk? Dan had hij tenminste een reden om er niet meer zijn. En zou iemand hem nou echt missen? Waarschijnlijk niet. God, waarom deed hij nog moeite om in leven te blijven? Waarschijnlijk enkel omdat hij te pussy was om echt de trigger over te halen. Ooit, ooit zou het hem wel lukken. De vraag naar hoe hij aan de alcohol was gekomen liet hem opnieuw opkijken. Hij wou beginnen met de waarheid vertellen, maar toen besefte hij zich dat dit misschien zo’n mentor kon zijn. Het zou tenminste verklaren waarom de jongen het nodig zag om zich met Cyrek’s zaken te bemoeien. “No, I’m not,” antwoordde de jongen echter, waarop Cyrek fronste. Oké, dus de jongen deed echt alleen zo moeilijk omdat hij dacht dat het zijn taak was. De irritatie groeide weer. “You honestly shouldn’t look so annoyed, you’d better be happy I found you. I can’t even begin to imagine the trouble you’d be in if one of the younger children found you like this and Bluebonnet heard about that,” sprak de jongen ongegeneerd verder. Cyrek hoorde de woorden met een geïrriteerde zucht aan. Fine, als de jongen hem niet met rust zou laten zou hij zelf wel weggaan. Met moeite kwam hij recht en strompelde hij uit de stoel. ”If you want to scold me on how I’m destroying my life, what a failure I am and all the things I’m doing wrong – then draw a number and wait in line like everyone else,” mompelde Cyrek enkel als reactie. Met een bonkende hoofdpijn strompelde hij richting de deur van de bibliotheek, onderweg steun zoekend bij de boekenkasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptydi mei 26, 2020 6:13 pm


‘Well, clearly not fast enough, because I can still hear your bullshit,’ kwam het weerwoord van de jongen. Dat deed Victor fronsen. Wou de ander dood gaan? Het kon altijd zijn dat hij gewoon iets had willen zeggen dat Victor zou afschrikken, maar om een of andere reden dacht hij niet dat het zo was. Het zou alleszins verklaren waarom de jongen zo veel gedronken had en waarom hij hem steeds zo kil aan bleef kijken. Hij vroeg de jongen hoe hij aan de alcohol was geraakt, maar het enige dat hij kreeg was de vraag of hij een mentor was. Hij kon niets anders dan geïrriteerd zeggen dat de jongen blij moest zijn dat hij hem gevonden had en niet iemand anders. Dan deed de ander iets waarvan Victor niet had gedacht dat hij er nog tot toe in staat zou zijn: hij stond recht en strompelde uit de stoel. ‘If you want to scold me on how I’m destroying my life, what a failure I am and all the things I’m doing wrong – then draw a number and wait in line like everyone else.’ En al zorgde de jongens irritatie er enkel voor dat hij zich ook geïrriteerd voelde, hij kon het niet helpen dat hij ook bezorgd was. De ander zag er verschrikkelijk uit en wat hij zei zorgde er enkel maar voor dat de bezorgdheid groeide. Hij ging achter de jongen aan en had hem met enkele stappen al ingehaald. “I don’t draw numbers,” zei hij. “And while you are destroying your brain and I will nag you about that, the life and failure-thing are different matters all together and I don’t care.” Misschien dat dat niet waar was, maar wat maakte het uit; momenteel wou hij de ander gewoon helpen.. “Just,” hij zuchtte. “Just let me get you something for that headache.” Er waren veel mensen die beweerden dat ze middeltjes hadden tegen een kater, maar hij had er een dat effectief werkte. Iets dat hij zelf had uitgevonden een heel lange tijd geleden.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptywo mei 27, 2020 9:04 pm

pour me another


Voor een moment had Cyrek gedacht dat hij in de problemen zat. Als de jongen een mentor was, was het logisch dat de jongen zo op hem reageerde en dat hij het nodig zag om hem de les te lezen, maar zodra bleek dat dat niet het geval was, groeide bij Cyrek de irritatie enkel. Als de jongen niet weg zou gaan, zou hij zelf wel weggaan. Met moeite kwam hij recht. Zijn hele lichaam protesteerde en ook de bibliotheek leek even te draaien, maar koppig zette hij door. Hij zou niet nog langer blijven zitten en enkel aan luisteren hoe de jongen hem de grond indramde met zijn kleinerende woorden. Via de boekenkasten hield hij zichzelf staan terwijl hij naar de deur toe strompelde. Zodra een figuur voor hem verscheen kon hij wel nagaan wie het was. “I don’t draw numbers,” begon de jongen. ”Well then you don’t get a turn,” siste Cyrek boos terug en probeerde verder te strompelen. Hij wou niet nog langer de bullshit van de jongen aanhoren. “And while you are destroying your brain and I will nag you about that, the life and failure-thing are different matters all together and I don’t care,” sprak de jongen toch ongegeneerd verder. Cyrek fronste diep. ”It’s my brain I’m trying to destroy, not yours, so shut up about it,” siste hij terug, nog altijd niks willen horend van de woorden die de jongen uit sprak. “Just,” begon de jongen toen met een zucht, waardoor Cyrek iets vragend opkeek. Dat klonk al minder bestraffend. “Just let me get you something for that headache.” Cyrek kwam tot een halt bij het horen van die woorden. Fronsend keek hij de jongen aan. En nu wou hij hem plots helpen? Yeah right. God, wat moest de jongen van of met hem? Kon hij hem niet gewoon met rust laten? Ergens wou Cyrek de jongen ook afsnauwen, maar het aanbod klonk wel erg verleidend. ”Will you shut up about my decisions if I accept it?” vroeg Cyrek er voor terug, alsof hij in een positie stond om nog te onderhandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyza mei 30, 2020 10:01 pm


Hij negeerde de jongen toen die zei dat hij geen beurt kreeg als hij geen nummer trok. Hij was zich duidelijk op Victor aan het afreageren en het zou niets helpen als hij weerwoord gaf en dus deed hij dat niet en sprak hij verder. 'It’s my brain I’m trying to destroy, not yours, so shut up about it.' Maar wat de jongen niet begreep was dat het niet uitmaakte of het zijn brein was of niet. Elk brein was te prachtig en te belangrijk om kapot te maken. En dus stopte Victor met zijn pleidooi en stelde in plaats daarvan voor dat hij de jongen iets kon geven tegen zijn hoofdpijn. De ander stond stil. Blijkbaar was dit aanbod toch te verleidelijk om af te slaan. 'Will you shut up about my decisions if I accept it.' Eigenlijk wou hij er niet over ophouden, maar hij wist ook wel dat de ander hem niet zou laten helpen als hij niet stopte. "Yes, I will," gaf hij toe. Hij fronste echter toen hij nogmaals zag hoe ongemakkelijk de jongen voortbewoog. "Will you be able to get to the kitchen?" Hij zou alles dat hij nodig had daar wel vinden, maar dan moesten ze er wel eerst geraken.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyma jun 01, 2020 9:58 am

Pour me another


De jongen wou hem maar niet met rust laten en leek erop gebrand te zijn om Cyrek voor eeuwig de les te blijven lezen. Cyrek had daarom maar besloten om zelf weg te gaan als de jongen niet op wou rotten, maar opnieuw hield de jongen hem tegen. Cyrek siste boos op diens woorden, maar toen kwam de jongen plots met iets aanlokkelijks. Cyrek had wel vaker drankjes gehoord voor een kater, maar had zelf nooit de moeite genomen om er echt iets mee te doen. Normaal spendeerde hij gewoon de dag in zijn kamer met een kan koffie om bij te komen van een kater. Alsof hij nog iets te onderhandelen had, vroeg hij de jongen of hij hem met rust zou laten als Cyrek het aanbod zou accepteren. "Yes, I will," antwoordde de jongen. Tevreden knikte Cyrek eens. Zijn lichaam ontspande zich iets. Goed, hoefde hij daarvoor tenminste niet meer bang te zijn. "Will you be able to get to the kitchen?" vroeg de jongen vervolgens. Cyrek fronste lichtjes. Hij wou er al tegenin gaan en zeggen dat hij een kater had en niet dat hij een debiel was, maar ook hij kon in zien dat hij niet goed ter been was en dat de jongen het in dit geval enkel goed bedoelde. Cyrek besloot daarom enkel te knikken en strompelde verder naar de deur van de bibliotheek om deze te openen en vervolgens de hal op te lopen. ”How did you get that hangover cure?” vroeg Cyrek vervolgens. De jongen leek hem nou niet bepaald iemand de vaak dronken werd. Natuurlijk kon dat allemaal schijn zijn, maar het maakte hem dusdanig nieuwsgierig om ernaar te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyzo jun 07, 2020 6:13 pm


De jongen gaf een knikje als antwoord. Victor maakte even aanstalten om hem te helpen, maar besloot dat hij dat beter niet kon doen als hij niet uitgescholden wou worden. De ander zou zijn hulp toch niet willen. Hij mocht al blij zijn dat hij zijn aanbod van eerder had aanvaard. ‘How did you get that hangover cure?’ Dat was de eerste keer sinds Victor de jongen had gevonden dat hij hem een normale vraag had gesteld in plaats van boos op hem te zijn; dat was al iets van vooruitgang. “I made it myself.” Eigenlijk was een middel tegen katers niet iets waarvoor hij zo trots moest klinken, maar hij kon het niet laten. “I’m a doctor slash scientist,” legde hij uit. Hij was begonnen als meer wetenschapper dan dokter, maar de laatste eeuw was dat nogal verschoven en was hij meer onbewust meer dokter geworden. “And I used to want to get drunk, but still be able to think afterwards, so I found a solution for that.” Iets waar hij veel minder trots op was. Al ging hij soms nog steeds terug op dat gedrag. Hij richtte zijn blik even op de grond, maar richtte zich al snel weer op de jongen. “But that’s a long time ago.” Nu wou hij achteraf ook niet kunnen denken...

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyza jun 13, 2020 9:27 pm

Just out of rehab, primed for a relapse


Het liefste was hij weggegaan. De jongen las hem overduidelijk te graag de les en Cyrek had daar op het moment helemaal geen zin in. Hij had rust nodig en een bed om de kater weg te slapen. Echter bood de jongen toen plots een andere oplossing op voor zijn kater. Cyrek voelde lichte argwaan, niet wetend of de jongen wel echt zo’n goede kater drankje had, maar hij klonk oprecht dus besloot Cyrek hem een kans te geven. Hij strompelde naar de hal toe en vroeg ondertussen hoe de jongen aan het recept voor het middel was gekomen. “I made it myself,” antwoordde de jongen, waarop Cyrek fronste. De jongen had het zelf gemaakt? Oké het vertrouwen erin werd nu wel een stuk minder. De jongen leek het te merken en besloot al snel verder uitleg te geven. “I’m a doctor slash scientist,” sprak de jongen verder. Cyrek knikte wat, ook al klonk het allemaal ontzettend vaag. “And I used to want to get drunk, but still be able to think afterwards, so I found a solution for that,” legde de jongen verder uit, waardoor Cyrek wat verbaasd keek. ”Really?” reageerde hij dan ook wat verbaasd. Hij had niet verwacht dat een dokter en wetenschapper zich in de lus zou bevinden. Hij had gedacht alleen maar probleemjongeren zoals hemzelf tegen te komen. Tot nu toe was dat ook zo geweest. De jongen zelf leek er nu niet meer zo trots op te zijn en week zijn blik af. De nieuwsgierigheid nam alleen maar toe bij Cyrek. “But that’s a long time ago,” eindigde jongen. Cyrek grijnsde wat. ”But that sounds really cool,” gaf hij eerlijk toe. ”I wish I was capable to invent such things,” zei hij met een kleine grinnik, wetend dat dat zo goed als onmogelijk was. ”If it works as great as you say it does, then I surely want the recipe for it,” sprak Cyrek met een grijns. Dan kon hij zich tenminste elke dag klem zuipen en had hij geen depressieve nuchtere dagen er tussendoor voor nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyvr jun 19, 2020 6:01 pm


Hoewel hij trots was op veel van de wetenschappelijke dingen die hij had gedaan, was er ook meer dan genoeg waar hij alles behalve trots op was. En dat laatste kwam door in zijn houding naarmate hij verder praatte. ‘But that sounds really cool.’ De jongen leek hem pas interessant te vinden toen hij uitlegde hoe hij aan het middel geraakt was. Een welkome verandering voor diens botte overkomen van eerder, maar ook iets dat Victor niet helemaal aanstond. De ander leek bijna té geïnteresseerd in iets dat hem voorgoed van katers kon verlossen. ‘I wish I was capable to invent such things,’ grinnikte de jongen. “You sound very convinced of your own capabilities,” lachte Victor. De jongen klonk helemaal alsof hij niet geloofde dat hij ooit zoiets zou kunnen doen. En waarschijnlijk zou dat ook wel zo zijn. Er was genoeg per toeval uitgevonden, maar je had toch wel wat kennis nodig als je zoiets wou doen. En dronken ging het al helemaal niet. ‘If it works as great as you say it does, then I surely want the recipe for it.’ De jongen klonk nog altijd zo vrolijk als hij kon terwijl hij van het dronken zijn aan het bekomen was, maar Victor trok zijn wenkbrauwen wat samen bij de opmerking. “So you can drink yourself stupid even more?” vroeg hij, al kon hij het antwoord wel al zien aankomen. “Please don’t think I’ll help you with that,” waarschuwde hij de ander, al bleven zijn stem en lichaamshouding neutraal. Voor nu wou hij de jongen wel helpen, maar als het ervoor zou zorgen dat de ander nog meer zou drinken dan ging hij het niet doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Emptyza jun 27, 2020 12:17 am

Just out of rehab, primed for a relapse


Nu het niet meer over hem ging en over hoe slecht hij wel niet bezig was, nam zijn nieuwsgierigheid weer de overhand en vroeg hij de jongen hoe hij ooit op de hangover cure was gekomen. Zodra de jongen uitlegde dat hij het zelf had gemaakt, verbaasde Cyrek zich erover. Hij wist niet dat zoiets mogelijk was. Nou ja, natuurlijk was het mogelijk, hij had gewoon nooit gedacht dat zo’n knappe bol gewoon hier in de lus zou zitten. Het borrelde enkel meer vragen en nieuwsgierigheid op, maar ook lichte jaloezie. Waarom kon hij dat soort dingen? Dat was nog eens handig. Veel handiger dan een stomme weerwolf zijn. “You sound very convinced of your own capabilities,” reageerde de jongen er lachend op. Cyrek grijnsde wat en haalde zijn schouders op. ”I’m just realistic,” reageerde hij. No way dat hij ooit zoiets voor elkaar zou kunnen krijgen in zijn leven. Natuurlijk had hij wel school gehad en zelfs een studie gevolgd, maar verder dan dat was hij niet gekomen en daarbij had hij zijn studie nog niet eens afgemaakt. Nee het enige wat hij goed kon was anderen teleurstellen en daar zou hij niet over liegen. Toch wou hij wel het recept weten. Een recept volgen kon hij nog wel. Gewoon wat ingrediënten bij elkaar gooien en het bij elkaar mixen, toch? “So you can drink yourself stupid even more?” vroeg de jongen, waarop Cyrek enthousiast knikte. Wat voor andere redenen zou je nodig hebben voor zoiets? “Please don’t think I’ll help you with that,” kwam de waarschuwing. Fronsend keek Cyrek de jongen aan, ook al liet hij dat al snel gaan aangezien het fronsen de hoofdpijn echter erger maakte. ”Why though?” vroeg Cyrek nu na. Hij slaakte een zucht. ”Why would you help me then?” vroeg hij nu iets serieuzer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Pour me another Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pour me another
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pour a little more.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: l i b r a r y
-
Ga naar: