Welkom
Rules
Guide
Time line
Key words

P l o t ;
Een gewone voorbijganger zal het niet merken, maar er is iets vreemds aan de hand met het rode gebouwtje bovenop de kliffen in het kleine kustdorpje... Wat op het eerste gezicht een normale vuurtoren lijkt, vormt namelijk de ingang tot de tijdslus van Miss Bluebonnet. Niet iedereen kan de zich steeds herhalende dag in juli van 2011 binnentreden. Enkel zij die drager zijn van een recessief gen dat zich in hun DNA heeft gemanifesteerd en wat door hun aderen stroomt, zullen toegang krijgen tot de lus. Zij beschikken over een gave. Hun 'bijzonderheid' maakt het dagelijks leven voor hun niet gemakkelijk, en er ligt constant gevaar op de loer... Lees verder!

Pour me another - Pagina 2 Birdpl11

T e a m
Admin
Viccy
Admin
Zeal
Mod
Connor
Mentor
Olivia

S w a p



C o u n t
#


C r e d s ;
Alle codes, teksten en afbeeldingen behoren tot de rechtmatige eigenaar of eigenaresse en mogen daarom nooit zonder toestemming gekopieerd of overgenomen worden. De site is gecodeerd en vormgegeven door Vera en wordt gehost op Actieforum. Het idee van deze RPG is gebasseerd op de boekenreeks Miss Peregrine's Home for Peculair Children van Ransom Riggs. Dit forum is getest in de volgende browsers:


Pour me another - Pagina 2 Firefo11
15 oktober 2016


Pour me another - Pagina 2 Birdpl11

Deel
 

 Pour me another

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptydo jul 02, 2020 1:34 pm


Waarom was de jongen in godsnaam zo enthousiast over zichzelf stom drinken? Wou de ander zich echt dood drinken? Het begon erop te lijken dat het antwoord op die vraag volmondig ja was. En daar wou Victor niet mee helpen. Hij had al te veel op zijn geweten om er ook nog eens bij te krijgen dat hij iemand had geholpen een manier te vinden om zich zo vol te gieten met alcohol dat er nooit nog iets nuttigs uit zou komen. ‘Why though?’ vroeg de jongen. Alsof hij een goede reden moest hebben om niet te willen zien hoe iemand zich dood dronk. ‘Why would you help me then?’ Okay, misschien was dat wel nog een goede vraag. Victor liet een zucht los voor hij zijn blik op de jongen richtte. “Because I don’t like seeing you lying there like you’re dead,” antwoordde hij. “And maybe if I give you this and I can talk to you, I can help you with whatever it is that makes you drink in the first place.” Misschien dat de ander nu opnieuw kwaad zou worden omdat Victor weer was begonnen over diens slechte beslissingen, maar hopelijk zou de jongen de eerlijkheid appreciëren.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptyzo jul 05, 2020 8:41 pm

Just out of rehab, primed for a relapse


Zodra de jongen zei dat hij iets tegen een kater kon maken, wist hij meteen Cyrek’s aandacht te trekken. Cyrek zou het liefste zelf het recept ervoor hebben zodat hij het ook kon maken, maar de jongen maakte al snel duidelijk dat hij dit niet wou doen. De reden daarvoor zorgde ervoor dat Cyrek wat spottend snoof. Als de jongen niet wou dat hij het zelf ging maken, waarom had de jongen dan alsnog besloten om het nu wel voor hem te maken? De jongen slaakte een zucht voordat hij zich op Cyrek richtte. “Because I don’t like seeing you lying there like you’re dead,” antwoordde de jongen. Cyrek fronste lichtjes. Eerder had het er anders opgeleken dat de jongen had gedacht dat het Cyrek’s verdiende loon was. “And maybe if I give you this and I can talk to you, I can help you with whatever it is that makes you drink in the first place,” legde de jongen nu verder uit. Cyrek slaakte een zucht. Natuurlijk. Nog zo één. Hij had het ook kunnen weten. Immers had de jongen hem ook eerder verteld hoe Cyrek alles verkeerd deed, net zoals vele anderen hadden gedaan. Cyrek schudde even zijn hoofd. ”You’re being naive if you think you can help me,” mompelde hij licht gëergerd. ”Unless you can make a cure that will get rid of my peculiarity and of my family you can help me, otherwise you’re wasting your energy,” sprak Cyrek verder. Hij liet iets te veel los doordat hij nog niet helemaal nuchter was, maar op het moment gaf hij er niet veel om. Wat zou het de andere uit maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptydi jul 21, 2020 9:30 pm


Hij wist dat het een risico was om de jongen te vertellen dat hij hem wou helpen, maar het was een risico dat hij moest nemen als hij ook echt een hulp wou zijn, voor de jongen. Die was echter niet kwaad zoals eerst en zag er eerder geërgerd uit. 'You’re being naive if you think you can help me.' Victor haalde zijn schouders op. Dat zouden ze wel zien. 'Unless you can make a cure that will get rid of my peculiarity and of my family you can help me, otherwise you’re wasting your energy.' Dat maakte al direct duidelijk waar de jongen mee zat. Problemen waar waarschijnlijk veel bijzonderen in de lus over mee konden praten en Victor ook wel wat ervaring mee had. “I’d say being in this loop is a very good cure for family,” begon hij over probleem nummer één. Als de jongen van zijn familie verlost wou zijn, leek naar een lus verhuizen wel een goede oplossing. Tenzij zijn familie mee verhuisd was. "And I can't really say anything about your gift if I don't know what it is. Though I'm sure it's not as awful as you feel it is." Tenslotte haatte hij zijn eigen bijzonderheid ook het grootste deel van de tijd en waren er toch al mensen die hadden gezegd dat ze het liever hadden dan hun eigen bijzonderheid.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptyvr jul 24, 2020 2:12 pm

Just out of rehab, primed for a relapse


Dus, de jongen dacht dat hij hem kon helpen met zijn problemen? Cyrek kreeg de neiging om zijn woorden te herhalen, want de jongen was echt niet de enige die dacht dat hij even snel Cyrek’s problemen op kon lossen. Als het zo makkelijk was geweest dan had Cyrek zijn problemen al lang zelf opgelost. Wat sarcastisch reageerde hij erop. Hij zei de jongen dat hij naïef was als hij dacht dat hij Cyrek kon helpen. Bondig maakte Cyrek zijn problemen duidelijk in de hoop dat de jongen daarmee ook in zou zien dat het geen nut had. Je kon iemands familie en bijzonderheid immers niet zomaar afnemen. “I’d say being in this loop is a very good cure for family,” begon de jongen, waarop Cyrek spottend grinnikte. ”Not if your brother lives in the loop as well,” ging hij er al tegen in. Het was waar dat hij nu iets meer vrijheid had, maar nog helemaal weg van zijn familie was hij ook nog niet. "And I can't really say anything about your gift if I don't know what it is. Though I'm sure it's not as awful as you feel it is." Cyrek slaakte een zucht en haalde zijn schouders op. De zoveelste die hem wijs probeerde te maken dat zijn bijzonderheid niet zo erg was als hij het zelf vond. Het ging er toch niet om wat anderen vonden maar wat hijzelf vond? ”Having another being in your mind, sharing the same body but not the mindset is really awful,” mompelde hij. ”Okay well, what kind of peculiarity do you have then?” vroeg hij terug. Eens kijken wat meneer hier te bieden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2020 5:11 pm


Een lus was een goede manier om van familie af te geraken, zeker aangezien bijzonderheden meestal een aantal generaties of zelfs zoveel als tien oversloegen. ‘Not if your brother lives in the loop as well.’ Er was dus een broer die ook een bijzonderheid had. “Still better having one brother than a whole family living with you,” argumenteerde hij. Over de bijzonderheid van de jongen kon hij echter niets zeggen als hij niet wist wat het was. ‘Having another being in your mind, sharing the same body but not the mindset is really awful.’ Wat nog altijd niet helemaal verklaarde wat de jongens bijzonderheid was. “Another being?” vroeg hij dan ook. Het klonk alleszins al niet als de beste bijzonderheid ooit. ‘Okay well, what kind of peculiarity do you have then?’ Hij zuchtte. Hij had de vraag al zien aankomen, maar dat betekende nog niet dat hij opeens van zijn bijzonderheid hield. “Simply said: I can move life energy. Give my life to someone else to heal them or take that of someone else for myself.” Wat in Victors ogen zeker zo verschrikkelijk was als de jongen van zijn eigen bijzonderheid leek te denken.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptydo aug 06, 2020 3:34 pm

He downed another bottle 'til the pain went awayEverybody gets high, why the hell can't I?

De jongen wou hem ervan overtuigen dat de lus o zo fijn was, en natuurlijk genoot Cyrek van zijn tijdelijke vrijheid, maar hij wist dat dit niet voor eeuwig zo kon zijn. Op het moment dat zijn broer een mate had gevonden zou hij weer terugkeren naar Amerika en weer terug onder het bevel van zijn vader en broers vallen. Daarbij had hij natuurlijk ook niet eens alle vrijheid, want Niklas moest hem natuurlijk babysitten. “Still better having one brother than a whole family living with you,” ging de jongen erweer tegenin. Klagelijk zuchtte Cyrek. Hij had een te grote kater om nu in discussie te gaan over hoe hij het liefste gewoon uit zijn familie wou verdwijnen en hoe niemand er waarschijnlijk ook nog problemen mee zou hebben. Misschien kon hij ook wel gewoon naar een andere lus gaan. Als hij het stiekem genoeg deed zou niemand hem tegenhouden? “Another being?” Cyrek knikte. Yup. Twee wezens in één. Geweldig toch. Hij haalde vervolgens enkel zijn schouders op. Hij had ook geen zin om verdere aandacht aan zijn bijzonderheid te geven, de wolf vroeg al om veel te veel aandacht. Om te voorkomen dat de jongen er ook weer tegenin zou gaan, besloot Cyrek hem maar de vraag te stellen wat voor bijzonderheid hij had. “Simply said: I can move life energy. Give my life to someone else to heal them or take that of someone else for myself,” antwoordde de jongen. Cyrek grijnsde wat. ”My god. That sounds like fun,” reageerde hij met een grijns. Hij richtte zijn blik even naar voren om de trap af te lopen en zijn weg voort te zetten richting de keuken. ”You can just kill people without anyone even knowing what happened. Sounds like the perfect weapon,” merkte Cyrek op met een grijns. God, hij had echt een wapen nodig. Misschien moest hij het daar toch een keer met Connor over hebben. De jongen zou hem vast graag verder helpen.
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Frankenstein
Medisch Team
Victor Frankenstein

Aantal berichten : 711
IC-berichten : 544
Leeftijd : 24
Accounts : Girolamo Riario
Hedwig Loring
Astri Jørgensen
Alf Larsen

Character sheet
Bijzonderheid: Life extraction
Uiterlijke leeftijd: 21
Quote: Life is temporary, why should death be any different.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptywo aug 12, 2020 11:26 am


Dat de jongen zijn lichaam deelde met een ander wezen maakte nog altijd niet helemaal duidelijk wat diens bijzonderheid precies was, en dus probeerde Victor meer informatie te krijgen. De ander knikte enkel. Nu wist hij nog altijd niets meer over de bijzonderheid van de jongen. Tijd om meer te vragen kreeg Victor echter niet, want de jongen vroeg al direct naar wat de zijne was. ‘My good. That sounds like fun.’ Victor keek de ander ongelovig aan. Van alle reacties die de jongen had kunnen hebben, had hij deze het minst zien aankomen. ‘You can just kill people without anyone even knowing what happened. Sounds like the perfect weapon,’ grijnsde de ander. “Why would you ever want to kill anyone?” De ander had duidelijk meer problemen dan de hoeveelheid drank die hij binnengoot als hij echt zo enthousiast was over mensen vermoorden. De enige reden waarom Victor zijn bijzonderheid niet helemaal haatte, was dat hij er ook mensen mee kon genezen. Hij snapte dan ook niet hoe iemand zo kon reageren op de andere kant van zijn bijzonderheid.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://peculiarchildren.actieforum.com/t650-victor-frankenstein
Cyrek Coast

Cyrek Coast

Aantal berichten : 236
IC-berichten : 212
Leeftijd : 26
Accounts : ~Cyrek, Zeal, Laxus, Bella and Iseul

Character sheet
Bijzonderheid: Werewolf (Omega)
Uiterlijke leeftijd: 16 y/o
Quote: Whiskey was his friend, he didn't have another. Vicodin his vice, his real and only lover.
Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Emptyzo aug 16, 2020 3:55 pm

Just out of rehab, primed for a relapse


Natuurlijk ging het gesprek weer over bijzonderheden. Cyrek kon dat begrijpen. In het begin was hij ook ontzettend nieuwsgierig geweest naar andermans bijzonderheid omdat hij enkel maar weerwolven had gekend, maar nu wist hij wel beter dan ernaar te vragen. Het zou immers ook betekenen dat hij zijn eigen bijzonderheid ook moest gaan uitleggen en daar zat hij niet op te wachten. Kijk, de bijzonderheid van de jongen klonk daarentegen vele maler beter. Hij zou gewoon iemand kunnen vermoorden zonder dat ook maar iemand het door zou hebben! “Why would you ever want to kill anyone?” kwam de vraag. Cyrek keek hem even aan. Oh please. Alsof hij de enige was die een groot genoeg hekel aan iemand anders had om de ander te willen te vermoorden. Even negeerde hij de vraag en liep hij de woonkamer door. ”Because some people don’t know when to mind their own business,” antwoordde hij toen niet heel erg subtiel. Hij liep de keuken in en plaatste zijn kont op het aanrecht. ”So, tell me, what’s the antidote?” vroeg Cyrek hem met lichte nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Pour me another - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pour me another   Pour me another - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pour me another
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pour a little more.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Peculiar Children :: 
Miss Bluebonnet's abode
 :: f i r s t . f l o o r :: l i b r a r y
-
Ga naar: